goeiemoggel meisjes hier alles rustig moet vandaag weer naar de vk . nou eens kijken hoe die kleine dondersteen nu weer ligt. zal wel weer gedraaid zijn. daar maakt die kleine nogal een sport van om elke keer als ik naar de vk moet te draaien. vandaag rustig dagje. vanmiddag twee mensen knippen en vanavond nog eentje. lekker boodschapjes doen. die kleine is erg gulzig heb ik al in de gaten. meerdere keren per dag de hik hihihihihihih gek gevoel gr kim
Goedemorgen meiden, ik wil alle dames die vandaag op controle moeten heel veel succes wensen! Ik hoef zelf pas volgende week,vind het erg lang duren,ben benieuwd of ze hier ook gedraaid zijn,lets hope so! @Binna,idd wat waren ze goed gisteravond heh,helemaal superr! Laat z zo mar door gaan hoor,dan eindigen wij de 29e in de FINALE! @Ouders van Petra,FIJNE VAKANTIE! Hier ook geen klossen,het bed moet minimaal 75cm hoog staan en als ik die van ons iets verstel dan is het 80cm.. @Austin,wat een prachtige buik heb je zeg! @Aykietje,dat is best vervelend ieuws om te horen tenminste dat vond ik wel,je hebt tuurlijk veel liever en natuurlijke bevalling,maarja als het niet anders is,alles voor onze kindjes heh! Nou ik ga nog ff internet afstruinen,ik moet een andere auto,wellicht een station want de kinderwagen past niet in onze auto nu... xxxDais..
Heb sinds gisteravond regelmatig harde buiken (zal wel door dat spannende voetbal komen ) Gisteren dus om 23.30 nog de vk gebeld maar moest me geen zorgen maken....nu vraag ik me dus af wanneer moet dat wel En die kleine van mij heeft ook ontzettend vaak de hik... @ iedereen die naar de vk gaat We horen het wel
Goedemorgen! Bedankt Sjorsje voor het berichtje over Rebbel. Lief dat je ons op de hoogte houdt ondanks dat je wat anders aan je hoofd hebt! Voor degenen die vandaag naar de VK/gyn gaan, veel plezier en hopelijk liggen de beebjes allemaal netjes zoals het hoort! Grappig he Mik als ze de hik hebben. Gisteren zat hij alleen erg onderin en kreeg toen de hik, dat was minder fijn! Ik voel me vandaag verbazingwekkend fit! Na gisteravond laat naar bed gegaan te zijn, 23:15 uur is voor mij erg laat , ben ik nu erg wakker en voel me ook goed. Hopelijk blijft dat zo vandaag! Daisy, veel plezier met naar auto's kijken! Net voordat ik zwanger raakte heb ik mijn Jeep Grand Cherokee (superauto!) verkocht en heb nu een VW Lupo. Pittig klein autootje, maar was ook alweer stiekem aan het kijken naar een 5-deurs, lijkt me toch handiger. Mijn man houdt me, heel verstandig, tegen en vindt het grote onzin! Maar jij veel plezier! Fijne dag allemaal! Liefs, Puck
Over stuitliggingen; Die van ons heeft ook de hele tijd met het hoofdje boven gelegen, maar is nu toch gedraaid. Op internet vond ik het volgende hierover; Vroeg in de zwangerschap komen stuitliggingen veel voor: in de periode tussen de 20 en 25 weken ligt ongeveer eenderde van alle kinderen met het hoofd naar boven, maar naarmate de zwangerschap vordert, draaien steeds meer kinderen met hun hoofd naar beneden. Acht weken voor de uitgerekende datum, bij 32 weken, ligt nog 10-15% van de kinderen in stuitligging. Rondom de uitgerekende datum is dat nog bij 3% van de kinderen het geval.(http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=3195) Ik moet zeggen dat bevallen mijn hobby niet zal worden, maar ik vond het zelf nogal mee vallen. Een keizersnede zou niet mijn voorkeur hebben, het is nogal een operatie. Als het echt niet anders kan is het een ander verhaal. Maar ik heb het idee dat sommige vrouwen opzien tegen een bevalling en denken dat een keizersnede een makkelijke oplossing is.(niet per se hier op de groep hoor, maar over het algemeen) Gisteren heb ik nog wat dingen besproken met de vk over de bevalling. Ik ga in principe naar het kraamhotel om daar te bevallen. Mocht ik alsnog besluiten dat ik naar het ziekenhuis wil om een remifentanil pompje (pijnstilling) te laten aanleggen dan kan dat, want het ziekenhuis is ernaast. Ik vind het fijn om te weten dat het kan mocht het nodig zijn en ben blij dat ik het besproken heb. Waar is onze Linka trouwens? Ik miste haar gisteren ook al. Fijne dag allemaal!
Ben net terug van de VK. ons meisje lag nog lekker eigenwijs met haar bolletje boven in. Verders was bloeddruk nog steeds lekker laag, en m'n ijzer was ook goed.
