Hier ook weer heb ook even alles bij gelezen maar het is teveel om te reageren even allemaal. Hier vandaag weer wat meer bewegingen dan laaste 3 dagen maar kan nog niet zeggen dat het zo is als eerst.Gister avond nog een ctg gehad omdat ik het allemaal niet meer zo vertrouw gelukkig alles goed. Gister was vriendin op bezoek met haar baby van 3 weken heel leuk we hebben kleertjes geruild maatje 50 tegen maatje 44 wat klein zeg en dat te bedenken dat me zoon daar zelfs nog in verzoop . Wel fijn want alles komt dadelijk gewassen terug ontlast mij weer beetje. Merk dat me bekken beginnen op te spelen moeite met lopen en been optillen en degelijke. Me buik zit ook al behoorlijk laag iedereen zegt ook is ze al ingedaald nou laten we hopen dat dat nog niet het geval is he. Iedereen die het rustig aan moet doen doe dat ook (alhoewel dat dat heel moeilijk is 8) ) En iedereen weer met een volle week gefeliciteerd Fijne zondag dames
@bemy ik heb dat ook al gedaan paar pyama,s erbij gekocht en nieuw ondergoed dat lekker zit.Heb dat gejaagd gevoel dat alles klaar moet staan de laaste dagen. Ow en welkom nieuwe binnenkomers
Goedemorgen iedereen! Ik zie net dat jullie het hebben over de vluchtkoffer, die moet ik ook maar eens klaar gaan maken. Zal daar morgen maar eens mee gaan beginnen, kan ik direct de dingentjes kopen die nog aangeschaft moeten worden. Hier schijnt het zonnetje lekker, ik ga zo lekker met me boek buiten zitten en wachten tot m´n zoon thuiskomt die heeft bij opa en oma geslapen. Dus ik heb heerlijk kunnen uitslapen vanochtend! Fijne dag iedereen! Groetjes Lisette
hallo allemaal, Vluchtkoffer heb ik ook nog niet klaar hoor, dat komt wel. Mocht er nou eerder iets gebeuren dan is alles zo gehaald, dus ik maak me er niet zo druk over. Ben nu bezig met een duowagen te zoeken en ik wil binnenkort even een ledikantje gaan halen. Verder hebben we alles al dus dat scheelt weer. Gisteravond ben ik lekker bij een vriendin geweest, heerlijk even bijgebept. Lekker net als vroeger, even geen mama-praat, maar gewoon even Philly zijn! verder niet zo veel nieuws hier. fijne dag allemaal
goeimorgen dames hoe is het hier met iedereen. met mijn gaat het goed.gelukkig weer lekker geslapen.en ben zo blij dat me tuin bijna af is. zou alleen dan nu meteen willen beginen met alle puntjes op de i zetten.maar moet nog even wachten er moet eerst nog steene gesleepen worden en dat maakt zo veel troep. @daisy ik ben voor je aan het duimen dat het verkocht wordt je huisje. @aykietje hoop datje je kleintje gisteren nog even gevoeld heb.want kan je dan ongerust worden he @sjudith dat is wel pretig dat je meteen een echo en zo kreeg. wij denken er aan om er nog een te doen gewoon om even te kunnen kijken duurt zo lang. @schatje daar heb ik nog niet over na gedacht. @scahtje en mik toppie die lijst ik heb er allemaal nog niet over na gedacht. maar vraagje twee pakjes in verschilden maten of twee pakjes in de zelfde maat. en welke maat 40/50/56 ? @rebecca ja duurt nog wel even bij ons @nadje78 daar plijt ik ook voor. dat is wel heel hanig zo in frankrijk @mamavandelano welkom hier @mik mischien wil ze wel even wat verander. en vindt ze het kamertje zoals het nu is niet leuk (oke sorry melig) @rebecca wat een mooi filmpje @schatje nou ik heb tegen me vriend gezegt blijf jij maar lekker naast me staan (hij kan niet tegen naalde en bloed) @Pendrag o wat lief ik vindt kruletjes zo leuk. ik hoop dat die van ons ze ook krijgt. (papa heeft het een beetje en ik heb slag) @lique80 wat lekker dat je nog maar zo kort hoeft te werken @naat80 tis zo leuk al die spuletjes met de naam. heb nu ook een tas besteld via: http://www.tassies.nl/default.asp?redir ... asp?pcID=1 @espirit daar heb ik nog niet over na gedacht.maar dat moet je dan toch ook zwart op wit zetten. of niet @bemy rustig aan je hebt nog even. Maar shop ze liefs sabrina
