Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja esprit heb even een lang gesprek gehad want dit kan natuurlijk niet he?

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Austin: Gefeliciteerd met je 34 weken, het gaat veel te hard, zie al voor me toen wij elkaar voor het eerst leren kennen op forum, nu ben je al zo'n 34 weken zo ver! Ongelofelijk zeg!

Idd, kan zijn dat ik tegen me zin wat hier te doen krijg ik harde buiken en fietsen gaat nu moeizamer, krijg ook pijn bij harde buiken met fietsen, dus zal met Fysio even hebben vanmiddag om 5 uur, stuit krijg ik steeds meer pijn, dus in gaten houden.

Puck, wow, dat gaat idd hard, fijn dat je goed geholpen wordt, hier niet zo erg super hoor :(

Schatje, fijn dat je zo ver bent en nog gefeliciteerd! En vervelend, zoals iemand eerder zei dat kan zijn door dat je hebt gegeten, (geleerd, diploma bejaardenhelpende in zak)

Noura, leuk leuk die geboortekaart, kan ook niet wachten totdat baby is geboren en opsturen! Alhoewel is gewoon simpel.

Mik, poeh! Pak van je hart zeker, fijn dat ze lekker ging schoppen tegen VK, hihi! Die is ook netals mamma zo brutaal?

Judith, vervelend van je auto, bah bah bah!

Pruts, leuk hoor die kaartje, nou succes he!

Over kraamzorg, ik heb vanmorgen email gestuurd om te vragen wanneer ik intake gesprek krijg (Wonderwereld)

Kelly, vervelend hoor dat je niet zo lekker bent.

Cynthia laat wat van je horen meis!

Ik heb net geslapen en gegeten, was nog duizelig en nu beetje, alsof ik zweeft! Pff!

Daisy, leuk leuk leuk kraamvisite, heerlijk!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hihihi, ik moet ff glimlachen toen je zei...... schat van de meid ben je toch!

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Was even benieuw....is iedereen er al uit met de naam :rolleyes:

Wij wel :)
    Ze krijgt 3 namen...sjiek he :p

In ieder geval Christina Giovanna...en dan de roepnaam nog :D Die hebben we al hoor!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mijne krijgt 2 namen, maar zeg ik lekker niet :) !

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zal jullie vertellen hoe het zaterdag geweest is!

Verder zijn we hier nog helemaal niet uit de namen.

Goedkoop alternatief voor kaartjes.. Mailtje? Misschien een digitale kaart ontwerpen? Of een standaard sms... Of natuurlijk zelf iets kopieren. Ik weet niet wat het budget is judith

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ehm zo min mogelijk tot max 100 euro :(

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    En hoeveel 'kaartjes'moet je daarvoor versturen?

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    95 :( dus wordt krap!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ai ai ai, dat is wel erg veel voor mij 60 kaarten 106 euro exclusief verzendkosten.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ja of even kijken wie echte en kaart moet hebben :rolleyes:

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    wij hebben inmiddels ook ons kaartje uitgekozen. ik vond het echt een drama! maar nu hebben we een hele mooie! echt precies het kaartje wat we wilden.
    we zijn bijna uit over de namen. We moeten alleen nog even nadenken over de twee namen voor een jochie. eentje hebben we al. alleen we willen herman/hermanus nog leuk vervoegen. en dat lukt ons nog steeds niet... jullie nog ideeën?

het gaat hier trouwens ook wat minder... lig met een maagwandirritatie op bed. zondag in ziekenhuis opgenomen: alle symptomen van zwangerschapsvergiftiging behalve een hoge bloeddruk. maar gelukkig was dat het niet. en lig ik nu dus lekker in bed thuis.

voor mijn gevoel groeit mijn buik niet zo hard de laatste tijd. herkenbaar? het blijft een beetje steken. sowieso vind ik mijn buik nog vrij klein, maar wel mooi hoor! (nog geen striemen :p)

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ok 95 kaarten, die verstuurd moeten worden.
    Dus minimaal 44 cent per kaart = € 41,80 (of kan er ook wat rondgebracht worden door familie.. ouders/schoonouders)
    2 pakken enveloppe bij action = € 2,00

Dus zeg dat je 50 cent per kaartje hebt. Daar moet zelf iets voor te maken zijn natuurlijk. Weet je al wat het wordt enz?
    Daar kan je een hele leuke voor versturen met een mooi geschreven tekst erop. Of op de foto ook een bord plaatsen met naam enz..
    Sticker met jullie adres en rusttijden enz. Kan je achterop plakken... en die kan je van te voren al maken...

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ja het is een meisje en ik heb pas een bellypaint laten doen wat de kaart meot worden maar waar kan je ze nu incl tekst goedkoop afdrukken en dat ze er ook nog eens op tijd zijn :)

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Jeetje! doe je wel rustig aan nu?

Ik heb ff gegoogled ;)

Herman, Harm, Harmanus, Harmen, Hermannus, Hermen, Manus, Hermann (Du.), Armand (Fr.), Armando (Ital.), Harmke, Herma, Hermana, Hermien, Hermina, Hermine. Afgeleid van het Germaanse 'her', met de betekenis 'heer, leger', en 'man', met de betekenis 'man, held'. De naam betekent dus; de heldhaftige krijgsman. Op 9 april is er een feestdag ter ere van Hermanus, een mysticus uit de19de eeuw.

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  17. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    In de doos zit een speen van BIBI met Mama, een speen van BIBI voor op de fles, een pak New Born luiers, proefzakjes voeding vanaf 6 mnd van Nutricia met een shirtje, een rompertje van Prenatal, billendoekjes met houder, proefzakje Neutral wasmiddel, een fles vlekkenoplosmiddel, een speeltje voor de baby en een proefpotje sudocreme. En natuurlijk de benodigde reclame, maar toch een heel leuk pakket. Heb voor een tijd geleden het pakket bij Etos opgehaald en kan deze week een pakket ophalen bij de Kruidvat. Tegen inlevering van het geboorte kaartje kan ik ook een pakket ophalen bij de C1000 en de Super de Boer. Tja als het gratis is dan profiteer ik daar wel van. Er zitten hele leuke en handige dingen in.

Wij hebben dus een kaartje laten ontwerpen door een vriendin en zijn voor 40 kaartjes €50.00 kwijt (alleen drukkosten). hier komen postzegels nog bij. In de doos van Prenatal zat ook een www adres voor zelf kaartjes te maken (www.geboortepost.nl). Hier kun je kaartjes laten maken voor €1.73 per stuk incl. envelop, porto en btw. Misschien een idee? Dan kun je deze scannen, dan hoef je er ook geen 90 te laten drukken.

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihi nou ik zit lekker achter de computer te wachten op mijn droger. hoop dat ze snel komen want moet ook nog even naar de gamma toe!

gr kim

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heb jij altijd zo drukke schema, hihi!

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ga niet naar iedereen sturen, alleen die wij goed contact mee hebben dat wel ja ;)

Deel Deze Pagina