Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik slaap nog steeds goed snachts, alleen dat ik wel af en toe uit moet voor wc natuurlijk maar de rest prima ;)

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Jennifer
    Ik zal een op de site van Hema neuzen. leveren ze de stokken erbij? