@Jennifer: mijn gyn. is er echt van overtuigd dat een een knip beter geneest en ook beter te controleren is hoever/welke kant op. Maar goed, precies wat jij zegt: laat jezelf goed voorlichten. Ik ben in Assen bevallen. Drachten is voor ons voor de hand liggender qua afstand maar dat is een rotziekenhuis om te bevallen. In Assen heb ik zelf op een gegeven moment om pijnstilling gevraagd. De verpleging heeft toen meteen met de dienstdoende gyn. overlegd en ik kreeg zonder verdere discussie mn heerlijke pompje. Mn vriend was er ook blij mee.
goeimorgen meiden wt heb ik weer genoten van onze jongens.wat zijn ze goed.en wat was het een prachtige wetstrijd @petra geniet van je verloff @linka sorry dat had ik niet gelezen @puck wat fijn dat het goed met je gaat en dat ze het allemaal gecontroleerd hebben @ espirit erg he dat je niet ales meer aan kan wat je aan wilt @naat sterte met de crematie @jennifer veel plezier vanaf met spanje. mischien komen ze me kaar nog wel tegen volgende week. nederland tegn spanje dan @naat even over de oma onder broeken.zullen boxer shorts ook goed zijn weet jij dat of ander mischien iemand ander @duster2000 nee het wordt alleen maar erger. moet het maar goed in de gaten houden @my angel dat is even vlink balen dat ze mis geprikt hebben. @aykietje rustig aan he. maar geniet van je dagje shopen nou zoals ik net al schreef. mijn stuitje wordt alleen maar erger. heb nu als ik te lang stil sta ook moeite om weer op gang te komen moet het dus maar even goed in de gaten houden. LIefs sabirna
Goedemorgen dames, @daisy, ik denk niet dat ik echt spannende dingen ga doen in Oss, lekker theeleuten en flink bijkletsen. M'n vriendin heeft 1,5 jaar in New York gewoond en omdat ik toen net was bevallen heb ik nooit de kans gehad om langs te gaan. Nu is ze weer terug en kunnen we even wat schade inhalen. @noura, dan gooi ik ook nog maar met een complimentje, je bent altijd zo lekker bezig met lekkere dingen koken en bakken en tussendoor nog wat in elkaar naaien en dat ook nog 3 kinderen en een baan! petje af hoor. het klinkt altijd zo gezellig bij jou. @puck ik heb nog wel een paar keer gekeken gisteravond of ik een sms-je had, dus ik had al een vermoeden dat alles goed was. nooit geweten dat je daar zo'n last van kon krijgen. maar in dit geval is het beter dan vruchtwater, want dan moest je waarschijnlijk weer plat. @petra, lekker he verlof! kun je je echt geestelijk gaan voorbereiden op wat er allemaal komen gaat! @esprit ik moest wel erg lachen om je rollade verhaal. bij het WK pas je 'm vast weer @naat vervelend he als die regeldingen bij een crematie, het moet gebeuren, maar zeker nu staat je hoofd er helemaal niet naar. sterkte en let goed op jezelf. @jennifer, volgens mij heb ik iets gemist, maar ben jij Spaans? of je man? mijn vk zegt ook dat een scheurtje beter geneest dan een knip, maar met scheuren heb ik geen ervaring (knippen wel helaas) @duster: Ja ik ben van plan om m'n kraamtijd door te brengen in het kraamhotel. Is me erg goed bevallen de vorige keer. Dag en nacht zijn er mensen die je bijstaan en dat vond ik erg prettig. @my angel, fijn dat je weer thuis bent, doe rustig aan, kun je even bijkomen. Nog 6 keer dat klinkt alweer goed toch? Ruim over de helft. (alhoewel ik makkelijk praten heb, want ik zou er ook van balen hoor!) @aykietje jeetje jij bent ambitieus, ik krijg al