Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    hoi,

Ik kijk meestal niet zo goed op de lijst maar hij komt nu zo vaak langs :( Dat ik toch maar eens goed gekeken heb.... Bij mij staat er dat het geslacht bij mij bekend is maar dat is niet zo hoor. Wij weten helemaal niets. Zeer onamerikaans om het niet te weten (alle vrienden in de VS vinden het ook allemaal heel raar!)

dus: een verrassing! :p

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi zeker onamerikaans

wow ik werd vanacht wakker met kramp in mijnkuit, auw dat deed zeer.
    en ikheb er nu nog wat last van

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Miran,gefeliciteerd met je 31 weken! \:D/ \:D/ :whistle:

@Passiepaard,doe maar lekker rustig aan meis en als je wat kwijt wil kan je dat altijd hier doen hoor!
    Sterkte heh!

@Kelly,gefeliciteerd met je 27 wken! \:D/ \:D/

@Buddy,jeetje wat een nare dromen zeg,bah!
    Mar schijnt er ook bij te horen de ze tijd heb ik gelezen(toch een soort angst),gelukkig heeft je mannetje bevestigd niet bij je weg te gaan! ;)

@Sjorsje,ik hoop van harte dat die Mevrouw gelijk heeft en dat alles goed mag komen met je pa!
    Ik ben vorig jaar ook zo bevallen,eerst het kontje en toen de rest,maar moet wel zeggen toen was ik nog geen 30 wken dus dat scheelt natuurlijk!
    Hopelijk draait de kleine nog!

@Aylietje,gefeliciteerd met je 30 weken! \:D/ \:D/
    Het is ook logisch dat we zo denken,ik heb dat ook,ow hoe moet dit of hoe moet dat?Komt allemaal goed!

@Esprit,zo is het,we wachten maar af,idd beter dan dat ze achter lopen toch?
    Fijn dat het zo gezellig was met je collega's!

@Linka,eigenlijk zouden we niet al aan iets moeten gaan denken terwijl het nog helemaal niuet aan de orde is heh,wat zijn wij vrouwen toch apart volk,hahah...
    Hoe voel je je nu?
    Veel plezier vanmiddag bij zwemles!

Ben ff koffie wezen drinken bij mn moeder,is vandaag thuis gekomen uit het ziekenhuis!
    Was ook weer aan het 9maanden dagboek begonnen,jeetje wat loop ik achter,vanaf Februari niet meer geschreven,ik weet het allemaal niet meer,ow wat erg! :oops:

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN
    # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 75 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 28
    :baby: JONGENS: 16
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 7
    :baby: ONBEKEND: 25 :(:

AGENDA:
    29-5: Myangel gyneacoloog
    30-5: Schatje1 verloskundige
    30-5: Linka76 verloskundige
    30-5: QueenBee verloskundige
    30-5: Noura verloskundige
    02-6: Miranda groei-echo+contr gyneacoloog
    02-6: CynthiaB groei echo
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    03-6: Maxi gynaecoloog controle
    03-6: Joy72 naar gyneacoloog+echo+ctg
    04-6: Kiki verloskundige
    09-6: aykietje gyneacoloog
    09-6: Lique80 verloskundige
    10-6: Bemy verloskundige
    10-6: Denice verloskundige
    11-6: Noura verloskundige
    11-6: Pruts verloskundige
    16-6: Bemy 3d/4d echo
    17-6: Noura gynaecoloog
    20-6: schatje1 gyneacoloog
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * jennifer70 <-----> joy72

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemiddag dames,

Hoe is het met jullie? Hier begint buiten eindelijk een zonnetje door te breken, dus dat is in ieder geval iets. Ben zonder jas vertrokken vanochtend, dus ik hoop dat het in ieder geval droog is straks.

My Angel: jeetje, nou, niemand kan zeggen dat je niet alles overhebt voor je kindjes, wat een ellende zeg! Nog even volhouden, ik hoop voor je dat je al die ellende snel vergeet als je een gezond kindje in je armen kan houden.

Wat een toestand met die kraamzorg he? Ik hoorde gisteren al dat mensen die kraamzorg van De Eilanden hadden (Zuid Holland) een brief hadden gekregen dat ze minder zorg zouden krijgen. En Careyn (waar ik zelf zit) neemt geen nieuwe mensen meer aan.

Ik heb vanochtend bezoek gekregen van de kraamzorg, en omdat ik nu alleenstaand ben, krijg ik recht op 59 uur. Dus dat is wel mooi. Ben benieuwd hoor, hoe dat allemaal gaat straks.

