@Austin - trouwboekje ? heb je dat nodig als je in het ziekenhuis bevalt. ik dacht dat je dat alleen mee naar de gemeente moest nemen als je man het kindje aan gaat geven? En het boek van de kraamzorg moest ik onder het verkleedkussen leggen op de commode, zeiden ze? @Loutje - mijn beepje was met bijna 25 weken 28cm. Maar er werd wel gezegd dat dit een schatting was omdat ze dit nu niet meer exact kunnen opmeten?
@ Joy mijn kindje is ook al ingedaald hoor. Het voordeel is dat je buik wat lager zit en dat je geen last heb van je maag. @ Daisy liciteerd me de verkoop van je huis. @ Loutje misschien een klein kindje? Als ze niets gezegd hebben zal het wel goed zijn denk ik. Zijn jij en je man lang? Ik ga ook eens even bellen waar mijn box en beschadigde rtikelen en kinderwagen blijven. Als je zelf iet beld hoor je echt niets. Ik heb al wel mijn geboortebedankjes besteld. Veel plezier vandaag. Bumba
@ bemy ja dat zei de kraamhulp maarja ik lees hier wel meer dingen dat ik denk "soms doen ze maar een dotje lijkt wel", de ene zegt dit en de andere zegt dat....best verwarrend. ach ja zolang de baby gezond wordt geboren heb je verders niets dringends nodig lijkt me! alles valt te halen. hoe staat het met de wandschildering? xxx
Neem me elke keer voor om even de tijd te nemen om op iedereen te reageren omdat er bij heel veel mensen best wel veel gebeurd vind ik. Met mij gaat het wel redelijk goed, heb het zwaar op mijn werk en kom echt kapot thuis maar na een dutje gaat het wel weer. Heb gisteren een onwijs leuk feest gehad van mijn vader, hij gaf een straatfeest omdat hij 60 is geworden, compleet met band, bier en vette hap. Mijn nichtje van 10 maanden stal de show met haar schattige gelach naar iedereen, wat een kanjer is het! sjudith ik heb de intake al gehad van de kraamzorg en bij mij hebben ze nog geen reuzeproblemen van de zomer, wel kan het bij mij voorkomen dat we 2 verschillende kraamhulpen op een dag krijgen. austin ik heb ook even gepuzzeld op 2-3, 3, 3-4 maar heb besloten dat het de groepen op school zijn als in de klassen van vroeger. rebbel fijn om te horen dat het redelijk met je gaat, hou je benen bij elkaar, hihi jennifer ik hoop dat je snel een naam hebt, het gaf mij een stuk rust toen wij eindelijk de namen hadden. binnabinna onwijs leuke foto's in je album, heerlijk is dat hè om even geen kleren om je buik te hebben? en wat ben je lekker aan de shop, volgens mij heeft jullie baby nu al meer spullen dan jullie mamavandelano welkom en veel plezier pendrag onwijs leuk dat je dochtertje krulletjes krijgt, staat altijd super rebecca ze houden toch altijd de termijn echo aan als uitgerekende datum? want op de 12 weken echo kan je kind toch nog niet voorlopen? naat supersupersuper herkenbaar om een dag even helemaal emo te zijn, vond het wel heftig hoor, ben blij dat ik niet alle dagen zo een gevoel heb esprit hoe komt het dat je soms onzeker bent, zijn dat je hormonen die een rol spelen of de gedachte aan hoe groot wonder het eigenlijk is dat een nieuw leven ontstaat in je buik? joy fijn dat je ctg weer goed was philly heerlijk is dat af en toe hè om even uit het babygepraat te zijn, moet ook weer niet te lang duren want ik praat er best graag over, maar af en toe wat anders is ook heerlijk natas leuk om zo eventjes wat van je te horen, ik geloof dat er heel veel meiden alleen meelezen (ik ook regelmatig) maar soms vraag je je af hoe het met iemand is, dus leuk om wat van je te horen!!! lauwie ik herken je verhaal van te weinig tijd hebben om hier enthousiast mee te schrijven, ik ga gelukkig 13 juni met verlof dus dat is echt aftellen. Lukt het je een beetje om extra rust te nemen? mik en nouri gefeliciteerd met de 31 weken (en 1 dag ) aykietje fijn dat alles goed was aan de ctg, lijkt wel of er een boel meiden een onrustige preiode doormaken MY angel wat zal jij het zwaar hebben nu, kiezen op elkaar en niet teveel nadenken
