@ sjorsje veel sterkte meis! @ licrys hopelijk halen ze de achterstand nog in. belde zojuist naar mijn werk om te zeggen dat ik donderdagochtend langs ga..had vandaag niet echt veel zin! maar krijg altijd het gevoel van ze net of ik de ziektewet ben gegaan om hen te pesten ofzo! ja zeggen ze we hebben al zo lang niets meer van je gehoord...ja vind je dat gek net of het makkelijk is voor mij en iedere keer als ik bel een verhoor is ook niet fijn en dan zit ik gelijk dik een uur aan de telefoon dan word ik naar iedereen doorverbonden...hoezo vermoeiend! p.s. de lamp voor de babykamer is binnen! jippie! sorry voor het ego bericht! xxx
Laat ze maar lullen hoor Austin, je bent persoon die aan jezelf denkt, dat is erg belangrijk en ze kunnen niet veel van je verwachten...... Ik heb nog tot nu niks gehoord van me chef, dus wat dacht je hoe ik me voel.... kutzooi!
@ sjorsje veel succes morgen meis ik duim voor je! @mamavandelano als je maar van mijn regen afblijft. ik voel me eindelijk ietsjes beter nu het wat koeler is (evengoed nog 21 graden hoor) dus mijn regen krijg je niet sorry! http://www.vgz.nl/nieuws/scripts/nieuws ... uws_id=276 dit gaat over het tekort aan kraamzorg en hoe ze dit willen oplossen . dor middel van huishoudelijke hulp! gr kim
@ mik25 heb m´n eigen regen al gekregen het is nu heerlijk koel hier! @ austin vervelend dat je zo´n verhoor krijgt op je werk iedere keer als je belt,je zou haat niet meer bellen dan he!
@ linka wat is dat toch met werk? ze moesten zelf eens een keer zwanger worden kijken hoe zij er mee om zouden gaan om op te zwellen als een ballon en een compleet nieuw mensje te vormen in je buik, nee dat kost geen energie en is geen belasting op je lijf zeker.....
Goeiemiddag (inmiddels al weer) meiden! Verveel me! Hou me keurig aan t rustig aan doen, maar verveel me, kzou al bijna de hokjes op onze scan dat op de muur zit gaan tellen, hihi.... Mn beebje heeft net weer zijn/haar drukke momentje gehad, wat genieten toch telkens weer van alle draaitjes, schopjes en schuifjes! @Miranda: wat fijn dat jullie al weten wanneer jullie je prachtige dochter mogen knuffelen! Heerlijk nieuws toch! Kan me indenken dat t met momenten erg moeilijk is, telkens weer van die tijden waarop het gemis aan Lindy heel erg naar boven komt! Hele dikke knuf voor jullie allemaal! @Philly: ik wijt t aan de hormonen, gedeeltelijk....En zoals jij het omschreef van het beseffen dat er een wondertje in ons groeit, wat toch naast een supermooie gedachte ook wel een beetje angst met zich meebrengt....vooral het verantwoordelijkheidsgevoel steekt de kop op....verder ben ik erg beïnvloedbaar door alle verhalen die je leest/hoort over wat er allemaal niet mis kan gaan....heel irrationeel maakt me dat bang voor elke dag die komt en heb ik vaak de vraag van "wat als?"..... Ken wat dat betreft mezelf niet echt meer terug....Gelukkig zijn er ook veel momenten dat ik heel erg veel geniet van ons wondertje! En elke beweging en elke goede controle maakt me zekerder....al zou ik nog steeds graag een glazen bol willen hebben, waarin ik kan zien dat alles echt allemaal goed komt! Denk dat anderen dit ook wel herkennen? Of ben ik de enige muts die zo raar in elkaar steekt op dit moment? ? ? ? @Linka: meis wat een gekl**t bij jou op t werk zeg! Laat ze daar maar ff fijn in hun eigen sopje gaarkoken en denk aan jezelf en je beebje! Dikke knuf van je buddy en ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt! @Mik: beterschap meissie! Ga maar lekker languit op de bank met een kop thee en een reep chocola, knap je vast van op! @Daisy: och, arme...jij ook al van die hopeloze voeten! Hier net zo, zolang ik ze hoog houdt gaat t goed, maar zodra ze weer op de vloer staan worden het weer drilpuddinkjes, bah! Slipper met klitteband passen nog net....Dus zaterdag de grote dag! Hè joh, eindelijk....dan lekker gaan genieten hè en bovenal rust nemen waar het kan! Veel plezier met het kijken naar je meiden! My angel: wij hebben er bewust voor gekozen om het een verrassing te laten zijn! Al moet ik eerlijk zeggen dat de nieuwsgierigheid wel met grote mate toeneemt hoor, hihi..... Jij ook beterschap meis, met je hoofdpijn...nog ff de laatste loodjes en dan is het genieten van je kleintje! Cynthia: hoe is t met jou meis! Al een poosje niks van je gelezen.... Diana: hoe gaat t met jou....al wat meer hulp en begrip van je zus... Mn tekentjes op de pc doen raar, grommmmmm! Puck: hou vol meis, laat je beebje maar ff goed naar je luisteren...we willen hier nog geen gekkigheid lezen hoor! Sjorsje: denk veel aan je meis, ik duim ook hard voor je dat ze je vader kunnen helpen en hoop op goede berichten! Jolanda: hoe gaat t met jou en je schoonvader... Pfff dit is niet leuk schrijven zo, gekke pc.... kga ff wat eten.... Liefs
Austin: lekker is dat van je werk zeg! Idd, zij zouden is moeten ervaren waar wij nu door heen gaan....ik stuur af en toe een mail naar m,n werk met een update over mij....zo hoef ik niet te bellen en zijn ze op de hoogte...moet ook zeggen dat ik weinig terug hoor van hun kant.....zij kunnen ij toch ook bellen en vragen hoe het met me gaat! Ik heb mn chef al 3 keer gebeld, is niet te bereiken en op mijn verzoek om me ff terug te bellen, is nog geen reactie geweest....das ook zwaar irritant....Maar ik denk nu: zoek t allemaal maar lekker uit, ik ga voor mn beebje en de rest is noet belangrijk meer..... Zo dat moest ook ff eruit.....
