Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lieve Sjorsje, ik had niet begrepen dat het zó hard achteruit ging met je vader. Hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben de komende tijd. Jemig, wat moeilijk…

Rebbel, hoe gaat het nu met je meis?

Austin, luister naar je lichaam, hoe moeilijk dat ook is! Kun je niet met een stapel dvd’s of leesvoer in bed blijven liggen? Moeilijk hè, terwijl je nog zoveel wilt doen. Maar liever saai in bed dan je lichaam de vernieling in of je kleintje te vroeg op de wereld zetten, toch?!

Ik merk dat mijn lichaam er goed op reageert nu ik al een aantal dagen héél rustig aan doe. Stom om te moeten erkennen dat zwanger-zijn zo'n impact heeft op m'n lichaam, maar het voelt goed om te merken dat het beter met me gaat als ik goed voor mezelf (en het kindje!) zorg.

Rebecca, ook al zo’n eng verhaal. Inderdaad positief blijven denken!

2. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Goede morgen meisjes,

Sjorsje, lieve meid, wat leef ik met je mee zeg!
    Het kan heel snel gaan..... :cry: :cry:
    Ik kan je alleen zeggen, zorg, of laat er voor zorgen dat je vader GOEIE en EN REGELMATIGE PIJNSTILLING KRIJGT!!!!!!

@rebecca; wat een triest voor je vriendine, hoop dat haar kindje, erboven op komt! en voor haar veel beterschap!

@sjudith: word het werk niet te zwaar voor je? vast in een verpleeg of verzorgingshuis zeker? wel aan je zelf denken he!

Nou meiden, veel plezier vandaag!

xxx

3. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer even

@MyAngel: ben je weer een beetje opgeknapt? hopelijk heb je gister wel een leuke dag gehad. mag je als je op vrijdag in het ziekenhuis bent wel bezoek ontvangen? of is dat niet de bedoeling?

@Daisy - wat fijn dat jullie lekker in het nieuwe huis zitten, eindelijk in je lekkere bedje:) Alles goed met de meiden?

@rebecca - wat rot zeg, dat is niet het scenario waar je op zit te wachten. die kleintjes zijn sterk hoor! hopelijk is ze er snel weer bovenop. sterkte ermee en probeer jezelf wel rustig te houden he meid en denk ook aan je eigen kindje!1

@Elleny - ongelofelijk hoe snel kinderen dat oppikken allemaal. mijn broer woont in Italie en m'n neefje (3jaar) spreekt Nederlands, Italiaans en Engels.

@Schatje - ik heb namens mijn zoontje iets voor vaderdag gekocht, dit boekje: http://www.uitgeverijsnor.nl/?ac=Boeken ... 39&subac=d
    En verder wordt er iets geknutseld op de opvang.

@Austin - kl*te dat je zo slecht slaapt, dan voel je je al rot voor de dag is begonnen. probeer je rust goed te pakken en overleg gewoon met de vk. wie weet heeft ze een oplossing voor je of wat tips. succes meid.

@Binnabinna - hier geen grote voetbalfans. ik geloof niet dat we in het oranje gaan. Mijn man houdt niet zo van sport kijken (gelukkig, ik ook niet). Alleen de tour de France volgt hij, maar dat vind ik zelf ook wel leuk. Veel plezier vanavond en voor alle oranje fans hier hoop ik dat ze winnen!

@miranda-leuk dat je er weer bent en fijn dat het goed met je gaat!

@diana- hopelijk voel je je ook weer wat beter, lastig he, je wilt en moet van alles, maar je lichaam werkt niet mee. echt frustrerend. kom gewoon maar kijken bij ons als je tijd en zin hebt, je kan nu eenmaal niet alles bijhouden. en doe af en toe ene ego-berichtje, blijven we toch van je op de hoogte!

