Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

net heerlijk gebakken aardappeltjes met sla gegeten. en manlief twee broodjes met gehakt uit de oven van de deen. heerlijk.

vanavond gaat manlief weer weg darten (competitie) dus ben alleen thuis en zal wel lekker meekletsen vanavond hihihihihihihihihih.

daisy gefeliciteerd met je ford mondeo waarom toch geen renault megan scenic? te klein?

gr kim

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou het is idd zo dat ze vanaf 34 weken niet meer rekken omdat kindjes va 34 weken het niet slechter doen dan kindjes van 37 weken...
    maar we hopen toch de 37 weken te halen zodat onze uk lekker thuis kan zijn! :D

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goei avond meiden

@Pruts27 wat pretig dt alles goed was bij de vk

@debbie2007 heftig is dat he over je eigen magies grens gaan.

@kelly dat is wel jammer dat het dan te vol wordt in het kamertje. mischien dat als je het anders indeelt dat het dan wel past

@lique80 lekker he je laatst werk dag

@denicepino dat is wel minder dat je blaasontstking hebt en denkt dat de pillen niethelpen moet je ander gewoon tegen de dokter zeggen

@sjorsje jeejte meis dat is even schriken dat je vader in het ziekenhuis ligt.ga voor jullie duimen dat ie in iedergeval maandag bij de bruiloft aan wezig kan wezen.

@miranda gefeli met je 33 weken

@daisy en hoe is het met de kleertjes ligen ze al in de kast.lief he al die kleine dingetjes. heb je veel dingen het zelfde of juist niet. of zelf shirt ander kleur. sorry nieuwschirig.

@espirti dat is me een ervaring zeg. snap wel dat je nu neit meer aleen durft te gaan.

@aykietje dat is lekker een poetsvrouw in huis.

@puck gefeliciteerd met je mijl paal.maar zeg maar tegen de kleine dat ie even goed nog meot blijven zitten hoor.

@Philly ieritand he dat iedereen altijd een mening heeft.goed of fout. dat is ook niet echt fijn om te horen. duurt altijd wel even voor jebuik weg is

@judiht gewoon zeggen.of je weg draaien. ik vindt het ook vervelend.als vreemde het doen.

@debbie dat heb ik nou ook

@bemy wat ligt je bed dan lekker he als je er uit moet

@CynthiaB balen zeg dat je bi weer terug is

@Passiepaard wel moeilijk hoor dat je over al op moet letten

@duster2000 gefelicteerd. en wat voor ringen hebben jullie

@denicepino ik wil het proberen zonder pijn bestrijdeing. maar vindt het iedee dat het er uit moet nog wel astig

@Pendrag lekker he weet thuis zijn. maar ik ben ook niet blij met dit weer hoor.

@MY Angel lijktme wel moelijk voor jullie dat je met geld zit en het geborte kaartje.

@daisy wat leuk een nieuw auot. leuk he lakentjes met naam. heb ik ook. vindt ales met de naam er op zo leukkk

@petra wat lekker dat alles bij de vk goed was.en veel plezier morgen

@mik dus je hebt het rijk alleen.lekker is dat he soms.

nou ik had een goed dagje vandaag op het last hebben van me stuitje. ga zo even bootschapen doen en dan lekker op tijd me bed in.heb het maar kout met dit weer.

liefss

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Angel
    Het gevoel dat je door je knieen zakt lijkt me ook niet pretti :rolleyes:

@ Sjorsje
    Sterkte!

@ Binnabinna
    Ik draai steeds weg en het is helaas geen onbekende...dan had ik er eerder iets van gezegd... :'(
    Ben namelijk bang dat ze boos wordt...nogal apart typje :rolleyes: en is toch familie :S

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    over het aan de buik zitten, ik houd helemaal niet van dat lichamelijke dus mensen durven het niet eens bij mij, zal het wel uitstralen.

iedereen gefeliciteerd met de mijlpalen die weer behaald zijn, bijzonder hoe we nu van week naar week leven.

daisy ik ben net als binna wel nieuwsgierig of je de kindjes hetzelfde of juist niet gaat aankleden?

oh ja nog even over het ongevraagd aan de buik zitten terwijl je daar niet van houd, probeer er wat van te zeggen, want nu kan je alvast oefenen voor als vreemden straks aan je kindje gaan zitten, dat is ook echt niet leuk

ik las wat over lakentjes met de naam, vind ik ook leuk......... alleen hebben wij nog steeds geen naam :cry:

rebbel ik hoop voor jullie dat de uk lekker kan blijven zitten tot 37 weken

mik af en toe het rijk alleen is ook wel eens lekker

oeh leuke auto een ford mondeo, ik heb die van het werk wel eens mee, rijd lekker hoor

duster, ga je ook de ringen aan ons showen?