@Daisy hallo bijne buurvrouw best wel goed ben weer bij de gyn geweest. Ze gaat toch wat vooruit nu vruchtwater was ook wat meer geworden gelukkig weer wat minder zorgen .ctg was ook toppie.Ik moet alleen wel 2 x per week naar het ziekenhuis blijven komen. En met jou spannend lees ik bijna over lekker hoor frisse start in nieuwe huis. En met dikke voetjes wat meer omhoog gaan zitten en selderie eten. En met jou dames jij moet ook bij gyn zijn vandaag? @Puck2008 wel lekker hoor me ma komt morgen mij ook paar dagen helpen blijft ze logeren. Om mij wat te ontlasten. @mik25 beterschap meid @Linka76 sterkte meis doe rustig aan he @denicepino wel rustig aan doen he @miranda3xmama minders van die dikke voeten . @mamavandelano hier is het ook al zo benauwd niet lekker meer. @Licrys wat rot zeg hoeveel wogen ze dan (sc hatting)? @Esprit vervelend he als je je rustig moet houden.Hier is ze ook even heel druk in me buik maar liever dat dan dat ze zo stil zijn hoor.
ach joh austin laat ze het $%$%^& krijgen dat rotwerk altijd. en het zijn vaak de vrouwen die het ergst zijn . stom he die hebben dan zelf ook kids en toch.................... gggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr linka jij ook meissie rustig aan en laat ze de hik krijgen. hihihiihih esprit ik heb nog nooit van gehoord dat chocolade helpt als je ziek bent. heb net huissie schoongemaakt. wasje is helaas nog niet droog dus kan nog niet strijken jammer! hihihih ga nu ff lunchen en dan prenetal bellen om te kijken of nu eindelijk mijn badje al binnen is. gr kim
dat is helemaal schandalig! soms denk ik weleens "weet je wat ik zoek gewoon een andere baan" ik bedoel vind mijn werk super leuk hoor alleen de verantwoordelijkheden en verwachtingen wil ik niet meer na de geboorte...stom he?! beepjes zijn het belangrijkst! xxx
@Joy: fijn dat t weer wat beter gaat met je kindje! Gelukkig weer een beetje zorg minder hè! Ze zeggen wel is kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen....nou als dit onder klein valt, dan zie ik het nig zwaar in voor als hij/zij groter is...pffff...... @Mik: moet je echt is proberen hoor een reep chocola....dat is voor mij echt comfortfood en als je ziek bent, mag je best verwend worden, hihi.... @Austin: ik herken je gevoel hoor....zo van waar doe ik het allemaal nog voor....ik wil genieten en ik werk om te leven, en leef niet om te werken!
Ben weer helemaal goedgekeurd bij de VK. Bloeddruk is nu ook zonder medicijnen goed! Jippie dus. Mag ook weer aan het werk! Ben helemaal blij. Arboarts stelde voor a.s. maandag weer te beginnen voor 50%. Maar ik ga morgen alvast. Heb er echt zin in.
@Esprit hahahah denk eerder nu grote zorgen en dadelijk nog groter (maar das dan mij ervaring ) @Pendrag fijn dat alles weer goed is. Liggen jullie baby,s allemaal al in de goede houding die van mij heeft weer de ligging van dwarsligger aangenomen(hopelijk word ze later niet zo dwars ) 8)
Pendrag, fijn hoor! Echt waar! Esprit, jajajaja, thuis verveel ik me ook zo rot hoor, je bent niet enige, ik wil ook genieten enzovoort, maar tsja, kan niet altijd he Vriendinnen moeten zelf ook werken, enzovoort! Hihi! Ach ik ben altijd blij als ik Myrna zie, lol! Ja, ik laat me werk maar lekker barsten en zie wel na de verlof of ik daar wil blijven of niet, ik heb nog contract tot eind december en we zien het wel. Heb net roerbakei met tomaten gegeten, heerlijk met brood! Dutje kan ik niet want baby was zo lekker druk terwijl ik niet ff kan slapen, zucht! Vanaovnd vroeg naar bed dan maar en me zusje komt straks me halen en daarna gaan wij Myrna halen van school en dan naar Ikea! Ze wil nieuwe bank kopen (ze woont nu alleen weten jullie nog toen ze uit elkaar gingen terwijl ze trouwplannen hadden) dus voor nieuwe huissie en ik zie die huissie straks wel. Ben benieuwd!
Geeft toch niet, beepie is idd belangrijker Zo denken wij erover dan anderen die geen baby hebben enzovoort!
ik wou alles bijlezen maar lukt niet, ben ineens helemaal moe. ik ga denk ik zo maar even liggen, en probeer het vanavond nog eens sorry voor het ego bericht
Waarom zeggen jullie (ikzelf ook) sorry voor egoberichten? Dat is eigenlijk beetje onzin, als het neit gaat hoef je ook niet verontschuldigen hoor Wij alle zwangeren begrijpen elkaar heel goed!