Ze hebben net eindelijk mijn kraampakket gebracht. Gelijk even in zitten neuzen. Maar ik krijg wel de kriebels als ik die pakken met super grote verbanden zie. Dat is een onderdeel waar ik absoluut niet naar uitkijk. @ Bemy: is het nog goed gekomen met jou kraampakket? Ik heb hem vorige week pas aangevraagd en nu dus al binnen.
Even een egoberichtje van mijn kant. Heb wel alles bijgelezen maar was echt megaveel sinds zondag. Vloer in de hal en keuken is klaar! Dwz er ligt beton. Vergunning voor het dak binnen, dat gaat er komend weekend af als het tenminste een beetje droog is. Hotel bevalt goed. Badkamer is wel te klein. Ik pas nauwelijks door de deur en heb echt niet genoeg ruimte om me af te drogen. Maar goed, is ook een erg voordelig hotel. Is gelukkig wel lekker schoon en prima bedden. Jarissa heeft ook redelijk geslapen in haar campingebedje. @sjorsje: veel sterkte meid. Ik zou me om komende vaderdag voor je man niet al te druk maken. Heeft hij vast en zeker wel begrip voor. Je bent nu met andere dingen bezig. @Austin: rustig aan meid en pas op jezelf. Je collega nog langs geweest?
ik ben nog even naar mijn vriendin geweest in het ziekenhuis en het gaat goed met moeder en dochter, het ruisje aan het hartje is niet zo heel ernstig, de reden dat de baby het zo benauwd had tijdens de bevalling was dat de baby in een stuit lag en dat wisten ze niet, iedere keer tijdens controles hebben de vk's gedacht dat het hoofdje beneden lag, ze kwamen er pas achter toen ze de keizersnede gingen doen. daar ben ik toch wel van geschrokken hoor,mijn vriendin dacht ook dat hoofdje beneden lag ze voelde wel bovenin een bolletje en dacht dat het een kontje was maar niet dus, het was het hoofdje, ik snap er niks van dat de vk's dat niet gevoeld hebben.
@Rebecca,das wel heel erg slordig zeg! Maar heel fijn dat alles goed gaat met ze! @Pengedrag,hoe lang gaat de verbouwing duren? Succes iig! @Austin,en is je collega nog langs geweest? Wel voor jezelf opkomen hoor meis! @Noura,heeft ie weer een gevecht gehad? Hopen dat idd niet gat ontsteken... @Cynthia,wat lekker zeg dat je zo genoten hebt! Heb je wel al de sleutel? @Licrys,wat fijn om te horen dat het zo goed gaat,houden zo zou ik zeggen! Spannend he meid! @Duster,gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk,heb je weer een hoop te regelen,leuk leuk! @Esprit,hou je het nog een beetje vol meid? Heb jij ook niks meer van Linka gehoord? @Rebbel,hopelijk mag je weer snel naar huis toe meis... @Sjorsje,ik vind het heel knap van je dat je ook og de smsjes doorgeeft ondanks de vele zorgen die je al hebt! Petje af voor jou! @Miranda,ik ben errug benieuwd naar je buik.. Ik zal ook weer ns een nieuwe gaan plaatsen,leuk! @Maxi,heerlijk 2 hele dagen,lijkt me veel fijner dan halve dagen,ik wil ook 2 hele dagen gaan werken en misschien nog een halve dag... Als het niet meer gaat gewoon stoppen he meid! @Linka meid,als je dit leest,we missen je hier hoor! Waar ben je toch? Hopelijk is alles goed met jullie! Ik ben ook een beetje zat aan het worden,ik kom echt niet meer vooruit,moet alles in etappes doen en daar baal ik van! Gister heel de dag met mn pootjes omhoog gezeten en dat ging prime maarja je dat kan niet altijd he.. Ben ook nog ns zo ontzettend zwaarademig en kortademig,pffff.... Wie kent er van jullie de Renault Megane Scenic? Ik vind m errug leuk maar weet niet of de kofferbak groot genoeg is? Morgen gaan we ff kijken....
leuke auto hoor die renault. ik zou hem zelf ook wel willen maar mij man vind inderdaad de kofferbak te klein en hij is vrij prijzig. dus wij gaan als we deze auto hebben verkocht een renault laguna kopen. ik ben dat zwanger zijn ook wel een beetje zat ik vind het toch wel zwaar worden vooral met die warmte. gr kim
daisy, Kennissen van ons hebben een renault megane scenic,op zich is het een grote auto, maar de kofferbak valt een beetje tegen, jullie hebben natuurlijk straks een tweelingwagen en dat zal proppen worden hoor.
