HET HARTJE KLOPT! Alles was gewoon super goed! Mag gewoon 7 augustus aanhouden. A.s zaterdag hebben we in Helmond weer een echo, heb er nu helemaal zin in! Was zo waanzinnig mooi te zien dat hartje. Moest alleen want ons dochtertje is van het weekend opgenomen geweest in het ZH. Ze is net weer thuis maar mijn man bleef dus bij haar. Ze was uitgedroogt door het spugen. Ze is nu weer lekker thuis en ook dit goede nieuws...helemaal toppie! http://i18.photobucket.com/albums/b131/ ... 171207.jpg
@Rachel gefeliciteerd, super hoor. En sterkte met je dochter. @Eliesja, ja ben hier al twee kilo aangekomen, maar ben ook gestopt met roken dus dat zal ook wel meewerken. Liefs Zoe
he meis lekker gevoel he. je meissie thuis en een hartje in je buik. geniet ervan en.................... GEFELICITEERD! ik mag morgen voor een echo. spannend! gr mik
Rachel dat is super! Hebben ze je ook nog gezegd of je inderdaad minder ver was dan je dacht? Ik ben daar wel erg benieuwd naar omdat bij mij eigenlijk het zelfde aan de hand is/was.
@Rachel Gefeliciteerd. Wat lekker dat het hartje klopt. En nu jullie dochter ook weer thuis. Jullie dag kan vast niet meer kapot. Ik ben nog niet aangekomen. Ben wel een beetje afgevallen. Ben van mezelf best wel stevig, dus heb nog geen buik. Wel een kuiltje! Heel grappig! Verder ben ik net gebeld door moeders voor moeders en morgen avond hebben we een afspraak. Dan komt ze langs. Spannend!
Ja het gaat heel goed zelfs, alleen de eerste dagen waren moeilijk. Ik eet niet echt meer maar ze zeggen dat je minder snel alles verteerd en daardoor sneller aankomt. Nou en ben ook al zwaar geminderd met de koffie en dat hielp ook met een snelle vertering. (dronk wel 10 kopjes per dag nu nog maar 2 met een max van 4) Maar ja ik had maatje 36/38 dus kan niet zo veel kwaad dat ik een beetje aankom. Hoor van iedereen dat ik er erg goed uitzie. Zijn er nog andere meiden die al wat aangekomen zijn? Liefs Zoe
JAAAAAAAAAAAAA ik mag er ook bij Weet net sinds vanmorgen dat ik zwanger ben, en ben uitgerekend op 27 augustus 2007. Mijn andere dochter (7) is jarig op 31 augustus, dus het gaat erom spannen. Hopelijk zal ik betere zwangerschap hebben dan de vorige, we keep our fingers crossed
@happy 1980 ja bij mij is het nu over heeft 4 weken aangehouden en nu heb ik alleen nog maar last van veel moe zijn en borsten die continue in de weg zitten! @rachel dat is echt super super super nieuws! das ook wat van je dochtertje hoop dat ze zich weer beter voelt! @zoe10 hahaha wat? ik ben nu al 3.5 kilo aangekomen, dat probeer ik al jaren voor elkaar te krijgen hahaha! heb ook echt al een buik, mijn buik van bijna 2 weken geleden staat in mijn album moet alleen die van vorige week er nog inzetten....gaat echt kei hard iedereen schrikt er gewoon van! xxx
welkom en gefeliciteerd en idd spannend! Mijn man is van 1 augustus, ik van 23 juli en ben uitgerekend op de 5de, dus zal hier ook erom hangen.. kunnen we onze verjaardagen met elkaar vieren scheelt weer..
Welkom. Wel spannend ja bijna bij elkaar. Ik ben 16 augustus uitgerekend en mijn man is van 12 augustus. En de verloskundige zei dat ik 13 augustus uitgerekend ben. Ben benieuwd naar de eerste echo! Wat die gaat zeggen!
@Austin, ook een lief buikje hoor, en wat een geweldige jurk. @Mystic Sun Welkom en nogmaals gefeliciteerd.
mijn man en ik kwamen erachter....ja duh wel een beetje stom hoor maar het kwartje viel in de eerste instantie niet....dat als het kindje 2 dagen eerder komt dan uitgerekend het geboren word op onze huwelijksdag! xxx
Rachel, wat geweldig. Proficiat! En sterkte met je dochter, beterschap. Mystic Sun, proficiat en welkom hier! Ik ben juist aan het afvallen en dat vind ik eigenlijk niet zo fijn. Ik weeg al niet zo veel, dus er mag eigenlijk niets af. Maar straks zal het er vanzelf weer aankomen...
@zoe thanks! ik moest voor mijn werk naar Hong Kong dus heb 'm daar laten maken, scheelt een hoop en wat een detailwerk! @ mystic sun, stom zeg van mij zit ik je net bij het andere onderwerp succes te wensen... GEFELICITEERD! xxx