my angel, alsnog gefeliciteerd met je mannetje pendrag hoop dat alles snel af is in jullie huis en een hotel is een goede oplossing aliekelepink, hier al een tijd het kraampakket binnen, en hier gaan ook de geurbuiltjes in de kast, heerlijk dat luchtje, ik gebruik ze bij mijn zoontje ook nog steeds lief aykietje zo`n bezorgde man, het word voor hun nu ook allemaal veel echter nu het zo dichtbij komt elleny wat schattig hoe hij nederlands spreekt! knap hoor petrabr, echt een hele buik hoor! en gefeliciteerd 33 weken en een dag al weer binnabinna, mooie buik ook! en wow je hebt dezelfde wieg als wij hebben! leuk! en wat mooi bekleed, grappig dat het met een bekleding er weer heel anders uit kan zien. ik heb een creme wit kleurige bekleding gemaakt lique jammer dat jullie geen reading hebben gehad, daar hoop je natuurlijk toch op kiki jij ook een mooi bescheiden buikje elies het is hier zeker lekker warm, maar geloof dat het woensdag weer over is wie weet is het over 3 weken heerlijk zwemweer sjudith welkom terug rebecca oei wat een schrik en zoals linka mij al een keer zei, niet verontschuldigen voor ego bericht, heel begrijpelijk. ik hoop dat het allemaal toch nog goed afloopt, en heel veel sterkte gewenst daisy super dat jullie over zijn hihi esprit liggend eten gaat zeker niet zo goed. maar het valt mij op dat ik goed moet opletten dat ik geen vlekken op mijn buik heb voordat ik naar buiten ga nadje wat een afschuwelijk bericht hihi elleny leuk jouw uitleg over de duur van de bevalling. bij mijn zoontje ging mijn man om 14.30 even nog langs zijn werk, kerstpakket halen. 15.20 is mijn zoontje geboren, de vk was net op tijd, en heeft nog gewacht met vliezen, daarna vloog mijn zoontje er zowat uit met persen. mijn man was er gelukkig wel bij. deze keer zal het mij dus benieuwen austin, je moet echt de vk bellen hoor, want dit is niet goed voor jou en de baby. voor maagzuur kunnen ze je ook wat geven mocht het nodig zijn sterkte miranda ik vind het wel jammar dat je de agenda eraf hebt gehaald, ik vond het altijd wel leuk om de afsrpaken erop te zetten en die van anderen te lezen. sjorsje wat moet ik zeggen, er zijn bijna geen woorden te vinden om uit te drukken wat je wil zeggen. maar ik wil jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd wensen.
Wat een goed plan, even een hotelletje. Lijkt me inderdaad wat ontspannender dan dat gedoe in een klushuis. Geniet even van de luxe en fijn dat alles op tijd af komt. Groetjes Marije
kwam ook even kijken of er nieuws was van Rebbel. En om jullie te vragen of je allemaal het Prenatal pakket al hebt? Ik zou echt wel een opstekertje kunnen gebruiken en dat leek me nou leuk om op te gaan halen, maar ik heb nog geen kaart ontvangen,...
Ja ik heb hem van de week opgehaald, anders moet je even bellen hoor meid! Vond de inhoud wel nuttig hoor
Meiden wie van jullie heeft de geboorte kaartjs via internet besteld? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Op de site www, geboortekaartjes,nl zitten nl hele mooie kaarten tussen, maar durf de gok nog niet te wagen... Bij mn zoontje heb ik ze gewoon bij de drukker uitgekozen en besteld, maar heb nu geen fut om langs te gaan en met al die mappen te sjouwen...
Zo, daar ben ik ook weer. In het weekend wel elke keer even snel gekeken of er al nieuws was van Rebbel, maar tot op heden nog niets. Hopelijk gaat alles goed met haar! @ Austin: gelukkig gaat het iets beter met je. Morgen idd maar eens goed overleggen met de VK. Ik had van de week ook zo'n dag, jankte al om het minste of geringste. Soms ben ik het ook zo zat , kan er niets aan doen. We weten dat we niet zo heel lang meer hoeven, maar aan de andere kant kun je die weken wel wegkijken! Sterkte en een dikke knuffel! @ Sjudith: ik heb ook een aantal setjes kleding en extra rompertjes ingepakt omdat onze baby een paar dagen in het ziekenhuis zal moeten blijven. Ze raden wel aan om geen witte kleertjes te gebruiken, dan kan het zoek raken in de was van het ziekenhuis. @ Diana: lekker genieten van de zon en succes met het ontwerpen van het kaartje! @ Sjorsje: jeetje meid, ik had ook niet in de gaten dat het zo snel gaat nu. Ik kan niets anders dan jullie heel veel sterkte te wensen en een dikke knuffel! @ Miranda: Leuk zo de lijst met de vraag wie er als eerste gaat bevallen! Ik ben benieuwd! Hier gaat het een beetje op en af. De ene dag voel ik me een hele pief en doe dan ook wel wat kleine dingetjes, de volgende dag word ik weer gestraft en lig ik weer de hele dag plat Ik word er soms zo moedeloos van! En een beebje die steeds minder ruimte krijgt, maar nog wel gewoon zijn bewegingen wil oefenen auw, auw, auw! Vanmorgen was ik weer even bang dat het ging beginnen, een heel raar gevoel in mijn buik, voelde als een spierpijn na buikspieroefeningen en last van min onderrug. Gelukkig trok dat allemaal snel weer weg, maar ben wel supermoe vandaag. Schoonmoeder is net weg, die heeft weer alles gepoetst, de babykamer ook, dus alles is weer klaar. Dat geeft wel weer een rustig gevoel. Ik lees straks nog weer even verder bij. Liefs, Puck
Ik vind het maar eng stil dat Rebbel niet even langs komt... Heeft ze een buddy? Ik duim heel hard dat het goed met haar en haar kindje gaat! Ik heb het Prenatalpakket ook al binnen. Inderdaad even bellen Passiepaard, dan is het misschien zo geregeld!