@petra: lekker joh, dat je verlof in zicht is. de mijn gaat officieel volgende wek vrijdag in, maar ja ik zit al een paar weken thuis, dus ik ben niet echt aan het aftellen :)

@Sjorsje - tja meid, ik zit de hele tijd te denken wat ik kan schrijven. maar ik weet dat ik niks kan zeggen wat het voor jou beter maakt. ik wil je wel laten weten dat ik met je meeleef, ook al ken ik je verder niet persoonlijk. ik wens jou en je familie veel sterkte en kracht toe!

Nou ik hoop dat ik niemand over heb geslagen, persoonlijk vind ik dat ik best een goede poging gewaagd heb.

Ben ook wel benieuwd naar Rebbel.

Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje, zaterdag verjaardag van het zoontje van m'n beste vriendin, hij werd 1, het is zo'n lekker moppie!
    Was gezellig, lekker in de tuin, hapjes erbij, heb er van genoten.

Buik zit nog steeds regelmatig niet lekker, vanmiddag eens even vragen aan de vk hoe madam ligt. Die handen en knieën tip heb ik overigens nog niet uitgevoerd (ben vergeten wie er mee kwam), maar dat is ook nog het proberen waard.

O en mijn vriendin/collega is ook weer zwanger. Nu 8 weken via ICSI (schrijf je dat zo) Ik ga hard duimen dat alles goed gaat, want ze heeft al 2 buitenbaarmoederlijke en 2 miskramen gehad. Ik gun het haar zo erg (ik gun het iedereen wel, maar haar net een beetje meer!) Er wsa ieder geval al hartacties op de eerste en tweede echo.!

fijne dag allemaal,

liefs

Philly

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ My Angel
    Ik werk al sinds week 20 niet meer in de zorg,aangezien het te zwaar was. Ik werk nog maar 4 uur per dag en dan alleen maar kantoorwerk!

Mijn leidinggevende, moeder van 3 kids, snapt gelukkig hoe het is :D

5. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

@philly: Dank je meis, het gaat vandaag wat beter, aangezien ik het weekend altijd knockout lig door de bijwerkingen.
    En ik mag gewoon bezoek ontvangen hoor, ze zijn er erg ;lief voor mij, heb zelfs een een persoonskamer altijd! VIP;)

@sjudith:ben blij om te horen, dat je leidinggevende er zo over denkt.
    niet alle leidnggevende, zijn zo ingesteld..hihihih
    Gewoon voor je zelf op komen!

xxxx

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    [quote@sjudith:ben blij om te horen, dat je leidinggevende er zo over denkt.
    niet alle leidnggevende, zijn zo ingesteld..hihihih
    Gewoon voor je zelf op komen!

xxxx[/quote]

Nou mag zeker niet klagen! Ze zorgt goed voor me! En vaak stuurt ze me gewoon naar huis :)

7. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Rebecca - jeetje meis, wat erg.

@Buddy petra - lekker hoor, nog even er tussen uit. geniet ervan.

@Sjorsje - ik kan alleen maar zeggen, heel veel sterkte toegewenst in deze moelijke tijd.

IS ER NOG GEEN NIEUWS VAN REBBEL ?

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Sjorsje,ach meis toch wat een nare tijd gan jullie in..
    Ik kan alleen maar zeggen ,heel veel sterkte en ik denk aan jullie!

9. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Zo, het koffertje voor als ik eventueel naar het ziekenhuis moet, staat klaar.
    Maar geboortekaartjes . . . .jeetje, ik weet het gewoon niet. Ik wil iets aparts, maar wat?

En het is zo'n lekker weer. Ik ga de zon in!
    O sh*t, moet eerst nog boodschappen doen.

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Koffertje staat hier nog niet klaar!
    En kan er geen wijs uit wat ik er in moet doen :(

Ik blijf 3 nachten/4 dagen in het kraamzorghotel.
    Hoeveel setjes voor ukkie meenemen dan :(

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ binna mijn mannetje is het roerend met je eens! enne hopelijk winnen ze vandaag!

@ bemy heb weleens gehoord dat een baby min of meer het ritme aanhoud welke hij/zij in de buik heeft....hoop voor ons van niet hahahaha!

