Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ rebecca mijn man en ik hebben veel vragen gesteld over wat we allemaal nodig hebben ook heeft ze naar de babykamer gekeken en naar onze slaapkamer i.v.m. de verplichte arbo hoogte van het bed en het is helemaal niet erg als je nog niet alle spulletjes hebt hoor hadden wij toen ook nog niet.

xxx

2. Niet meer actief

ik heb gekeken bij kraamzorg uitzetlijst en volgens mij heb ik bijna alles, moet nog lakentjes en wat hydrofiele luiers bij halen dan is alles compleet.

Vanaf wanneer zetten jullie de vluchttas klaar?

3. Niet meer actief

krijg beetje de kriebels als ik dat allemaal zit te lezen, komt echt heel dichtbij hé.
    een vriendin van me is nu 39 weken en heeft afgelopen weekend de slijmprop verloren dus ze dacht binnen paar dagen ga ik bevallen maar ondertussen loopt ze nog steeds rond hoor.lijkt me best wel moeilijk, je bent met zwangerschapsverlof en zit eigenlijk te wachten tot HET begint!

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    mjin koffer is zo goed als ingepakt, nog een paar kleine dingetjes moet ik straks kopen zoals redbull voor mijn mannetje en dextro energy voor mezelf.

spannend hoor van je vriendin!
    ja het word allemaal echt nu he hihi!

xxx

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Rebecca: nog een maand of 10 meid, dan zijn de hormonen weer normaal, haha.

Wat kraamzorg betreft: jij bepaalt, zij adviseren. Natuurlijk zijn een aantal dingen echt nodig maar je hoeft niet precies te doen wat de kraamzorg 'voorschrijft'. De intake is ook vooral bedoeld om te overleggen wat de kraamhulp wel en niet doet (wat je dus wel en niet van ze mag verwachten) en wat jullie specifieke wensen zijn. Zo wil ik b.v. een kraamhulp die niet bang is voor honden. Gelukkig weet ik al wie er komt, echt een superhulp! Kijk nu al naar haar komst uit.

6. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@JennyS - mooie foto, en mooi buikje.

@Linka - mooie foto's van je meisje.

@Myangel - als je morgen geweest ben, hoef je weer 'n dagje minder :D

@Rebecca - Ik had dat gisteren ook zo'n baaldag! ik wil gewoon dat het al zover was (augustus) ik wil die kleine in m'n armen sluiten.

@Austin - ik vind het idd steeds moeilijker om alles hier bij te houden, vooral als je moe bent. Maar er zijn ook zoveel aug.mamma's. geloof dat er bij de juni mamma's maar 46 waren.

@Schatje1 - ik heb ook nog niks gehoord van de blije doos.

Nou ben weer bijgeslapen! ik ben ook langzaam bezig om de vluchttas klaar te zetten. het kan maar klaar zijn! Verders heb ik alleen mijn kraampakket nog niet gekregen? zou ik daarvoor al aan de bel moeten trekken? of nog even afwachten?

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    GOEDEMORGEN MEIDEN,

@Rebbel,alweer naar het ziekenhuis,hopelijk blijft je beebje toch nog een paar weekjes zitten hoor!
    Heel veel sterkte meissie!

@Jenny,wow wat een mooie foto's!

@Bemy,ik zou voor de zekerheid geoon ff bellen hoor.
    Hoe gaat het verder met je,heb je de VK nog gebeld?

Hoe gaat het verder met iedereen?
    Hier wel oke,druk bezig heh,zo weer naar het huis,keuken vast inruimen,kleding in dekast hangen en ondertussen ook de babykleertje wassen :D en morgen de meubels overhuizen :thumup:

Gister het urntje opgehaald van Merel*,we zijn er echt zo blij mee,eindelijk heeft ze een mooie urn,ze hebben m echt heel mooi gemaakt!Precies hetzelfde als de spaarpot van Nijntje..

Rustig aan allemaal en ook ik vind het teveel om alles terug te lezen,mijn excuses daarvoor...
    Nog ff en dan kan ik weer tussendoor spieken,hahah....
    Doeiii
    xxx

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je wel hoor, Myrna heeft idd mijn ogen, daar ben ik ook trots op idd :) Maar kleur heeft ze van haar vader en de rest van mij.

En het is gemaakt door schoolfotograaf, zoiets verwacht je toch niet? Op nieuwe school en mooie foto! Die ga ik in canvas laten maken denk ik, ga gewoon uitproberen ;)

Nog nieuws van Rebbel?

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ga rond 30 weken inpakken ( ben bang voor vroeggeboorte, je weet het maar nooit want Myrna was 3 weken te vroeg geboren ;) Laat mijn lieve beebie in buik langer blijven! )

Maar ga binnenkort lijstje maken voor me vriend wat hij meot doen na de bevalling anders gaat hij ontploffen! Hahaha!

10. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    ff ego. ons kamertje is eindelijk geverfd! althans, mijn vriend heeft geverfd en ik heb gekeken haha. ik kan in elk geval nu gaan beginnen met inrichten... gelukkig dat ik nog a.s. donderdag de laatste maak op mn werk....

't koffertje moet nog ingepakt worden maar dat gaat nu allemaal gebeuren... ik heb trouwens deze week mn proefdruk binnen gekregen van geboortedorp.com, erg mooi!

qua gezondheid vind ik het nu steeds minder gaan, ik ben benieuwd of jullie het ook allemaal zo ervaren, het wordt zwaar, ik word 's nachts vaak misselijk wakker of kleine steekjes in mn buik, trekkerig/krampachtig gevoel, bleh.... hebben jullie dat ook?

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Doen! is echt leuk. en ja hoe groter hoe beter natuurlijk ; )

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede morgen allemaal.
    Hier iemand die de nacht weer heel goed is doorgekomen.
    Ik heb absoluut nog geen last van 's nachts eruit moeten om te plassen.
    Ik val 's avonds in slaap en word de volgende morgen pas wakker van de wekker. :D

Ik merk aan de verhalen dat jullie ook al helemaal naar de bevalling aan het toe leven zijn.
    Ik ook hoor, heb enorme last van nesteldrang!
    Ik wil alles schoon en netjes hebben.
    Mijn moeder komt dus zo ook weer om mee te helpen met schoonmaken.
    "Die laatste weekjes zijn zo voorbij hoor!" zei mijn moeder dus daar ga ik dan maar vanuit.
    Klinkt in ieder geval goed. :thumup:

@ Iedereen die rustig aan moet doen: Nog even volhouden meiden, het is voor een héél goed doel!

@ Alle andere meiden: een hele fijne dag gewenst!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hier nog geen koffertje ingepakt :)
    Met hoeveel weken moet dat eigenlijk?

Kamertje zo goed als af, nog gordijntjes ophangen (zijn nog niet klaar :()
    En een dekenkist pimpen :p

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb het niet, maar ik lees soms dat het indalen van het kindje gepaard kan gaan met steken, krampen, indalingsweeën, een drukkend gevoel etc. Wie weet bij jou...! Ik hoop dat ik het binnenkort ook ga voelen :D

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb wel enorm last van maagzuur :S

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik las het dat er al eerste september mamma is geboren bij 26 weken (bij topic Geboren)

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heb ik nu heel nauwelijks, ik weet het hoe ik moest voorkomen: Puur chocolade, puur appelsap en sinasappelsap. Heel soms kan ik wel tegen met appelsap soms niet.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik drink weinig sinasappelsap wel veel appelsap en melk

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Misschien moet je even proberen om appelsap laten te staan ;)

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ja zal eens gaan proberen :D

Deel Deze Pagina