Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal

2. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hier alleen even bijgelezen.

Mijn vriend heeft gras gelegd vandaag en de tuin ziet er gelijk zoveel beter uit! Ik be der helemaal blij van. ook is hij bezig met een afdakje, waar we de containers en straks wat spullen van de kleine onder kunnen zetten. de hele dag is tie al aan het klussen.

My Angel fijn dat je weer thuis bent. En da n gelijk weer migraine. Gaat het weer een beetje?

Noura fijn dat de spullen allemaal een plaatsjekrijgen.

Hier onwjs last van mijn bekken. Het det gewoon pijn als ik sta, bukken kan ik nu ook even niet. Gelukkig gaat dat wel weer beter na een nacht slapen. De fysio heeft nog niet geholpen. Donderdag weer.

Fij n dat stukje over oefenweeen en harde buiken. Ik denk dat ik ze nog niet heb gehad. Ik heb de afgelopen dagen wel last gehad van een trekkerig, niet fijn gevoel onderin mijn buik, net boven mijn schaambot. Misschien toch wel iets van die voor weeen?

Ik ga eens kijken of er iet op tv komt. Fijne avond allemaal.
    XXX

3. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Chantico - ik zoek eigenlijk nog een test om precies te weten wanneer ik ga bevallen ! :D ben zoooo benieuwd straks

Wel fijn die info over harde buiken, ik kreeg soms wel krampen maar denk nog steeds niet dat dit harde buiken zijn ? Maar misschient komt dat nog?

Ben benieuwd hoe het met rebbel is? hopelijk kan ze het nog even rekken.

Oja ik heb vandaag nog wat kleertjes uitgewassen die ik gekocht had en nu zei mijn moeder dat ze vroeger alleen de rompertjes uitwaste en niet de gewone kleertjes ? hoe doen jullie dat? jullie wassen toch ook alles?

En zijn er nog misshien nog meer mensen die hun kraampakket nog niet binnen hebben?

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bemy, ik heb nog geen kraampakket en kraamzorg bureau komt pas 4 weken voor uitgerekende datum.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Harde buiken heb je tijdens je eerste zwangerschap meestal heel veel minder dan bij een tweede of volgende zwangerschap.

Poeh, hier een druk dagje gehad. De vloer in de keuken en hal is er helemaal uit, alle nieuwe leidingen liggen en mn vriend is ze nu aan het isoleren.

Ik ben als een zwangere muts naar de Prénatal geweest om mn buikfoto's op te halen en de Zwangerdoos. Buikfoto's had dus 's ochtends gemoeten (ik was er na Jarissa's middagslaapje) en de bon voor de doos was ik vergeten. Lekker slim dus. Wel weer vanalles voor Jarissa gekocht. Nieuwe slaapzakken, slabbetjes met mouwen, nieuwe fopspenen en wat zomerkleertjes. Toch nog de moeite waard dus.

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hihi Pendrag, volgens mij heb jij net als ik last van niet al te scherp meer kunnen denken ;)

Ik heb wel af en toe een harde buik, maar ik voel het niet golven van boven naar beneden zoals dat in de tekst staat uitgelegd. Misschien komt dat later nog. Ben benieuwd of ik het indalen ga voelen.

Slaap lekker dames, het is hier weer veel te laat geworden...

7. Niet meer actief

huh, ligt iedereen nog lekker te slapen?

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Nee, ben ook wakker. Nog wel in bed.. naar het gesnurk van manlief aan het luisteren. Wat ga jij doen vandaag? Goedemorgen trouwens :oops:

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik was al om half 8 wakker en meteen achter pc gezeten en lekker troetelen met Myrna.

10. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Daar kijk ik naar uit... lekker troetelen met beeb to be!

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ook hoor ;) Met nog een kindje erbij, heerlijk!

12. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Goede morgen meiden,
    Lekker geslapen allemaal?

Ben al een hele poos wakker hoor.
    heb lekker de griep te pakken, dus gezellig maar niet heus! :(

Vandaag is mijn husband jarig :({|= :)

@muis; Bij mij helpt fysio ook niet hoor.....heb het idee dat het op dat moment even gaat, maar daarna is het niks. heb heel veel moeite bij het opstaan als ik een poos gezeten of gelegen heb.
    Het is ook wel goed ,als je tijden het liggen/slapen een kussen tussen je benen zet, je ondersteunt zo je onderrug/bekken.

En voor alle andere meiden, bedankt voor jullie steunende woorden!Thanks!

xxx

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meidne

gefeliceteerd my angels met je mannetje

wat is het weer heerlijk weer. gisteren ook al ik wordt altijd zo vrolijk van dit weer. ga ook straks lekker in de tuin zitten.

kuss

14. Niet meer actief

goedemorgen allemaal:

ElleNY: ik ga vandaag eens lekker luieren, (denk ik) heb nergens zin in.
    en jij?

15. Niet meer actief

MY ANGEL:

gefeliciteerd met je mannetje!

16. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi dames,

Hier is het ( gsteren ook ) niet zo'n mooi weer. Sluierbewolking en gen zonnetje.

Mijn kraampakket zou aan het eind van jni komen, evenals mijn intake met de kraamhulp.

Verder vandaag een echte zondag: lekker naar het bos met de hond, nog een bezoekje, lekker koken en 's avonds heerlijk op de bank met mijn schatje. Hebben jullie dat ook, dat je met je vriend/man steeds wat closer wordt? Ik geniet echt van mijn vriend en natuurlijk het drukteschoppertje in mijn buik.

Fijne dag! Liefs Marije

17. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    My angel Beterschap! En ik op dat jullie toch nog een leuke verjaardag samen kunnen vieren.

Pendrag wat een verbouwing zeg! Is de vloer al weer dicht f gebeurd dat de komende week?

18. Niet meer actief

mijn beebje is de laatste dagen toch een stuk rustiger heb ik het idee, ik voel hem/haar nog wel bewegen maar het is meer schuiven i.p.v. schoppen geworden, terwijl hij volgens de vk nog genoeg ruimte heeft hoor, ligt nog niet klem.
    dat maakt me toch enigszins onzeker, hoe is dat bij jullie?

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen allemaal!
    Iedereen een beetje kunnen slapen vannacht? Wij hebben de ventilator erbij aan staan en het raam staat ook open, anders kan ik echt niet slapen hoor! ;)

@MY Angel; Van harte met je mannetje! Vier je het vandaag? Kunnen jullie lekker buiten zitten! Veel plezier in elk geval! Enne griepje, bah! Loop ook al anderhalf week snotverkouden te wezen, maarja, is niet anders.

Ga vandaag ook heel weinig doen, heb ook nergens puf voor. Moet eigenlijk nog wel even stofzuigen en dweilen, maar daar kan mijn mannetje vanmiddag wel even mee helpen. Vanavond maar even in de tuin bezig, onkruid wieden, is het nu toch veel te warm voor...

@Iedereen; Lekker genieten van het mooie weer vandaag en rustig aan doen! ;)

Xx

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bij mij ook, vanmorgen was ik zo ongerust, maar bewoog het weer, maar niet zoals golfjes enzovoort maar meer schuiven idd!

Deel Deze Pagina