Noura, een nieuwsgierige vraagje, je hebt toch al 3 kinderen en zwanger, volgens mij had je hier eerder vertelt maar allemaal hebben toch zelfde vader? Ivm grote leeftijdsverschil van je oudste kinderen, ik weet het niet meer....
Ff snel hallo allemaal, hier gaat t nog niet zo best, veel plat, dan krijgt mn ruggetje wat rust.....worden nog lange weken, pfff....maar alles voor ons beebje hè! Puck: spannend joh! Denk aan je! Fijne dag allemaal! Liefs
he bah esprit dat is ook niet niks. maar het is voor het goede doel. doe rustig aan haha jullie zijn nieuwsgierig ja, maar dat mag wel hoor. ik heb een zoon van 14, en dochter van 11, en de jongste is dus 1 en half. en allemaal zelfde papa (en mama) hahaha linka doe jij ook rustig aan ga zo even een kleurtje in mijn haar doen, en bezig met een zoom in de buikband maken. en daarna weer op de bank, even rusten en ondertussen desperate housewives kijken.
Naat, gecondoleerd met de oma van je man. Esprit, sterkte met je rug! Puck, wat raar dat vochtverlies. Ik snuffel de laatste tijd ook af en toe even aan mn ondergoed How low can you go Ik duim voor je! Noura, thanx voor je antwoord op mn verzekeringsvraag. Heb het meteen aan mn vriendin gemaild. Ik kreeg net een brief dat ik de bon uit de Wij Jonge Ouders nog niet had omgeruild voor een Blije Doos. Maar ik had eerder al een bon via de mail gehad, dus de doos staat hier gewoon. Wat vinden jullie: kan ik er nog eentje halen? Zouden ze dan zien dat op mijn naam/adres 2x iets is afgehaald? Ik ben echt zon muts die dat niet durft Ik ben het zwanger-zijn nog niet zat, maar begin wel af en toe te denken aan de tijd na de bevalling dat mn buik weer plat(ter) is en mn lichaam weer meer van mij. Maar nu wil ik nog een aantal weken genieten van mn buik. Ik vind het verbazingwekkend hoe snel mn zelfbeeld zich heeft aangepast en die buik nu gewoon bij me hoort. Ik denk dat ik het wel fijn vind om de komende weken langzaam aan te wennen aan het idee dat ik het kindje straks niet meer altijd veilig bij me heb. Zat van de week op mn werk met mn handen op mn buik en dacht opeens: straks zit ik hier ook weer, maar dan zit dit kindje op een kdv ofzo. Vond ik opeens niet zo leuk. En het schijnt ook wel even wennen te zijn dat mensen nu van alles voor je willen doen en straks niet meer. Hihi, ik probeer er niet te veel aan te wennen, maar het is zeker wel luxe dat mensen me een stoel aanbieden of drinken brengen of zware dingen voor me tillen. Nog eventjes van genieten!
Dacht ik al hoor Wel leuk met leeftijdverschil hoor, mijn stiefzus heeft een dochtertje van 13 jaar, van 7 jaar en tweeling van 1 jaar, maarrrree allemaal hebben verschillende vaders! Poeh he! Haha, maar ze is toch blij met kinderen hoor, oudste en jongste zijn onverwacht en middelste is gepland (moet ze maar niet op verkeerde mannen vallen gaat juist fout, maar het gaat heel goed met haar en is nog steeds alleenstaande) Leuk hoor oranje band, haha!
puck succes ik hou het in de gaten en goed dat je naar mama kim hebt geluisterd. hihihihih ik ga ff boodschapjes doen. laterz gr kim
Je krijgt een meisje he? Hmm..ik denk even mee. Aya Fadoua Imane Souad (vind ik echt mooi) Ik ken eigenlijk wel veel mooie Arabische namen...gelukkig ben ik er al uit! (maar die ga ik hier niet noemen, hihi).
Nou, nu we weer een beetje meer van je weten, doe ik er nog een complimentje bovenop: je ziet er echt heel jong uit voor kinderen van die leeftijd hoor!
Ik heb dus nog steeds geen bon gekregen, en nu wil ik bellen, maar ik weet eigenlijk niet goed bij wie ik moet zijn voor die doos. Staat er soms een telefoonnummer op die brief die jij gekregen hebt?
ondergoed snuffelen... hahaha tja... niks aan te doen... het is soms inderdaad te vochtig allemaal om maar klakkeloos bij de was te gooien... toch even checken... @Puck succes meid! hoop dat het meevalt @chantico soms zie ik foto's van mezelf van afgelopen jaar. lekker plat buikie en dan de mobiliteit die daar bij komt! mis dat wel es hoor, en heb weer zin in sporten. maar ik geniet ook gewoon nog van mn buik, het is toch zooo speciaal je kindje 24u per dag bij je te hebben. het is bijna geen minuut uit je gedachten (en anders wordt het er wel weer subtiel ingeschopt! haha). straks is beebje ineens algemeen bezit, nu is ze nog veilig bij mij. poeh, wat zal dat wennen zijn zeg!
@ Noura, Nou dat is ook weer duidelijk Ik heb 2 marokaanse coolega's met erg mooie namen vind ik Athika en Khadisha (spreek je uit als Gaadiesja) @ Puck spannend! Ben benieuwd!
@Daisy1975; Wat lekker dat ze komen poetsen en strijken. Ik wou dat ik ook van die mensen om mij heen had. @Bemy; Doe je het rustig aan meid. Dat is zo toch bijna niet meer vol te houden @Tammy; Wat fijn dat alles er goed uit zag op de groeiecho @Schatje; Beterschap! @Cynthia@Esprit; Het wordt er idd allemaal niet lichter op. Maar onthouden waar we het voor doen @Philly; Wat leuk dat je ook in Tilburg naar het kraamhotel gaat. Ik ga er als het goed is alleen voor de bevalling naar toe. Blijf jij er wel een week? @Puck;Succes bij de verloskundige. We hopen snel goed nieuws van je te horen @Linka; Sterkte meid! @Chantico;Gewoon ophalen die blije doos. Ik geloof nooit dat ze dat helemaal bijhouden. En je hebt bovendien toch een tegoedbon. Groetjes Silvia
Dames mijn dag kan niet stuk vandaag Eerst een mooie groeiecho vanmorgen en nu kan ik jullie melden dat WE GAAN TROUWEN 23 juli is het al zover dus mag nog snel van alles gaan regelen hahaha. We doen het voor de kleine die op komst is zodat alles goed geregeld is maar natuurlijk ook omdat we gewoon stapel op elkaar zijn