Lees dat iedereen het aardig zat is hahaha. Ik ben wel beu dat ik alles in etappes moet doen en het bukken, krijg meteen harde buiken. We zijn hier thuis onzettend druk met klussen voordat de beeb komt.. Iedereen succes met de laatste loodjes en probeer ook af en toe te reageren, lees wel vaak mee.
Austin, hahaha, ik had je nochtans gewaarschuwd... lees mijn vorig bericht, dat hij komt met een cadeautje. Rebbel, welkom terug thuis. Voor de rest hier een heel slechte dag gehad, super emotioneel, niets ging me af en ik heb mijn man zo een beetje afgesnauwd. Heb hem deze avond eens in de armen genomen en me verontschuldigd. Hij zei dat ik me er niets van moest aantrekken en dat hij wel weet dat het de hormonen zijn.
@ aykietje ja je had inderdaad gelijk! wij zwangere vrouwen en onze hormonen, we zijn verschrikkelijk hahaha gelukkig hebben we zulke begripvolle mannetjes voor hen moet het ook moeilijk zijn...zij worden tenslotte ook ouder en is voor hen ook spannend en niemand vraagt aan hen hoe het met hen gaat of hoe zij zich voelen. xxx
Joehoe even een berichtje van mij: Ik ben er hoor, pc is kapot gegaan, nou ja kapot weten wij niet, maar ik laat mijn vader naar kijken en wij hebben nieuwe laptop, dat wilde wij allang Pc kan ik gewoon voor in toekomst bewaren of zo. Verder gaat het nog wel met mij, heb nog nogal last van me heup en rug laatste tijd en kan nergens lekker zitten enzovoort. Nou morgen vertel ik nog wel lekker uitgebreid op nieuwe laptop!
diana: ik was vanochtend bij de vk en mn kleintje ligt nog in een stuit, toen gaf ze als tip op handen en knieeen te gaan zitten en met je kont wiebelen, kleintje houd daar niet van omdat dan je buikspieren aanspannen en dat is niet zo prettig dus dan draait hij/zij misschien, ach ja of het helpt weet ik niet maar het valt te proberen natuurlijk. austin: nee hoor ik ga geen spoken zien , we zien wel hoe het gaat zoals het loopt, loopt het, kleintje komt er wel uit hoor, er is er nog nooit eentje mee blijven zitten, haha. wat mijn vriendin betreft ben heel blij dat het zo goed gaat!
Nacht 2. Ik kan weer niet slapen. Ellende is dit zeg. Gisteren was ik door het niet slapen al helemaal hangerig en huilerig, hoe moet dat morgen nou. Nog 10 weken te gaan... ik kijk er niet naar uit
@Miranda3xmamma - Ze belde op dat mijn kraampakket was beschadigd door de pakket dienst? En dat ze deze nu binnen 2 weken opnieuw op zouden sturen! Dus ben benieuwd. @Rebecca - Jeetje zeg, dat de VK zich daar nog zo in kan vergissen! maar het kindje heeft verder toch geen blijvend schade opgelopen i.v.m. het zuurstof te kort ? @Daisy & Mik - Het valt ''soms'' idd. niet mee om zwanger te zijn. En vooral niet met dat warme weer. Vandaag gelukkig wat minder. @Naat - hopelijk valt je examen mee, meis. En sterkte met de oma van je man. @Aliekepink - Je bent nooit een zeur als het om de gezondheid van jezelf en je kind gaat. @Rebbel - wat fijn dat je er weer bent. En dat van die 34 weken wist ik helemaal niet. Nog maar min. 2 weekjes vol houden. @binnabinna - ik heb de prenetal bon ook pas gisteren gekregen. @Nickyz - ik ben nog ongeveer 4 kilo aangekomen. Ik snap niet waar dat aan ligt? ik eet de hele dag en het liefst chocolade. @Austin - toch meegevallen van je collega. Gelukkig. @Elleny - vervelend dat je zo slecht slaapt. hopelijk gaat dat snel veranderen voor je.