ik hou even een pauze om te koken, hoop dat ik dalijk nog zin heb om verder te reageren. Heb vanavond borstvoedingscursus/ uitleg
Ik ben er nog wel hoor! Gisteren een beetje moeilijke dag: het was alweer 10 maand geleden dat Lindy* geboren is. Vooral mijn man had het er moeilijk mee. Maar vandaag is alles weer goed. Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor een echo en controle. Alles was weer helemaal perfect. Ons meisie wordt nu geschat op 1800 gram. Ze ligt nog steeds goed op schema. Daarna een goed gesprek met mijn gyneacoloog gehad. We hebben nu afgesproken dat er over 6 WEKEN ! gekeken word of mijn baarmoedermond rijp genoeg is voor een bevalling. Zo ja, dan gaan ze INLEIDEN! JOEPIE! (dit verwacht de gyn. wel want dat was tijdens de zwangerschap van Dionne ook zo) Ik heb nu dus eindelijk de bevestiging dat ik niet langer dan 38 weken door loop. Wat een opluchting zeg. Nu kunnen we echt gaan aftellen. Hier gelukkig geen klachten meer van de blaasontsteking. Maar natuurlijk nog wel even netjes mijn kuurtje afmaken.
@linka jaaa al weer 28 weken. toppieeee @ mik baleb zeg dat er ook een plank beschadigt is @puck jeetje meis je kleine moet nog even wachten hoor @jolanda je dat is zekker vervelend. @bemy leuk is dat het met de kleine te spelen. @jennys heel veel plezier op vakantie. @noura ieitand he dat je niet meer alles kan. @jenny zo denk ik ook doe ook gewoon me oranje shirtje aan en dan buik band er onder. moet wel op de dag dat ze spelen in het oranje zijn @espirit geniet van je vervroegde verlof. en rustt rustt rust @austin ja wij zijn in geementschap van goeder getrouwd. en zo kleed is heel veel werk.maar vindt het iedee zo leuk dat je dan de kleding daar door bewaard. bedankt voor het stemmen @loutje toen ik me 20 weken echo had.was het ook ongeveer 25 cm. dus ik weet het niet @bemy soms kan je je kindje in het ziekehuis al aangeven en dan heb je het maar bij je. @bumb en waneer komen ze je spulletejs @petra dat is leuk een straat feest. en leuke idee he dat dan straks jou kleine de show gaat stelen. mag toch je kleintje verwenen. en je hebt ook een hoop nodig zeg Nou mijn eerst werk dag was best wel zwaar.en ben nu er moe maar slappen wil niet lukken veelste warm. dan vanaf er maar vroeg in. liefs sabrina
@Austin: zoals Petrabr al zei, gaat het om groepen op school... Vandaag weer gewerkt en gelukkig is de rust al aardig weergekeert. Ouders gaven duidelijk aan dat het niet persoonlijk bedoeld is naar mij toe, maar in het algemeen hoe de communicatie wat betreft de groepsverdeling is gegaan. Daarin hebben wij als school ook onze fout toegegeven. Maar ja achteraf... is altijd te laat... Gelukkig zagen ouders ook in dat het voor ons niet makkelijk geweest zal zijn om kinderen in een juiste groep te plaatsen. Ben wel weer blij dat het nu zo gaat, ben vanmorgen toch 'met stenen in mijn buik' naar school gegaan. Vanavond lekker aan iets anders denken, heb de 2e bijeenkomst van zwangerschapsgym. Ga daarom nu maar eten koken... moet over een uurtje alweer weg!
joepie miranda (eventjes tussendoor gekeken ben aan het koken) gefeliciteerd doe mij die gyn ook! ik wil ook met 38 weken bevallen
Mir, fijn dat goed gaat daar! En ook met controle, super! Vervelend dat gisteen vervelende dag was voor jullie beiden! Sterkte meis!
