Hoi meiden, Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij. Probeer wel regelmatig te kijken, maar heb gewoon geen puf om te reageren, hoe erg ik dit eigenlijk vindt. Heb het op mijn werk, onderwijs groep 1-2 ontzettend druk. Nog 4 weken werken en dan is het vakantie en er moet nog een heleboel gebeuren voor die tijd... Met mijn zwangerschap gaat het wel. Moet van de huisarts rustiger aan doen, mijn bloeddruk was 1,5 week terug te hoog en moet ook minder zout eten. Gelukkig is mijn bloeddruk al iets gezakt de laatste dagen, maar rust is toch wel erg belangrijk. Gelukkig voel ik beebje wel regelmatig, dus dat gaat nog goed. Zijn thuis ook druk bezig in babykamer, zijn al bijna klaar. Lees hier verschillende berichten, positief en negatief. Hoop dat iedereen de rust zal vinden en krijgen die je nodig hebt. Denk wel goed aan jezelf, dat heb ik inmiddels ook wel geleerd. Je bent nu immers niet meer alleen...
Buddy, hou je wel rustig he meis! Ik ben hier dood geschrokken...... pfff, ook wat een baby met zo'n gewicht joh! Maar goed dat je in bed ligt en rustig aan anders krijg je op donder van mij he meis!
hoi meiden hier even een berichtje van mij . ben een uur bezig geweest om alles bij te lezen, en heb eigenlijk niks onthouden. mijn hoofd zit gewoon te vol. de situatie is eigenlijk niets veranderd, ik heb mijn vriend vandaag gezien want ik moest voor een groei echo. alles was gelukkig goed en lag precies op schema, terwijl ik eigenlijk altijd voor heb gelegen. dus de stress heeft toch invloed. hij wilde eerst niet mee omdat we gisteren weer erge ruzie hadden en ik zei dat ik niet wou dat hij meeging. achteraf heb ik hem gesmst dat ik daar spijt van had. ja het is toch ook zijn kind. maar hij zei ik moet me nog bedenken want ik heb kaartjes voor nederland- denemarken. nou ik heb dus de halve nacht weer liggen huilen vond het zo gemeen. vanmorgen zei hij dan dat hij wel meeging. we hebben dus ook niet gepraat want hij was pas om 16.10 in ziekenhuis en hadden om 16.20 uur afspraak. en daarna moest hij gelijk naar eindhoven rijden. ik denk niet dat dit nog goedkomt het boeit hem allemaal niks. en ik zit hier in een half afgebroken huis hij ruimt nikss op komt eens kijken hoever alles is mijn vader en broer ergeren zich rot. mijn vader heeft een eigen bedrijf en mijnn broer werkt ook daar en ze hadden gehoopt dat hij ook wel wat zou doen, maar ja ik ben ook niet van plan dat als dadelijk alles klaar is hij gewoon terug kan komen. ik heb niet gezegd dat hij hier niet mag slapen , maar hij gaat liever naar zijn moeder. gisteren is wel ook de man voor de muurschildering gweest op de babykamer dat was een lichtpuntje heet is echt een mooie beer geworden. maandag had ik de vk ook nog gebeld en die kwam gelijk omdat ik zoveel harde buiken had en ze zei toen ook al dat de kleine alees goed was. maar ben blij met de echo hoor toch meer zekerheid. en dan geboortekaartjes .als ik dat lees krijg ik tranen in mijn ogen dat wou ik al allemaal geregels hebben. ik weet niet wat ik daar nu mee moet. ik heb eigenlijk al zo'n beetje besloten dat ik niet met hem verder wil, ben wel ontzettend bang voor het kind allen optevoeden en voedingen en alles hoe ik dat ga doen. maar denk ook als hij me nu al laat zitten wat doet hij dadelijk dan als de kleine ers is. wat zouden jullie doen wel een proefdruk met hem zijn naam of zonder. ik weet het echt niet en zaterdag ben ik 32 weken dus heel veel tijd heb ik niet meer. sorry meiden voor mijn gezeur maar jullie snappen misschien als enigste dat je met je hormpnen nu ook niet zo'n goede keuze s kan maken . liefs janine en sorry dat ik niet op iedereen reageer en voor mijn langre verhaal maar ik kon ook een paar dagen niet op internet
