Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hey meiden!
    daar was ik dan weer eventjes heb alles weer gelezen en is toch wel veel als je een week niet meer hier ben geweest en iedere dag zo'n 5 pagina's geschreven wordt maar ik heb me best gedaan, alleen niet alles kunnen onthouden.

Ben van de week uit ellende maar eens naar de dokter gegaan had zo'n raar gevoel onderin me buik, urine ingeleverd en jah hoor ! blaasontstekking nou ben ik op de 1 na laatste dag van de kuur amoxi nog wattes maar het helpt volgens mij niet echt. 7 dagen lang 3 pillen op een dag die nog eens vies smaken ook getver. Maar eergister naar de verloskundige geweest en alles was goed, babytje groeit goed niet groot maar groeit genoeg. Koppie is al beneden ik dacht zelf al 2 weken geleden dat te voelen. En ze is een echte drukte schopper.

Ben inmiddels 15,8 kilo aangekomen ik heb nog nooit zoveel gewogen.

Heb ook inmiddels een lijstje gemaakt voor m'n mannetje die begint zich steeds drukker te maken wat tie allemaal moet doen dus ik heb een briefje op de ijskast, prikbord, kledingkast, en kinderkamer deur geplakt zodat als hij niet weet wat hij moet doen dat hij een briefje maak niet uit waar vandaan kan halen en het zo kan lezen wat hij moet doen.
    Had alleen nog niet alle telefoon nummers erbij geschreven maar dat ga ik zo direct doen.

Verders niet veel van plan vandaag eventjes misschien paar wasjes draaien, Waaronder het katoene dekentje en lakentjes voor het bedje. Ik moet mezelf eventjes bezig zien te houden. Ben zo nerveus gewoon. Het schiet echt al op.... Bijna meiden en dan is het zover om te gaan bevallen!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Pruts, wat een fijn nieuws allemaal :D

@ Debbie, die steken heb ik ook en met name als ik loop en dan in mijn rechterlies...ik vroeg me ook al af wat dat was :)

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*02-08-2008:
    # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje/ Denkt zelf: meisje / Wordt: MEISJE

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN
    # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy

*16-08-2008:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 67 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 23
    :baby: JONGENS: 12
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 6
    :baby: ONBEKEND: 26 :(:

Wie gaat er als eerste bevallen? :(:
    * .............................?

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Tammie<-----> Binnabinna
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * jennifer70 <-----> joy72

4. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Nog vergeten te zeggen tegen de gene die de lijst bij houd.

Ik moet 24 juni weer naar de verloskundige..

dankje !

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Naat, gecondoleerd met je schoonoma.

Over het aankomen: ik ben met Lianna 10 kilo aangekomen, die waren er nog niet af toen ik opnieuw zwanger raakte. Ben tot nu 6 kilo aangekomen. Valt nog mee dus.

Voor degenen die nog vroegen naar mijn vader:
    die is gisteren met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Zijn suiker is veel te hoog, hij was een flink eind uitgedroogd en zijn zuurstofgehalte in het bloed was veel te laag. Nu gaan ze proberen om dit weer op peil te brengen. Hij hoopt dat ie maandag weer even naar huis mag, omdat mijn zusje dan trouwt.

En wat een snertweer is het buiten, bah.

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    JOEPIE 33 WEKEN!

Wat gaat de tijd toch snel, maar eerlijk gezegd mag het van mij nog wel iets sneller.
    Gelukkig zijn er al meer meiden die het ook zat zijn (voel ik me niet zo schuldig).

@ Naat: sterkte meid.

@ Tammie: ik heb je weer op de lijst gezet hoor (ook als buddy met Binnabinna).

Ik ben nu 12 kilo gegroeid.
    Misschien dat dat maandag al weer meer is, dat hoor ik wel tijdens de controle.
    Maandag ook nog weer een echo, waarschijnlijk de laatste.
    Daarna gaan ze ons meisie dmv hartfilmpjes iedere week in de gaten houden.

