@espirit tis bij ons sinds drie jaar.eerst was het een knal rode polo van slecht kwalitijd toen weer een ander pollo en nu een zwarte pollo een zwart met rood topje en een grijze met zwarte shirt en een grijs met zwart vest. en over al het logo op. ken voor de rest ook geen ander organasaties die het hebben alleen die van ons zo onzing. maar ja
ik heb overal gelezen dat je nooit genoeg hydrofiele luiers kan hebben. vor onder het hoofdje om af te drogen.etc etc etc ik heb er 15 gekocht! en negen hydrofiele washandjes. gr kim
Helemaal niet dom hoor...stond er ook van te kijken....hoezo strijken en in plastic? ? ? ? Maar op advies van mn ma en mn zus en schoonzusje en andere ervaren mama's moest dit gebeuren....heeft te maken met bacteriën en stof op de kleertjes ? ? ? ? Omdat het nog zolang ongebruikt in de kast ligt en hangt..... Ach zij hebben zich uit kunnen leven toch?..... Heb trouwens ook de wereld aan hydrofiele luiers, je gebruikt ze met het afdrogen van je kindje, als hoofddoekje (sloopje) in het bedje en in de kinderwagen.....beter te veel dan te weinig denk ik dan maar...... Nou kga naar dromenland, heb t echt gehad voor vandaag..... Sweet dreams allemaal! Liefs
goedemorgen op deze prachtige weekenddag, ik ben gewoon al wakker en opgestaan omdat ik zo een honger had Nu natuurlijk klaarwakker.
ook goeiemorgen.. ben ook al zo vroeg wakker ben nog wel moe maar lig de hele tijd te draaien haha.. Groetjes
hier ook al wakker... pffff. dit heb ik al dagen, en dan sta je ook maar meteen op want je verveelt je gewoon in bed, zeker als je lief naast je nog in diepe slaap ligt...
Goeiemorgen, ben ook al op, dadelijk weer 2 uurtjes gaan werken. Gisteren viel het me toch tegen, was na 2 uur ook echt moe. Gisterenmiddag konijntjes opgehaald bij Judith, 't zijn wel echte klimmers. Ze zitten de hele tijd op het dak van de kooitjes. Moeten natuurlijk nog wennen aan de nieuwe omgeving en de andere 2 konijntjes. @Mik, nog gecondoleerd. @Bemy, na jouw bericht mogen ze van mij de draaipogingen overslaan (mocht dat tenminste nodig zijn). Ik heb trouwens nog een sms gestuurd naar Rebbel vanochtend, maar daar nog niks opgehoord. Als ze vandaag nog iets laat horen, kan ik dat vanavond pas weer posten. Groetjes Joyce
Dad wou ik ook zeggen Ik vroeg nog aan me moeder of ik kleertjes van baby nu kan wassen toen zei ze dat het misschien beter kan wachten tot je echt officieel in verlof ga ivm stof enzovoort, heb ik ook begrepen dat het beter is om in plastic tassen te doen. Maar lakens klop ik toch weer uit dus niet erg
Ik weet het niet wat ik moet hier reageren, maar goed heb goed geslapen, baby is altijd stil in nacht! Heerlijk!
goedemorgen allemaal, austin vervelend zeg op je werk! dat ze nietbegrijpen dat je je rust nodig hebt! Heb je niets op papier staan over hoeveel dagen je terugkomt? misschien kn je ze op de hoote houden he het met je gaat per email? duster ik heb ook nog geen buddy. Debbie: Vervelend he dat dat je weer moe word. De hele dagen werken breken mij ok wel een beetje op. Ik denk dat door de vermoeiheid ook die emotionele buien komen. Oja eigenlijk zou de babydump het kamertje en de rest van de spullentjes vrijdag brengen, bellen ze doodleuk met de mededeling dat het pas 3 weken later kan "Of ik dat erg vond?" Echt ik kon wel janken. Ik had me er zo op verheugd! Door al jullie verhalen van slechte service bij de babydump had ik het geld in ieder eval niet over gemaakt. Jenny en noura allebei handige mannen, hihihihihii. Veel plezier op vakantie trouwens! Leuk zeg dat je in zwitserland bent tijdens de voetbal. Gecondoleerd kim! Schatje wat fijn dat je man er in de kraamperiode continue bij kan zijn en dat je je dus geen zorgen maakt over de kraamzorg van 24 uur. Fijn dat je suikerwaarden weer in orde zijn. Ik had gisterenavond de kraamzorg aan de telefoon om een afspraak te maken voor de intake en zij vertelede me over die 24 uur. Ik vind het echt weinig. Mijn man kan er hoogstwaarschijnlijk ook niet continue zijn. Wij hadden juist gerekend dat hij na de kraamhulp vrij zou nemen ivm een hele drukke periode op zijn werk. Ik wordt er erg onzeker van.... Binna wat een slimme saaie keuze: Zwarte kleding in de kinderopvang ? Dat had toch ook wel iets gezelligers mogen zijn. Chantico: babywasjes zijn leuk! Hoor mij nu Ze staan zo gezellig op de waslijn. Ik had alle kleertjes al gewassen e gestreken ( net als vele van jullie) want ik wilde ze gsteren allemaal lekker in de kast gaan ophangen. Maar die stomme babydump! Mijn kleertjes ( van mijn meisje bedoel ik) zitten op dit moment in een curver-box, dus geen plastic ofzo. Nou ik heb mijn best gedaan om te regeren!
