Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mik is altijd vrolijk ;) Dat is ook een feit! Het is alweer weekend :) !

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    JAAAAHHHHH weekend ! Morgen me kinderwagen en box ophalen yes yes yes ... moet alleen nog even denken zal ik die box al neer zetten of is dat nog een beetje vroeg hihi

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Het is niet vroeg, me box ligt er al bijna een maand hier als ik goed heb.....

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lieve Janine, wat een rotsituatie is het toch. Ik kan me heel goed voorstellen dat je af en toe denkt dat je hem beter kan missen, omdat hij nu zo doet. Ik kan je ook echt geen goede raad geven, alleen jij voelt wat goed voor jou en je kindje is.

Ik wil alleen zeggen dat mannen volgens mij heel anders reageren op zo’n zwangerschap dan vrouwen. Voor ons is het zo duidelijk dat het leven met een kindje nú al begonnen is. Ons lichaam wordt totaal anders, we moeten al met van alles rekening houden en onze emoties groeien ook al helemaal toe naar mama-zijn. Dat zíjn we eigenlijk al. Maar voor mannen is die periode van de zwangerschap misschien wel meer een laatste kans om nog even helemaal los te gaan, nergens rekening mee te houden, geen verantwoordelijkheid te dragen. Een soort ‘laatste ronde’ waar sommige mannen helemaal in op gaan. Voor hen begint het papa-zijn pas als het kindje er is, en niet eerder.

Misschien draait die vent van jou na de geboorte weer wat bij. Niet tof dat hij je nu zo in de steek laat, maar je weet niet hoe hij straks wordt als hij zijn eigen kindje in z’n armen kan houden.

Ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat je hem maar alles moet vergeven en hem terug moet laten komen zodra meneer daar zin in heeft. Absoluut niet. Maar als je in jouw hart toch liever samen verder wil gaan, kun je hier misschien iets mee om te hopen dat het straks toch beter zal gaan.

5. Chantico

Verder net het ziekenhuis gebeld om de uitslag van het uitstrijkje te krijgen. Had dat mens nog het lef ook om te zeggen dat ik hén gisteren had moeten bellen, terwijl er in blokletters op m’n afsprakenkaart staat ‘U WORDT GEBELD OM …’ Anyway, de uitslag was volgens haar helemaal goed. Dus ik vraag: ‘betekent dat dat het pap1 is?’ Nee, zegt ze, het is pap0. Oh. Dat is toch niet helemaal goed maar gewoon onzeker? Vond ze een lastige vraag. Na veel doorvragen was haar antwoord dat er inderdaad niet voldoende cellen waren gevonden om een uitspraak te doen, maar dat de cellen die wél gevonden waren allemaal goed zijn. En dat het advies was over drie maanden nog een uitstrijkje te maken. Tsss, als ik niet had doorgevraagd had ik niet eens de echte uitslag en het advies gekregen!
    Oké… en nu weer zen… het was voor haar ook ochtend. Het is vast een aardige vrouw en ze had gewoon haar koffie nog niet op…

Oh, en blaasontsteking had ik ook al niet. Dus nog steeds onduidelijk waar dat bloedverlies door kwam. Wel doe ik nu al een paar dagen heel rustig aan (vooral niet meer hard en ver fietsen en zwaar tillen) en dat heeft de klachten wel doen verdwijnen.

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ja, wakker! Wat een leuke koe zeg!

Iedereen een hele fijne, goeie dag waarbij alles maar lekker soepel mag lopen!

Ik ga lekker winkelen (heb een bruiloft morgen)!

Elle

7. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @ Janine, wat een rot-situatie voor je zeg! Misschien is het inderdaad handig voor jezelf op papier te zetten waar je nu tegenop ziet, en dan kun je misschien met een vriendin of je moeder bespreken hoe je dat eventueel kan oplossen. Dan blijft het niet zo malen in je hoofd en kun je er misschien iets meer afstand van nemen. Bijvoorbeeld een eerste opzet van de tekst, de officiële tekst kun je altijd nog laten aanpassen tot de dag van de geboorte. En eventueel iemand die bij de bevalling aanwezig zou kunnen zijn. Dan heb je ieder geval een plan B, en mocht het allemaal nog bijdraaien dan kan dat altijd nog. Ik weet niet in hoeverre de problemen bij hem thuis snel opgelost zouden kunnen zijn.
    Sterkte en een dikke knuffel.

