dat is toch normaal dat je buik na de bevalling niet ineens weg is, dat duurt toch een tijdje, ach mensen moeten altijd wat te zeuren hebben het is nooit goed, niks van aantrekken hoor
Dat komt me bekend voor. Een paar weken geleden liep ik voor BI bij een Cesartherapeut, maar het werd beter en ik ben gestopt. Nu sinds een paar dagen is het weer minder goed, als ik op mijn rechterbeen ga staan, dan doet het onwijs pijn in mijn schaambot, dus ik loop echt een soort mank. Niet zo prettig.
Hallo Dames, Even vluchtig bijgelezen. Maar moet snel weer aan het werk. Ik had me vanochtend al verslapen Dus ik loop achter met m'n werk! grrr . . . . . tot straks
Dat onrustige dat heb ik ook inderdaad, het lijkt soms wel alsof je hartslag helemaal nooit meer rustig wordt, zelfs niet als je slaapt. En daardoor ga je je heel opgejut voelen. Vervelend, maar het schijnt geen kwaad te kunnen. Lekker joh, dat je zo snel al verlof hebt! Ik moet nog 17 dagen werken en dan kan ik eindelijk ook met verlof.....heerlijk!
Hoi meiden, Mag ik op het lijstje blijven? Ik lees iedere dag met jullie mee, maar ik post alleen heel weinig. Iedereen nog een fijne zwangerschap gewenst! Hier gaat alles goed. Liefs Marielle
Ja tuurlijk wel, maar ik noemde zo maar wat. In fruit zit ook heel veel suikers hoor. Ik eet het wel maar echt alles mondjesmaat. Om 16:30 naar vk en maandag naar gyn, misschien krijg ik dan meer duidelijkheid en dus rust. xx
zit net een stukje chocola te eten - gekregen van een collega. ik eet echt nooit chocola. grappig, smaakt naar sinterklaas! (nou ja, het feest dan he... begrijp me niet verkeerd)
hahahah ik wilde net gaan zeggen hoe weet jij hoe sinterklaas proeft hihi.... jah chocola jamjam heb ik ook wel trek in heb net maar wat gegeten. Verse tomaten gepeld en met uien daar saus van gemaakt in de pan en dan witte bolletjes erbij en dan zo opeten. jamjam .... maar chocolade is ook ERUG lekker
Die buikbanden draag ik niet :S ik vind ze zo knellen! Maar ja mss inderdaad gewoon zeggen tegen schoonzus? Zij is de enige die het doet, en dan ook nog heel irritant OOOO vind het zooooo lekker over je buik voelen......
vond ik ook die van de c en a die buikbanden die knellen ook erg maar je heb bij de prenatal buikbanden die zijn extra breed geloof 10 euro is een dunne rekbare stof. Zitten echt heeeeeel lekker vind ik. Hebben nu leuke met Made with love erop in wit, grijs en in het zwart.
Sjudith, hier ook een schoonzus die dat ook doet...altijd moet ze even aan de buik zitten bij mijn vorige zwangerschap zat ze soms naast me met de hele tijd de hand op de buik of aan het drukken, echt irritant. Maar wen mijn buik nu meestal af of hou mijn handen erop of tas.... gaat nu wel redelijk goed! Esprit, doe maar rustig aan, dan schrik je zeker ineens en wat mensen soms dan egoistisch zijn he...totaal niet naar je omkijken of helpen. Iemand had het nog over de buik daarna.... weet niet meer wie...zwangerschapsdementie Maar je hebt toch nooit je buik meteen weer...duurt toch zeker paar maand voordat je echt je lichaam weer terug hebt en je lekker voelt! Verder weet ik zo niet meer... Hier weer een ochtendje gewerkt, morgenmiddag nog en maandag en dinsdag en dan denk ik verlof...als ik nog vol kan houden doe ik nog 2 daagjes erbij. Zo mijn zoontje slaapt lekker dus ga ff snel stofzuigen hier, anders wil hij helpen en ben ik zo uur verder hij gaat er bovenop zitten en ik maar trekken met die stofzuiger hahaha
@ Charissa...hebben we mss dezelfde schoonzus Maar buik afwenden en handen erop doe ik ook! Of mijn vriend houdt zijn handen erop. Maar zodra ik even vrij los loop zitten die handen van haar er op
waarom is het zulk rot weer zeg. Wilde nog eventjes naar de winkel... maar je waait bijna uit je voegen en het giet hier enorm hard en er komt geen einde aan zeg. Moet ik nog wachten totdat me mannetje thuis is ook met de auto. Gelukkig is het donderdag koopavond.
@Naat80; Gecondoleerd meid, heel veel sterkte @Lique80; Eindelijk je laatste werkdag, geniet van je verlof @Puck; Gefeliciteerd met je 32 weken @Esprit; Doe het rustig aan Hier gaat alles goed. We zijn vandaag in ondertrouw gegaan en daarna hebben we de ringen uitgezocht. Groetjes Silvia
@Muis80; Hoe gaat het ermee? We hebben hier al even niks meer van je gehoord. Ik heb je een PB gestuurd. Groetjes Silvia
Oh Esprit, wat verschrikkelijk zeg. Lijkt me zo machteloos, zit je daar, afhankelijk van vreemden en dan moet je op je eigen bank geplant worden....k heb echt medelijden met je, maar ben blij dat het beter gaat! Gewicht, nou, ik denk dat ik nu zo'n 85 kilo weeg ongeveer (onze weegschaal geeft iets te licht aan), en dat is dus een totaal van 5 kilo aangekomen. Ben er op zich wel blij mee en ik hoop dat het hier een beetje bij blijft. Ik ben het zwanger zijn ondanks alle 'inconveniences' echt nog niet zat! Ik vind het zo bijzonder en ik weet nog hoe graag ik zwanger wilde worden, ik zal er echt tot het laatste moment blij mee zijn dat ik zwanger ben. Dat laat ik me niet afnemen door pijntjes of ongemakkelijkheden!
Mensen die ik goed ken, daar vind ik het niet erg van, maar mensen die je zowat niet kent die gelijk op je buik afrennen, verschrikkelijk! Vorige week in Turkije was het pas erg: vreemde mannen die gewoon aan m'n buik voelden, ik wist niet wat me overkwam! Maar ik durf er eigenlijk niet echt iets van te zeggen.....
@esprit was het vergeten te zeggen, maar ik was ook onder de indruk van je verhaal. waardeloos zeg! hoopd dat het snel beter met je gaat! @cynthia dat een vrouw aan je buik zit, ok, maar een vreemde vent!? WAT?