Ik heb over 3 kwartier een afspraak bij de notaris voor de overdracht van mijn huis Ik heb het er hier helemaal niet over gehad omdat ik op de 1 of andere manier al in de stress raak als ik aan alle rompslomp die bij de verkoop van een huis komt kijken denk. Mijn ouders hebben dus alle bezichtingen en afspraken met de makelaar op zich genomen, zij zijn echt engelen wnt zonder hun had ik het huis tot in de eeuwigheid aangehouden alleen omdat ik tegen al het papierwerk op zie. Ik ben zoals jullie kunnen lezen absoluut geen held met officiele documenten en ben dan ook blij dat alles voor de baby volledig volgens plan loopt van erkennen tot alles wat je voor een bepaalde tijd moet doen of in huis moet hebben.
Hey Allemaal, Ik lees alles mee maar op iedereen te reageren, daar heb ik het fut niet voor... sorry Vanavond komt een nieuwe poetsvrouw zich voorstellen, hopelijk valt ze wat mee en hebben we terug een poetsvrouw. Morgen brengen ze het kamertje, ik ben zo benieuwd. Om 08:30 uur zouden ze hier moeten zijn. Beebje is hier ook heel aktief, sinds de CTG is hij niet meer te houden en is het zoprecies dat hij zich wil verontschuldigen dat hij zich wat rustiger gehouden heeft. @Joy Bij de laatste ego lag ons beebje ook nog in stuit. Maandag moeten we terug en hopelijk is hij dan gedraaid. Sinds deze week werk ik aan 50 %. Ik doe deze wel met hele dagen omdat ik een uur moet rijden naar het werk en dat werd wat zwaar. De ene week werk ik twee dagen, de andere week drie. Mag deze van mijn bazen zelf inplannen. Ik heb schatten van bazen Vanavond als het lukt zou ik naar een informatieavond gaan van Kind en Gezin. Ze geven informatie over de ontwikkeling van de vrucht, en uitleg over de bevalling in de kliniek. Hopelijk heb ik jullie niet verveeld met mijn schrijven, maar ik wist even niet wat doen
@Lycris - waarom wil de gyn ze eerder halen? zolang ze bij jou zitten groeien ze toch nog? @Esprit - ben af en toe ook erg angstig allemaal. En dan wou ik dat het al zover was, dat ik lekker m'n meisje in m'n armen kan sluiten. @Pendrag - fijn dat alles goed is, en dat je zo graag weer aan het werk wilt en mag. ik zou op 't moment wel 'n weekje vrij willen hebben. Maar ik weet ook zeker dat ik me dan na een paar dagen ook weer ga vervelen. erg he ? @Buddy petra - leuk meis, weer een zorg minder.
Hallo allemaal, Vandaag 30 WEKEN only 8 to go (met beeb afgesproken dat ie in week 38 komt ) Hier gaat t goed, vanmorgen controle en omdat er iemand bij was co-assistent of zo, ging ze weer een echo doen JIPPIE!. Nou toen ik daar lag was het niet meer zo leuk, mevr de gyn zei me dat ik wel een extreen goot kind had en wou gelijk suiker prikken. Maar gelukkig viel het bij de totaal waarden heeeeeel erg mee mijn beeb zit nu op 1500 gram, maar hij had ontzettend lange (onder)benen, nou had ie dat de vorige keer ook als maar nu had ze echt zoiets van dat het een hele grote zou worden, en omdat van mijn man zijn kant de baby's groot zijn (mijn zwager bijna 11 pond) en geen een onder de 9, had ik zoiets van oh oh. maar gelukkig het word geen tienponder kon ze mij gerust stellen en suiker prikken was dus ook niet nodig. pfiew opluchting
oeps maxi bijna een negen ponder hihihihihihi ik heb mijn badje binnen (ZIE ALBUM ) en de voetenzak van de maxi-cosi eindelijk na acht weken wachten, kan je nagaan als je een klacht indiend bij prenetal krijg je alles binnen een week!