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo, de ramen aan de achterkant van onze woning zijn gedaan.
    Vanmiddag de ramen aan de voorkant, daar staat nu de zon nog op (gelukkig dan hoef ik niet in één keer door!)

Verder wil ik iedereen die een dikke knuffel nodig heeft deze nu even geven:

ALLEMAAL EEN DIKKE KNUFFEL VAN MIJ [​IMG]

Iedereen die naar het ziekenhuis of de verloskundige moet: veel plezier!

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Bedankt voor de knuffel, die heb ik wel nodig. Ook bedankt voor jullie lieve opbeurende woorden. Hoewle ik hier lees dat het nog slechter kan, ik heb immers mijn man wel achter me staan.

Weet je wat het probleem nog groter maakt? Doordat ik zo angstig ben weet ik niet of dat wat ik voel, bijvoorbeeld pijn ergens nu een lichamelijk probleem is of 'tussen mijn oren' vandaan komt en dus veroorzaakt wordt door mijn angsten. Ik hou vreselijk veel vocht vast en mijn baarmoeder is te groot volgens vk. Nu moet ik hoogstwaarschijnlijk weer opnieuw bloedprikken wat de eerste keer echt een dramam was, heb er toen 25 minuten over gedaan en schaamde me dood maar heb gewoon echt een fobie. Dus ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet. En ik spreek het nooit hardop uit want ze kan me horen maar soms wilde ik dat ik er niet aan begonnen was. Er komt zoveel op je af dat ik het niet op een rijtje krijg in mijn hoofdje,...Sorry voor mijn relaas..Ik heb wel wat hulp hoor, maar vind mezelf ook al snel een zeur want ik moet toch enorm dankbaar zijn dat ik in verwachting ben van dit prachtige meisje.

Fijn weekend voor degene zonder kwaaltjes en degene met kwaaltjes (ik heb alles gelezen hoor) heel veel sterkte van mij. We komen dr wel hoor! ;)

xx

10. Chantico

Hé Passiepaard, een zwangerschap geeft nou eenmaal 'mixed emotions'. Dat geeft helemaal niks! Lucht je hart, of je dat nou hardop doet of digitaal, het helpt hopelijk wel.

Een zwangerschap is voor een vrouw misschien ook wel een soort overgangsrite: een beproeving waarbij je allerlei lichamelijke maar vooral ook emotionele obstakels moet overwinnen om het recht te 'veroveren' een volgende levensfase in te gaan: moeder zijn.

Ik denk dat we allemaal wel eens stiekem denken 'waar zijn we aan begonnen...' Ik wel in ieder geval. En dat doet niets af aan de liefde die ik voor mijn kindje voel, het is alleen een erkenning van de megagrote verandering die mijn leven ondergaat.

Als straks die kleine kindjes in onze armen liggen, weten we hopelijk precies waar we het allemaal voor hebben gedaan!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

@jennifer70 ik was naar mallorca en we hebben maar 3 dagen mooi weer gehad maar voor de rest hebben we ons wel vermaakt.

@Joy72 nou ben de regen wel gewend hoor. daar regen het ook alleen maar.

@linka en hoe was het bij de vk

@Janine hee meis ik weet niet het hele verhaal maar begrijp dat je problemen met je vriend hebt en dat je je zorgen om heel veel maakt. en dat kan ik goed begrijpen. maar probeer wel alles op een rijtje te zetten anders blijf je maar malen. en qwa het geboorte kaartje moet je doen wat je hart je in geeft. en mischien ook een beetje afhankelijk of hij het kindje wel aan geeft. praat er met je vrienden of fam over.

@denicepino leuke he om alle dingen op te halen en neer te zetten

@miranda jeetje blaas ontsteking dat is wel minder

@Chantico jeetje dat is echt ieritand zo'n vrouw. en zekker om zoiets belangrijks. wel beter dat het minder is nu je het rustiger aan doet.