Hier even een kort *ego* berichtje van mijn kant. Hier gaat het even niet zo lekker, erg moe, hangerig en veel te veel te doen. Helaas is mijn huishoudelijke hulp er per direct mee opgehouden, ze wou meer geld per uur en ik vind al dat we riant betalen. Heb dus nee gezegd en daardoor is ze gestopt. Morgenochtend heb ik examen en daar ben ik ook nog lang niet klaar voor. Pfff ik leg het maar naast me neer, op hoop van zege dan maar. Misschien valt het examen heel erg mee. Verder veel last van harde buiken en erg vermoeid, hoop toch echt dat ik me snel beter ga voelen. Daarnaast ligt ook mijn man zijn oma heel erg slecht. Ze zijn vandaag begonnen met het geven van Morfine en naar verwachting zal ze snel in gaan slapen. Liefs, Naat
Hallo, Ik lees dat iedereen het zat is met dit warme weer. Ik dus ook. ALs ik eenmaal de kids uit mijn klas heb weggewerkt en ga zitten kom ik echt moeilijk weer overeind om naar huis te rijden. Daarbij komt ook dat het drukte alom is zo de laatste schoolweken. Ik heb de laatste tijd erg last van hoesten. Zo'n 3 weken gelden al bij de dokter geweest, inhalators voor astma maar weer gebruiken, maar nu is het nog niet over. De astma wel heb ik het idee, maar het hoesten is nu in een hoestbui met daarbij geen adem meer kunnen krijgen. Ook de kinderen in mijn klas hebben hier erge last van. En eigenlijk de rest vande school ook. Ik ben dus erg bang dat het kinkhoest is. Morgen dus maar weer naar de dokter. Voel me wel een zeur, maar ik werd gedwongen door mijn collega's vanmiddag om direct de dokter te bellen. Mijn gezondheid en die vande kleine is natuurlijk het belangrijkste. Dus ik hoor het morgen wel! Dames, allemaal een rustige avond gewenst en een goede nachtrust!
heb vannacht heel slecht geslapen. ben nu heel moe na de hele dag volgen, dus heb geen energie om te reageren. naat, vervelende dingen allemaal. succes met je examen en sterkte met je schoonoma sjorsje, hoe gaat t vandaag met je vader? weet iemand waar je houten letters kunt bestellen die groter zijn dan bij hiphandwerk.nl? heb gister ook een proefdruk van een kaartje van poobies besteld. komt morgen als het goed is. ben benieuwd. toch wel spannend als je het zelf ontwerpt/bedenkt. liefs, lauwie
hoi meiden! even een update en dan ga ik plat want ik ben net thuis. heb dus niet bijgelezen... ze hebben het weer redelijk stabiel gekregen op de harde buiken na, maar die doen nu niets dus ik mag het nu thuis afwachten! zo gauw ik het niet vertrouw moet ik weer bellen. ze proberen het op deze manier te rekken tot de 34 weken! vanaf dan krijg ik geen weeenremmers meer en zou ons kindje geboren mogen worden! tot de 34 weken kunnen ze er nog winst uit halen, daarna niet echt meer, er is schijnbaar bewezen dat een kindje van 34 weken het niet minder goed doet dan een kindje van 37 weken, ze zijn vaak zelfs wat feller! vandaar dat ze landelijk niet meer rekken na de 34 weken. afwachten dus en me rustig houden! en we hopen die 34 weken iig te halen! dank jullie wel voor het meeleven! @buddy: dank je voor het posten en de smsjes! hoe gaat het nu met je? met je vader? liefs rebbel
