ik snap wat je bedoeld jij had het over het gezichtje (dat richting buikwand aan kijkt) en ik over het ruggetje
nou meisjes daar ben ik weer een beetje van de schrik bekomen. ik vind altijd dat het dan zo dichtbij komt en drie jaar geleden heeft mijn vader een hersenbloeding gehad. en op dit soort momenten denk je er weer aan terug dat mijn vader ook had kunnen overlijden. gelukkkig is hij er goed uitgekomen. nou ja ik heb de kaartjes in de bus gedaan en zal maandag waarschijnlijk te condoleren gaan. voor de rest gaat het redelijk goed vandaag veel gewerkt dus weer olifantenpoten. hihihi gr kim
@ alle dames dank je voor jullie reactie! heb ik net een hele reactie terug geschreven is ineens al mijn tekst weg! aarrgghhh! @ jenny ik heb een vast contract dus mij ontslaan kunnen ze zowiezo niet, ook ben ik officieel al met verlof dus ook daar hebben ze geen poot om op te staan! en ik durf te wedden dat mijn baas van niets weet hij had dit nooit goedgekeurd! mijn man is helemaal over de zeik dus denk dat het verstandig is als hij ff een tijdje niet meer belt! ze weten dat ik alles voor de zaak over heb, heb wel vreemdere dingen voor ze gedaan! nou niet meer dus he! veel plezier op vakantie! ga je heen? sorry voor het ego bericht was gewoon ff zo gekwetst moest het ff kwijt. xxx
heey meiden even snel een berichtje van deze kant.. kraamzorg is vandaag geweest voor intake en was allemaal goed! wij hebben zelf aan gegeven dat wij maar 3 uur per dag aan kraamzorg willen hebben (alleen zorg voor mama en kind) dit ivm vakantie van mijn man in die periode.. mijn man gaf aan dat hij zelf ook wel kan schoonmaken en dat ie het alleen heel belangrijk vindt dat wij goed verzorgt worden.. is wel lief! Ook ben ik vandaag gebeld over mijn suikerwaardes die ik elke keer heb moeten prikken ze zeiden dat het er goed uitzag.. ze gaat nu overleggen met de gyn wat nu de bedoeling is dus ben benieuwd! Voor de rest vandaag heel erg last van mijn rug gehad wat doortrok vanaf me buik.. zullen dit oefen weeën kunnen zijn? Heb trouwens een mailtje gestuurd over de blije doos dus ben benieuwd! Groetjes
hey meiden @ austin ja de moe heid is weer terug. moet maar even kijken of het zo blijft.en anders toch nog minder uren werken @my angels suces vandaag is een beetje laat want de vrijdag is al voor bij.maar hoop dat je het een beetje geret heb @schatje ik ook niet.weet ook niet waneer je dat hoort. @naat gaaf hoor zo foto sessie @rebecca spanend met je vriendin @pendag dat is wel lekker om te weten wie jer komt @daisy dat is wel mooi zeg dat merel* der urn zo mooi is geworden. straks een mooi plekje in jullie nieuw huis zoek. @linka wat een gafe foto van de school foto graaf dat verwacht je zekker niet. nog nooit gezien dat een shool foto graaf zulke gave foto's maakt dat van dat lijst je voor je vriend is een goed iedee ga ik ook doen @nadje wat lekker dat het kamertje geverft is @miranda ben jaloers dat je zo goed slaapt wat lekker @sjudith ik heb hem ook nog niet ingepakt hoor.weet niet bij hoeveel weken dat moet. ik heb ook hele erg last van het zuur. erg ieritanf @ linka jeetje dat is heftig nu al een bij de september mama's geboren @rebecca dat kan dat ze nog moeten uit hangen anders kijk je morgen weer en bel je als nog @aliekeleppink rustig aan je hebt nog even @Philly dat is wel minder dat je kleine niet zo geod legt. ik ken het @moniquekenitra dat had ik inder daat wel willen zien zijn gezicht @mik dat is wel minder zeg gecodeleerd @austin jeejte wat een gezeur zeg.en waar haalt die ene colega het lef vandaan. @noura dat is wel minder. hoop dat je niet te boos wordt. mischien kon ie er niks aan doen @duster2000 als je er geen een vindt wil best je buddy zijn hoor @moniquekenitra jeetje jij hebt er zin in @debbie hey buddie dat is wel vervelend zeg van dat bedje. daar zou ik ook gestrest van worden @bemy lekker dat de kraam zorg goed geregeld is Nou ik had vandaag een druk dagje. hebben ook onse nieuw werk kleding gehad. zwarte kleding lekker voor in de zomer (als we buiten spelen met de kids) nou gaat maar eens koken doet me man toch niet. liefs
zou alles zo weer gaan wassen gewoon omdat ik het heerlijk vind om al die mini kleertjes in mijn handen te hebben hihi! xxx
@ alle dames ik ga lekker naar bed mijn ribben krijgen het zwaar te verduren! dikke x en een hele fijne avond!
En nu heb ik zelfs al een aantal dagen niets bijgelezen maar heb wel een vraag Ben gisteren bij de VK geweest. Bij het hartje luisteren hoorde ik het zelf meteen, dat ging langzamer dan anders. Vond de VK ook, ze heeft even meegeteld en kwam uit op 110 per minuut wat dus vrij laag is. Ze heeft langer doorgeluisterd dan normaal om te horen of er wat variatie in zat. De hartslag schijnt iets te moeten wisselen in snelheid als in een soort golfbeweging. Dat deed het gelukkig wel, ietsje sneller, weer iets langzamer, ietsje sneller, etc. Dan was het goed zei de VK, wel rustig aan doen en goed letten op het leven wat ik voel. Zodra ik daar verandering in merk direct aan de bel trekken. Heeft iemand dit ook gehad, of van gehoord?
Toen ik vorige week in het ziekenhuis was en aan de ctg lag, hoorden we een ahrtslag van 106...de gyneacoloog zei dat een kindje een cyclus heeft van 70 minuten, van die 70 minuten heeft het een rustperiode van 20 minuten....misschien dat je kindje net gespot is in die ruststand? Achteraf bleek trouwens wel dat ze mijn hartslag aan het meten waren...Maar het kan dus voorkomen dat de hartslag ff een heel stuk lager is..... Doe t maar rustig aan meid en als je het niet vertrouwd je door laten sturen naar het ziekenhuis voor een ctg!
@mik - gecondoleerd. is toch weer even schrikken zo plotseling. @Rebecca - bij ons in het dorp willen de meeste liever een keizersnee dan uitwendig draaien. omdat ze bij iemand uit ons dorp de baby uitwendig gedraaid hebben en die had de navelstreng om zijn hals gekregen en is gestorven. @Austin - laat je niet te veel op stang jagen. ik denk dat ze dat van die vervanger alleen maar gezegd hebben om jou 'n beetje op stang te jagen. ze vragen niet voor niks of je nog komt werken, ze kunnen je gewoon niet missen. @Debbie2007 - ik zou ook even bellen, ze snappen toch wel dat jij alles klaar wilt hebben. moeten ze maar even tijd maken om dat bedje in elkaar te zetten. @Buddy petra - jahoor lekker bijgeslapen. En ik wil ook nog vanalles doen, regelen etc. en denk dan dat ik tijd te kort heb! @JennyS - fijne vakantie! @Natas - ik weet alleen dat inderdaad beter is als de hartslag niet constant hetzelfde is. het moet varieren? misschien stom van mij maar als de baby slaapt is zijn harstlag toch ook langzamer? @alle dames die baby wasjes aan het draaien zijn, veel plezier! ik ben mijn strijk aan het bijwerken ik heb een beetje teveel achterstand! ik ga snel verder.
Hey meiden, Vandaag een "drukke" dag gehad....nou ja druk, toegeken hoe mijn moeder en schoonzusje alle kleertjes, lakentjes e.d hebben gestreken....ik mocht lekker lui op de bank toekijken, was ook niet tot veel anders in staat, erge last van mn rug en harde buiken....Nu ligt alles keurig inpakt in plastic in de kast....Heerlijk dat t allemaal klaar is....Nog ff wat laatste dingen ophangen op de babykamer, vluchtkoffer klaarmaken en ons bedje hoog en dan zijn we er klaar voor! @Buddy: wat een supermooie foto zeg! Wat zul je trots zijn op zo'n mooie dochter! Hoe is t verder met je? Zeker ook nog niks van je werk gehoord? Hier net zo, ben nog niet terug gebeld...ik vertik het nu ook om te bellen, maar doet wel een beetje zeer dat er niet meer aandacht is voor me! Heb altijd klaar gestaan voor iedereen en niks was te gek...blijkbaar toch niet zo belangrijk voor mn werk....Grom! @Austin: wat een idioot zeg, die collega van je! Ik zou het er nog niet zo bij laten zitten! Ik zou mn baas opbellen en hem ff op de hoogte brengen van wat er gaande is en bij hem ook ff checken of alles wel goed geregeld is voor wanneer je straks terugkomt na je verlof! Kan me indenken dat dit soort dingen je machtig pissig maken, stress veroorzakend is en je ook onzeker maken over heo het straks gaat na je verlof! @Kim: dat komt dan zeker dichtbij! Tjee, gecondoleerd meis! @Daisy: nog 1 nachtje slapen en dan is het heerlijk wegdromen in je nieuwe villa! Whoehoe! En je appartement al verkocht? @Binna: dat is slim, zwarte kleding in de zomer? Alsof