Ik heb even weer wat mensen na getrokken! Jammer dat er zoveel augustus mamma's zich aangemeld hebben en hier niet meer komen. Onderstaande ga ik van de lijst afhalen! 11-06 van de lijst afgehaald. *04-08-2008: # Mandje 21 jaar / 1e kindje - laatst bericht aug. mamas: 18 maart 08 / laatst online: 07 juni *16-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje laatste bericht aug.mammas: 17 mrt / laatste online: 10 juni *05-08-2008: # Eliesja 34 jaar / 3e kindje - laatst bericht aug..mammas: 17 maart 08 / laatst online: 10 juni *14-08-2008: # AmyLee 30 jaar / 2e kindje laatste bericht aug.mammas: 01 april / laatst online: 28 mei *28-08-2008: # Bizzy laatst bericht aug.mammas: 04 april / laatst online: 10 juni *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje - laatste bericht aug.mammas: 02 april / laatst online: 10 juni *26-08-2008: # Jikke 34 jaar / 5e kindje laatste bericht aug.mammas: 09 april / laatst online: 27 mei (schrijft bij de september mammas)
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: : *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : verassing voor ons allemaal! # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje/ Denkt zelf: meisje / Wordt: MEISJE *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: : een verrassing # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *16-08-2008: # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: : # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN * ER ZIJN 70 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 25 JONGENS: 12 GEHEIM/VERRASSING: 6 ONBEKEND: 27 : Wie gaat er als eerste bevallen? : * .............................? * .............................? * .............................? Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Tammie26 <-----> Binnabinna * Bemy <-----> Petrabr * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * jennifer70 <-----> joy72
heey meiden even snel een berichtje van deze kant want heb zo cursus.. jaja vandaag 31 weken! \/ Spreek jullie misschien vanavond nog wel even! Groetjes
iihihihih goeiemoggel meisjes nou hier vannacht wel lekker geslapen maar ben de hele tijd bang dat ik weer ga snurken. en dat mijn man dan weer niet kan slapen. schaam me rot ik blijk namelijk sinds ik zwanger ben te snurken. de laatste tijd vooral. zal dat door die buik komen . hebben meer mensen hier last van? gr kim
In een boek over zwangerschap, wat ik heb, staat dat de slijmvliezen in je neus (geloof ik) bij zwangere vrouwen opzetten. Daarom snurken zwangere vrouwen meer, en hebben ze vaker een verstopte neus.
Goeiemoggel, ja heeeeel herkenbaar Buddy! Sinds ons nieuwe bed is het ietsje minder geworden,komt omdat ik deze iets omhoog gezet heb... @Schatje,gefeliciteerd met je 31 wken! \/ @Bemy,jeetje 4 kilo? Hoe doe je dat,hahhahahah... @Austin,wat aardig van je collega zeg Tsja die hormonen heh,ach ja hopelijk begrijpen de mensen dat @Nickyz,ik ben nu in totaal 21 kg aangekomen Pfff gaat hard man,hahahh... @Elleny,wat vervelend dat je zo slecht slaapt meis! Kan je s'middags niet ff gaan liggen? @Linka,blij om weer wat van je te horen meis! @Aykietje,errug herkenbaar,had gister ook zo'n baaldag,en mn mannetje wist niet goed wat hij met me aan moest,hihi... Ik baal er gewoon ontzettend van dat manlief iedere wedstrijd kijkt,er moet hier nog vanalles gedaan worden en dat blijft allemaal liggen,ik wil m het voetballen niet ontnemen hoor maar hier kan er ook ieder moment iets gebeuren en dan ligt er nog allemaal zooi overal.. Ik voel me ook schuldig to mannetje om iedere keer weer iets te vragen,terwijl dat helemaal niet nodig is,maar ook daardoor raak ik gefrustreerd Wat vinden jullie,hij kan toch wel onder een wedstrijd door een paar gaten boren,en alles op zn plek zetten? Ik kan toch niet een vriend vragen terwijl manlief op de bank voetbal kijkt? Iig,ik heb het gister zo ook uitgelegd en hij begrijpt me ook wel maar toch blijf ik het sneu vinden dat hij ook nog ns mee moet helpen hiero.... Sorry voor mn geklaag. xxx
goedemorgen: bemy: ik weet niet of de baby blijvende schade heeft door dat zurstoftekort, het gaat nu goed, alleen dat ruisje, maar dat is aangeboren geloof ik,dus dat heeft er niks mee te maken, ze zijn nog vanalles aan het onderzoeken,ja ik vind het ook nog al slordig van die vk,maar ik ben ook een keer bij die vk geweest en ze zei, o mevr uw kleintje ligt netjes met het hoofdje naar beneden en paar dagen later ging ik voor 3d echo en die mevr zei kleintje ligt in een stuit,en was echt niet gedraaid, want ik voelde nog steeds het bolletje boven ,dus ja terwijl iedereen roept dat zij de beste vk is.ik weet het ok niet : ik zie dat ik nog helemaal niet op de lijst sta: 10-08-2008 1e kindje/geslacht ?/denkt zelf meisje
hihihhiih ben blij dat ik niet de enigste ben die snurkt rebecca ik voel ook een bolletje bovenin maar dat is het kondje
de vk dacht ook dat het bolletje boven het kontje was ,want ze voelde duidelijk het hoofdje beneden zei ze,ze liet mij zelfs ook nog voelen, maar de echo wees uit dat het dus met hoofdje boven lag.
mijn kleintje draait de hele tijd dus ......................... misschien was die van jo dat op ze'n kop hangenn ookwel zat! hihihiihihihiih is ie stiekem 's nachts gedraaid
ja wie weet, haha lekker eigenwijs, ach ja we wachten het gewoon af, hij/zij heeft nog wat ruimte om te draaien dus wie weet.