hey meiden ik doe mee met de buik foto van de maand. dus als je zo lief willen zijn stem op mij stem om mij stem op mij hier is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/buikvdmaand.php dank jullie wel
Even een quote uit het Buikfoto-topic : Hier gaat het goed! Ik lees regelmatig mee met dit augustustopic maar het is me gewoon te veel om ook op alles te reageren. Ik schrijf met 2 andere topics mee, lees her en der en dan is mijn forumtijd wel weer voorbij. We zijn nu in het stadium van geboortekaartjes uitzoeken, heb hier 6 dikke boeken liggen. Het kamertjes is bijna klaar op een paar details na. Gisteren waren we het eindelijk eens over de 1ste naam, nu de 2de nog hihihi. Verder ben ik bezig met de kleinere dingen op de uitzetlijst, voorbereiden voor een fotoshoot volgende week, etc. De groei van de baby is telkens goed, de VK is tevreden en de pretecho van vorige week was super. Ik heb heel weinig klachten, behalve af en toe fikse rugpijn en ik moet super goed op m'n houding letten. Groetjes aan iedereen, en ik ga weer verder jullie meelezen!
Fijn om wat van je te horen Natas! Schiet al op he Lees maar verder gerust! Binna, ik heb lief op je gestemt
Ja die gaat een stuk lager zitten en das al bijna een week zo bij mij .Das wel al heel vroeg zeg vooral bij een derde
welkom bij de kletskousen lisette! joy: doe je rustig aan please? laat je babe nog maar lekker eventjes zitten! het lijkt zo vroeg allemaal! natas: leuk om weer iets van je horen, voel ik me weer niet zo alleen met al die piep jonge gorgeous mama's hier! balen van je rug, ik wil na de bevalling graag pilates gaan doen, kijken of ik een betere houding kan krijgen! schatje: wij hebben al meerdere discussies gehad over wat er moet gebeuren mochten we er allebei niet meer zijn...maar we komen er niet uit...kan me echt niemand voorstellen waar ik mijn kinderen aan zou willen toevertrouwen...we hebben allebei nogal een gestoorde familie vrees ik...! tja...what to do....
hi meiden, ik kan het hier echt niet bijhouden hier naast werk, dingen regelen voor baby en nieuwe huis, sociale afspraken en extra rust! hoe moet dat als jullie verlof hebben en ik nog werk tot 24 juli?!?! ik vraag me echt af waar jullie de tijd vandaan halen! sorry voor iedereen waar ik niet op reageer! @miranda & bemy, succes met de blaasontsteking. ik had t van de week ook ff laten controleren, maar had t niet. ik hoop datjullie er snel weer vanaf zijn! @jolanda, dat klinkt vervelend pap3a. ik heb er helaas ook geen verstand van. hoop dat t snel duidelijk is en niet zo ernstig! succes ermee! en ook met je schoonvader! @joy, vervelend van de bacterie. en ook dat je zo onder controle moet vanwege groei en vruchtwater. maar gelukkig houden ze het goed in de gaten! @my angel, wat een verhaal! gelukkig is het met je zoontje goed gekomen maar wat een stress. ook wel heel vervelend van elke week infuus. knap dat je nog positief bent! voor jou is het te hopen dat de komende weken omvliegen! veel succes meid! @passiepaard, sterkte meis, misschien kun je hulp krijgen? let in ieder geval op dat het niet erger wordt! @sjorsje, succes woensdag. het klinkt of er nog goede hoop is! @esprit, pfff dat was schrikken, gelukkig alles goed! @binna, fijn dat je een heerlijke huwelijksreis gehad hebt! wel naar van je collega en kennis. ook moeilijk dat je niet bij de begrafenis kon zijn. @chantico, wat een gedoe met die uitslag! gelukkig is je bloedverlies gestopt! @moniki, rustig aan met je beginnende zwangerschapsvergiftiging! word je strenger gecontroleerd nu? @janine, lastige keuze. omdat je wil dat de vader een rol blijft spelen in je