rugpijn als ik het lees hihi. veel plezier met al je plannen! @pendrag: goed dat jij hier ook je ervaring neerzet, ik denk dat het een hoop spanning weg kan nemen voor meiden die voor het eerst moeten gaan bevallen. Het is bij mij niet opgekomen om pijnstilling te vragen bij de eerste (je wilt toch niet "zeuren"), nu weet ik dat de mogelijkheid er is en ga ik een stuk rustiger de bevalling in. Ik was nogal bang voor weer een knip, maar mijn vk zegt dat het bijna niet voorkomt dat bij een tweede ook geknipt wordt. @binna: jij hebt vast genoten gister van de wedstrijd. Ik moet zeggen, ik ben er een paar keer langs gezappt en zelf ik vond het best spannend. Het laatste half uur heb ik in bed met een half oog gekeken terwijl ik aan het lezen was. Vervelend he die startpijn, hopelijk wordt het niet erger. Nou meiden, dat was het weer even voor nu. Ik ga straks richting station. Fijn weekend allemaal. liefs Philly
Hi meiden, ik heb geprobeerd alles terug te lezen, maar sorry als ik niet op iedereen kan reageren...maar zal mn best doen. @lique80: fijn om te horen dat de klachten, weg zijn, dat moet je er niet eens nog bij hebben @Philly: Dank je meis, nog 6 behandelingen te gaan!pfffffff @sjorsje: stress speelt natuurlijk bij jou ook een grote rol,hoop dat het beter met je gaat.. knuffel @Esprit: gaat het een beetje met je rug? @Tammie26: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huweliijk @CynthiaB. das wel raar meid, ik ben 14/8 uitgerekend, en heb al 2 weken geleden die bon gehad! @Noura, wat doe je me aan? CHOCOLADE CAKE EN MAROKAANSE THEE HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM En zijn jullie trouwens al uit de naam? @petrabr; en nu gaan genieten...... @Puck2008: zeker een gerusstelling dat er niks aan de hand is, zo een ctg geeft je altijd wel weer een goed gevoel... @schatje1: fijn dat je weer opgeknapt bent. @sjudith: ach meis toch, wat maken we mee als zwangere vrouwen...ik zou zeggen doe een kussen onder kje arm en leg je hand erop, dat verlicht soms de pijn. En voor je heup pijn is het ook lekker om een kussen tussen je benen te leggen,helpt bij ook wel. Jij had toch ook bekkeninstabiliteit? @naat80: veel plezier met de inkopen, en hoop dat je een gezellige verjaardag hebt. @aykietje: Ach meid, ik heb al 14 weken achter de rug, dus hou de moed er nog wel in.... Trouwens je baby kamer, vind ook wel mooi hoor, ben gek op die kleurcombinatie. En veel plezier he vanavond, je zal idd wel bekaf zijn, maar daarna kom je lekker bij toch? @binnabinna; 2x keer viel wel reuze mee...de eerste keer ben ik namelijk 4x misgeprikt, en dan nog had die arts.ass de lef om te zeggen..tja mw je moet toch een infuus hebben he..... En toen zei ik ..dokter, als ik 20 weken lang elke week 4x misgeprikt word, dan heb ik straks geen vaten meer...nou je moest dat gezicht eens zien... @Rebbel: hoe is het met je meis? Wie allemaal van de meiden, hebben hier nou een geplande keizersnede? Verder wens ik jullie een fijne dag/weekend verder. xxxx
@ my angel: Ik had kussens tussen mijn benen, onder mijn buik en onder mijn arm Maar dat mocht niet baten. en zover ik weet geen bekkeninstabiliteit! Oooo ben helemaal blij, wilde zo graag een babywrapper, maar vond ze duur. Nu zit er bij ons om de hoek een Turkse winkel met allerlei spullen. En die verkoopt een wrapper, voor 10 euries! Hardstikke mooi en lekker zacht!