Meiden, fijne dag vandaag.

Oja, hier schijnt de ZON! (ik weet niet hoe lang nog, maar hij is er).

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen!

@Miran,gefeliciteerd met je 33 wekn! \:D/ :whistle: \:D/
    Van mij mag het idd ook wel wat sneller gaan(niet dat we morgen al bevallen heh ;) )

@Naat,gecondoleerd meid,veel sterkte en doe het rustig aan,school komt wel weer heh!

@Sjorsje,hopelijk is het allemaal snel weer op peil zodat je vader er Maandag bij kan zijn..
    Sterkte voor jullie!

@Binna,voor jou ook een fijne dag gewenst!
    Wat doe je het toch altijd goed zeg! :thumup:

Nou mn moeder komt om 10.00u,we gaan samen de babykamer inruimen,ze heeft ook alle kleertjes gestreken,had het graag zelf gedaan maar aangezien mn benen niet meer willen :(
    ook gaat ze zo de klamboe even strijken,hij is errug mooi,past er precies bij :D
    Maar eerste langs de makelaarwas ik toch helemaal vergeten om de koopakte te ondertekenen :oops: ,ligt er al vanaf vorige week dus zo maar ff snel gaan brengen...
    verder weinig nieuws,we zouden gister naar een auto gaan kijken maar ik was weer eens te moe...
    Hier is het ook druilereig weer maar de temperatuur is heerlijk,ik hou er van :D

Meiden,een fijne dag vandaag!
    Liefs...

8. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je wel Miranda :D

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden,

Hier ff een kort berichie van mij. Heb dinsdag een heel avontuur beleeft....was boodschappen aan het doen en wilde een pak melk pakken van de onderste plank en ......kwam gewoon niet meer overeind! T schoot me zo in de rug, dat de tranen me over de wangen biggelden....elke beweging die ik probeerde te maken deed zo zeer! Uiteindelijk lukte het me om contact te maken met een andere klant en die heeft personeel er bij gehaald....Kben naar huis gebracht en op de bank geïnstaleerd door een wildvreemde en ben er niet meer van afgekomen tot mn ventje thuiskwam...die heeft m naar boven geholpen en in bed gelegd met een warme kruik tegen mn rug.....Huisartsenpost gebeld en kreeg rust voorgeschreven...gelukkig ging het woensdag weer een stukkie beter en ben nu in staat om weer ff recht op te zitten....T was net of mn rug op slot kwam te zitten en mn benen niet meer nij mijn lijf hoorden....Gevolg van dit alles is dat ik niet meer alleen ergens heen wil...ben zo bang dat t me nog een keer overkomt, voelde me zo heeel erg alleen in de winkel.....
    Vandaar ook mijn afwezigheid de afgelopen dagen....

Heb ff vluchtig bijgelezen:

@Rebbel; fijn dat je weer thuis bent meis, kga duimen dat je beebje nog ff blijft zitten!

@Miranda: gefeliciteerd met je 33 weken! ! ! Jippie!

@Buddy:Lekker hè een laptop! Dus jij ook ff niet op t forum geweest....Gaat t verder goed met je?

@Sjorsje: meis, kheb veel aan je gedacht...klees net dat je zusje ook nog gaat trouwen maandag? Zou super zijn als je vader daar bij kan zijn! Sterkte meis!

@Daisy: ja dat voetbal dat is wat hè....Hier ook hoor, vanaf 18.00 is de tv aan...dan tussen de wedstrijden door is mn ventje hard aan het rennen om alles te doen wat hij nog moet doen, om vervolgens om 20.45 weer voor de tv te zitten....Kan me voorstellen dat je graag alles af wilt hebben, dat is ook het nesteldrangsymptoom hè...Misschien moet je wel een vriend bellen, kijken of je mannetje dan inziet hoe RAAR hij bezig is en de ernst van jouw gevoel begrijpt?......En die meiden van je mogen nog niet hun kleine schattige neusjes naar buiten steken hoor! Nog maar lekker ff blijven zitten bij mama-daisy!

