Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Ik heb toch nog de verloskundige aan de tel. gekregen. En een plaatselijke verdoving bij de tandarts kon geen kwaad. Alleen de vorige keer toen er bij mij een verstandskies getrokken is heb ik 3 dagen op pijnstillers geleefd ! Dit gaat NU niet MEEVALLEN ! pfff. maar ik bijt maar even door de zure appel, ik heb het al 3x uitgesteld.

* Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd.

* Rachel: geweldig dat je het hartje gehoord hebt.

p.s. ik heb me afgelopen weekend ook aangemeld bij MVM maar nog niets gehoord.

04 jan. 1e afspraak VK

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    De echo meette 6 weken 1 dag dus scheelt 3 dagen. Maar mag gewoon 7 augustus aanhouden omdat het niet precies hoeft te kloppen.

Zit bij jou ook vast wel goed meid!

3. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @ mystic sun, Gefeliciteerd en welkom..:D

4. Duploke

Duploke Niet meer actief

@mystic sun: proficiat!

@chantico: is toch goed nieuws hè! ik duim voor je dat 't allemaal super blijft gaan en dat je snel je echo hebt

aan al de rest: kunnen jullie een stukje tetteren seg ;) Heb maar een halve dag gemist of zo, maar kan al niet meer volgen :D

ik moet donderdag naar de HA, maar ik denk dat wij onze eerste echo pas op 12 weken krijgen :( ik hoop sneller, want heb deze morgen ook een beetje helder bloed verloren en blijf die ongikrampjes hebben.
    ben echt vreselijk ongerust.. HA gebeld, maar ze zij dat 't de innesteling kon zijn.. (maar dit lijkt mij zo laat? Volgens mijn bloeduitslag afgelopen donderdag zit ik tussen de 5 en 6 weken.. dan is de innesteling toch al lang geweest? nie?)
    zucht.. k hoop dat ons kindje bij ons wilt blijven.

5. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Alle nieuwe zwangere welkom en gefeliciteerd!
    Heb gisteren een pendel laten doen en die kwam uit op een meisje! en ik zal op 5 augustus bevallen ben benieuwd!
    Ben zelf op 14 augustus jarig

6. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik weet niet hoe dat zit met de innesteling Subke maar hou de moed erin alles komt goed!

xxx

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoi Subke, volgens mij 'boort' het vruchtje zich in de eerste weken steeds dieper in het baarmoederweefsel . Dus dan kan het nog steeds innesteling zijn.

De vk net gebeld, die vond het ook wel klinken als een mk met dat verlies van die stolseltjes. Maar ze vond het wel vreemd dat er niet meteen een bloeding op was gevolgd. Nu maar hopen dat ik 'bloed-vrij' blijf, en dat het vals alarm was.
    Piepklein kansje dat het bv een tweeling was waar één vruchtje van is afgestoten, maar het andere blijft, zei ze. Maar een grotere kans dat het de andere kant op gaat...
    De vk was trouwens echt heel lief. Zei dat ze volgende week zou bellen. Ik: 'om te kijken of onze afspraak op 4 januari nog wel door moet gaan'. 'Nee, gewoon om te horen hoe het met je is!'.

Ik probeer nu een eerdere afspraak voor een echo te krijgen, maar de vk raadde aan in ieder geval nog wel een week te wachten, omdat er anders nog geen hartactie te zien is en dan hou je die onzekerheid toch.

Omdat m'n hcg hoog genoeg was, wel net keurig mijn eerste plasje in een bus van MvM gegoten...

8. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @chantigo
    Ik bewonder je om hoe sterk je klinkt want ik kan me heel goed voorstellen dat dit allemaal best wel spannend is.

Wat fijn dat je zo'n lieve vk hebt.

Dank dat je dit allemaal met ons deelt, het houdt ons ook scherp en met beide benen op de grond. Het blijft nu eenmaal een periode van kansen en afwachten en reageren op bepaalde tekenen.

Er is dus nog reden om de moed erin te houden. Doen hoor!
    Succes meid!

x, D.

