Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    schatje1 jeetje moet je eventjes de dokter bellen of eventjes de verloskundige of ze langs kunnen komen ga maar niet de straat op hoor als je duizelig ben of lichtjes in je hoofd. moet je goed in de gate houden hoor meisje !

even tussen haakjes ( ) schatje1 we zijn even oud ! leuk ! en dan ook nog ongeveer even ver met de zwangerschap scheelt maar paar daagjes leuk leuk leuk !

2. Niet meer actief

schatje:
    wat vervelend dat je niet lekker bent,misschien beetje laag HB?
    anders bel je toc even de vk,?
    doe rustig aan hé!

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ja haha jonge mama's.. ik hou het ook wel in de gaten want je weet het nooit..

Groetjes

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Vandaag erg last van mijn rug en buik, net alsof het allemaal te zwaar wordt, zo'n gevoel. Doe dus weer rustig aan. Het is wel elke dag heel wisselend vind ik, de ene dag voel ik me super, de andere dag kan ik wel de hele dag slapen.

Gisteravond had ik ook weer iets aparts. Ik had de hele tijd een natte broek en bleef maar naar de wc gaan :( Elk half uur kon ik mijn inlegkruisje verwisselen :oops: en ik kon wel blijven plassen (dat was wel echt urine). Bij het maken van onverwachte bewegingen "plaste" ik zo weer een beetje. Ik heb het inlegkruisje elke keer goed bekeken, het was licht doorzichtig en waterig, niet slijmerig ofzo en er zat geen geur aan (gezellig he zo op de ochtend :) ) Nu is het weer een heel stuk minder. Kennen jullie dit? Ik weet dat je meer vocht kunt gaan verliezen.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Puck

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ben nu alleen nog maar misselijk en slap heb geen evenwicht verlies meer.. maar hoofdpijn heb ik ook nog..
    ik weet het ook niet.. misschien is het wel een beetje vermoeidheid ofzo dat kan ook..

Groetjes

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    misschien moet je even wat met suiker eten of drinken misschien is je suiker wat laag ...

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Puck @ schatje
    Toch even de vk bellen hoor :)

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Dat had ik gisteren ook inderdaad, opeens even geen blaascontrole meer. Lastig he? Maar volgens mij wel normaal.

Ik voel me de laatste dagen ook nogal op, rugpijn en buikpijn, inderdaad alsof het allemaal te zwaar is, en dan ook nog dat bekken erbij...niet prettig. En vandaag ben ik ook heel moe, terwijl ik gisteren toch op tijd naar bed ben gegaan.

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    puck als je het niet vertrouwd bel dan de vk he? wij zijn geen verloskundigen en weten evenveel als jij. dus bel even dan weet je zeker dat het goed komt.

klinkt wel als vruchtwater. alleen hoort dat heb i ergens gelezen zoetig te ruiken. het hoort doorzichtig te zijn en als je het tussen je vinders doet is het niet slijmerig zoals normale afscheiding.

hoop dat je er wat aan heb maar bel anders gewoon de vk daar zijn ze voor

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja dat heb ik idd gehoord dat het zoetig moet ruiken. Maar dat doet het dus echt niet. Het is ook niet slijmerig, juist heel waterig. Ik heb begrepen dat het lichtroze moet zijn en dat is het ook niet, het is echt doorzichtig/kleurloos waterig. Ik houd het nog even goed in de gaten en anders bel ik de gyn. Het is nu echt minder dan gisteravond.

Dank voor jullie reacties!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    vruchtwater is kleurloos en waterig. dus goed in de gaten houden! en sommige meiden roken ook niets dus bel de gyn nou maar voor de zekerheid

gr kim

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    jaaaaaaa doe nou maar :confused:

13. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @duster: ik ga ook in Tilburg naar het kraamhotel. verblijf je ook de hele week, of alleen je bevalling?

@linka, ik weet niet wat er met je is en ik hoef het ook niet te weten hoor, ik geef je gewoon een dikke knuffel.

@puck, hou het wel in de gaten he meid. beter een keer te veel bellen dan te weinig.

@sjorsje, hou jezelf goed in de gaten meid, maar een kindje kan veel hebben hoor. die zorgt wel goed voor zichzelf! ook een knuffel voor jou!

@miranda, heel begrijpelijk dat je alles in de gaten wilt houden, het zijn spannende tijden voor je. zullen ze vast wel begrijpen!.

@Elleny: hier ook nog geen vluchtkoffer en inderdaad ook nog geen babykamer. Komt allemaal goed. Nou de kamer is er wel trouwens er staat alleen niks in. Heb je al wat beter kunnen slapen?

Verder ben ik vast mensen vergeten, maar dat is niet erg toch? :)

Net even naar het consultatiebureau geweest, alles was goed. Alleen moet hij dat allemaal dingen late zien, blokjes stapelen en lopen enzo en dat doet hij dan lekker niet op commando ha ha. Net zo eigenwijs als z'n moeder dus!

Verder zie ik de teller alweer op 33 weken staan. Dat is weer mooi meegenomen.

Morgen ga ik lekker naar m'n vriendin in Oss en daar blijf ik lekker een nachtje en zondag eten bij mijn schoonouders. Ik ben niet meer zo van de vaderdag, maar ja mijn schoonvader kan er ook niks aan doen dat ik geen vader meer heb natuurlijk , dus we laten het niet helemaal voorbij gaan.