@Austin: toch wel een lieve collega dus ;).....hihi, ja die hormonen kunnen veel met je doen! Gaat t verder allemaal goed met je?

Qua gewicht: pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, kwil niet eens meer mn weegschaal zien...kheb geen idee wat ik aan ben gekomen....heb t idee dat ik vooral bij mn buik en boobies heel veel gewicht heb verzameld, kan namelijk niet echt zeggen dat mn benen e.d heeeeeeel erg gegroeid zijn....afgezien dan van het vocht vasthouden....

Ik ben het zwanger zijn, ondanks de pijnen en het groeien nog niet echt zat, heb meer zoiets van dat het allemaal zo lang duurt voordat we weten of alles allemaal goed is met mn kindje....Nu voel ik het nog regelmatig bewegen en principe mag het geboren worden en heb heel vaak het gevoel van haal t er maar uit, want nu is alles nog goed....Klinkt dat dom? Kben ook veel te vatbaar voor nare berichten....dat blijkt wel weer....

Nou kga ff weer plat, sorry dat ik niet op iedereen reageer, t was ook zo veel......

Fijne dag allemaal!

Liefs

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ach jee esprit. rustig aan meissie!

om even antwoord te geven op de gewichtskwestie. ik ben ook abrubt gestopt met roken en gevolg van dat en de zwangerschap = 17 kilo ................................ :eek:eps:
    hihihihihihih ach gaat er wel weer af. en zometeen als het nog warmer word kan ik toch minder eten

gr kim

11. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey allemaal,

Wat hebben jullie er weer vlotjes bijgeschreven.

Esprit: Zal wel schrikken zijn, zo plots iets in je rug krijgen. Al een geluk gaat het nu beter.

Sjorsje: Hopelijk is je vader erbij op de grote dag van je zus maandag, zal haar veel plezier doen. Hopelijk heeft ze goed weer.

Naat: gecondoleerd met het verlies.

Daisy: Leuk hé, de kastjes inladen met spulletjes.

Voor rest gaat alles hier zijn gangetje. Heb nergens fut in en ben vanmorgen opgestaan met barstende hoofdpijn. De nieuwe poetsvrouw is vandaag begonnen en ik moet zeggen dat ze het grondig doet.

Om het over het gewicht te hebben, ik ben begonnen op 89,5 en zit nu op 96,5. Dus 7 kg bijgekomen, valt op zich wel mee en hoop ik onder de 100 kg te blijven maar ik vrees dat dit niet gaat lukken.

Verder heb ik de laatste tijd minder eetlust, als ik 's avonds voor mijn bord eten zit heb ik gewoon geen zin om iets te eten. Ik heb wel heel veel dorst. Zijn er nog mensen die dit hebben?

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Allereerst: 32 weken vandaag en dus de mijlpaal gehaald! Als beebje nu komt mag ik gewoon hier in het streekziekenhuis bevallen, gelukkig! :whistle: \:D/

Andere meiden die ook weer een week verder zijn: gefeliciteerd!

@ Daisy: veel plezier met het inrichten van de kamer!

@ Esprit: jeetje meis wat een naar verhaal! Nu goed kalm aan doen hoor!

Over de kilo's: vorig jaar augustus ben ik gestopt met roken, daarna kwam ik in een snel tempo 10 kilo aan :cry: Nu ik zwanger ben en op mijn eten moet letten, ben ik nog maar 3 kilo aangekomen tot nu toe. De baby woog vorige week al 2 kilo, dus kun je nagaan! Ik ben zo benieuwd hoeveel ik straks na de bevalling weeg.

Fijne dag iedereen!

Liefs, Puck

13. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

Is het bij jullie ook zulk lekker weer :)
    Nou ja ik heb liever een beetje regen dan is het tenminste niet zo warm.
    Ik had van de week ook een baaldag, nergens zin in en was het even zat.
    Ach dat mag best af en toe, toch?