@sjudith, wat fijn zeg dat je er nu 1 hebt gevonden @lique80, fijn dat het beter gaat @myangel, wat vervelend zeg dat misprikken. Nog 6 keer, dus nu gaan aftellen! Voor mij geen geplande keizersnee, tenminste nog niet @sjorsje, rustig aan meid. Probeer ook aan jezelf te denken, ookal snap ik dat dat heel moeilijk is. @puck, gelukkig is alles goed! Rustig aan doen hoor! @philly, fijne dag! @petra, heerlijk verlof! @esprit, jij al rollade . Had de rest direct wat te eten tijdens de wedstrijd! Ach over een tijdje lukt het vast allemaal weer! @naat, sterkte met alles voor de crematie!pas goed op jezelf! Heb je de laatste spulletjes al gekocht? Ik moet nog shirts voor de bevalling. De rest is klaar. Ik heb van die zwangerschapsonderbroeken. Heb ze nu ook regelmatig al aan. Erg erg groot, maar knellen nergens, heerlijk! @linka, wat vreselijk zeg dat verhaal over inknippen. @jennifer en puck, mijn man lag ook te snurken naast me vannacht. Die heb ik een flinke klap verkocht, toen stopte het wel @binna, wat vervelend zeg zo'n last van je stuitje @aykietje, druk dagje inderdaad. Maar wel leuk natuurlijk. Morgen maar extra veel rusten @Tammie, leuk joh trouwen! Ik ga straks ook nog even naar bed. Vanavond naar Guus Meeuwis, hoe ik dat vol moet houden weet ik nog niet. Maar ja we zullen zien. Verder krijg ik steeds meer last van bevallingskriebels. Het komt steeds dichterbij en maak me nu toch wel zorgen over de pijn en de eerste dagen met de kleine enzo. Maakt me allemaal zo onzeker :S Maar het zal vast allemaal goed gaan komen. Al ben ik er nu nog niet zo van overtuigd!
heey meiden heb vanavond feest dus doe het de hele dag lekker rustig aan.. Mijn oma word 70 morgen en die geeft een groot feest in een zaaltje met eten en muziek enzo! wel leuk alleen zo bang dat ik het niet volhou.. Voor de rest gaat het wel.. bloedwaardes die ik elke keer prik zijn zo verschillend.. ene keer veel te laag en dan weer te hoog ik snap er niks meer van.. Kleine voel ik elke dag heel goed gelukkig dus die geeft dat het allemaal goed gaat haha.. ben heel benieuwd naar volgende week vrijdag naar onze groei echo.. Collega van mij is ook bevallen heeft een meisje gekregen van 9 pond en 55 cm echt een flinkerd dus haha Nou voor de rest weet ik het even niet meer haha Groetjes
jah haha dat hoop ik ook.. ze heeft ook een keizersnede gehad.. ze hadden haar 2 keer geprobeert te strippen maar is denk ik niet gelukt.. Groetjes
wow wat een avond gister he? ik kan in ieder geval mijn oranje buikband nog een paar keer aan daisy je mag gerust volgende keer een stuk cake komen halen hoor hihi super zeg dat meedenken met die namen. alles wat leuk lijkt word gewoon bij de lijst opgeschreven brr slecht geslapen vanacht, moest en naar de wc, en werd wakker van gesnurk petra super zeg, verlof. ik moet dinsdag nog wat afsluiten, maar dat is meer gezelligheid. en ik denk nog 3 avondjes werken want de rest kon ik opvangen met de vakantiedagen. die 3 avondjes, werd wat moeilijk, maar vind het wel lekker hoor. nou my angel, blij dat je die dag er weer op hebt zitten. wat erg van je hand aykietje shop ze binna sterkte met je stuitje naat sterkte met de crematie haha esprit, rollade in het oranje puck fijn dat het geen vruchtwater was haha philly, altijd gezellig valt wel mee hoor, mijn humeur is vandaag verre van gezellig te noemen judith geweldig dat je een wrapper hebt gevonden, want ze zijn zeker duur, ik heb er eentje gekregen als kraamcadeau voor mijn zoontje, lekker voor de winter daisy ik had 2 maxicosis. ik heb de buzz papillon, en daar ook de papillon maxic bij. ik had ook een zwarte en die is nu verkocht aliekeleppink, veel plezier bij guus. en zorgen voor de bevalling is wel normaal hoor, het gaat allemaal vast geod komen wow 9 pond is flink ja nou ga even snacken
oh vergeet ik te zeggen. in een van die gratis dozen zitten 2 kortingsbonnen van de pampers, van 2.50 korting per pak. dan kan je zo`n pak newborn halen voor 2.20 p. stuk. in een andere doos had ik nog een bon waarbij je 5 euro retour krijgt nadat je de kassabon terugstuurt. dan heb je dus gratis newborn, of een 3 tot 6 kilo pak voor 4.99. de bonnen van mij waren nog houdbaar tot eind juni en juli. dus als jullie ze ook hebben , niet vergeten. want luiers gaan heel hard! en voorraadje hebben is lekker
Wat onderbroeken betreft: ik vind zelf als je nog kraamverband gebruikt die netbroekjes uit je kraampakket het lekkerst zitten. Daarna heb ik mn zwangerschapstenten weer aan gehad. Toen die te groot werden (vloeien was toen ook gestopt) kon ik mn normale ondergoed weer aan.
