daisy: je mag best klagen hoor, dat is helemaal niet erg, ik snap wat je bedoelt, het is hier precies hetzelfde maar we kunnen nu eenmaal niet alles meer en van die mannen snap ik het ook wel die hebben ook een hele dag gewerkt en willen graag s avonds graag voetbal kijken maar ja er moet nu vanalles gebeuren en zeker bij jou in nieuwe huisje. voel je niet schuldig joh ,je man snapt het heus wel,en het is maar eventjes meer, toch? jezelf niet schuldig voelen meis. je schrijft : hier kan er ook ieder moment iets gebeuren! heb je het idee dat ze heel binnenkort geboren gaan worden?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nog geen tijd voor mijn buddy gebeuren breng die meisjes nou niet op ideeen? hihihihhihi lekker blijven zitten hoor bij mama
hihihihihihihi grapje hoor! maar straks breng je die kleine donderstenen op ideeen. hihihihihihihih BLIJVEN ZITTEN HOOR MEISJES LUISTEREN NAAR BUDDY KIM! whahahahahahahahhahaha
Whahhahahhhhahhahah, ik hoop dat ze ook luisteren naar Buddy Kim,hahahhaha... Nee maar Rebecca,je weet tenslotte maar nooit en zeker met een tweeling niet,dus ik wil gewoon dat alles klaar is mocht er iets gebeuren,van mij mogen ze over een week of 2/3 best komen hoor... Nou ik ga ff stofzuigen en darana naar de voetpedicure Al dat extra gwicht is ook niet echt bevordelijk voor mn voetjes of ja tegenwoordig poten,hahahah...
zeker te hopen dat je meisjes nog poosje blijven zitten hoor, maar ja idd je hoort het vaker dat tweelingen wat eerder komen. daisy geniet ze ,bij de voetpedicure, laat je maar eens lekker verwennen
Oef, ja nog niet bevallen hoor! Rustig aan! Oh, ik ben vandaag weer aan het werk. alleen morgen nog als deze dag erop zit, wat een heerlijk vooruitzicht! Waat slapen betreft gaat opzich prima. Heb hier naast mijn bekken last van andere kwaaltjes die mij wakker houden. Een vaginaal schimmeltje en hooikoorts.. Maar heb nu medicijnen dus wie weet!
@Sjorsje: nogmaals sterkte meid! Helaas ken ik het proces van dichtbij... Vond het moeilijk te bevatten.. Hoop voor jullie dat alles zal gaan zoals jullie je dat wensen! @Jennifer70: ook jij sterkte! Hoop dat je je wat beter gaat voelen nu het minder warm wordt! @Duster: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Dat het een prachtige dag mag worden! @alle meiden: spannend wordt het zo, he? Liggen de kindjes goed, gaat alles verder goed? Wanneer komen ze? @Austin - wat een gedoe met je collega en werk... Sjongejonge, leef met je mee! En wat hormonen betreft... merk zelf dat ik wat strijdlustiger wordt... Dingen die ik lang over me heen heb laten gaan, wil ik nu echt niet meer... Heel maf , maar wel goed! Oh... lees net je volgende berichtje... wat een lieve collega! Hihihihi! En je meisje volledig ingedaald! Het komt nu echt dichtbij! SPANNEND! @Maxi: lekker, straks 2 dagen werken ! @Rebecca5: schrikken is dat, he, als er ineens weken van je uitgerekende datum worden geknabbeld?! Bij mij peuterden ze er telkens een paar weken af - en dan komt het wel héél dichtbij... @CynthiaB: kan me voorstellen dat voorlopen op de groei even schrikken is! @Pendrag: fijn dat het op begint te schieten in huis! @Daisy: spannend is het zeker allemaal! En wat manlief betreft... misschien handig om voor de wedstrijd afspraken te maken? Dat hij evt in de rust wat doet, of vóór de wedstrijd? Die van mij heeft ook wel eens (héél) andere prioriteiten (grr), maar is wel bereid... Het blijft wel een lastig punt... Sterkte! @Naat80: STERKTE MET JE EXAMEN! En wat een pittige tijden... Sterkte ook, rondom de oma van je man en sterkte met het vinden van een nieuwe poets! @Rebbel: SPANNEND! Hoop voor je dat je kindje nog een hele tijd lief blijft zitten! @Nickyz: ben nu bijna 13 kilo aangekomen ! En in het belang van de kleintjes doe ik mijn uiterste best om voldoende voedingstoffen binnen te krijgen ... Dus dat zal nog wel meer worden... Tot zover, iedereen een heel fijne dag!