lekker petra je laatste werkdag! en dan lekker uitrusten en genieten en aftellen

oei esprit dat is schrikken rustig aan doen

rebecca wat schrikken, hoop dat ze gauw weten waar het aan ligt en dat de kleine opknapt

nou had hier vanmiddag wat geshopt, en had nog een aantal dingetjes gezien, en toen manlief thuis kwam, moest die me terug brengen naar de winkel want ik moest en zou van mijn hormonen (die geef ik maar de schuld) de setjes halen. het was allemaal erg roze, en hetmeisje aan de kassa schoot er al van in de lach. maar ben er wel heel gelukkig mee.
    vind het alleen moeilijk omdat heel veel met korte mouw is, en je niet in kan schatten wat het weer is straks. niet dat ik te weinig heb hoor ;)
    maar goed de volgende stap is wassen

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ noura dat heb ik ook.maar ik doe dan gewoon een lange mouwen romper er onder.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb vanmiddag dus de intake van de thuiszorg gehad....:rolleyes: wat een aanfluiting :(
    Ze heeft niet eens het kamertje bekeken....en ik vroeg iets over moltonzeiltjes, of dat nu wel of niet mocht.
    Nou dat was geloof ik een rare vraag want ze was zo verbaasd :(
    En nu weet ik het nog niet!
    Volgens haar waren er maar 2 eissen van een kraamverzorgende...een thermometer en een badje op staandaard.

Ze is nog geen 15 minuten binnen geweest!

Is toch niet normaal?

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ kim wat een achterlijk mens!

@ aykietje zeg gewoon dat je nog niet weet of je er wel bij kan zijn mocht het eerder geboren worden dan verraad je niets en ze weet iig al dat je niet zeker er bij bent. ik heb ook zoveel dorst.

@ binna goed dat alles goed gaat met de kleine! en ja wat je zegt je gaat toch niet speciaal een bed in je woonkamer bijzetten omdat je toevallig een waterbed hebt. en je hebt toch wel aangegeven bij de verzekering dat je zwanger bent want dan krijg je dat als het goed is automatisch.

@ miranda als je geen zin hebt om te reageren moet je dat ook niet doen meis gewoon lekker rustig aan! gefel met je 33 weken!

@ diana alvast super veel plezier in domburg! doe jij een beetje rustig aan meis dan heb je het 's nachts niet zo zwaar.

@ maxi dank je meid en ja de tijd vliegt voorbij voor je het weet kunnen wel lachen om al het geklaag wat we hebben gedaan en hoe snel het allemaal is gegaan.
    ja soms kunnen die dagverblijven tegenvallen he...wij hebben ook voor de mindere moeten kiezen omdat de gene die we wilde opeens geen plek meer had.

@ passiepaard je kan best weleeens wat lekkers eten hoor meis als je het maar niet overdrijft. je wil niet zoals mij worden hihi dat is weer een beetje te veel van 't goede!

@ petra zijn jullie getrouwd anders moet hij ook nog het trouwboekje meenemen naar de aangifte en kraamzorg moest ik bellen zodra de weeen beginnen i.v.m. planning. super dat alles goed gaat met beepje! en lekker genieten van je verlof!

@ nadje dat wat je voelt is een harde buik.

@ bemy jeetje meis dat klinkt niet best doe jij het rustig aan

@ sjudith wij allemaal denk ik :( ik kan dat trouwens ook niet goed zeggen dat ik dat niet fijn vind maar misschien gewoon wegdraaien op 't moment dat ze 't weer wilt doen? dat is inderdaad erg raar van de kraamzorg...zou gewoon bellen naar dat bureau en het uitleggen dat je er geen fijn gevoel bij hebt!

@ lauwie wat flauw van je schoonouders zeg...maar je niets van aantrekken zolang het goed gaat met jullie mini moet je dat voor ogen houden.

@ jennifer ja dat heb ik ook ben nu 24 kilo aangekomen van 52 kg. naar 76 :confused: en heb 't er ook best moeilijk mee...
    probeer overdag een dutje te doen meis misschien dat dat helpt om de dag iets beter door te komen.
    wij vonden de 3D wel leuk, het was ook een super lieve vrouw maar jammer genoeg gebruikt onze kleine de placenta als kussen en was het gezichtje een beetje bobbelig te zien.

@ naat gecondoleerd voor jouw je man en je schoonfamilie! enne maak je niet druk om 't examen dat komt wel goed.

@ pruts goed dat alles goed was bij de vk!