@ Austin - vervelend dat ze zo ellendig doen op je werk... Mijn vorige werkgever was ook niets dan gezeur.. Gelukkig bof ik nu enorm met de huidige! Geen idee dat er ook geweldige werkgevers bestonden, maar het is wel waar! Absoluut een aanrader om verder te kijken ! Heb nu een leukere baan, met minder stress! Voor nu is beebje idd het belangrijkste! Over tekort aan kraamzorg - gelukkig krijgen wij het volledige aantal uren, ivm twin, daar gingen ze goed voor zorgen, zeiden ze, dat is wel een lekker gevoel! @Joy72 - goed nieuws! Blij voor je! Gek he, dat vruchtwater nu ineens weer goed kan zijn!? En heel bar maar waar, ik heb niet onthouden hoe zwaar mijn kindjes nu ongeveer zijn... Gewichten van 27 weken kindjes.. dacht ik. Zal het vanavond aan mijn lief vragen (ik krijg altijd zo'n pijn in mijn rug van het liggen op de tafel, dat ik na 10 min bezig vooral ben met liggen...)!, die weet het vast ! Mijn ukkies liggen wel allebei met het hoofdje naar beneden, telkens eigenlijk! @PetraBr: JOEPIE! Is idd altijd een hele rompslomp, financien en administratie, maar mooi weer een stap verder! @Bemy: eerder halen zou zijn, als ze buiten de buik beter af zouden zijn dan in de buik, denk qua ruimte en voeding? Of als ze echt niet meer groeien.. zolang ze groeien, zitten ze idd goed, maar dat is dus maar de vraag. Daarom ws eerst een opname. @Maxi: gelukkig viel het mee ! Hihi, leek het een maxikindje . Ga ik mijn naam aanpassen in 'alles-prima-en-op-tijd', HAHAHAHA @Esprit e.a., over angsten: kan er vooralsnog behoorlijk goed mee omgaan, al zeg ik het zelf. Heb wel een intensieve periode achter de rug van aan mezelf werken enzo, dat maakt dat ik nu redelijk makkelijk kan plaatsen wat er aan de hand is. Heb wel contact opgenomen met de mensen die me in die jaren (!) met alles hebben geholpen - enorm fijn om dat soort steun nog altijd te hebben - ook om te kijken of ik zelf iets kon doen aan de huidige situatie. Ben op dit moment aan het dealen met mensen, door wie ik mij laat beperken in mijn eigen groei (schoonmoeder en moeder - beiden enorm angstig en dominant) en dat maakt het wel interessant voor mij. Wat als dit zijn weerslag heeft op mijn ukkies? Het heeft iig zijn invloed op mij.. Wat als ik daar anders mee omga en daar eens eerlijk naar kijk? Dat ben ik nu mee bezig: de situatie onder ogen zien en te vertrouwen op wat ik zelf voel . Hihi, en nu maar hopen dat dat werkt! Het is wel een heel fijn idee dat meerdere mensen nu met me gaan meekijken of het iets in mij is wat de boel blokkeert, of dat het gewoon kleine kindjes zijn, of dat er misschien iets medisch is... of dat ik misschien gewoon veel meer chocola moet eten ! Hi hi hi hi... Pff... als ik schrijf, schrijf ik ook altijd van die lange verhalen... Hou er weer mee op, ga me voorbereiden op de yoga!
Licrys meisje doe je wel rustig aan met je kleintjes! laat je niet op de kast jagen hoor door de mensen om je heen! ik ga ff eten meisjes gr kim
Ik wil even laten weten dat ik even ben aangewaaid, heb alles weer bijgelezen. Helaas gaat het nog niks beter dus ik laat het hier bij. Dag allemaal,.. Lie(f)s
ik begin nu ook vocht vast te houden, ik kan mijn ringen niet meer aan, zomaar van de ene op andere dag echt dikke voeten heb ik (volgens mij) nog niet, beebje heeft vandaag superveel de hik, hihi, apart gevoel. kleintje ligt netjes met hoofdje naar beneden, hopelijk blijft het zo, kan nog alle kanten op toch?
Ik zit weer even helemaal lekker in mijn velletje (ook al staat hij wat strak) nu mijn oude huis weg is. joepiedepoepie
Bah, na maanden eigenlijk nauwelijks klachten te hebben gehad ben ik nu toch wel aan de beurt. Rugpijn door zitten (erg onhandig want wat moet je dan doen bijvoorbeeld als je aan het werk bent) en ontzettend last van mijn voeten en onderbenen door vocht vasthouden. Getsie, ik word er echt een beetje naar van. Vooral het idee dat ik het nog 11 weken moet volhouden. Sorry, heb verder wel gelezen maar niets onthouden! Hoop dat het met iedereen goed gaat, beter gaat etc. tot snel Elle
ach je hebt ook gelijk, maar dat komt volgens mij omdat iedereen het zegt en dan ga jemee sorry zeggen. oh heerlijk ik ben vrij vanavond i.p.v. werken maar weet niet wat ik heb vandaag, ben zo moe. mischien omdat ik vanacht steeds wakker lag van het onweer. zo ga nu eens iets teruglezen
hey meiden ik ben zo moe.dat werken valt niet mee na twee weken vakantie. pfff en heb een erge zere rug nog wel wat leuks mee gemaakt een jongentje op me werk wou maar niet slaapen van alles geprobeerd. dus ik hem op schoot.en hij ze hooft en ze handje op mijn buik.sliep ie bijna.en wat denk je dat mijn kleine meisje doet.tja die begind te schopen dus dat jongetje had zo iets van he. en gaat weer ligen zijn weer schopen en hij weer he. op zich echt supper leuke en lief.maar hij heeft nu niet geslaapen en was erg sagie vanmidag. heb trouwens ook me maxi cosi binnen.hij is zo leuk welke kleur hebben jullie. ik heb de roze lily. liefs sabrina ps sorry geen puf om alles terug te lezen.
