Austin GEFELICITEERD MET JE 34 WEKEN! ! ! Schatje; gefeliciteerd met je verjaardag en de MIJLPAAL VAN 30 WEKEN ! ! ! Fijne dag!
hier trouwens een brief gekregen dat ze niet de kraamzorg meer als 24 uur kunnen garanderen... echt naatje eerste kindje en borstvoeding en dan maar 24 uuur kraamzorg. nou ja is niet anders ik ga naar de vk doei
die extra uren krijg je misschien wel via je zorgverzekering is bij mij iig wel zo. veel sterkte meis! xx
Veel succes Mik bij de VK. Laat snel iets horen. Hier zijn de mannen nog altijd bezig met het ineen steken van het kamertje. Al een geluk dat we dat niet zelf moeten doen. Zo een karwei! Ik probeer een foto te plaatsen als het volledig staat! Oei Judith, dat is minder nieuws, hopelijk vind je snel een oplossing. Schatje, nog een gelukkige verjaardag en je 30 weken! Austin, al 34 weken, dat begint echt wel al te korten!
Er stond deze week een artikel in de Intermediair over weer aan het werk gaan na zwangerschapsverlof. Schijnt zwaar te zijn, niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk natuurlijk. En dat het zo'n 9 maanden tot een jaar duurt voordat je lichaam weer ontzwangert is na de bevalling, en dat je later spijt kunt krijgen als je in die eerste maanden al besluit dat je wil stoppen met je werk. Het lijkt mij ook zo verleidelijk om minder te gaan werken... Wat ik wel een goede tip vond was dat iemand opmerkte dat het eigenlijk raar is dat je na ziekte altijd een reïntegratieplan maakt om langzaam je werk weer op te pakken, maar dat je na zwangerschapsverlof geacht wordt meteen weer vol aan de slag te kunnen gaan. Misschien een idee om te regelen dat je weer langzaam je werk gaat oppakken, ipv dat je tijdens je verlof al moet bijlezen om op je eerste werkdag meteen vol op stoom te zijn. Ik kan me voorstellen dat ik na de bevalling véél liever thuis bij mijn kindje ben dan op m'n werk... Maar ja, er moet ook brood op de plank. (In dat artikel vertelde iemand dat een collega op haar eerste werkdag iets zei als: 'zo, je bent vast lekker uitgerust na vier maanden verlof!' en dat ze reageerde met 'het was geen sabbatical!')
Nou daar ik zie ook best tegen op hoor Ik werk al een hele tijd halve dagen....door de zwangerschap...en dan vanaf november ineens weer in 1x volledig werken en je nieuwe leventje er bij
@sjudith; nog gefelicteerd met je verjaardag meid! wel balen van je auto @ schatje, jij ook gefeliciteerd! over de intake: ik ben nog steeds niet gebeld. nou ja ik wacht maar af, ik wil toch in het kraamhotel blijven. nu maar hopen dat het niet vol zit
Ik heb volgende week mijn intake...zal mij benieuwen waar ze over gaan zeuren En die auto....tsja denk dat ie weg moet Zitten momenteel met 2 huizen....nou ja al een jaar.... en kunnen het gewoon niet betalen! En met die kleine op komst is alles duurder @ Schatje ook gefeliciteerd
Goedemorgen! Vanmorgen weer een afspraak gehad bij de gyn., alles was in orde, ook na het weekend! Ons mannetje weegt nu zo'n 2 kilo, iets groter dan normaal. Hij is de afgelopen 2 weken 420 gram gegroeid! Maar het ziet er allemaal goed uit. Ik doe nog steeds braaf en lig de hele dag op de bank. Mijn huisje wordt schoongehouden door een ijverige schoonmoeder dus daar hoef ik me ook geen zorgen om te maken. Schatje: gefeliciteerd met je verjaardag en je 30 weken mijlpaal! En dat je waardes hoger zijn kan heel erg liggen aan wat je gegeten hebt. Misschien heb je iets gegeten waar veel meer koolhydraten in zitten dan je dacht? Mik: succes bij de VK! Ik voel ons mannetje ook minder hoor, ze krijgen toch minder ruimte. Vanmorgen voelde ik hem ook niet en met de echo bleek dat hij met zijn rug naar voren lag, zo ligt hij anders nooit, maar daardoor voelde ik hem dus niet. Austin: gefeliciteerd met je 34 weken! Gaat nu echt snel! Voor de rest ook alles gelezen, ik ga weer even plat. Fijne dag verder allemaal! Liefs, Puck
Hallo allemaal, Schatje gefelciteerd! Verder ben ik bijna alles weer kwijt wat er geschreven is....voel me vandaag ook niet zo lekker, heb me ziek gemeld op me werk. moet ff rustig aan doen, het is zo vreselijk druk op het werk. was gisteren helemaal gefrustreerd. vanaf 16 juni ga ik nog een 5weekse zwangerschaps cursus volgen, de basis dingen. ben benieuwd. Fijne dag allemaal. en ik geloof dat het Mik was die naar Vk toe gaat, veel stertke en hoop dat alles mee valt!