@ puck, gefeliciteerd meid, een hele geruststelling dat je lekker in de buurt naar het ziekenhuis kan, wat niet wil zeggen dat hij nu al moet komen hoor ;)

Ik weet niet meer wie dat schreef over commentaar op je buik, maar ik word daar ook af en toe niet goed van. Iedereen moet er per se een mening over hebben en inderdaad vergelijken.
    Vooral mijn moeder heeft er een handje van, en ik blijf maar zeggen dat het geen wedstrijd is, maar ik heb geen zin om altijd maar een verklaring af te moeten leggen.:rolleyes:
    En mijn buik is helemaal niet zo groot, maar goed.

Verder heb ik niks te klagen hoor hihihihi.

En ik wilde nog ergens op reageren maar weet niet meer wat. :oops:

Heb zojuist de enveloppen binnen gekregen, dus mocht ik me weer eens vervelen ga ik daar lekker mee beginnen.

liefs

Philly

14. Niet meer actief

esprit:
    Doe je wel rustig aan meis!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoe doen jullie dat met mensen die aan je buik zitten :rolleyes:
    Dat vind ik dus echt helemaal niks...
    Mijn schoonzus blijft het doen...en weet niet hoe ik het moet zeggen :(

16. Niet meer actief

philly,
    Het is wat hé met die buiken, het is nooit goed bij de mensen, maak je er niet druk om, ik heb net je foto van je buik gezien en je hebt toch een mooie buik :) , de grootte van de buik zegt helemaal niks over de grote van het kindje, dat is tenminste wat mijn vk zegt hoor ik heb zelf ook periodes gehad dat ik heel erg twijfelde want ik heb ook niet zo'n hele dikke buik en mensen zeiden ook steeds wat een kleine buik groeit het wel goed, die mensen brengen je zo aan het twijfelen als je niet oppast, terwijl kleintje hardstikke goed groeit. dus laat de mensen lekker kletsen joh :) :)

17. Niet meer actief

ik moet daar ook niks van hebben hoor dat iedereen zomaar aan mijn buik ziet, poosje geleden zag ik een kennis met haar man en ze legt zomaar ineens beide handen op mijn buik en zegt ik mag wel even voelen hé, mag mijn man ook even aan je buik voelen, ik wist niet waar ik het had, en zei, nou ik heb dat liever niet ik hou daar niet zo van als iedereen me zomaar "betast", nou ze waren zeer verontwaardigd, nou jammer dan.

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    je hebt van die leuke buikbanden met afblijven! erop of do not touche. Misschien is dat een oplossing om die om te doen.ik zag ze op internet ergens staan moet eventjes zoeken waar ook al weer precies.hebben ze in hele leuke kleuren en printen enzo.

19. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @rebecca, meestal trek ik me er niks van aan, want ik weet dat ik gewoon op schema zit en en bij mijn eerste was ik ongeveer hetzelfde rond deze tijd, alleen was m'n kont toen dikker (kreeg ik daar weer commentaar op ha ha ha)
    grrrrrrrrrr. :evil: :evil: :evil:
    En wat ik het allerergste vond: toen ik net was bevallen (en m'n buik dus niet meteen weg was), zei mijn schoonvader toen ze op kraamvisite kwamen; zo, Philly is nog steeds zwanger....

@sjudith, ik heb het nog niet gehad eigenlijk, ik hou er ook niet van als mensen ongevraagd aan m'n lijf gaan zitten. Mischien toch gewoon zeggen dat je dat niet zo leuk vind. Of gewoon terug doen :D

20. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    :) SUPER

Het gekke is dat ik nog steeds zijwaards me door een smalle doorgang wurm, echt dom, want ik ben dan toch echt dikker/ "breder" dan wanneer ik gewoon rechtdoor ga. Leuk hoor op een parkeerplaats: met je kont en buik langs 2 vieze auto's en je bent weer vies! :)

Deel Deze Pagina