@ lycris dat is goed nieuws meid! @ elle ongelooflijk maar heb eindelijk eens een x geslapen! @ jennifer tja soms denk ik inderdaad ook weleens dat aardig wat dingen in Nederland flink achterhaalt zijn! thanks for je oppepper straks maar ff een hartig woordje spreken met de vk...mij is verteld in week 36 klossen te gaan halen. @ bemy hahaha ja daar lijkt het wel op he! gaat opeens super hard mensen schrikken gewoon van me...hoe staat het met jouw buik? nog nieuwe foto's? hoe gaat het met je hond? 16 poten? wat voor bed heb jij? klinkt gaaf! hopelijk draait jullie meissie nog maar iig super dat het zo goed gaat met haar! @ ouders van Petra veel plezier op vakantie! @ petra geniet lekker van je verlof meissie! @ binna neem je rust he meis! @ mik grappig is dat he? onze meid heeft ook min. 1 x per dag de hik! @ sjudith ik had bijna continue harde buiken een hele dag en nacht door en RUST houden is eigenlijk het enige advies wat ze je geven... @ daisy ben ook weer benieuwd naar jouw buik! veel plezier met een andere auto uitzoeken! heb er ook regelmatig over na gedacht maar hou toch net iets te veel van mijn autotje.... @ linka lieverd waar ben je? houd het hier nou nooit op? ik heb zojuist echt tot 100 moeten tellen! lag ik eindelijk te pitten belt mijn collega en die zegt "nou goedemorgen" dus ik zeg "nou niet echt na 4 nachten niet geslapen te hebben..." zegt hij "we zitten net te vergaderen over wt we gaan doen met jou" dus ik zwaar over de pis ik zeg "sorry?" "nee hoor geintje is het goed als ik straks even langskom" ik ben afgelopen donderdag nog langs geweest! hij had toch al gebeld om te vragen of ik weer wilde komen werken nu zei hij ook weer doodleuk " heb tegen haar gezegt dat als ze vragen heeft ze je altijd kan bellen" waarom doen die mensen net of ik op vakantie ben ofzo? AAARRRGGGHHH ben zo kwaad en nu komt hij straks langs en mijn man ligt op bed uit de nacht...weet niet of dat verstandig is want die was toch al woedend op hem! p.s. een lichtpuntje ze zijn zojuist eindelijk het wandplankje af komen leveren! xxx
@Austin, wat een lekkere collega heb jij zeg. Verschrikkelijk. @Rebecca, mijn baby ligt ook in 'n stuit. Toen ik de gyn vorige keer vroeg wat ze met de bevalling doen als die zo blijft liggen, zei hij dat het gewoon via natuurlijke weg moet komen. Dit omdat er al 'n keer een baby door heen is gekomen.
wat moet ik hier nou toch mee? eerlijk is eerlijk is heb vrij weinig contact gehouden sinds ik thuis zit maar moet eerlijk zeggen dat het zowel moeilijk is voor me als dat ik er geen behoefte aan heb....ik ben ook allemaal bang dat mijn man uit z'n slof schiet tegen hem....krijg al een harde buik door het eraan denken! xxx
ja maar zal na mijn verlof toch weer terug moeten....en aangezien wij maar met 3 mensen op kantoor zitten...
je kan het altijd op je hormonen gooien en dat je jezelf niet was MEID NIET DRUK MAKEN DENK AAN JE BEEBJE... Amen....
@austin, wat een gedoe zeg, kan je niet gebruiken. Net of je voor je lol thuis zit. Dat ze af en toe bellen hoe het met je gaat snap ik en als ze echt een dringende vraag hebben zouden ze jou als laatste mogelijkheid kunnen bellen, maar dit gaat wel ver. Je bent sowieso al officieel met verlof. Maar ja ik snap dat je er ook geen drama van wilt maken, om je werkplezier niet te verpesten. Probeer het maar een beetje van je af te laten glijden.
daar heb je gelijk in! vind het soms gewoon zo moeilijk...speelt wel meer mee hoor maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen dat gaat over jaren met mijn werk! sorry voor alle ego berichten merk dat mijn hormonen de laatste paar weken echt weer op beginnen te spelen.... xxx
ja austin als je daar weer terug wilt komen zul je toch de goede vrede moeten bewaren he? en als hij bij je is kan je hem wel even vertellen dat je dit niet leuk vind hoe dit gaat. wat een stomme mensen zijn er toch? mijn bazin belde me ook vorige week dat ik best nog kon werken. nou echt niet! kom voor jezelf op hoor anders lopen ze over je heen. waarom heb je niet lekkr gezegd dat je hubbie inn bed ligt en je geen tijd hebt? gr kim
@ kim nou dat heb ik eigenlijk ook gedaan heb gezegt dat ik naar de vk moet en dat mijn man op bed ligt uit z'n nacht en nog steeds wil hij langskomen....hoe bedoel je bord voor je kop en ik ben niet zo goed in duidelijk zijn....
dan moet je zeggen:: let nu goed op he? opletten! ben je er nog hihihihiih zeg: IK HEB GEEN TIJD DUS IK HEB LIEVER DAT JE NIET LANGS KOMT!