Heb gisteren mijn wiegje in elkaar egzet Valt die ff tegen zeg Bekleding is niet mooi....hemeltje scheef Zal vanmiddag ff een foto er op zetten! En voor nu....aan het werk maar heb egen zin meer
goeimorgen meiden @rebbel hey meis wat fijn dat je weer thuis bent. @babsie leuke he het kamertje helemal mooi maken @rebecca en gaat het goed met het wiebelen @nickyz ik ben 5 kilo aangekomen @aliekeleppink en is het gelukt met je geborte kaartje @diana nou ik vindt het echt knap van je meis zoals jij zo veel werkt @austin tis toch logies dat je het zat was met je colega eert steeds gebeld worden en zo.en tja dan gaan ze wel eens te ver.en dan is het inderdaat balen als het de verkeerde is.die het dus wel goed bedoelt. enne zeure mag he we zijn zwanger @aykietje ik ken het ik maak soms ook ruzie om niks. komt denk echt door die stomme hormonen. @linka blij da tje even wat van je laat horen. en leker het een laptop over al kunnen zitten. en voor al lekker op de bank @ElleNY ah balen zeg had zo gehoopt datje goed geslapen zou hebben. mischien kan je vanmidag even leker slapen @bemy hoe is het met jou.? en topie van de lijst @schatje gefeliciteerd met de 31 weken en suces met de curses @mik niet dat ik weet. heb nog geen klachten gehad.aleen dat ik steed op zijn helf lig. @daisy ander moet je gewoon een lijstje maken.en daar op zetten wat jij het alle liefst wilt zien gebeuren.en dan kan hij in plannen waneer. @lique80 lekker hoor nog maar 1 dag werken @sjudith jeetje meis dat is niet leuk dat de wieg niet is zo als je had gedacht/gepland. nou meiden, met mijn gaat alles goed. ga zo maar even bootschapen doen en dan naar de vk. spreek jullie vanmidag weer. kuss
Hoi dames, ook even snel een berichtje van mijn kant, we hebben gisteren de babykamer gekregen, en nu moet alles nog in elkaar... Hebben jullie ook zo last van bloedneus? Ik heb elke dag wel een bloedneus. Moet zeggen dat ik ook steeds minder goed tegen de warmte kan, ben toch blij dat het nu weer wat koeler is. as maandag begin ik met de zwangerschap cursus voor 5weken, ben benieuwd. Ga nu eerst werken. Fijne dag allemaal!
@ linka gelukkig gaat alles goed met je vroeg me af waar je toch gebleven was! @ bemy petje af meis dat is gelijk een stuk overzichtelijker! @ schatje gefeli met je 31 weken! @ kim denk maar zo het is een veel voorkomende "zwangerschapskwaal" en of ik het zelf doe geen idee, kan jammer genoeg niet horen wat ik doe in mijn slaap hahaha! @ diana ja daar heb ik ook last van continue verkouden zelfs met dit prachtige weer! @ daisy meis ik begrijp je frustraties aan de ene kant snap je van hem ook dat hij ook even een pauze wil inlassen aan de andere kant weet je dat er nog een aantal dingen gedaan moeten worden en die wil je gewoon af hebben voor dat de dametjes komen, heel begrijpelijk! zeker omdat je het anders waarschijnlijk zelf had gedaan en nu sta je machteloos aan de zijlijn... enne jij schrijft tenminste over iets realistisch ik zeur over gemene collega's die even later een teddybeer komen brengen... lekker pedicure! geniet ervan! @ elle hang in there nog een paar weekjes meis! probeer anders tussendoor een dutje te doen als Chris naar school is? @ licrys ja dat was weer een super actie van me! @ sjudith als je er niet tevreden mee bent meis gewoon terug naar de winkel gaan, je niet zomaar iets aan laten smeren hoor! succes! @ binna thanks! veel plezier bij de vk vanmiddag! @ kelly heb af en toe een bloedneus maar niet continue, heb je het al overlegt met je vk of dokter? spannend dat de babykamer binnen is veel plezier met het in elkaar zetten! @ lique meis toch dat komt ook lekker allemaal tegelijk dan! hou vol he! Jippie hier vandaag 35 weken! moest wel lachen ben 35 weken zwanger en heb nog 35 dagen te gaan hahaha! tijd gaat soms opeens wel erg hard! geniet van deze wederom mooie dag dames! xxx
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: : *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : verassing voor ons allemaal! # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje/ Denkt zelf: meisje / Wordt: MEISJE *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: : een verrassing # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *16-08-2008: # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: : # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN * ER ZIJN 71 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 25 JONGENS: 12 GEHEIM/VERRASSING: 6 ONBEKEND: 28 : Wie gaat er als eerste bevallen? : * .............................? * .............................? * .............................? Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Tammie26 <-----> Binnabinna * Bemy <-----> Petrabr * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * jennifer70 <-----> joy72[/quote]
binna, wij hebben jaren geleden deze wieg gekocht met de bedoeling hem op te knappen, hij was toen mintgroen en niet zo mooi geschilderd. maar hij heeft jaren bij ons op de zolder gestaan en bij de geboorte van mijn jongste hebben we hem tevoorschijn gehaald. mijn man werkt nu in de meubels dus die kan heel mooi dingen opknappen. nou ik houd het even kort, want anders moet ik 5 paginas gaan teruglezen, maar ik ben bij de vk geweest, en alles was goed, ze vond mijn buik mooi en de kleine ligt mooi met het koppie in het bekken. ze heeft me ook laten voelen, ruggetje rechts. en de baarmoeder is nu 28 cm. maar ze dacht dat het wel gegroeid was, en dat idee heb ik ook. maar volgende week de groeiecho. maar ik heb het idee dat het wel goed is. ik probeer vanmiddag wel weer even te komen
zo meiden ik ben weer terug van mijn cursus en lekker de rest van de dag vrij heerlijk! Ik had trouwens een mail gedaan over die blije doos en ze stuurden me een mail terug dat ik binnen 10 dagen de coupon ontvang dus ben benieuwd! Voor de rest ben ik het alweer een beetje vergeten.. Ben bij mij ook heel benieuwd hoe de kleine nu ligt en hoe groot hij nu is ivm suiker.. Nog 9 daagjes en dan zie ik mijn kleine mannetje weer even! Groetjes
@ noura super dat jullie kleintje zo goed ligt en meestal als je zelf een positief gevoel ergens over hebt dan klopt dat ook wel! xxx
Voor de lijst: 25/6 naar de gyneacoloog En ja mag me verplaatsen van 07/08/08 naar 31/07/08 groetjes en al bedankt voor het aanpassen...
moeten jullie lezen. wat een trut! bah bah bah wat zijn er toch rare mensen op deze wereld http://www.telegraaf.nl/buitenland/4198 ... tml?p=37,1 aykietje nou meis in ieder geval wel lekker dat je nu weet waar je aan toe ben ten dat je je voor kunt bereiden gr kim