elleny dat zijn nare klachten, mischien dat er oefeningen voor je rug zijn om de spieren wat te verstevigen? sterkte petra ben helemaal blij voor je! heh rebecca jij ook al vocht, en lief he dat gehik! geloof wel dat ze nog kunnen draaien, maar meestal blijven ze zo liggen dacht ik passiepaard, dikke knuffel en doe rustig aan lekker gegeten kim? licrys, doe rustig aan en ik sluit me aan bij kim! voor jezelf opkomen en voor je 2 kleintjes meid en fijn dat jullie de kraamzorg krijgen, lijkt me ook wel logisch als je een tweeling krijgt. mik wat super van je badje, en ziet er leuk uit hoor hihi maxi moest lachen om je afspraak! blij dat je geen suiker hoefde te prikken, en een tienponder dat klinkt wel heel groot. snap je opluchting aykietje ik hoop dat de poesthulp je bevalt en dat ze je wat werk uit handen kan nemen petra, het is maar goed dat er notarissen zijn want het is toch een vakgebied op zich. en wat heerlijk dat je ouders je zo ontlast hebben
noura, als ik het goed begrijp is bij jou de vierde op komst? lijkt me namelijk erg zwaar omdat ik in je banner kan lezen dat je jongste nog niet zo oud is en ik hoor je nooit klagen.
@Sjorsje,heel erg veel sterkte morgen,hopelijk kunnen ze wat vorr jullie betekenen! @Petra,gefeliciteerd met de verkoop van je huisje,wat een opluchting heh,weer een zorg minder! En zo komen we er langzaamaan wel @Joy,wat ontzettend fijn om te horen dat je beebje wel vooruit gaat! Wat moet dat een opluchting voor je zijn,en het is alleen maar goed dat je extra in de gaten wordt gehouden. @Austin,ja het moet overal wat zijn op het werk,is ongelooflijk en daar heb je dan altijd voor klaar gestaan,mij hoefde ze maar te bellen en ik was er en nu heb je zelf iets en dat wordt voor het gemak maar niet begrepen,belachelijk! @Noura,jee ik had het vandaag ook,echt zo vreselijk moe,mn ogen vielen bijna dicht terwijl ik toch prima had geslapen vannacht.. Ben je weer een beetje uitgerust? @Aykietje,veel plezier morgen met het kamertje,en hopelijk zit er alles bij en klopt alles! @Maxi,gefeliciteerd met je 30 weken! \/ \/ Pfff heftig hoor zo'n zware beeb,maar ook die komen er hoor @Licrys,jeetje meid,is toch niet te hopen dat ze al ao vroeg komen,waarom willen ze dat dan eigenlijk? @Passiepaard,hu je taai meis! @Elle,vervelend meis! Hou je maar rustig en lekker met je beentjes omhoog! Vandaag naar de gyn geweest,ik moet iig voor mn voeten steunkousen aan,ow my god Waar moet ik die halen weet iemand dat? Met de meiden alles goed,ze konden alleen niet gemeten worden omdat ze achter elkaar lagen,ze hebben ook zo weinig ruimte zeg De eerste ligt nog steeds in stuit dus hoogstwaarschijnlijk een KS,of ze moeten nog draaien maar aangezien de ruimte betwijfel ik dat.. Baal er best van maarja is niet anders als alles maar goed gaat heh! Verder vandaag een baaldag,overal last van,zeker door het vocht ook maar ook nog eens vreselijke moeheid,waar komt dat nu inene vandaan? Nederlands eftal is aangekomen in Zwitserland,spannend! Nog meer dames die wel voetbal kijken,iig Nederland? Ow en kent iemand het geluid van Q Music,dat is nu geraden en diegene heeft nu ruim 50,000 gewonnen,pfffffff,waarom wist ik het niet? Hoop dat het verder met iedereen goed gaat(naar omstandigheden)?
even bijgelezen. . . . en hier slaat de vermoeidheid ook toe ! zou het aan het weer liggen? ik ga er lekker onderuit. groetjes,
@Bemy,dat zou goed kunnen het is ook zo'n benauwd weer heh! Ik kruip lekker mn bedje in met de tv aan,zal niet lang duren voor ik in slaap val,mmmmm,lekker Fijne avond en slaap lekker voor strakkies!
oooooooooooooooohhh meiden ik heb zo'n zin om te gaan slapen vanavond. eindelijk wat koeler. heerlijk genieten. fijne avond gr kim
heey meiden we hebben toch maar gister alvast de box opgezet We konden niet meer wachten haha heb het weekend last van voorweeën gehad dus doe het rustig aan.. Voor de rest gaat het goed! Tot nu toe gaat het prikken bij mezelf ook perfect! heb helemaal geen hoge uitslagen meer.. Morgen jarig word ik 21 haha eindelijk volwassen Groetjes