dag meiden! leuk dat jullie zoveel tijd hebben om elkaar van alles op de hoogte te houden. ik kom weer eens kijken, en zie vooral dat het echt al opschiet, we zijn al rond de 30 weken onderweg! lique80, leuk dat jij ook 2 kids met een leeftijdsverschil van een jaar krijgt! onze 2e werd geboren op de dag voor de verjaardag van de eerste. ze zijn echt hele goede vriendjes, echt geweldig om te zien. het beviel ons zo goed dat we nu onze 3e verwachten voordat zij 3 en 2 worden. dus, het begint lekker op te warmen in NL! veel sterkte ermee, we zitten hier in koele bergen. maar gisteren waren we in de hoofdstad, een stuk lager, en ik viel flauw van de hitte! niet echt een pretje. over een week of 3 hopen we in NL te komen, ik kan niet wachten om lekker vaak te gaan zwemmen en naar het strand uitwaaien... wie zit er van deze groep nog meer in (de buurt van) leiden?! anyway, geniet er nog van, en sterkte als het pittig wordt! elisa ps; leuk dat de papa's ook zo beginnen warm te lopen en zich voorbereiden op het kleintje!
@ iedereenn...ben weer terug Was vermoeiend maar wel leuk! Harde buiken heb ik regelmatig...alsof je geen adem meer kan halen En de hik heeft mijn ukkie ook al gehad morgen mijn gordijnen ophalen
Een echte buik aan het worden? Ik vind het een prachtige buik! En best groot ook! Mooi. @ Binnabinna en nu maar hopen dat het ECHT een meisje wordt hè?
kreeg net een smsje van de man van mijn vriendin, zij is 15 juni uitgerekend en was afgelopen zondag haar slijmprop verloren, de rest vd week had ze wat krampjes maar verder niks, nu zijn vannacht de weeen begonnen maar het wilde niet zo erg vlotten en er is iets niet goed met de baby dus heeft de vk haar met spoed naar het ziekenhuis laten brengen,verder weet ik nog niks maar ben zo nerveus Haar ouders wonen en paar huizen van mij vandaan en ik heb al gekeken of ik iemand van hun zag maar ze zijn niet thuis, waarschijnlijk zijn ze ook in het ziekenhuis want haar moeder zou bij de bevalling zijn. sorry voor dit ego bericht maar moest het even kwijt.
Heey meiden, hier ff snel een berichtje van deze kant! Hoe gaat het hiero? Hier een heel stuk minder,ik voel me echt een bejaarde vrouw van bijna 90 Maaaaarrrrr we zijn eindelijk over en we hebben heerlijk geslapen vannacht! Fijne avond en tot snellie weer! xxxDais..
@Buddy,gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk! Enne bedankt voor het smsje,lief! @Ik heb hele mooie buikfoto's voorbij zien komen! @Rebecca,weet je al iets meer? Jeetje wat zal jij in spnning zitten zeg! Rustig aan meissie! Dikke kus!
Hey lieve meiden! Hier ff een kort berichtje van mij...vandaag was t zoet inval hier, pfff, 3x visite! Wel erg gezellig, maar veel te druk! Klig nu ook met een wiebelende laptop (door schoppen van ons beebje) op de buik op de bank..... Lief dat ik gemist werd zeg! Jullie zijn schatten! Had je me nog gesmst buddy? heb nl mn telefoon nog in de auto liggen, zal m zo ff pakken.... Kweet dat Miranda weer haar best gaat doen met reageren volgende week, ze had ff geen zin.... @Elle: dat is zeker smelten zeg! Ik deed ff met je mee! Wat een lief ventje zeg en wat kan hij al best goed nederlands! @rebecca: oe, dat is minder nieuws, kan me voorstellen dat je dat niet lekker zit! T staat nu ook zo erg dichtbij hè!? @Natas: fijn dat je zo veel beweging voelt meid, dat is idd een goed teken. Maar als je t niet vertrouwt gewoon je door laten verwijzen hè! @Noura: fijn dat de klamboe nu wel goed hangt! Weer wat af! @pengedrag: hihi, moest lachen om je berichtje....ookal zo vergieterig bezig, hihi....Ach nu heb je mooi excuus om nog een keer te gaan toch?! Vind het zo leuk om te lezen dat we allemaal door dezelfde fases heen gaan....spanningen en onzekerheden over ons beebje en de zwangerschap,babykamer af, wachten op intake kraamzorg, babydozen halen en veeeeel geld uitgeven aan kleertjes en hebbedingetjes! Vind het super dat ik dit allemaal met jullie mag delen! Thanks! Mn ventje is aan het koken gegaan, dus kga ff overeind worstelen...liggend eten gaat nog niet echt op de meest schone manier, hihi..... Fijne avond meiden en mischien nog tot straks! Liefs
@Daisy: geniet van je welverdiende rust meis! Lekker dat jullie nu over zijn! En laat je nu maar lekker ff in de watten leggen door je ventje! Liefs
Vind het ook super om elke keer te kijken of er veranderingen zijn bij 1 van de meiden hier! Voorlopig is het En nog steeds gezellig (ondanks alle hormonen) En zitten alle baby's nog waar ze moeten zitten. Denk dat de augustus 2008 baby's (en een paar eind juli en een paar begin september) de allerleukste en liefste baby's zullen zijn.
ff berichtje hier, lees dit net op de website van de lokale nieuwszender, echt heftig...: Een 26-jarige man uit Tegelen is aangehouden omdat hij zijn zwangere vriendin zou hebben mishandeld. De politie bezocht de woning van het stel na een melding van huiselijk geweld. De vrouw verklaarde tegen de politie dat de man haar over haar hele lichaam had geschopt en geslagen. De man zit vast.
nee, ik weet nog niks, ik zit iedere keer te kijken of ik de auto zie staan van haar ouders maar die staat er nog niet,dus ik denk toch echt dat ze bij haar in het ziekenhuis zijn,ik hoop dat het allemaal meevalt,maar omdat er in het smsje stond dat er iets niet goed was met de babyben ik zooo bang! Het is ook haar eerste kindje en heeft een super zwangerschap gehad. ze wilde zo graag thuis bevallen.
Oeh Rebecca spannend, hopelijk valt het mee! Gatsie schrik altijd zo van zoiets. Nadje wat een eikel Ben ook blij dat het met iedereen nog redelijk goed gaat. Met natuurlijk hier en daar de nodige pijntjes, maar gelukkig nog geen enge vroeggeboortes of iets! Houden zo dames!
heey meiden.. Hier vandaag niet kunnen genieten van de zon.. want moest helaas werken ik moet gelukkig in totaal nog 14 daagjes werken en dan VERLOF! kan echt niet wachten heb er echt even genoeg van haha voor de rest niet veel nieuws.. Trouwens voor de lijst : 20 juni gyn 27 juni vk Groetjes
Oh, mag ik jullie even pesten. Ik moet nog maar 2 dagen werken deze week en dan heb ik tot begin november vrij.. wat een vooruitzicht!
Wat zijn we toch gelukkig Ik vind wel trouwens dat die mannen verdomd weinig krijgen! Mijn vriend zou graag meer willen, ook voor hem verandert er veel dadelijk! Maar nee hoor ze krijgen maar 4 dagen ongeacht of je al vrij bent of niet :S
4, mijnes maar 2. Ja, das echt heel weinig. Wordt hoog tijd dat ze dat uitbreiden. Gelukkig is het nu vakantietijd.
Mijn vriend is tuinder en is dus altijd in de buurt. Hij maakt lange dagen maar ik vind het wel een heerlijk idee dat hij niet ver weg is.