je nog niet genoeg zweet met de kids buiten....Ik heb dat trouwens nog nooit meegemaakt, "bedrijfskleding" op een kdv...Heb op meerdere kdv's gewerkt, maar mocht gelukkig altijd mn eigen kloffie aan....Of is dat iets nieuws? Al wat gewend aan het getrouwde leven? @Noura: hihihi, nou dat schiet wel op idd met zo'n handige klusser in the house, hihi....Khad je gezicht wel willen zien, hahaha....Heb je je mannetje al flink op zn donder gegeven? Irritant dan hè, dat afhankelijk zijn en dan weten dat je het zelf veel beter had kunnen doen..... @Wie was dat die last had van krampen en steken: hier ook af en toe....zouden dat dan echt, zoals chantigo zegt al oefenweeen zijn? Als dat weeen zijn dan ga ik fluitend door de bevalling heen (hihi zal wel niet) Het is niet echt een fijn gevoel, heb t idee dat ik naar de w.c moet, maar dat is niet het probleem, zulke krampen voel ik af en toe, maar niet constant.....vreemd.... @Miranda: lekker hè, die hulp bij het nesteldranggevoel....Fijn van genieten van die hulp....Heerlijk trouwens dat je de hele nacht nog door kunt slapen! Ik ga er minstens 3x per nacht uit....pffff..... @Diana: doe je t ook een beetje rustig aan? enne zou je ook voor mij willen dromen? Kwil wel over 5 weken bevallen...goed @Rebbel of buddy van Rebbel: hoe is t nu met je/haar? Duimen draaien op volle toeren! @Jolanda: hoe is t met jou? @Bemy: hoe ist met jou? Jullie huis al verkocht? Whaaaaaaah, kweet t niet meer....heftige aanval van vergietigheid...sorry als ik iemand ben vergeten! Kga ff weer plat, want mn rug wil in 2en breken.... Fijne avond allemaal! Liefs
Oeh, de eerste wasjes zie ik. Nou daar ben ik voorlopig nog niet aan toe hoor. Eerst kasten en muren afschilderen, maar kan niet wachten, haha! Wat de kraamzorg betreft, ze hebben vandaag voor de 3e keer gebeld voor een intake. Als ze nou ook 3x aantal uren beloven haha! Ze zijn net over in een nieuwe organisatie, dus verloopt vlekkeloos NOT Mik Wat een ellende. Ja dat is schrikken. Heb het vast al eens gezegd, maar geniet inderdaad van je pa. Mijne is afgelopen november plotseling overleden, het blijft onwerkelijk. Hij was ook nog veel te jong(52).
hahaha nou omdat iedereen nieuwsgierig is of ik boos ben geworden, neuh, dat niet. hij wist het ook wel dat die niet goed zat, omdat er geen balk achter zat, erg fijn. hij had er gister dus gewoon geen zin meer in en wou lekker luieren ik heb vandaag de wiegbekleding gewassen, heeft heerlijk kunnen drogen in de zon. leuk lique 3x een intake, verloopt soepeltjes, straks krijg je ook 3 kraamhulpen bij de bevalling wat erg kim ik heb je volgens mij niet gecondoleerd, bij deze dan alsnog! esprit oefenweeen, zijn niets vergeleken bij de ontsluitingsweeen. was het maar waar dat het zo voelde. maar ja, je moet er wat voor over hebben nou ik ga mijn kleine ventje naar bed brengen die heeft het erop zitten
esprit hoezo heb je je kleertjes in plastic in de kast gedaan je kan toch gewoon de kleertjes in de kast leggen zo? misschien heel dom hoor maar,,,,,,,,,,,,,,,,,,, gr kim
@austin en judith, ga naar zwitserland 2 weken, we hebben zo'n zwitsers huis gehuurd in de bergen en gaan ook die 3 dagen wanneer nederland voetbalt naar Bern om mee te feesten en te kijken. we zijn met zeven man dus word wel gezellig. hondjes gedump op een boerderij dus die gaan zich ook heerlijk vermaken. doeg meiden
natas, ik herken het hoor wat de hartslag betreft:mijn kleintje had ok een keer 110 hartslag maar herstelde zich nadien weer, de vk zei dat het kan komen doordat de baby even in de navelstreng knijpt of er bovenop ligt en dan krijg je die wat lagere hartslag maar kan helemaal geen kwaad zei ze, als het zich maar weer herstelt, maar als je tijfelt of ongerust bent zou ik toch de vk even bellen al was het alleen voor je eigen geruststelling. bemy: daar schrik ik van hoor dat er een baby sterft door het keren,verschrikkelijk! moeten we ook flanellen luiers hebben en zo ja hoeveel? en hydrofiele luiers en hydrofiele washandjes?