@ debbie is nog wel erg vroeg om in te dalen maar wie weet...

@ lique jippie met verlof! geniet ervan!

@ denice hopelijk ben je snel van je blaasontsteking af! die band heb ik ook en mensen reageren heel leuk op de tekst!

@ sjorsje hopelijk kan je pa gewoon bij de bruiloft zijn!

@ daisy wawt onwijs lief van je moeder dat ze je zo goed helpt! en alles lekker op een rustig tempo ook dan komt 't af. gefeli met de aankoop van jullie nieuwe auto! en dat blutte dat ken ik hahahaha!

@ esprit jeetje meis dat is nogal wat? gelukkig voel je je nu beter maar kan me je angst voorstellen. met mij verders alles stabiel gelukkig.

@ puck gefeli met je 32 weken!

@ philly natuurlijk mag dat we zijn het denk ik allemaal beu...en dat zijn natuurlijk DE ongepaste opmerkingen die sommige mensen grappig vinden...tact is soms ver te zoeken!

@ rebecca nou ja wat een lef! de volgende x zeg je gewoon "mogen mijn man en ik even aan je tieten zitten ze lijken wel gegroeit" kijken hoe zij dan reageerd!
    wat verschrikkelijk van het dochtertje van je vriendin hopelijk gaat het snel weer beter met haar!

@ duster gefeli met je ondertrouw!

@ myangel gefeli met je 31 weken!

@ rebbel gefeli met je 32 weken meis, ga zo door! dikke knuffel!

@ noura is je man nog steeds niet uit de naam? spannend hoor! dat korte-mouw dillema heb ik ook...ben benieuwd wat het word!

Hier alles goed rustig dagje gehad en manlief lijkt wel een zwangere vrouw en is al de hele dag dutjes aan 't doen hahaha!

xxx

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zeker raar judith, maar een zeiltje, ookmolton word afgeraden. mocht de kruik gaan lekken dan verbrand het kindje. overigens lekken ze niet echt door met kleine plasjes, en als je er een moltondoek onder het lakentje legt dan vangt dit ook op.
    later is het moltonzeil wel handig! maar dan gebruik je geen kruikje meer

verder heb je 2 thermometers nodig, 1 voor de baby en 1 voor jezelf. dit i.v.m. hygiene.

en anders moet je er gewoon een klacht over indienen, je mag best verwachten anders behandeld te worden, daar betaal jij je verzekering voor en daar worden hun ook voor betaald.

hmm binna, ik heb geen lange mouwrompers.... hihi weer shoppen... nee ik ben nu wel klaar, tegen die tijd kan wat tekort is altijd nog worden bijgehaald.

10. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

hi meis, volgens mij haal jij met iemand anders door elkaar, omdat wij gewoon geen tijd hebben gehad,om naar kaartjes te kijken,en nu pas gaan bestellen.

11. MY Angel

Ja daar heb je wel gelijk in.
    Die van mij moest blijven tot een gewicht van 2500 gram, daarna mocht hij pas naar huis!

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    He dames,

Ik kom alleen even hallo zeggen
    Ben compleet total loss.
    Had vandaag schoolreisje en lig nu dus kapot te wezen op de bank! Vreselijk zeg!
    Dat is eigenlijk het enige wat me tegenvalt tijdens de zwangerschap, de weinige energie die ik heb.
    Maar oke, ik weet waar ik het voor doe en stiekem vind ik het ook wel fijn dat collega's zo bezorgd zijn voor mij!

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou kan me voorstellen dat je daar kapot van bent, ik ben na boodschappen doen al kapot. lekker uitrusten nu maar

binna, mijn man maakt de naam niet zo veel uit, hij vind best veel mooi, en ik mag van hem het laatste woord hebben.
    maar ik heb zelf nog niet iets van ja dat word hem..... zie wel leuke namen met als enigste nadeel dat de lijst steeds langer aan het worden is, maar ik nog steeds niet kan kiezen

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ga ze morgen idd maar even bellen :(
    Want heb niet het idee dat ik goed ingelicht ben!

Ik ga in het kraamzorghotel blijvenna de bevalling (ik beval daar ook). En ze zei je hoeft geen kleertjes mee te nemen voor de baby :confused: dus ik vond dat raar en vroeg het nog een keer....nee 1 setje alleen voor als je naar huis gaat. En wat lees ik op de site....wel meenemen dus he!
    En is nog niet duidelijk of je vriend nu wel of niet gratis mag overnachten. Dus ook daar ga ik even over bellen!

En wat rot dat je geen naam hebt! Maar van jullie 1e kindje is het een hele aparte naam! Wil je weer een aparte? IS dat een Arabische naam trouwens?