Wij hebben ze via Kaartmix.nl. Tot nu toe verloopt de samenwerking goed en ze hebben erg leuke kaartjes!
Puck, lekker dat je huisje weer schoon is. Goed rustig aan doen hoor, ik wil dat iedereen hier straks bij de juli- of augustusmama's gaat schrijven! Passiepaard, ik geloof dat de bonnen via de mail komen. Misschien heb je wel eens een mail van ze gehad waar je een replyadres vanaf kunt halen? En de Prenatalwinkel bellen lijkt me ook een goede optie!
hey meiden. was weer een zwaar dagje op het werk. maar ja heb het overleeft sjorsje ik wil je heel veel sterkte wensen en en dikke knuffel geven. @ austin ben blij dat het weer beter met je gaat. @miranda ben blij dat je na dat je tijd voor je zelf hebt genomen je weer lekker voelt @noura hebben julie echt de zelfde wieg deze wieg is namelijk plus minus 25 jaar oud. mijn vriend heeft er namelijk in gelegen wat leuk.. foto foto foto Nou ik weet het alle maal even niet meer. kusss
@Muis80; Ik weet niet waar het fout is gegaan, maar ik heb (nog) geen persoonlijk berichtje van je ontvangen. Ik voel me niet helemaal topfit, maar heb er gelukkig geen koorts bij gekregen. Groetjes Silvia
Zo weer even een berichtje van mij! Wat gaat het snel hier zeg, kan het echt allemaal niet bij houden hoor! Sjorsje; Heel veel sterkte de komende tijd zeg. Gaat wel heel snel allemaal zo he! Hele dikke knuffel van mij! Mensen die rustig aan moeten doen, echt doen he, want je ziet maar weer als je te veel doet, dat het dan weer fout gaat! Puck; hou die kleine nog even binnen! Rebbel; Ben erg benieuwd hoe het met je gaat. Hopelijk alles goed. Succes en sterkte in ieder geval. Las ook over slecht slapen. Heb er gelukkig niet heel veel last van. Wel met in slaap komen, lig veel te denken, maar daarna slaap ik wel goed. En de laatste dagen hoef ik er ook maar 1 of 2 keer uit om te plassen! Hier gaat alles goed. Sinds dat ik rustig aan doe en niet meer werk, voel ik me echt goed. Heb me de hele zwangerschap nog niet zo goed gevoelt. Heerlijk gewoon. Kan nu eindelijk echt genieten van het zwanger zijn.
@Rebecca: Ik hoop dat het al weer iets beter gaat met je vriendin en haar kindje. Veel sterkte gewenst @Austin: Ik zou het idd iets rustiger aan doen. Ik slaap ´s nachts ook bijna niet, maar nu ik mijn bezigheden over de dag verdeel voel ik me met name geestelijk een stuk beter. @Philly: Hoe ging het bij de verloskundige? Ligt je kindje al goed? Mijn vriend en ik hebben op de valreep besloten alsnog in het huwelijksbootje te treden en waarschijnlijk gaat dat al gebeuren op 30 juni 2008. We doen niet veel bijzonders: alleen een leuke dag met de familie erbij, maar ondanks dat is het toch erg spannend. Geeft alleen wel extra spanning om alles nog op tijd geregeld te krijgen.... Groetjes Silvia
Sjorsje, heel veel sterkte, en inderdaad probeer ervoor te zorgen dat je vader zo min mogelijk lijdt. Nogmaals heel veel sterkte! MyAngel, ik had het kaartje van Sam besteld bij www.lacarte.nl je moet wel rekening houden met verzendtijden en kosten.... Gaat bij de drukker waarschijnlijk iets sneller. Vooral als het op vrijdagmiddag geboren wordt. Waren bij mij de kaartjes dus donderdags pas bij de mensen thuis.. Duurde me veel te lang. Ben nu dus nog hard aan het twijfelen. Austin, Het gaat hier wel hoor. Ik besteed mijn kind af en toe uit. Probeer te slapen als zij slaapt (doet ze gelukkig nog 3 uur overdag). Niet te veel tillen. Boodschappen en stofzuigen doet manlief enz. Nog 2 dagen werken, dat is ook te overzien. Sam wordt zondag 1 jaar. Dat wordt nog wel even heftig. Is ook nog vaderdag (1e zonder mijn pa). Dus zowel geestelijk als fysiek zal ik na het weekend wel even klaar zijn. Maar ben vrij en dan rusten rusten en oefeningen doen natuurlijk.. Beetje fietsen (voor zover het lukt) en zwemmen gaat goed! Whow Duster, gefeliciteerd, maar kan me voorstellen dat het nog even stressen is. Ik ga nu even naar de VK, verslag volgt weer.
duster gefeliciteerd met je aankomende huwelijk meissie hier vandaag weer veel te veel gedaan. maar ja het moet even gebeuren he? manlief wertk de hele dag en is nu ook weer aan het klussen, zit nu ff te zitten. alleen vanmiddag twee mensen knippen en vanavond ook weer! gr kim
Gefeliciteerd Duster! Ga je lekker uit eten met de familie ofzo? Of lekker bootje varen... Hmmm daar heb ik nu echt zin in! Romantisch in een roeibootje op een meer dobberen, pootjes overboord, lekker hapje erbij... Sorry, ik liet mezelf even gaan Maar zelfs bij een low-profile bruiloft moet je misschien toch nog vanalles regelen: feestlijke kleding en schoenen, ringen, vervoer, een activiteit. Veel plezier met voorbereiden!