9. Chantico

Dank je wel voor je lieve woorden, Debbie. Het is inderdaad spannend, maar al vanaf het begin ben ik doordrongen van dat het helemaal geen vanzelfsprekendheid is dat het goed zal gaan. Er kan van alles mis gaan, zeker in die eerste weken, en dat is dan meestal nog maar goed ook. Daarmee bedoel ik dat ik sommige vruchtjes niet helemaal goed zijn en ze daarom maar beter niet verder kunnen groeien. Wanneer dat bij ons gebeurt, dan is dat heel verdrietig (ik was inmiddels écht wel aan het idee gewend zwanger te zijn), maar ook oké. Wat dat betreft moet ik mijn lichaam gewoon vertrouwen. (Het helpt natuurlijk wel dat ik al in de tweede ronde zwanger ben geworden, het zou vast heel anders zijn geweest als we al tijden bezig waren)
    Ik heb in mijn omgeving ook van dicht bij meegemaakt dat het best vaak mis gaat. Soms zelfs veel verder in de zwangerschap. Dan is het drama ook vele malen groter.
    Wij moeten nu maar afwachten. Stressen heeft weinig zin. Gisteren heb ik er wel om moeten huilen hoor. Ik ben niet van steen. Maar het is wel dubbel om niet zeker te weten dat het goed zit of fout. Ik kan nu niet meer genieten, maar wil ook nog niet het bijltje er bij neer gooien.
    Ik hoop nog altijd dat ik met oud&nieuw een smoes moet verzinnen waarom ik geen alcohol drink.

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Chantico: Heel veel sterkte meissie! Het lijkt mij heel moeilijk wat jullie nu mee maken en dan die onzekerheid, pfff! Hopelijk gaat het allemaal goed komen!

Mystic Sun: Welkom en gefeliciteerd!

Liefs, Puck

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Chantico petje af hoor meid vind dat je er super goed mee omgaat! ik weet niet hoe ik zou reageren maar vind het zo knap van je!

onwijs veel sterkte en we zijn er allemaal voor je!

dikke knuffel!

xxx

12. Chantico

Het is inderdaad heel fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen en jullie troost, steun en 'harten onder de riem' te krijgen. Dat doet me nu echt goed!

Ik kan trouwens waarschijnlijk niet eerder dan 2 januari terecht voor een echo. Alles zat vol, behalve a.s. woensdag. Maar dat is zo precies op het randje met of er bij een gezonde foetus al wel of nog net geen hartactie is te zien, dat ik daar misschien alleen maar meer onzekerheid door krijg. Geen afspraak gemaakt dus. Ik mocht wel aan het eind van de week terugbellen om te horen of er misschien iemand had afgezegd.
    Onzekerheid, onzekerheid...

Doet me wel goed om hier verhalen te lezen van meiden die ook bang waren dat het mis zou gaan, maar bij wie het toch goed bleek te zijn. Blijven vertellen dus! :)

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hou de moed erin meid! ik kan me goed voorstellen dat je nuchter wilt blijven op 't moment, maar toch!

ik las testraks hier dat iemand al een kloppend hartje had gezien met 6 weken...en als je voor 2 januari een afspraak maakt dan zit je al op 8 weken en 1 dag dan weet ik zeker dat je een kloppend hartje ziet!

xxx

14. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Chantico, heel veel sterkte meid. We duimen dat alles goed gaat.
    Je hebt helemaal gelijk, het is allemaal geen vanzelfsprekendheid en we hebben veel geluk als het goed mag gaan. Maar we blijven moed houden, hoor!

Subke, we hopen op een innesteling! Jij ook sterkte.

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 :thumup:

*(16-07-2008):
    # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen
    *(28-07*2008):
    # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje
    *(31-07-2008):
    # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje

*01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje
    # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje
    # Biancatje 30 jaar 1e kindje
    # roosje75 32 jaar ?

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje
    # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje

*03-08-2008:
    # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje
    # Visjes 24 jaar 1e kindje
    # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen
    # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen
    # Petrabr 31 jaar 1e kindje
    # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje

*04-08-2008:
    # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen en meisje
    # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????
    # Mandje 21 jaar 1e kindje

*05-08-2008:
    # Jordanne 28 jaar 3e kindje
    # QueenBee 26 jaar 2e kindje
    # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje

*06-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen
    # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen

*07-08-2008:
    # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????
    # Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje
    # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen
    # Daisy 32 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje
    # RmD ?