goede avond @daisy en is het gelukt met een auto zoeken @sjudith jeejt dat is minder dat je zo'n last head.en als je nou weer last heb zou gewoon bellen.als je dat zo voelt dat je wilt bellen @puck nou dan moet je dus vakker later naar bed gaan. @bemy wat lekker dat alles goed is @austin russtig. maar wat een k*t colega zeg.je moet gewoon je baas bellen en zeggen wat je hier van vindt. @rebeca en hoest met je oefeningen @mirada ben benieuwt of je proefdruk helemaal is zoals je wilt. en is je huisje weer schoon @maxi erg he dat zuur. en is het gelukt met de kdv of gastouder? @duster dat is wel erg grapig dat je bloeddruk wat anders zeg als de echo. @diana jeejte meis. wat is het zwaar zeg een eigen zaak.alles ik jou dingen allemaal zo lees. @noura wat gaaf dat het de zelfde is. en hoe komen jullie er dan aan. of knapt je man er meer op. en was die van jullie ook donkerbruin @CynthiaB wat lekker dat je 6 dagjes ben weg geweest. @pedrag dat is minder dat de bakamer zo klein is @rebecca wat goed dat het zo goed met de kleine gaat @daisy die willen wij mischien ook. vindt de hogen instap zo pretig\ @naat sterkte meis @aliekeleppink jeetje meis dat is minder dat je je niet lekker voelt @lauwie hoop dat je vanaaf wel lekker slaapt. Nou ik ben gebeld door de kraamzorg morgen intaik ben benieuwt. morgen ook naar de vk. heb vandaag zo'n lief jurkje gekocht bij zeeman. echt zo leuk. ik hadook nog steeds geen bon van de prenatal en heb dus gemailt nou was gewoon niet ingeschreven echt vaag. dus nu is het wel geregeld krijg binnen kort me bon. nou ik gaat stopppen me broertje is jarig en ga daar heen. liefss sabirna
**inbraak** @daisy wij hebben een renault megan scenic en wij vinden het een heerlijke auto (kinderwagen past makkelijk en het voordeel vind ik dat je wat hoger zit dan bijv. in een opel) liefs debby **uitbraak**
rebecca: wat een verhaal van je vriendin en de stuit etc. toch niet zo gek die belgen dat ze elke 4 weken een echo krijgen! ze doen altijd zo makkelijk hier, lekker goedkoop en zunig! het gaat wel om mensen levens! ik maak me weer boos, excuse! ze is in ieder geval ok en de baby ook! wiebelse trouwens! goede tip! hihi! aliekkepinkk: kinkhoest? oops! of ligt het aan het schoolgebouw? slechte ventilatie, iets in de luchtafvoer? meubilair niet goed? goed dat je het laat uitzoeken! cynthia: sterkte meis met je huis op orde krijgen! ik krijg rond deze tijd de kriebels en wil alles afhebben, nesteldrang? ik zou jouw situatie en die van pendrag nu echt niet aankunnen denk ik! ik zou kriegel worden! austin: hoe is het afgelopen met je lovely collega? ben je ok? naat: wat een gedoe met je schoonmaakster...net nu je het super kunt gebruiken en de laaste weken in gaat, gaat ze weg! balen! sterkte met de oma van je man...leven en dood ligt altijd zo vlak op elkaar...niet leuk.... sjorsje: heel veel sterkte met je pa...we denken aan je hier en we zijn er als je wilt kletsen ok? hoe is hij er zelf onder nu? krijgt hij genoeg morphine? kan je nog met hem praten? is ook belangrijk deze dagen! take care sweetie...
Hallo dames, Zo hey ik heb lang niet gereageerd maar ehm ik lees vaak nog wel een beetje bij. Wij hebben net de babykamer gehaald Altijd leuk om te doen. Komende week alles in elkaar zetten en dan de lamellen nog voor de ramen en de gordijnen ophangen en klaar is ie weer hmzz moeten dus nog best wel wat doen waarschijnlijk ik want manlief heeft 2 linker handen Ik ben nu minder gaan werken, werk nu 24 uur. nog 4 weekjes en dan heb ik verlof, ik kan haast niet wachten Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. liefs
ik heb vanmiddag en net even gewiebelt, haha lachen joh ,mijn man ligt hier in een deuk , maar ach het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.