Even snel inloggen voor het eten Puck, das schrikken! Sterkte met rustig aan doen! Jolanda, ik duim voor je dat het onderzoek woensdag mee valt en een goede uitkomst heeft! Miranda, spannend hoor, zon datum waar je naar toe kunt gaan leven! Honger....! Eet smakelijk allemaal!
hey hallo dames, Ik hou het allemaal niet bij hoor . Ik lees wel regelmatig maar geen tijd om dan zelf op iedereen te reageren. Volgens mij heb ik geen gekke dingen gelezen. Iedereen met een mijlpaal gefeli. iedereen die jarig is geweest, ook gefeli. En dan nog de mensen die getrouwd zijn Gefeliciteerd. Hier gaat alles wel prima. Ik ga de laatste 5 wk voor mijn verlof iets minder werken dus met ingang van vandaag. ipv 36 uur ga ik 24 uur werken. Ik kan mijn energie dadelijk nog goed genoeg gebruiken. Vandaag is mijn vervangen begonnen en die moet ik dus nu ook inwerken. groetjes
jippie ik ben bij kruidvat geweest voor de winnie the pooh dingen helemaal leuk en ik heb gekocht: -4 rompertje mt 62/68 -1 pyama mt 62/68 -2 slabbetjes -2 spuugdoekjes -1 slaapzak -1 badcape helemaal leuk en gelukkig ik heb het nu snel in de was gedaan zodat ik het zometeen aan de lijnn kan zien hangen. is zo leuk zijn jullie al begonnen aan de eerste wasjes? gr kim
Hi Dames, Kennen jullie me nog? Even een korte update: Hier gaat alles goed, heb alleen weer last van mijn bekken. Dnderdag naar de fysio, dus hopelijk helpt dat. 10 juni weer een groei echo gepland, dus ik kan ergens naar uitkijken. Ik ben een tijdje niet geweest. Op mijn werk ( schol) zijn de laatste weken van het schooljaar ingegaan en het is erg druk. Ik heb weinig tijd over en merk dat ik nu ook wat vermoeider word. Iedereen gefeliciteerd me je hun mijlpaal en miranda fijn dat je binnen de 38 weken blijft. verder dan 1 pagina heb ik niet teruggelezen sorry! dames allemaal heel veel groetjes van mij gewenst! marje
Leuk zijn ze he ik heb gezien, maar ik heb toch niet gekocht, woehaha! (wacht ik wel na bevalling dat ik zoveel kado krijg ) Hee muis, fijn dat nog goed gaat met je. Hopelijk helpt dat!
Eerste wasjes? Heb ik al gedaan bij lakens, maar kleertjes nog niet, doe ik pas bij 30 weken of in verlof.
Hoi dames, Wat gaat iedereen hier snel! Nog een weekje en dan komen de meubels voor de babykamer, kan niet langer wachten,hihi heb er zo zin in om alles in te richten. en dan ga ik ook alle kleertjes enz wassen. Wanneer en waarom krijg je eigenlijk een groeiecho? ik hoor en lees wel vaker dat iemand dit krijgt. Nou ik moet nog 7 weekjes werken, gaat toch wel snel hoor.
hey meiden, had een zware dag vandaag. te weinig geslapen en de eerste dag van mijn vervanger inwerken. kost toch wel veel energie. vanavond eerste zwangerschapsgym. was wel leuk! nu maar op tijd slapen. hoop dat het morgen beter gaat. sorry voor het niet reageren! weltrusten!
petrabr: toen ik de 12 wkn echo kreeg(om te kijken hoever ik precies was) bleek ik een week minder lang zwanger te zijn dan dat ik zelf uitgerekend had.(laatste menstr.) maar iedere keer dat ik bij de vk kom zeggen ze dat de groei een week voor loopt dus daarom denk ik steeds is dat nou die week verschil van in het begin dus bij die 12 wkn echo? ik weet het ook niet.