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoi meiden. Ik heb nog niet alles bijgelezen (moet de laatste 10 pagina's nog...) maar hier alvast een reactie

Aykietje, wat spannend dat je nu weet wanneer en hoe je kindje gaat komen. Ik hoop dat je snel gaat wennen aan het idee van een ks en er toch naar uit gaat kijken.
    Enne, de datum kan alsnog anders uitpakken hoor! Een vriendin van me had ook een geplande ks, maar vijf dagen daarvoor braken haar vliezen en werd de ks diezelfde dag nog uitgevoerd. (Gezond kindje en met haar gaat het ook prima) Dus nog niet je kaartjes laten drukken!

Licrys, fijn dat je bezoek aan de gyn zo goed ging!

Sjorsje, dikke knuffel voor jou.

Rebecca, een ks doen ze vaak eerder dan 40 weken om te voorkomen dat ze een ks moeten doen als de weeën al op gang zijn gekomen. Week 38/39 geloof ik vaak.

Ik zal het onthouden, mocht de vk vanmiddag constateren dat de mijne ook verkeerd om ligt… (Ben er een heel klein beetje bang voor, omdat ik allemaal rare bobbels op nieuwe plekken voel, terwijl het kindje al weken goed lag)

Over het hoofdje/kontje voelen: voelt een kontje niet wat puntiger? Dat voelde ik een tijdje terug. Maar ja, sindsdien is het kindje vet aan het opslaan, dus als het de billetjes van mama heeft, zullen die ook wel snel rond worden. ;)

Natas, hoe is het eigenlijk met jou? Tijd niet gezien hier, of lijkt dat maar zo?

Rebbel, ik duim ook dat je je goed blijft voelen en dat je de 34 haalt!

Austin, gefeli: een ingedaald kindje (de eerste hier in dit topic?). Deed het indalen zeer of doet het nu ook nog pijn?

Bij welke verzekeraar was het ook al weer zo dat als je een aanvullend pakket had met recht op 20 uur extra kraamzorg en het kan niet geleverd worden, dat je dan geld krijgt voor elk niet geleverd uur? En welk aanvullend pakket moet je dan hebben (ik vraag het voor een vriendin, vandaar, niet dat ik nog snel denk te kunnen ruilen)

Passiepaard, je hebt het niet makkelijk… Ik verwen mezelf soms met van die luxe fruitdingetjes uit de koeling of het vriesvak. Duur maar oh zo lekker. En nog gezond ook! Hou vol he meid!

Sjudith, wat jammer dat je niet blij bent met je wiegje. Wat is er precies mislukt voor je? Kun je niet iets veranderen eraan, zodat het wel naar je smaak wordt?

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantico
    De bekleding zit niet naar mijn zin :(
    Ik ga vd week met mijn moeder even kijken of we wat kunnen veranderen daaraan!

Hopen dat je beebje goed ligt!
    Ik kan het ook nog niet voelen wat waar zit hoor :rolleyes:

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik heb gebeld en moet langskomen. Ze denken wel dat het vruchtwater is.

Jullie horen nog hoe of wat via mijzelf en anders via Philly.

Liefs!

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    safouane is een islamitische naam. en hij is onze 3e, dit word onze 4e. het gekke is dat toen ik zwanger was van hem toen wist ik allemaal leuke meisjesnamen en jongensnamen vond ik toen moeilijk. en nu is het dus andersom. ach ja, je bent natuurlijk kieskeurig.

wat idioot dat ze zeggen geen kleertjes mee te nemen, je wilt toch niet gebruikte kleertjes aan maar je eigen schattige zelfgekozen kleertjes. wat een gek mens.

hihi daisy ik heb wel namen uitgekozen die wel leuk zijn, maar het worden er steeds meer.....

18. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    succes puck, ben erg benieuwd, en bezorgd. doe rustig aan!

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    chantico dat is bij vgz, het gezinspakket. 20 euro per uur kan je vergoed krijgen met een maximum van 20 uur.
    ik krijg zowieso 49 uuur, maar die 20 uur kunnen ze me niet garanderen, maar ja, als ik uitreken wat ik dan zou krijgen vind ik dat ook wel lekker

oei puck spannend hoor. ik ga het vandaag in de gaten houden hier

he judith wat vervelend dat het niet naar je zin is. ik hoop dat je het nog zo kan veranderen dat het wel naar je zin is

hhaha chantico, ronde billetjes die op mamas lijken, moest er om lachen

hier is de kleine ook al ingedaald

ik heb alleen maar op de laatste berichten gereageerd, zoveel paginas kon ik nu niet doorlezen, mijn kleine kereltje is hier met kussens aan het gooien, dus ga maar eens bukoefeningen doen om alles op te ruimen.
    vanmiddag even een oranje buikband maken, toch wel leuk met de voetbal

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Puck, succes en ben benieuwd.

Mik en Austin, ik heb gewoon teveel pijn en spanningen enzovoort kan gewoon niet meer en veel pijn in me billen, schijnt het dat erger is geworden, heb net geslapen. En thuis situatie loopt ook niet zo lekker.

Philly, dank je meis!

Deel Deze Pagina