hallo allemaal hier alles goed eigenlijk geen klachten behalve dan de normale pijntjes die erbij horen. ben benieuwd hoeveel iedereen ongeveer is aangekomen, ik ben nu zo een 12 kg aangekomen! iedereen veel suc6 de laatste weken liefs nickyz (ik nog 8 officieel te gaan)
Ik ben nu zo'n 7 a 8 kilo aangekomen.Valt dus allemaal nog wel aardig mee moet ik zeggen! Jennifer, het kan bijna niet aan het gebouw liggen. We zijn natuurlijk al een heel jaar bezig en er is niets veranderd. En pas sinds de laatste maand is het bezig. Dus zou niet weten wat. Ik ben bezig de laatste hand aan de tekst van het geboortekaartje te leggen. Dan kan ik morgen de proefdruk bestlelen!
Ik zit nu ook op ongeveer 8 kilo, die ik aangekomen ben. Alhoewel . . .misschien zelfs nog meer, want heb de afgelopen 3 dagen gebarbequed, en me niet meer gewogen. @rebecca: Je hebt gewiebelt? Wat moet ik me daarbij voorstellen? @binnabinna: Tja, een eigen zaak hoeft helemaal niet zwaar te zijn als je het goed aanpakt. Ik had misschien voor een invaller kunnen zorgen, maar daar is het geld niet voor (maar de opdrachten wel, dus ben ik te goedkoop?), en een invaller is trouwens ook niet 123 te vinden, die kan goudsmeden. Ik had ook beter kunnen opletten met het inplannen van de opdrachten. Ik ben echt werkelijk overal langer mee bezig dan ik van tevoren denk. Verkeerd inschatten en uitstellen zijn mijn sterkste punten .
@ rebecca ik hoop dat jullie kleintje nog zal draaien, je kan natuurlijk altijd dat trucje proberen hihi kan nooit kwaad. super dat alles goed gaat met jou en de kleine! gelukkig gaat ook alles goed met je vriendin en haar dochtertje! ga nou geen spoken zien he meis! @ miranda voel je je al weer wat beter meis? houden jullie het wachten nog een beetje vol? @ maxi heb jij ook al van die verschrikkelijke nachten...is zo erg en zeker als je nog aan 't werk bent dan heb je je energie helemaal hard nodig! gefeli met je 31 weken! @ duster jij en rebecca moeten op precies dezelfde dag terug dat is toevallig! ook voor jou hopelijk draait de kleine nog! @ diana doe het lekker rustig aan meis hoe zit het eigenlijk met je zus is dat nog helemaal uitgesproken? @ noura ik hoop dat jullie kleintje nu een groeispurt maakt! @ cynthia gelukkig ben je lekker uitgerust! had je ook dubbel en dwars verdient natuurlijk! wow je dame doet het goed! @ pendrag ff doorbijten meis straks is jullie huisje een paleisje! @ daisy een renault megane scenic is een leuke ruime auto volgens mij ik denk wel geschikt voor een gezinnetje! snap dat je gefrustreerd bent dat alles in etappes moet en rustig aan ik deel dat gevoel met je! @ naat jeetje meis veel sterkte met alles en natuurlijk vooral met de oma van je man! @ alieke hoop dat je hoesten gewoon door het droge weer komt, misschien hooikoorts? @ rebbel gelukkig ben je weer thuis doe het lekker rustig aan en ik ga duimen voor je dat je het kan rekken tot de 34 weken! @ binna gefeli met je broertje! veel plezier met je intake en vk bezoek morgen! ik moet me trouwens super erg schamen! mijn collega kwam langs met de beste bedoelingen hij had zelfs een super lieve teddybeer bij voor onze kleine meid! hij zei dat hij graag weer eens een normaal gesprek met me had omdat steeds als ik langskwam hij niet echt met me kon praten omdat het zo druk was en de telefoon bleef gaan....voelde me echt heel lullig nadien...wie niet precies meer wie het zei maar inderdaad die hormonen...ze maken me super achterdochtig.... bij de vk alles goed, weet gelijk waarom ik zoveel last had de afgelopen week, onze kleine dame is geheel ingedaalt en dat deed dus zo'n zeer....wel fijn dat ik nu weet wat het was en natuurlijk weer een stapje verder. sorry voor al mijn gezeur dames! ! ! dikke xxx