Gisteren eerste zwangerschapsyoga gehad, echt gezellig! Allemaal vrouwen met een eerste kindje, behalve één, en één tweeling. Zal wel gezellig worden de komende weken! En ik ben de eerste die uitgerekend is...

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, dat moet je echt bijhouden, anders weet je het allemaal niet meer. Ik doe het zo eens in de twee, drie weken, maar zelfs dan weet ik al veel niet meer. En het is zo leuk om later terug te lezen...

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihih esprit ik hou je eraan hoor meis

nou eindelijk meisjes

een klacht ingediend bij de prenetal over dat ik al acht weken op mijn badje wacht en al vijf weken op de voetenzak voor in de maxi cosi! en voila volgende week is het op het filiaal. hihihihih wat een beetje pushen allemaal niet doet he?

gr kim

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Go Girl ;)

9. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @ daisy: misschien als je hier je berichten een beetje terugleest dat je het weer een beetje weet.

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Das een goeie :thumup:
    Ik was al van plan om m samen met mn vriend in te vullen die weet dat allemaal nog wel,hihi..
    Zou er zelf niet opgekomen zijn hoor Philly,thanks!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha je bedoeld toch niet die onder mijn naam hè haha die is niet van mij hoor, die is gegoogled haha

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@myangel: pfff... wat een verhaal meid! is niet niks allemaal! heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed mag gaan!

ik kom even snel wat van me laten horen, het lukt me nu niet om verder bij te lezen... het gaat hier namelijk niet helemaal top! buiten dat ik het even helemaal gehad heb :( heb ik sinds gister ochtend veel klachten... veel harde buiken en als ik dan op het punt sta om het ziekenhuis te bellen nemen ze weer af! om gek van te worden! :( sorry voor mijn geklaag! :oops:

vandaag wel weer een mijlpaal! 30 weken! :D

ik ga me nu weer rustig houden, tot later meiden!

liefs rebbel

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Idd Rebbel, probeer je rustig te houden!

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat een stom gedoe: ik zou vanmiddag gebeld worden voor de uitslag van een uitstrijkje, is dat gewoon niet gebeurd. En nu zijn ze waarschijnlijk niet meer bereikbaar vandaag... Heel m'n dag op aangepast om vanmiddag thuis te zijn, zodat ik rustig een gesprek kon voeren. Voor niks dus en nu moet ik het voor morgen ook weer regelen.
    Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat een gedoe zeg, idd, je wil weten waar je aan toe bent idd, sterkte!

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Daar kan ik me nou zo over opwinden! In de zorg doen ze altijd net alsof je maar blij mag zijn als je ergens terecht kan, ongeacht wat jij er voor tijd voor moet inleveren. Net alsof je tijd niet kostbaar is. Irritant...

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Chanti,das idd belachelijk!GGGRRRRR!

Wij gaan lekker uit eten saampjes,heb er zin an!

Laters!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    veel plezier buddy

19. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    hey meiden,

Ben net terug uit het ziekenhuis! Had de Vk gebeld i.v.m minder leven voelen en steken in mn buik...Ze kwam meteen langs en heeft het hartje geluisterd, dat klonk goed en ze dacht dat t kindje in stuit lag. Dat zou verklaren dat ik minder beweging voelde. Ze was er toch niet helemaal gerust op en heeft het ziekenhuis gebeld. Dus met snelheid naar t ziekenhuis geraced en heb een ctg gehad. De hartslag was prima gelukkig, ook een echo gehad en er was voldoende vruchtwater en ook de placenta was niks mis mee. Er was geen aanwijsbare reden te vinden waardoor ik minder beweging voelde....Vreemd...Ons kindje weegt nu 1850 gram en ligt dus weer wat voor op groei. Van de gyneacoloog niet te horen gekregen dat dat zorgde voor minder beweging, dat t minder ruimte had....Morgen moeten we weer, dat is standaard dat je dan 2 dagen onder controle komt....Ben nu wel wat meer gerustgesteld, al lopen de tranen van de schrik af en toe wel hoor.....Kwas zo bang!
    Volgens de Vk kan het ook komen doordat ik me niet zo lekker voel en dat het kindje daar op reageert....

ff ego, maar dan zijn jullie op de hoogte...

Kga nu ff op de bank liggen, ff de boel laten bezinken....

Fijne avond allemaal!

Liefs

20. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @ esprit, schrikken is dat he! Fijn dat je meteen in het ziekenhuis terecht kon. Soms als je heel erg gaat letten op beweging gebeurt er juist niets, ze voelen dat aan denk ik. Waarschijnlijk begint de polonaise weer als je straks lekker ligt. Doe het lekker rustig aan meid!

Deel Deze Pagina