@Duster: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk meid, maak er een onvergetelijke dag van! @lique80; bedankt meis, het is toevallig het zelfde site als waar ik het over had: nl www. geboortekaartjes.nl.... grappig Meiden een fijne avond verder, en tot laters. Ik ga naar mn zusje toe, die heeft een dochtertje van de leeftijd van mijn zoontje kunnen die twee een beetje zich vermaken
Hey meiden, Wel alles bijgelezen, maar echt geen puf om te reageren, sorry...de warmte breekt me echt ff op nu en mn enkels zijn weer VER uit zicht.... Dacht ff gauw kijken of er nog nieuws van Rebbel is, maar nog niet dus....Kan haar buddy haar niet ff smsen? Sjorsje: sterkte meis! Dikke knuf! Fijne (voetbal-) avond meiden! Liefs
@ noura meis nou zie ik je reageren op iedereen maar hoe gaat het met jou? @ lies heb je het blad wij jonge ouders al ontvangen? daar zat bij mij de uitnodiging bij om het pakket te gaan halen en bij andere meiden las ik weer dat zij de uitnodiging per email hadden gekregen, anders ff een mailtje sturen, op de Prenatal website kan je precies vinden waar je die heen moet sturen. @ myangel meis tegenwoordig is heel veel veilig via internet ik zou me daar niet heel erg druk om maken hoor. @ puck dank je meis, morgen inderdaad ff aankaarten met de vk en het is zeker waar wat ze zeggen die laatste loodjes wegen het zwaarst! ik lees dat jij het ook niet echt breed hebt...we moeten elkaar maar gewoon moed inspreken en voor ogen houden dat we straks super mooie gezonde beepjes in onze armen mogen houden! @ binna lekker rustig aan doen vanavond, zet een filmpje op iets lekkers op erbij en lekker hangen op de bank! @ duster hopelijk voel je je snel weer beter! ik ga het inderdaad gewoon weer rustiger aan doen en hopen dat ik me dan snel weer beter voel! gefeli met jullie voorgenomen huwelijk! @ happy goed om te lezen dat je je zo goed voelt! geniet ervan! @ lique dat hebben jullie goed geregeld onderling! kan me voorstellen dat dit een zwaar weekend voor je word zal vast pijnlijk zijn zonder je vader zowel op vaderdag als de verjaardag van Sam. doe lekker rustig aan meis! @ kim jeetje meis wou dat ik ook maar de helft aan energie van jou had! alleen niet vergeten dat je zwanger bent he meis! @ esprit lekker rustig aan doen meissie misschien een lekker koel bad? hoe zou het met Rebbel gaan? wie is haar buddy ook al weer? xxx
hallo, even een kleine update. Kleine meid ligt al met het hoofdje naar beneden, bibi (beweeglijk in bekken ingang) Kan dus nog eruit, maar het is alvast de goed kant op. Gevoel dat ze dwars ligt kan kloppen, want ze gebruik mijn baarmoeder niet in de lengte zeg maar, maar in de breedte. ruggetje rechts, kontje rechtsmidden, voetjes links midden, dus als ze haar benen strekt voelt dat voor mij vervelend. Grappig is dat ik vaak zo in bed ga liggen op m'n zij met gestrekte benen, mijn man is blij dat iemand het eindelijk eens terug doet bij mij @ duster: gefeliciteerd meid, leuk dat jullie gaan trouwen. @ noura: je reageert wel mooi op iedereen, maar hoe gaat het met jou? @ lique: fijn dat je af en toe je rust even kan pakken. ik zie ook op tegen vaderdag, dit is de tweede zonder mijn vader, maar het blijft moeilijk. sterkte meid!. @ puck: lastig inschatten he, waar nu je grenzen liggen. wel fijn dat je af en toe want kan doen. misschien had je last van voorweeen? hou het maar hoed in de gaten en hou hem nog maar even binnen! @ myangel:vorige keer besteld via habari.nl (of een van hun sub-websites) Is goed bevallen, nu weer via hetzelfde bedrijf en tot nu toe gaat alles goed. meiden fijne avond liefs Philly
Bedankt voor de felicitaties We zijn er nog niet helemaal uit wat we gaan doen, omdat we het eigenlijk pas net besloten hebben. Maar de boottocht vind ik eigenlijk wel een heel leuk idee. Andere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom. Ik heb het deze week zo ontzettend druk met al de papieren rompslomp voor de ondertrouw (die moet deze week plaatsvinden), dat ik waarschijnlijk volgende week pas toekom aan het regelen en indelen van de grote dag zelf. Groetjes Silvia
Duster: Gefeliciteerd. Jullie hebben nog wel weinig tijd zeg. Maar moet lukken toch! Veel plezier in ieder geval! Esprit:wat vervelend dat vocht vast houden. Ben toch wel blij dat ik daar (nog) geen last van heb. Kan goed tegen de warmte tot nu toe! Philly: Fijn dat de kleine goed ligt. Ben vandaag trouwens ook bij de VK geweest. En alles was weer goed met de kleine. Het groeit goed en ligt met het hoofdje naar beneden.