kindjes leven zou ik een oplossing zoeken om m ergens op de kaart te vermelden. vooral voor het kindje zelf later. sterkte met de hele situatie. @noura, wat klinkt dat stom 'beestjes'. ook een beetje kinderachtig. gaat het al beter met medicijnen of merk je er niets van? @linka, voel je je al weer wat beter? @kimh, sjudith &mamavandelano, welkom! vluchtkoffers, dat is nog wel ver weg voor mij (net 28 wkn).. ff onthouden welke pagina voor over een week of 6! verder iedereen succes met de babykamer, het kaartje en de gezellige of pijnlijke schoppen! ik voelde me deze week ontzettend zwanger! woensdag heb ik: 2x bloedgeprikt voor suiker (1x nuchter en 1x 2u na ontbijt) en een buisje om mijn bloedgroep nog een keer te bepalen (blijk o- terwijl mijnouders altijd o+ gedacht hebben), toen kraampakket van postkantoor gehaald, urine naar ha gebracht (geen blaasontsteking), blije doos gehaald in mijn lunchpauze en 's middags gebeld door kraamzorg voor een intake (11 juli)! verder zijn we ook zelf een kaartje aan het knutselen. lastig nog! zit al hele ochtend achter laptop dus ga maar eens wat buiten doen met mijn vriendje! liefs, lauwie
Fijn dat je geen blaasontsteking hebt Lauwie! Nu ik nog morgen dokter bellen, pff! En vandaag nog eventjes snel bij Ikea geweest om laatste dingetjes te halen, hoera is ons gelukt! Dan even mijn vader smeken om snel langs te komen om te boren de lampen van Myrna's kamer en baby kamer en klamboe haakjes boren bij Myrna en baby. En gordijnen! Heb onwijs zin in!
schatje fijn dat je niet hoeft te werken vandaag judith dat word dus hard sparen, fijn dat de erkenning rond is rebbel rustig aan doen he chantico, vergeetachtig herken dat, hier al eens yoghurt inde gewone kast en melk in de koelkast. ik vond de yoghurt paar dagen later... jennifer wij zijn ook nog niet uit de naam binnabinna, mooie buik, en ben benieuwd naar het wiegje daisy ik hoop zo dat je huisje nu verkocht is, en rustig aan doen meis nadje gaat lekker bij de hema, ik had het laatst ook moest toen naar boven, maar er zat een zenuw in mijn been klem, dus daar had ikgeen zin in. maar gelukkig waren ze bij ons behulpzaam welkom mama van delano mik je moet echt 2 kruiken ook als het heel warm is. anders mischien eentje lenen? pendrag wat lief krulletjes naat geweldig lijkt me dat in een kraamsuite bevallen esprit fijn dat je je beter voelt, en hier schijnt vandaag de zon. ik hoop bij jou nu ook joy wat schrikken en fijn dat alles toch goed is. hier ook een stukje in het bekken gedaald, maar nog niet vast. philly succes met zoeken naar een duowagen mik joepie 31 weken ik ook vandaag! groetjes terug natas lauwie ben benieuwd naar het kaartje. wij gaan er ook zelf mee aan de slag, alleen een inleg laten we drukken naar eigen idee. maar het is zeker een werkje. nu nog het voorbereiden en dan is het klaar. maar het is ook leuk om te doen de medicijnen slaan denk ik wel aan hoop ik. maar ik krijg er wel diarree van. das weer wat minder. gister even naar het gala geweest. heerlijk als je als zwangere een voorkeursbehandeling krijgt. maar ben maar even geweest de muziek was af en toe te hard en vond dat eng voor de baby thuis dus maar op internet alles verder gekeken. volgende week komt het op tv. en het was wel grappig want ali b en nog wat rappers waren er, amanda en brian uit de gouden kooi. alleen gisteravond wat eenonweer, ik durfde er niet van te slapen zo hard ging het bij ons
Hey allemaal, vanmorgend toch maar even naar de kliniek geweest omdat ik het toch niet meer vertrouwde, vannacht geen oog dichtgedaan omdat ik de baby niet voelde. Hebben ze me een half uurtje aan de CTG gelegd en hieruit bleek dat alles in orde was. Ben ik toch even gerust. Kan ik vannacht toch proberen te slapen. groetjes