@ nadje ja is ook wel sneu voor onze mannetjes natuurlijk, ze willen het beste voor ons en willen natuurlijk ook de pijn en frustraties wegnemen maar dat kunnen ze niet en dan worden wij een beetje gefrustreerd en voor je het weet heb je een aanvaring....doe jij ook rustig aan met je harde buiken! gelukkig nog maar 4 daagjes werken meis!

@ rebecca jeetje was super heftig van je vriendin! ik hoop dat alles goed komt met hun kindje! ga je haar opzoeken vandaag?

@ sjudith wou dat ik je tips kon geven maar helaas weet ik zelf ook niets, wat ik wel merk en dat heb ik weleens vaker gehoord dat ik beter lig op de bank dan in bed...mijn vriendin heeft haar laatste weken ook op de bank doorgebracht, misschien een idee? gefeli met je 31 weken! ik zou zeggen neem voor elke dag een setje mee in maat 50 en 56 dus in totaal een setje of 4 van elk dan weet je zeker dat je genoeg hebt toch?

@ lique af en toe een uurtje maar is helaas niet genoeg...hoe is het met jou?

@ miranda dank je voor je pb lieverd! tel maar lekker af hoor meis jullie verdienen het dubbel en dwars om jullie kleintje nu eindelijk eens vast te houden!

@ joyce meis ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe in deze zware en emotionele tijd! hopelijk kunnen jullie elkaar goed steunen!

@ chantico toen ik net thuis zat heb ik anderhalve week tot 2 weken stil op bed gelegen, ik trok het haar bijna uit mijn hoofd maar het hielp wel...nu is die kleine dame drukker dan ooit en of ik nou lig, zit of sta ze is van mening dan mijn ingewanden naast haar in de weg zitten geen functie hebben iig zo gaat ze er mee om, het doet gewoon echt pijn!
    ben super blij om te lezen dat jij je een stuk beter voelt nu!

@ daisy meis wat heerlijk eindelijk helemaal over! geniet er van en pak de rust die je verdient hebt! gefeli met je 32 weken!

@ philly wat een super nieuws van je collegatje hopelijk verloopt alles goed!

@ diana ik dacht dat je zelf iets wilde ontwerpen een beetje in de trend van jullie huwelijksuitnodiging? is wel pittig he! veel succes!

Hier weer een beetje afgekoelt ga morgen iig wel een gesprek aan met de VK en hopelijk kan ze er iets mee!

alvast een mooie zonnige dag toegewenst aan iedereen!

xxx

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Austin

Op de bank slapen lijkt me zo ongezellig :( Wil graag met mijn lieffie in 1 bed :D

En zou 4 genoeg zijn? Nou ja anders haalt Angelo maar bij :)

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ sjudith neem ook nog een aantal rompertjes mee etc. gewoon dat je zeker weet dat je genoeg hebt. kunnen ze je dat trouwens niet vertellen bij dat kraamhotel?

xxx

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Austin, dat belooft wat voor straks na de bevalling: een meid met pit! Wel naar dat het zo'n pijn doet, en je kan er ook niet boos om worden... Hoop dat ze snel een lekkere houding vindt waarin jullie elkaar zo min mogelijk in de weg zitten!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej dat is een goed idee :D
    Zal eens op de site kijken :D

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ chantico dat hoop ik ook ja, ben benieuwd!

xxx

17. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @sjudith: waar ga je naar het kraamhotel eigenlijk?

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    In Rotterdam zuid, naast het Clara ziekenhuis :)

19. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Nou, de boodschappen zijn gedaan, dus nu kan ik de zon op gaan zoeken.

@Austin: Ik wil wel zelf iets ontwerpen ja, maar niet zoals mijn huwelijksuitnodiging. Dat is iets te pittig.

20. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ diana je hebt volgens mij verschillende websites waar je ze zelf kunt ontwerpen met b.v. kant en klare ontwerpjes welke je kunt gebruiken, maar weet het niet zeker.

xxx

Deel Deze Pagina