hey meiden nou ben weer in het land hoor. heb een heerlijke huwlijksreis alla vakantie gehad. aleen niet bruingeworden. hebben namelijk maar 3 mooi dagen gehad voor het bikinie weer. dat was wel jamer.maar wel genoten. de kleine heeft alleen we duidelijk aan gegeven dat somige dingen echt te veel waren die we op vakantie deden.maar ja. hoop dat er niet hele erg dingen gebeurt zijn hier.maar als ik alles bij moet gaan leen wat jullie schrijven in 9 dagen dan ben ik er zo wat meer dagen mee bezig om het te lezen. liefs sabrina
sabrina: welkom thuis! weer even afkicken nu! jammer dat je niet bruin geworden bent, waar was je geweest? wel lekker gegeten en genoten van elkaar? janine: echt een KUT situatie waar je nu inzit zeg! excuse my french! het gaat toch om een kind hier, een mens, een levend persoon! dat geboortekaartje blijft voor de rest van je leven...kan je moeder helpen of een goede vriendin die je vertrouwd? ik vind het moeilijk...it takes two to tango...maar als je vriend echt zo'n asshole is....tja....hij is toch de vader...zolang jij maar de communicatie op gang houd en alles goed doet, heeft niemand je iets te verwijten, nu niet en later ook niet...maak je geen zorgen om je babietje, je bent sterker dan je denkt, heel veel vrouwen zijn alleen of hebben werkende mannen die altijd weg zijn, girlpower! kijk ook even op het forum van de alleenstaande 'mama's! dan krijg je steun en heb je minder angst en voel je je beter misschien, je bent niet alleen meis!
in de intermediair van 29-05 saat een heel artikel over werken na de bevalling...net gelezen, is ok! alleen wat er staat over dat britse moeders 6 maanden betaald verlof krijgen na de bevalling klopt echt voor geen meter! Ik werk al 13 jaar in Engeland en ik krijg toch echt maar 6 weken betaald verlof! daarna is het 0,0 nada niente nix! aangezien ik nu al sinds december 2006 zwanger ben en verplicht thuis zit, ben ik dus errug arm! zielige ikke! (don't worry...zoooo erg is het ook weer niet, maar toch!)
chanticco: BELACHELIJK! ze werken met mensen, een beetje compassie of inlevingsvermogen verwacht je dan toch wel? slome dozen!
@Chantico nou ja das mooi rot dan weer wachten. @Daisy ow lekker waar ben je wezen eten? @Esprit Jee schrikken meis blij dat alles goed is met jullie 2tjes. @Marleen83 was je bloeddruk dan zo hoog? @Janineenevie wat een ellende meis .hopelijk ga je toch wat de rust zoeken voor jezelf en voor je baby.Zoals je weet ben ik ook alleen en gaat me prima af. Het zijn vaak je gedachtes van ik kan het niet zou ze gewoon uitbannen hoor. Want ook al heb je een vent is het nog niet zeker dat je alles kunt delen net als wat jennifer70 zegt. Ms is het nu verstandig om de dingen te regelen waar je tegen aan loopt zoals bv je ma vragen of een vriendin dat die de eerste weken s,nachts bij je blijft slapen.Zodat je daar wat geruster op bent.Zo doe ik het ook. En dat kaartje zou ik doen zoals jij het wilt dus kijk even diep in je hart. Ik had dat ook waar je nu tegen op ziet maar ben blij dat ik die zo vlug mogelijk heb weten te regelen zodat ik daar ook me rust in had. Probeer anders even op papier te zetten hoe jij het wilt hebben en ga mensen vragen of ze je daar met mee willen helpen. een dikke knuffel voor jou meid ik denk aan jou. @binnabinna hey meis fijn dat je het zo leuk hebt gehad en welkom weer terug in het regenachtig nederlandje haha. @jennifer70 en hoe gaat het met jou? Dadelijk om half 10 heb ik weer een ctg .