Netbroekjes lijken mij niet erg lekker zitten...knelt dat niet? Ik moet idd wel even wat tenten kopen....iemand suggesties? Hema? Zeeman? Wibra? Markt? En echt omadingen? Of gewoon grote slips? Pfff ik heb echt een rotdag vandaag Buik is zeer zwaar momenteel en zit erg in de weg! Begin het wel zat te worden En ukie heeft vandaag ook nog geen moment stil gelegen!
hey meisjes nou ben weer terug van shoppen. heb deo shampoo tandeborstel etc alles voor in mijn vluchttas. ook nog wat onderbroeken (seamless van de hema) gekocht. en een hemdje die erbij hoort om eventueel in te bevallen. ik heb ook twee zomerjurkjes gekocht eentje zwart en eentje bruin om eventueel in te bevallen of in te slapen in het ziekenhuis. maar nu ik thuis ben vind ik ze eigenlijk veel te leuk en ga ik ze zo dragen denk ik. ik koop wel een paar t-shirts om in te bevallen of ik jat er eentje van manlief hihihihihihi gr kim
Hi meiden, Grappig om al die kraamverband en onderbroeken verhalen te lezen..... Ja komt nu wel allemaal steeds dichterbij he Ik heb bij mn vorige bevalling weinig gevloeid, maar bij ieder is het anders natuurlijk! Heb wel genoeg, ondergoed, en pyama´s in mn vluchttas zitten. 5 dagen ziekenhuis, en daarna nog eens 4 dagen kraamhotel, dus wel nodig natuurlijk
Netbroekjes knelden bij mij niet. Wel even aan de zijkant ingeknipt zodat de pijpjes wat ruimer waren. Maar goed, ik was aan het eind van mn vorige zwangerschap dan ook zo'n 120 kilo!
oh dat is een heel gewicht ja. het is ook onvoorstelbaar als je die netdingen ziet dat je gaat denken dat dat fijn gaat zitten, maar het is echt zo, ik heb ze ook fijn kunnen dragen. daarna ook aan de hemaslips, heb ze van de week ook gekocht... verder had ik laatste keer ook weinig gevloeid, maar heb daar een injectie voor gehad met de bevalling. die was voor het vloeien. hier is er eentje die steeds de hik heeft en volgens mij heeft ze vanmiddag radslagen geoefend, jemig wat een acrobaat zeg
Noura: welkom to the slecht slapers club! we zijn al met een heel groepje meiden dat slecht slaapt nu! het hakt er wel in! Pendrag: ik sluit me aan bij jouw tenten verhaal! Hier ook nu 120 kilo zwaar! balen! voel me er vreselijk onder, anyways...die netonderbroekjes knellen niet en zitten heerlijk inderdaad! ik heb een doosje gekocht met 4 net onderbroekjes in Engeland, weet niet of je ze hier ook kunt krijgen... sjudith: ik ben fan van de Hema zwangerschaps tenten persoonlijk! gaan per twee, je kunt ze ook thuis laten bezorgen eventueel, kijk op hema.nl. Philly: ik ben getrouwd met een spanjaard! hij zit nu beneden op de bank in zijn rood/gele shirt naar de wedstrijd te kijken! hij had voor vanavond speciaal jamon gesneden en een spaanse tortilla de patata gemaakt! maar de zwden zijn wel goed geloof ik... my angel: echt sjit van je hand! wat een boeren! is hij nog opgezwollen? kan je hem bewegen? sterkte nog met de laaste 6 bajesdagen! akieleppink: veel plezier bij guus meeuwis! je zult er wel zijn nu! vertel ons hoe het was please? naat: jouw rustige dagje zou bij mij een drukke dag zijn girl! take it easy! kracht toegewenst voor de crematie...