Philly, zou niet te lang wachten hoor op een intake. er veranderd nu soms zoveel dat ze mensen vergeten (heb ik toevallig gisteren weer gehoord). Of weet je 100% zeker dat de inschrijving goed ik gegaan? anders is het misschien toch een belletje waard. Gisteren de partneravond gehad van de gym, volgende week nog 1 les en dan alweer klaar.. Wat vliegt de tijd. Deze week nog 2 dagen werken en volgende week ook en dan al weer verlof. en we zijn nu druk met de kamer bezig, eindelijk! Nog even heel iets anders, ik ga zaterdag met mijn zusjes naar Derek Ogilvie, zal mij benieuwen
@Schatje - gefeliciteerd. (wij hebben gisteren de box ook al gezet) @Mik - al terug van de vk? @Esprit - hier nog zo'n kooplustige dame! ik wil allemaal kleertje's kopen omdat ik denk dat ik straks allemaal winterkleertje's zal krijgen! @Austin - gefeliciteerd met je 34 weken @Lique80 - laat je nog even weten hoe het zaterdag geweest is?
nou meisjes ik ben weer terug, die kleine is gewoon een eigenwijserd. lag met het hoofdje naar beneden dus is gedraaid. twee voeten rechtsboven en ze deed de doptone op mijn buik en die kleine werd helemaal enthousiast . schoppen tegen de handen van de vk. dus ben weer helemal gerustgesteld. weet nu ook wat ik af en toe voel rechts in mijn ribben. doet zeer maar zijn dus gewoon voeten. gr kim
schatje gefeliciteerd met je verjaardag! lique ben ook benieuwd hoe je derek ervaart kelly beterschap en rustig aan he mik veel sterkte vandaag, en ik hoop je vanmiddag hier weer te zien met positief nieuws zo puck die is flink gegroeid, fijn hoor wat betrefd het weer werken gaan na het verlof, ik vond het ook zwaar, ook omdat mijn hoofd nog thuis was bij de kleine en niet bij het werk. dat was een heel stuk minder belangrijk. maar uiteindelijk vind je het ritme wel weer. ik vind ook dat met 3 maanden vooral als ze nog krampjes hebben of nog geen slaapritme, dat het dan moeilijk is om gerust aan het werk te gaan. het verlof had eigenlijk wat langer moeten zijn ik moet overigens wel zeggen dat mijn werkgever de vorige keer heel veel rekening heeft gehouden met mijn uren en me rustig heeft laten opbouwen aykietje ben benieuwd naar je kamertje ach judith wat verschrikkelijk, en wat een bedrag zeg. wow austin 34 weken al weer nou gisteravond heb ik de kaartjes gesneden en gevouwen, de lintjes zijn vanmorgen gehaald evenals enveloppen in exact dezelfde kleur. en nu is het dus alleen nog strikjes maken, en dan zijn ze klaar. na de geboorte komt er een inleg in met tekst en naam e.d.
Hallo allemaal. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en anders sterkte (kan helaas niet alle pagina's teruglezen). Gisteren de lay-out van de geboorte kaartjes toegestuurd gekregen. Een vriendin van ons heeft ze gemaakt (heeft een eigen reclame bureau). Zijn echt super geworden, helemaal naar wens. Wij gebruiken als idee draakje Dirk van de Prenatal voor op het kaartje. Net even in mijn pauze naar de Prenatal geweest. Mocht De Blije Doos ophalen. Zitten leuke en handige spullen in en ook nog wel voor een aardig bedrag. Heb stiekem nog 3 pakjes meegenomen. Vond de Nijntje kleding wel heel leuk. Nou ja maatje 56 en 62, dus dat kan een paar maandjes mee (hoop ik). Verder heb ik geen klagen. Het wordt allemaal wat zwaarder, dus geen lange wandelingen met mijn honden. Volgende week weer naar de VK, maar tot op heden geen klachten/kwaaltjes. Hoop dat vanmiddag onze bus weer is gemaakt. Die gaf er zondag de brui aan, iets met koelvloeistof. Nou moet ik elke keer schipperen om vervoer te kunnen regelen naar mijn werk. Moest vanmorgen 3 kwartier eerder beginnen en dus ook een uur eerder uit bed (grrrrr)!
Dacht ff kijken of Mik al weer terug is: EN JA HOOR! Gelukkig alles goed met je beebje meis! Heb je hem/haar ff streng toegesproken?
Dat draakje is echt schattig! ik mag morgen de doos halen wat zit er in? En weet iemand een goedkoop alternatief voor kaartjes?
Hoii, heb wel wat teruggelezen maar ben alles weer kwijt,sorry sorry... @Buddy,wat ben ik blij dat alles in orde is met jullie beebje... Ik ga er weer vandoor,ga op kraamviste,leuk leuk! Kan ik vast gaan oefenen,hahah.... Owja en onze proefdruk is volgende week woensdag klaar,ben benieuwd! Doeiiii xxx