*08-08-2008:
    # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje
    # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje
    # Zibelle 34 jaar 1e kindje
    # Charissa1979 28 jaar 2e kindje

*09-08-2008:
    # Bojenna ...jaar 1e kindje

*10-08-2008:
    # Misspiggle 25 jaar 1e kindje
    # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen
    # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????
    # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje
    # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje
    # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen
    # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje
    # debbie2007 30 jaar 1de kindje
    # Dootje24 ? jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen

*12-08-2008:
    # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen
    # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje
    # Ppa 32 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen

*13-08-2008:
    # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje
    # wwjc19 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje

*14-08-2008:
    # Priscilla R 20 jaar 1e kindje
    # subke 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ denkt zelf: jongen

*15-08-2008:
    # Boogschutter 29 jaar 1e kindje *kalender: jongen denkt zelf: jongen

*16-08-2008:
    # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????
    # Jelske1978 29 jaar 1e kindje

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje

*18-08-2008:
    # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen
    # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje denkt zelf ???????

*20-08-2008:
    (# Noralien 29 jaar 1e kindje )

*22-08-2008:
    # linka76 31 jaar 2e kindje

*27-08-2008:
    # mystic sun 29 jaar 2e kindje

Nog zonder datum:
    # AmyLee 30 jaar 2e kindje
    # Babsie 27 jaar 2de kindje

mystic sun je staat erop meissie. wil de rest van de meiden even het kalender en eigen idee van gelacht doorgeven en wat er nog meer mist van die meiden,
    gr mik

16. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Dank je..
    Volgens de kalender wordt het een meisje, denk zelf ook meisje.
    Maar zeker weten doen we het nooit :)
    En had me een dag verrekend met de calculator, uitgeteld op 26 augustus ;)

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @chantico: sterkte meid! ik weet wat het is om in die onzekerheid te zitten, wij hebben het helaas ook mee gemaakt!

morgen onze 2e echo, ik vind het weer dood eng!

liefs rebbel

18. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Poeh poeh wat is hier veel gekletst en lief en leed gedeeld. Ik heb maar een dagje gemist wat dan meteen 7 blz zijn.

Van Chantico lees ik best positief nieuws! We moeten de moed erin hoor. Zij hebben er veel verstnad van en als zij zegt dat er eigenlijk een bloeding op hoort te volgen en je hcg gehalte is ook super moet je je schouders eronder houden voor die hummel. 2 januari echo dan zal er een hartje te zien zijn, daar gaan we voor duimen meis.

Mystic sun: gefeliciteerd met je zwangerschap veel plezier met ons hier, we kwebbelen wat af, delen lief en lees. Onzekerheden en vreugde met elkaar.

Subke: zit ook in spanning, ene kant oneerlijk he? Ik vind het wel mooi omschreven dat als het vruchtje niet goed is, dat het dan beter is als het niet verder groeit. We willen allemaal zooooo vreselijk graag anders he? Heel veel sterkte en ook jij moed houden. Denk aan je!

Hier gaat het zijn gangetje, heb het echt heel koud, ja het is koud maar met 23 graden in de auto heb ik het ook nog koud. Zou wel een paar maanden naar een zonnig land willen, kom ik in april weer terug 8)
    Helaas hebben we heel veel gezinsproblemen. Voor ons dus helaas geen blije opa's en oma's want we verzwijgen het maar en ze moeten het maar via via horen. Maar me er erg druk om wat ik dus echt niet zou moeten doen want dat is natuurlijk helemaal niet goed. Vele anderen zijn wel heel blij voor ons, dus daar moeten we dan maar dubbel van genieten maar zeer doet het ons beiden wel. We zijn nu 30 en 34 jaar we hebben beiden een prima baan een leuk huis en worden uitgemaakt voor rotte vis, heel verdrietig.
    Ben in vlagen soms wat misselijk en ik heb het idee dat ik al een buikje krijg, volgens mijn vriendin (die nog nooi zwanger geweest is) was het vocht, maar ik loop me de rambam naar de wc voor de plassen. Ik kan prima poepen :oops: iedere ochtend ga ik zeker. Dus ik vraag me af of het niet van mijn zwangerschap is maar misschien wil ik het te graag. Morgenmiddag naar de vk, ben erg benieuwd.

Dag lieve meiden, fijne avond en weltrusten voor straks!
    Liesbeth

19. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @Passiepaard, Zo vroeg in de zwangerschap zijn het voornamelijk je darmen, de kleine is nog maar een paar mm/ cm..

20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Dat begrijp ik wel natuurlijk, maar misschien dat de baarmoeder zelf zich een beetje verplaatst. De huisarts zei dat ie goed uit het bekken was gekomen, wat ze daarmee bedoelde weet ik eigenlijk niet, maar hij zal wel wat hoger liggen dan gewoonlijk of zo,...

Deel Deze Pagina