Zag op de lijst staan dat Sjorsje de buddy van Rebbel is... @Sjorsje; heel veel sterkte toegewenst... Knuff voor jou.
Heeyheey, Weet niet of jullie nog weten wie ik ben maar ik ben Almira. Mama van Lucas en 14 augustus uitgerekend. Ik ben er niet vaak omdat ik heel erg veel last heb van bekken instabilitieit. Liefs Almira
hoi hoi, Ik ben vamiddag bij mijn vriendin en dochtertje(elise) geweest, het gaat goed, ze is al van de IC af, drinkt prima, ze hebben wel een klein ruisje aan het hartje ontdekt dus of ze daardoor nu zo blauw zag en zuurstoftekort had, zijn ze nog aan het onderzoeken, onvoorstelbaar hé dat ze gisteravond nog hadden gezegd dat ze niet wisten of ze het zou halen en nu is ze van de IC af, ze moeten nog wel allerlei onderzoekjes doen, maar het ziet er goed uit, een echt vechtertje! Met mijn vriendin gaat het redelijk, ze is natuurlijk nog wel ontzettend moe en heeft last van de operatiewond maar ze is nu dolgelukkig dat haar kleine meid het zal redden. is weer een hele geruststelling dank jullie voor alle lieve berichtjes!
Oh, Rebecca, wat een geluk zeg! Valt het toch allemaal mee! Heel goed! Hoi Almira, sluit aan in de rij van bekkeninstabiliteit! Wat een ellende he! Philly, jij ook sterkte voor komende zondag! Austin, ja mijn mannetje is een toppertje. Ik de hele dag thuis, hij hard werken en dan is ie thuis. Moet ie van mij weer aan de gang. Maar het einde is in zicht haha! Bij VK was alles goed. Moet 30 juni weer heen samen met partner. Gesprek over de bevalling zeg maar! Kleine lag met koppie omlaag en mijn bloeddruk was prima.
hey allemaal, hier een egoberichtje. Net terug van de gyneacoloog, onze kleine ukkepuk ligt nog steeds in stuit en de kans dat hij nog draait is heel klein omdat hij met zijn voetjes naast zijn hoofdje ligt. Het hoofdje ligt helemaal bovenaan dus de kans op keizersnede is voor 95% zeker. Was er niet echt goed van maar we weten wel dat de kans groot is dat onze ukkepuk geboren wordt op 31 juli 2008 via keizesnede maar deze datum moet nog bevestigd omdat het een extra operatiedag is. Verder was er een kleine afwijking aan het niertje te zien, maar nog niets om ons zorgen over te maken volgens de gyneacoloog. Ah ja, iedereen veel plezier tijdens het supporteren vanavond! Sjorsje: veel sterkte Rebecca: hopelijk komt alles goed met je vriendin en diens baby!
Laatste nieuws van Rebbel: Het gaat best goed, hopelijk blijft het zo en mag ik snel naar huis! Groetjes Rebbel.
Hi meis, Goh wat een nieuws zeg...hebben jullie specifiek voor die datum gekozen? Maar het is wel fijn om te weten dat het een geplande sectio is,omdat je er ook geestelijk op voorbereid bent! @ Rebecca: wat fijn om te horen dat de kleine van de ICU af is, de kleine word vast streng in de gaten gehouden, en het gaat vast goed komen, we duimen met zn allen voor haar, en voor mama natuurlijk
[quote="MY Angel]Sjorsje, bedankt voor het nieuws over rebbel. Hoe is het met je vader meis? Is de pijn een beetje draagelijk?[/quote] Het ging vandaag eigenlijk best redelijk. Hij heeft nu morfinepleisters en nog aanvullende pijnstillers. Sinds zaterdag heeft hij weer een antibioticakuur en prednison gekregen. En hij lijkt er goed op te reageren. Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor evt chemo. Daar beginnen ze pas aan als hij een wat betere conditie heeft. Er zijn nu een aantal nieuwe of hogere dosering medicijnen voorgeschreven. Hopelijk reageert ie daar ook goed op en kunnen we volgende week dinsdag naar de vervolgafspraak. We bekijken het nu echt van dag tot dag.
Die dag is een operatiedag van de gyneacoloog, ik denk niet dat we te kiezen hebben wanneer we dat willen. Het betreft een extra operatiedag dus het is nog af te wachten of het effectief die datum is, vermoedelijk te zien of er genoeg operaties zijn die dag.
@ philly goed om te weten dat ze iig al met haar hoofdje de goede kant op ligt! hahaha ja zoals ze zeggen "great minds think alike" hahaha! @ duster ik hoor ook regelmatig feesten bij de Efteling voorbij komen dat moet ook erg leuk zijn?! @ happy goed om te lezen dat alles goed gaat met jullie kleintje! @ almira jeetje hopelijk is het allemaal toch een beetje uit te houden voor je! @ rebecca wat een opluchting meid! gefeliciteerd met die kleine meid! xxx @ lique ja die mannen zien ook best wel af tijdens een zwangerschap vind het daarom ook altijd zo lullig als mensen automatisch alleen aan de vrouw vragen hoe het gaat met de zwangerschap en hoe ze er naar uit leeft, een man wordt net zo goed ouder en voor hem is het ook allemaal super spannend toch? @ aykietje jeetje meis komt vast helemaal goed met het niertje! hoe voel jij je onder deze situatie? een geluk bij een ongeluk je kan wel aftellen naar de grote dag! @ sjorsje dank je dat je ons op de hoogte houd van Rebbel's vooruitgang! hoop zo dat het snel beter gaat met haar! hoe voel jij je meis? wens je heel veel sterkte toe! Heb zojuist een nieuwe foto van mijn buik geplaatst het lijkt wel of hij nu in een super snel tempo enorm begint te worden... een hele fijne avond nog dames! xxx
@ aykietje. stond je al onder controle bij de gyn? Of nu omdat de kleine in stuit ligt? En een gewone stuitbevalling zat er niet in? @ Sjorsje, wat moeilijk zeg, van dag tot dag bekijken hoe het met je vader gaat. En dan zelf ook nog zwanger. Hopelijk wordt het stabiel en kun hij toch chemo krijgen. Geboortjekaartjes, wij zijn gewoon naar de drukker. Hebben gisteren een keuze gemaakt! Dus ga woensdag bestellen. Gisteren ook eindelijk definitief de namen besloten. Wat een heerlijk gevoel! Ben echt superblij. Gisteren zo'n buikpijn in bed. Echt harde buiken, niet fijn. Naar gevoel. Nu gelukkig over,maar met lopen vandaag wel een zwaar gevoel in mijn buik. Niet leuk! Maar rustig aan doen! Austin, denk aan jezelf he meid! De rest weet ik niet meer, sorry!
@ alieke doe je rustig aan meis? gewoon lekker relaxen op de bank! super dat jullie de uit de namen zijn! gefeli met je 31 weken! xxx