@ElleNY shop's ze

@Passiepaard jeeytje meis. dat is wel vervelnd dat je je zo rot voelt. en ik snap wel dat je het dan wel even zat bent. en als je het dan gewoon hier zegt.hoort ze het gewoon niet

nou meiden. zoals jullie al lazen een leuke en lekker vakantie gehad.op het weer na. en het lichaam wat niet helemaal doet wat ik wou.maar ja dat is logies. heb wel een aantal dagen echt last van harde buiken gehad. gewoon te veel gedaan. en het was er nog al heuvel/berg achtig dus was ierdere dag kapot van het lopen. want waar we ook heen gingen we moesten altijd wel klimen. heb ook nog slecht nieuws gehad tijdens de vakantie. weet niet of jullie het je herineren maar mijn colega lag hee slecht. nou die is in mijn vakantie overleden.en gistern begraven. en zal je zeg wat is dan zo'n laatste dat gewoon een kut dag. je ligt maar te wachtne tot je op gehaald wordt. terwijl je weet dat je eigelijk gewoon al in nl had willen zijn. maar ja je doet er niks aan. ook nog een ander kenis over leden.die is woesdag begraven dus de slecht telefoontjes heb ik wel weer gehad. voor de rest gaat het volgens mijn met de kleine primaa want die beweegt de hele tijd. (behalven waneer we vlogen) en schopt er tegen me ribben het begind wel heel erg zeer te doen. nou sorry voor het langen verhaal

liefs sabrina

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ben er weer.......

Bloeddruk prima in orde, kan zijn dat ik opeens lage bloeddruk krijg en snel bovenop kom.

Harde buik met pijn af en toe ja, doorgewezen urine laten onderzoeken (alweer pfff)

Bekkenbodemspieren moet ik helaas naar fysio gaan.... :(

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vervelend Binna, blijf je wel rustig, is ook tegen mij gezegd ivm harde buiken :( Ik moest eens ontspannen bij VK ivm controleren en baby dr hoofd ligt onder, prima.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN
    # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 75 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 28
    :baby: JONGENS: 16
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 7
    :baby: ONBEKEND: 25 :(:

AGENDA:
    29-5: Myangel gyneacoloog
    30-5: Schatje1 verloskundige
    30-5: QueenBee verloskundige
    30-5: Noura verloskundige
    02-6: Miranda groei-echo+contr gyneacoloog
    02-6: CynthiaB groei echo
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    03-6: Maxi gynaecoloog controle
    03-6: Joy72 naar gyneacoloog+echo+ctg
    04-6: Kiki verloskundige
    09-6: aykietje gyneacoloog
    09-6: Lique80 verloskundige
    10-6: Bemy verloskundige
    10-6: Denice verloskundige
    11-6: Noura verloskundige
    11-6: Pruts verloskundige
    16-6: Bemy 3d/4d echo
    17-6: Noura gynaecoloog
    20-6: schatje1 gyneacoloog
    20-6: Linka76 verloskundige
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * jennifer70 <-----> joy72

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wie heeft nog geen buddy? Misschien wil ik wel nog eentje doen?

16. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Hai stelletje kletskousen! hihi

Ik dacht, laat ik ook maar weer es wat van me horen voordat ik van de lijst geknikkerd wordt ;) Ik lees wel alles (onthoud niks, maar goed, voo het idee) maar heb vaak de puf/tijd niet om te reageren. Over 3 weken ga ik met verlof, dus dan hoop ik hier wat actiever te kunnen zijn!

Iedereen met kwaaltjes/klachten/vervelende hormoontoestanden heel veel sterkte en een dikke knuffel vanaf hier!

Verder las ik berichten over de kraamzorg. Gisteren heb ik een brief gehad waarin stond dat ik gekort zou worden op mijn dagen kraamzorg. Tijdens de intake zullen ze hier verder op ingaan (geen idee wanneer ik die kan verwachten), maar vind het wel een beetje absurd dat ik zomaar gekort kan worden... Nou ja, zal allemaal wel loslopen en anders komt m'n moeder maar bij me inwonen (tijdelijk!).