Goedemorgen, Hier nog zo'n vroege vogel! Ik merk nu dat ik rustig aan doe dat ik veel meer uitgerust ben en minder slaap nodig heb. @ Mik: gecondoleerd met de vriend van je ouders. Bah, veel te jong nog! De kleertjes zijn allemaal klaar en liggen in de kast. Ik heb de tas voor de kleine ook al klaar voor als we naar het ziekenhuis moeten. Kon niet kiezen dus heb waarschijnlijk veel te veel mee, maar goed, we moeten sowieso een paar dagen blijven dus.... @ Jenny: veel plezier in Zwitserland! Wat een leuk idee om daar met z'n allen heen te gaan. @ Rebecca: het is al meer gezegd, maar idd van hydrofiele luiers kun je er niet genoeg hebben, die schijn je echt veel te gebruiken. Flanellen luiers heb ik niet, worden eigenlijk niet gebruikt. @ Esprit: Fijn dat alles schoon is en in de kast ligt he? Heerlijk! Lief ook dat mensen je willen helpen he? Ik kan me er maar moeilijk aan overgeven, maar het is wel heel fijn! @ Sjorsje: Werkse vandaag. Veel plezier met de konijntjes van Judith. Ik ben benieuwd of je nog wat van Rebbel hoort vandaag! Hopelijk gaat het beter met haar! @ Linka: Mijn baby is ook lekker rustig 's nachts, heerlijk! Wat dat betreft kan ik ook goed slapen, gelukkig. Fijn weekend iedereen, geniet lekker van het weer! Liefs, Puck
Hup Holland Hup! Laat de leeuw niet in zn hempie staan.... Hihi, zijn jullie al helemaal in de oranjesfeer dames? Hier is mn vriend al druk bezig met de buren om oranje vlaggetjes op te hangen aan de huizen....Kben ook best wel fanatiek als er een EK of Wk is, hihi....schreeuw nog meer mee dan mn vriend, hahaha....Nou hopen dat ze ver komen! @Daisy: jullie zijn ook erg fanatiek toch? Succes met verhuizen vandaag meid! @Rebbel: hoop goed nieuws te lezen vandaag meis! Vroeg wakker is hier ook aan de orde...op zich vandaag niet zo heel erg, moet een paar dingen in t huishouden doen en heb daarna lekker tijd om van de zon te genieten.... VANDAAG 32 WEKEN! Zo terugkijkend is de tijd wel heel erg snel gegaan, maar als ik naar voren kijk, kan me de tijd niet snel genoeg gaan hoor! Fijne zonnige dag allemaal! Liefs
@Puck: idd lief dat mensen me willen helpen met die dingen....vind het erg lastig om hulp te vragen en die dingen aan een ander over te laten, maar ben blij dat ik het heb laten doen, khad t zelf niet zien zitten.....Heb er een paar foto's van gemaakt, dus die plak ik in t fotoboek, lijkt me wel leuk.... Hoe is t nu met jou?
goeiemoggel meisjes nou mijn man is bezig met laminaat leggen inn de gang en op de trap. dus als het goed is word dat vandaag wel afgemaakt. (hoop ik ) want ik ben het wel zat hoor dat verbouwen. wil nu wel lekker schoonmaken . ik moet zometeen ff een uurtje werken en dan de gewone dingetjes boodschappen doen etc. en ff reserveren voor morgen want dan zijn wij een jaar getrouwd dus gaan we lekker uit eten met ze'n tweetjes. heerlijk. wat gaat de tijd toch hard he ? gr kim
Over het EK: ja wij hebben de huizen van de week al met vlaggetjes versierd. Voor de rest interesseert voetbal me nooit , maar met dit soort dingen vind ik het wel erg leuk. Met mij gaat het wel beter. Ik merk nu ik echt niets meer doe mijn buik meer ontspannen is. gisteravond lekker in de tuin gezeten met de buren en nu merk ik wel dat ik moe ben, dus vandaag weer lekker rustig aan doen. Ga wel lekker in de tuin zitten met een boek ofzo. En hoe is het met je rug? Voel je je weer wat beter? Liefs!
Toch nog 'n berichtje van Rebbel, vlak voordat ik moet werken. Hoi! Ja met de weeenremmers gaat het redelijk. Die moeten er vanmiddag af en dan is het afwachten. Groetjes Rebbel.
Al weer een jaar getrouwd Kim! Gefeliciteerd alvast! Maak er een romantisch dagje van morgen! @Puck: mn ruggetje is het nog niet zo met de zwangerschap eens heb ik het idee....heb natuurlijk ook een enorm gewicht aan me hangen...al bijna 2 kilo en vergeet de melkproducers aan de voorkant ook niet hè....Kdenk maar zo, tis voor een goed doel...alleen belemmert het mij erg in de dingen die ik graag nog had willen doen.....en dat zorgt nog wel is voor chaggie en emo buien..... Fijn dat het met jou weer wat beter gaat! Houden zo hè! Liefs
Beste mamma's IK heb een familieweekendje Niet teveel schrijven anders kan ik het zondagavond niet bijlezen Fijn weekend allemaal! X