hey meiden ik heb net wel alles gebrobeert terug te lezen.maar sla het niet echt op.z moe als ik ben ga zo maar even een tukje doen.als het lukt want heb zo;n pijn in me rug en me ribben. net de cadeau doos van de kruitvat op gehaald. is wel grappig. nou gaat even een tukje probeeren te doen liefss
Sms gehad van Rebbel: Hey buddy! Ik lig weer in het ziekenhuis, had toch weer klachten die erger werden en mijn baarmoedermond was weer korter geworden. Ik lig weer aan de weeenremmers en heb weer spuiten gehad om de longen te laten rijpen. Liefs Rebbel.
Hoi Meiden, Hier ben ik ook weer een keer. Ik red het door de weeks naast mijn baan echt niet om op iedereen te reageren, maar lees wel braaf mee hoor. Hier gaat alles redelijk goed, alleen wat last van mijn bekken. Van zitten naar staan doet zo'n zeer! Het weekend ben ik heerlijk samen met manlief naar Groningen. Ik ben er dus een paar dagen niet. Tot maandag en voor iedereen alvast een fijn weekend.
naat heel veel plezier met je weekend weg! geniet er maar van met je lief. rebbel wat balen voor je dat je toch weer opgenomen moest worden, maar fijn dat ze je daar nu goed in de gaten kunnen houden, sterkte in elk geval Ik ben heel benieuwd wie er als eerste van ons gaat bevallen en ik hoop dat de baby's voorlopig nog lekker blijven zitten waar ze horen. En elke week dat we verder zijn is er weer 1, vind daarom die verweekdagen bij iedereen zo leuk.
rebbel: sterkte gewenst...we denken aan je hiero op het forum! denicepino: ik moets lachen om je beschrijving van een zeer vol golfje! erg herkenbaar! zo zijn wij ook bij de babyzaak vertrokken! enneh, ook heel wat centjes armer ofcourse! volgens mij lopen wij allebei hetzelfde als we opstaan in de ochtend! kim: beterschap met je superverkoudheid! voel je je al iets beter? geen schuurpapier meer? linka: beetje respectloos hoe ze met je omgaan op je werk, je moet gewoon weten waar je aan toe bent toch? slecht georganiseerd allemaal! kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent, is niet echt motiverend! licrys: hoe was je aardbeien ijs uit je ijsmachine? lekker genoten? jeetje, 4 namen nog! dus ik ben niet de enige die nog toatal geen naam heeft....wel zwaar een tweeling in je buik... hier net terug van de orthopedische winkel om een bekkenband aangemeten te krijgen, zeer charmant en sexy zo'n ding! (NOT!) hij is broeierig en warm en lelijk en duur, 90 euro! ik kan hem ook als sluitlaken gebruiken, dat raadde mijn Fysio aan...zolang het helpt om mijn bekken bij elkaar te houden...tis voor het goede doel!
Oh rebbel beterschap gewenst. Bij wie was haar Hb ook laag 6.1, bah lage bloeddruk en dan dit ook. Heb wel 3 nieuwe foto's in mijn album gezet van die fotoshoot die ik een tijdje geleden heb gedaan zijn leuk geworden vanavond pufcurus fijne avond
@Sjorsje: heel veel sterkte toegewenst voor de tijd die komen gaat! probeer wel goed aan jezelf te denken... @rebbel: doe rustig aan, het is de bedoeling dat die kleine nog wel even blijft zitten hoor! verder geen nieuws. heb nu lekker weekend! en dan nog 3 weken werken! heerlijk. trouwens even ego: JOEPIE 30 WEKEN ZWANGER!