Tja, en verder is deze week helaas geconstateerd dat ik een beginnende zwangerschapsvergiftiging heb. Eerlijk gezegd weet ik zelf niet helemaal wat ik ervan moet denken. Ik moet rustig aan doen, maar naar mijn idee deed ik dat al. Ik sta onder extra controle, maar het maakt me allemaal vreselijk onzeker. Bij alles wat ik nu voel vraag ik me af of dat gewoon bij de zwangerschap hoort of bij de vergiftiging... En dan vraag ik me weer af of ik wel rustig aan genoeg doe. En hoe hoog m'n bloeddruk nu zou zijn en of ik het me verbeeld dat ik nog weer meer vocht ben gaan vasthouden....En of de hoofdpijn gewone hoofdpijn is of...arrrghhh...

Sorry, maar ben hier erg bang en onzeker door geworden. De kleine is gelukkig nog wel aardig druk, dus dan denk ik maar dat het allemaal wel goed komt/is. Zodra ie echter een uurtje rustig is, komen de twijfels weer.

Nou, genoeg geklaagd.

Heeft iemand trouwens een idee waar ik leuke wieghemeltjes kan krijgen? We hebben een wieg van 30 jaar oud, met kant/broderie van 30 jaar oud en nu moet er dus nog een enigszins bijpassend hemeltje bij. Helemaal bijpassend gaat natuurlijk niet werken, maar alle tips zijn welkom!

Zal wel blij zijn als de babykamer eindelijk af is. Het gaat nu allemaal wel heel erg snel. We wachten alleen nog op de kast, deze had transportschade en moest dus opnieuw besteld worden. Verder nog gordijnen en de wieg dus nog. En verder het huis een grote schoonmaakbeurt. Heb echt het idee dat ik tijd tekort kom!

Sorry voor mn lange ego verhaal. Ik beloof dat ik in mijn verlof meer aan dia-/multilogen zal doen, dan aan een monoloog :D

Liefs Moniki

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Moniki ik heb de wieg op nieuw bekleed en daar door het hemeltje ook zelf op nieuw bekleed. meestal kan je hem er af halen. dus dan hoef je alleen mar op zoek naar een hanig iemand. want ik had eert ook in de winkels gevraagd maar ze verkopen ze niet los

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemiddag!

@ Janine: wat een rotsituatie zeg! Ga inderdaad goed voor jezelf kijken wat jij wilt, dat is nu het belangrijkste. Veel sterkte en een dikke knuffel!

@ Denicepino: veel plezier morgen met het ophalen van de kinderwagen en box! Wij hebben de box nu ongeveer 2 weken staan in de kamer, erg leuk!

@ Chantico: wat een gezeur zeg om gewoon even een uitslag op te vragen en dan ook nog over zoiets spannends! Gelukkig was het goed!

@Elle: veel plezier met shoppen en een fijne dag morgen!

@ Passiepaard: Wat vervelend dat je zo angstig bent! Ik zou als ik jou was toch kijken of je hulp kunt krijgen. Dat maakt alles misschien een stuk makkelijker. Ik heb een aantal jaren terug ook erg last gehad van angsten doordat ik een burn out had. Ik heb toen hulp gezocht en ik ben er vanaf gekomen. Veel sterkte en een dikke knuffel!

@ Binnabinna: Gecondoleerd met je collega en kennis, dat zijn toch dingen die je liever niet tijdens je vakantie te horen krijgt.

@ Linka: Fijn dat je bloeddruk ok is. Jammer van de harde buiken en bekkenbodemspieren, heb je er veel pijn aan?

@ Moniki: vervelend die zwangerschapsvergiftiging, kalm aan doen hoor! Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt! Sterkte!

Hier gaat alles goed. Merkte alleen vanochtend dat autorijden soms echt niet prettig is :( Dan zit de kleine echt in de weg. Hebben jullie dit ook al ervaren?

Fijne middag!

Liefs, Puck

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Puck, ja ik heb veel pijn idd, als ik even uurtje heb geslapen dan is verdwenen, maar toch veel pijn vooral benen en kont en rug af en toe.

Van blaasonsteking neej,, is anders dan ik eerder heb gehad, maar toch moet ik laten onderzoeken, maar wel veel harde buiken, heb vaak last van, maar pijn af en toe VK merkt het al dat ik pijn had, dat is ook zo toen ik bij haar was toen ze me buik ging onderzoeken.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oja over autorijden, ik heb geen rijbewijs, maar half uurtje in auto kan ik niet meer, zit ook niet zo lekker!

Deel Deze Pagina