Jeeeeejjjjj Binna is terug! Jammer van de weer, balen, maar hopelijk heb je wel genoten! Janine, wat verschrikkelijk, hij denkt alsmaar aan zichzelf, dus wat moet je nou ermee met hem, zou gewoon weggaan en laat hem maar gaan en hij moet nu zelf achter jou aan gaan........ ik vind zo erg voor je, heel veel sterkte en praat veel met je moeder of zo. Om 10.45 moet ik naar verloskundige, hoera! Heb zin in!
Janine, wat een verhaal weer. Heel sterk dat je een besluit hebt genomen en ik begrijp heel goed dat je daar pittig onzeker over bent. Weet iedereen die je een kaartje stuurt hoe het ervoor staat? Misschien een onnodige vraag, maar dat maakt het misschien wat makkelijker. zou inderdaad voor je kleintje misschien willen dat jullie beide op de kaart staat enz. Maar dan raken ze weer in de war. Ik snap je probleem. Er zijn vast wel mooie oplossingen voor te bedenken, als je maar weet wat je wilt.... (das meestal het lastige toch...) Nou dit is mijn misschien iets te praktische antwoord, maar zo ben ik nu eenmaal ingesteld. Heel veel succes!
Goeiemorgen allemaal! Het belooft hier in het noorden vandaag erg warm te worden, zo'n 28(!) graden, dus ik doe het vandaag lekker rustig aan! Straks om 09.40u moet ik naar de VK, ben erg benieuwd hoeveel ik nu aangekomen ben, aangezien in de vorige keer een paar ons lichter was, hihi! @Binna; Welcome back! Jammer van de weinige zon, maar gelukkig heb je wel een hele leuke huwelijksreis gehad! @Janine; Jeetje wat een verhaal meis! Lijkt me een erg moeilijke situatie... dikke knuff voor jou! Voor alle andere dames met een echo vandaag of die ook naar de VK gaan, veel plezier! Xx
daisy ik heb ook een 9 maanden dagboek heb ik heel veel ingeschreven in het begin... maar nu heb k al 3 maanden ofzo niks meer aan gedaan. En ik weet echt helemaal niks meer gewoon en ik kan ook niet terug lezen hier op het forum. Misschien schieten er me stukjes te binnen na een tijdje heb ik altijd. Dus ik probeer als nog een beetje bij te schrijven is zoals je zegt leuk voor later Janine meis wat een verhaal zeg jeetje, ja ik zou niet weten hoe je dat kaartje moet oplossen. misschien een oplossing om 2 namen op het kaartje te zetten maar los van elkaar. niet naast elkaar maar onder elkaar zetten met een stukje er tussen. Kijk het is ook zijn kindje dat wel maar hij is wel een total ass natuurlijk sorry voor mijn woorden. Ik denk dat je kindje later zoals hier ook al gezegt werd het toch zal waarderen dat je hem toch op het kaartje gezet heb ondanks alles. gewoon alles rustig doen op jou tempo... rustig aan he meisje
Goeie morgen lieve meiden. Hier nog niet zoveel verschil met de klachten betreft de blaasontsteking. Vanmorgen met mijn meiden heerlijk even weer naar het hartje van ons meisie geluisterd. Dat blijven ze interressant vinden. Gisteren samen met mijn moeder de hele baby was gedaan. Wat een heerlijk gezicht al die kleertjes aan de droogmolen. Ik ga nu eerst even mijn ramen wassen (is ECHT wel nodig) en dan ga ik alles even terug lezen. Alvast een fijne dag allemaal.
Ramen wassen, poeh, hier moet het ook gebeuren ! Maar eerst gaan wij beneden kozijnen schilderen en dan gordijnen ophangen (ze zijn gewassen, heerlijk) Weekend gaan wij beginnen met schuren, doen wij op onze gemak. Fijn hoor dat je meiden naar de hart hebben geluisterd! Heerlijk! Have Fun Miranda!
whahahahahahahahaha hihihihihihihihihihih ahhahahaahahahhahahahahaihihihihihihihihihihhihoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehiehihihihihihihihahahahahahaha goeiemoggel!