Hey lieve meiden! Eindelijk de puf om ff achter de pc te zitten....tjee wat is er weer veel geschreven zeg! En niet allemaal fijne berichten... @Sjorsje: meis, wat een rotnieuws zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen en je familie natuurlijk! Dikke knuffel! @Rebbel: al weer in het ziekenhuis? Ik ga hard duimen dat je beebje toch nog ff bij je in de buik blijft ronddartelen hoor! T is nog veel te vroeg! Dikke knuf! Tot zover mijn reageren, kan t zitten niet volhouden, dus kga weer plat.... Fijne avond meiden! Hopelijk morgen meer activiteit van mijn kant! Liefs
@Noura: Grappig van die tijden dat je 's nachts moet plassen. Ik zal het de komende tijd eens in de gaten gaan houden. @Miranda; Gefeliciteerd met je 32 weken @ Kim: Beterschap, doe het idd maar even iets rustiger aan @kelly83: Gefeliciteerd met je 28 weken @Naat80: Prettig weekendje in Groningen @Rebbel: Heel veel sterkte gewenst @Marleen83: Gefeliciteerd met je 30 weken. Groetjes Silvia
Jennifer, vind ik ook hoor, vriendin van me werkt ook bij TNT en ze vindt ook waardeloos idd... Rebbel, vreselijk, ik hoop dat baby gewoon in je buik blijft! We duimen het voor je meis! Binna, ben je alweer bij getankt? Weet ik niet meer op wie ik nou moet reageren, pfff! Oja Diana, wat een toeval idd.....
Jenny, wat een mooie foto's Rebbel, balen zeg, weer in de kliniek. Het positieve is dat ze je daar in het oog houden. Noura, ik ben mij 's nachts zoprecies aan het voorbereiden op de borstvoeding. Ik word elke 3 a 4 uur wakker om te gaan plassen. Bij slechte nachten moet ik 4 a 5 keer naar het toilet. Esprit, doe je het rustig aan meid. Marleen, proficiat met de 30 weken Naat, Have fun, maar doe het wel rustig aan hé meid, laat je maar goed in de watten leggen! Binna, lekker tukkie gedaan? Binnen een week of zes wil ik ook wel bevallen, ik heb zo een gedacht dat die laatste 6 weken even lang gaan duren dan die eerste zes weken. Ik heb vandaag een dagje werken achter de rug. Ben nu stikkapot. Vind het wel grappig dat mijn baas zei vandaag dat ik er een pak beter uitzie nu ik halftijds werk. Voor de rest was ik van plan om het kamertje vandaag eens goed te poetsen, maar daar heb ik nu geen zin in, zal voor dit weekend zijn. Heb het kamertje nog eens kunnen aanschouwen en ben er echt tevreden mee (zie foto's)
Ben ik heel even snel, ben vandaag zo moe! heb bijna de hele dag geslapen. En ik ga zo weer even liggen. Hopelijk kan Rebbel de kleine nog even bij haar houden. groetjes,
@ mik gelukkig is alles goed met jullie meid! @ noura super dat je je kaartjes al bijna af hebt! @ sjudith je kan ze natuurlijk altijd zelf printen op je eigen printer dat zal je vast wel geld schelen! wij zijn ook uit de naam, onze kleine meid krijgt een dubbele naam zoals iedereen aan mijn vaders kant van de familie. @ linka ja ongelooflijk he! gaat echt keihard maar bij jou ook hoor! voel je je alweer wat beter vandaag? @ arri ik hoop dat je je snel beter voelt! @ diana doe jij rustig aan meis! wel aan jezelf denken he! voor de rest van de meiden er waren weer zoveel pagina's bij sinds gisterenmorgen ochtend misschien omdat er steeds meer meiden minder werken nu...ik krijg het gewoon niet bijgelezen ben overigens helemaal gebroken! ik lees morgen weer bij! xxx
Austin, hoe met mij gaat of ik vandaag goed voel, neej nu ik weet heb ik weer heel veel last van aan me heup en bil
Even ego berichtje: http://img.photobucket.com/albums/v324/ ... G_0002.jpg http://img.photobucket.com/albums/v324/ ... G_0001.jpg Vol met trots