Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goed zo puck. je kan met die kleine mar beter het zekere voor het onzekere nemen toch? en je hebt weer een echo gehad. ook leuk toch? fijn dat ales goed was

gr kim

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Puck dat is fijn om te horen!
    Maar je weet maar nooit, dus goed dat je toch de vk had gebeld :D

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

ik heb de Wij Jonge ouders ontvangen maar geen bon? zal ik die dan apart opgestuurd krijgen soms?

Voor de rest gaat het wel weer alleen ontzettende jeuk op mijn buik :(

Ben weer een beetje opgeknapt gelukkig!

Straks lekker voetbal kijken! ;)

Groetjes

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Puck: oh, wat fijn zeg! Dat alles goed is! Ehm...heb nog niet zo'n behoefte aan een niagara-waterval langs mn benen hoor, pfff....wat is er dan nog veel dat je dan niet weet hè?

@Tammie: gefeliciteerd meis! Leuk leuk!

Whahahahaha heb me net geprobeerd te hijsen in mn oranje-shirt, hahahaha, ben echt net zo'n rollade en had moeite om m weer uit te krijgen, hihi....nu maar met zo'n oranje stola om en hoed op...

Fijne (voetbal) avond meiden!

Liefs

5. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hier alles goed. Wel erg druk met het helpen regelen van de crematie van oma.
    Vanmiddag uit het werk naar het rouwcentrum geweest om de laatste dingen en de kaarten te regelen.
    Moet wel een beetje oppassen, want heb vandaag erg veel harde buiken gehad.

Puck: Fijn dat alles goed is.
    Esprit: Ik heb een shirt van manlief aan, is wel erg te groot, behalve bij mijn buik hihi.
    Linka: Dikke knuffel vanaf hier, hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Petra: Gefeliciteerd met je verlof. Ik heb nog 3 1/2 week te gaan, ben echt aan het aftellen!

Verder ben ik wel bijgelezen, maar heb niet alles onthouden, zal het weekend weer mijn best doen.

Fijne (voetbal) avond voor iedereen.

6. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    petra: lekker verlof! geniet ervan meis!

tammy: gefeliciteerd met jullie bruiloft zometeen! super romantisch!

linka: sterkte met alles...

naat: luister naar je lijf eh! het is een emotionele tijd voor je en druk ook! sterkte met alles!

esprit: hier alles geel en rood, spanje speelt morgen weer, zelfs gwyneth is in het geel/rood gestoken en heeft haar voetbal pyamaatje aan! ik lees de krant op de bank...tis wle lekker stil op straat, en de domino's pizza werd erg snel bezorgd! jammie!

7. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    voor denicepino en andere meiden!: ik ben vorig jaar oktober bevallen met Remifentanil. het wordt toegediend met een klein pompje en een infuus in je hand, je kunt het zelf toedienen wanneer jij denkt dat het nodig is, of je man! de baby heeft er geen last van. het is binnen 10 minuten je lichaam helemaal uit! steeds meer ziekenhuizen hebben het in huis, omdat het zo vrouwvriendleijk is. Baringspijn is de ergste pijn die er bestaat, op nummer twee staan nierstenen...als je van te voren weet wat een ziekenhuis in huis heeft en als je zelf nadenkt over wat jij wilt, ga je heel relaxed de bevalling in en je partner ook! kijk op: www.kindenziekenhuis.nl Er is ook veel info over Remifentanil op google...

debbie: een scheur geneest veel sneller dan een knip en voel je ook veel minder. dit is algemen bekend. Ook een reden waarom veel vrouwen vermelden op hun geboorteplan dat ze absoluut niet willen ingeknipt , maar liever inscheuren (kijk op www.cicli.nl) ik was ingescheurd op 3 plekken, heb niets van de hechtingen gevoeld en nooit pijn gehad, was na 6 weken weer zwanger! of je inscheurd heeft natuurlijk ook te maken met hoe het persen gaat, gewoon luisteren naar wat de VK zegt, als zij zegt, nu niet persen maar ademen, hoe graag je ook wilt persen, niet doen! want dan komen de scheuren! inknippen doen ze schuin in je bilspier, vandaar de pijn en het langzame genezen...

mama Jennifer heeft gesproken! ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, ik wil gewoon dat iedereen goed voorbereid is en weet wat er staat te gebeuren! dit is jouw lichaam en jullie baby, en jullie gezondheid! kennis is zeer belangrijk! fijn weekend! dat oranje maar mag winnen!

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Remifentanil heb ik ook gehad tijdens mijn bevalling. Mede daardoor kijk ik terug op een hele fijne bevalling.
    Ik ben wel geknipt. Mijn gyn. geeft daar juist de voorkeur aan boven scheuren. Hierover zijn de meningen dus verdeeld. Ik ben heel snel en zonder last genezen. Daarin heb ik dus duidelijk een hele andere ervaring/mening dan Jennifer.

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    joeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

4-1

:p

10. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Wat zijn die hollanders goed!!!

11. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    gefeliciteerd nederland! hier weer een hork van een vent naast me die me wakker houdt, maar weer opgestaan, vanmiddag maar weer even liggen, de dagen gaan wel snel zo!

12. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    pendrag: thanks voor je reactie, welk ziekenhuis ben jij bevallen? werd je goed behandeld? wanneer gaven ze je Remifentanil? boden ze je het aan op een gegeven moment na een poos weeen, of kreeg je het redelijk snel? vond je man het ook fijn dat jij het kreeg?

Ik was er ook erg blij mee, had het ziekenhuis van te voren uitgezocht, er gaan hier gruwel verhalen over het ziekenhuis in Hilversum, dus wij zijn in amsterdam beland, gwyneth werd binnen 5 uur geboren, het was heftig, maar door de pomp goed te doen!

mbt uitscheuren: er staat in alle vakliteratuur en alle VK's zullen het je zeggen , dat scheuren sneller genezen...omdat ze dus echt de spier in je bil doorknippen, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen! geen vrouw is hetzelfde! en hier op het forum kunnen we elkaar voorlichten en helpen en geruststellen gelukkig! hoe meer ervaringen we delen, hoe beter! lees je goed in van te voren en vraag je VK de oren van haar hoofd, daar zijn ze voor!

pendrag: hopen dat het droog blijft voor jullie nieuwe dak! wel fijn om weer thuis te zijn? ook al is het nog veel klussen?

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hier ook erg vroeg wakker :( Heb de hele nacht slecht geslapen, lag maar te draaien (voor zover dat gaat ;) ) en naast mij een man die heel tevreden lag te snurken! Ben er net maar uit gegaan, heeft toch geen zin om te blijven liggen.

Gisteren de wedstrijd nog wel gezien! 4-1! :) :({|= \:D/

Fijn weekend!

Liefs, Puck

14. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    puck: hebben wij dezelfde vent? klinkt erg bekend in de oren allemaal!hihihi!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hier ook slecht geslapen maar niet door mijn vent :)
    Ik had rugpijn, heuppijn, handen die pijn doen door vocht...buik die in de weg zat, onrustige benen :rolleyes: dat was het denk ik.....

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wij hebben ook gekeken, wat geweldig dat Holland doorgaat! Heerlijk haha!

Even over inknippen, bij mijn eerste bevalling ben ik ingeknipt en 4 of 5 hechtingen, dat was hel en kreeg ontsteking 4 weken pijn gehad en daarna kon ik langzamer sexen. Scheuren geneest idd sneller dan inknippen, je merkt ook niet veel van.

17. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Jennifer: Ik probeer goed naar mijn lichaam te luisteren, al valt het niet mee. Gisteren was mijn buik erg dwars, voelde zwaar, zat me in de weg en had veel harde buiken. Vandaag ga ik me dan ook echt rustig proberen te houden.
    Vanacht wel heerlijk geslapen, dat is wel lekker.
    Bedankt voor alle info over de bevalling, ik zal eens op site gaan kijken. Heb totaal nog niet nagedacht over pijnbestrijding.

Puck: Meid ook al zo vroeg wakker.

Wat waren de jongens goed he gisteren! Kwart finales hebben we in ieder geval gehaald. Ben benieuwd wie de tegenstander wordt! Ik gok op zweden.

Vandaag wil ik even naar de stad om de laatste spullen te kopen, 2 bigshirts voor de bevalling, oma onderbroeken en een setje voor de kleine die ze na de geboorte aan kan.
    Vanavond een verjaardag en verders houdt ik me rustig.

Fijne zaterdag allemaal

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Tammie: Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Nu maar snel alles regelen, want er komt stiekem meer bij kijken dan je denkt.

@Binnabinna; Gaat het al weer wat beter met je stuitje?

@Petrabr; Geniet maar lekker van je verlof!

@Puck; Gelukkig was het 'loos alarm' en heb je weer even je kindje mogen bewonderen.

EEN FIJN WEEKEND GEWENST!

Groetjes Silvia

19. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Goede morgen beste meisjes,

Even iedereen een goede morgen wensen,

Heb heleaas nog niet terug gelezen..

Gisteren weer de bajesdag overleefd, alleen hebben ze mij 2 x misgeprikt, waardoor ik nu bijna mijn linkerhand-pols niet kan buigen...erg opgezet en vol met vocht....aaaaaaaaaaaaaaawwwwwww doet zo een pijn. :(

nog 6 behandelingen!
    Ze willen volgende week wel weer een echogroei.

Ik probeer vandaag nog op iedereen te reageren, als het me lukt!

xxxx

20. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    My Angel: Weer eentje achter de rug, nog 6 te gaan. Het begint echt wel te korten hoor!

Het slechte slapen heb ik ook.

Voor de rest wens ik iedereen een prettig weekend en gaan wij vandaag een hele dag shoppen: suikerbonen bestellen, inkopen voor thuis, naar Ikea, Saturn, Dreamland, Vandenborre, trouwalbum gaan ophalen want die is klaar! Hopelijk nog wat tijd over om naar het kerkhof te gaan om nog eens een bezoekje te brengen aan men vader en dan vanavond lekker gaan eten met vrienden.

Ik weet nu al dat ik morgen plat op de bank lig ;)

Deel Deze Pagina