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Duster,klinkt erg mooi hoor,ben erg benieuwd naar een foto strakkies..
    En kleding,ben je er al uit of heb ik eroverheen gelezen?

@Buddy,de Renault is toch te klein idd,van binnen ruim genoeg maar het gaat om ons toch echt om de kofferbak,en nu....zoveel ruimte,we hebben net de schommelstoel opgehaald en kon er zo in,hihi...
    Heerlijk keertje alleen thuis he,mijn ventje is nu ff naar de kapper,dus heb ook ff het rijk alleeen..

@Rebbel,hopelijk blijft ukkie nog ff zitten,wel spannend!
    Straks ben jij de eerste die gaat bevallen...

@Binna,jij bent echt nieuwsgierig zeg,hahaha ;)
    Nee mag je zeker vragen,we willen ze hetzelfde gaan kleden,zeker als ze zo klein zijn,als ze straks groter zijn mogen ze het zelf weten.
    Is zeker leuk de namen erop,ik vond het ook nog eens supermakkelijk voor strakkies ;)

@Noura,schattig he die roze kleertjes...
    Heb je wel al een paar namen waar je uit zou kunnen kiezen?

@Austin,ja is erg fijn dat ik zoveel hulp heb maar eerlijk,ik kan zelf echt zo weinig,zo frustie!
    Is je man vast in het voren aan het rusten voordat de kleine er straks is,hihi...

@Alieke,rust maar lekker uit meis!

Ff een vraagje voor de degene die al mama zijn,ik heb vandaag zo'n last van mn rug,helemaal onderin,en ook lichte kramp onderin mn buik,wat is dat,ik vind het een beetje eng worden,en mn schattie wordt helemaal zenuwachtig,die denkt dat het niet meer lang duurt?
    Ik herken dit niet van mn vorige zwangerschap...
    Owja en mutsjes en overtrekjes zijn nog niet binnen,belachelijk!
    De mutsjes heb ik wit besteld met roze borduursel,nu blijkt het ecru te zijn,ga morgen terug om te kijken of ik ze mooi vindt want morgen heeft ze ze wel binnen...

xxx

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihih ik had het er al met mijn man over die is enorme renault fan dus hier niks anders als renault. hij zei ook dat het wel krap zou worden een tweelingwagen in de megane!

maar hij is niet zo tevreden over je ford keuze. en zei dat je hier nog wel spijt van zou krijgen hihihihihihihih hij wil echt niets anders als renault

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Hahahahah,een echte die-hard Renaultfan,ik ken er nog 1,mijn tante is helemaal gek ervan en die is ook vbanmiddag meegeweest en heeft in onze Ford gereden,hij rijdt heerlijk zei ze,zeg dat maar ns tegen je man,hahaha... ;)
    Ooit als we uit de kinderwagens zijn komt er wel weer een andere auto,want eerlijk is eerlijk hij is behoorlijk lomp zeg,pfffff...Maar ach das misschien ff wennen!

18. MY Angel

hey meiden,

Ik wil jullie allen een fijne avond wensen.
    Morgen zal ik niet reageren, aangezien het weer de BAJESDAG is.....
    Bah begin er echt tegen op te zitten nu... :(
    Vind dat infuus inbrengen eigenlijk het ergste dan de behandelingen zelf.

Hou je goed allen, en tot zaterdag, als ik weer bij kennis ben.

Knuffel.

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Daisy: herken het zelf niet 1, 2, 3 maar klinkt een beetje als indalen. Zou dat het kunnen zijn?

20. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @ Daisy: ik zat inderdaad ook te denken aan indalen. dat kan een naar gevoel geven in onderbuik en rug.

@MyAngel, succes morgen, hou je maar voor ogen dat het einde in zicht is!

@ sjudith: bij ons in het kraamhotel betaal je wel als je man overnacht, maar ik geloof dat dat voor het ontbijt is. Maar misschien is dat bij jullie weer anders. Misschien is je intake niet zo uitgebreid geweest omdat je de kraamtijd in het kraamhotel doorbrengt en er dus niemand bij jullie thuis komt. Ik moest overigens wel zelf kleertjes meenemen de vorige keer en deze keer ook weer. Het verblijf is mij erg goed bevallen in ieder geval.

@ noura:erg he, ik kan me ook helemaal gek shoppen, leuke kleertjes, leuke dingetjes voor het kamertje, maar ik heb mezelf nu een halt toegeroepen. Alleen nog een buggy en een ledikantje. Ik heb een garderobe voor een tweeling onderhand.... :(

Deel Deze Pagina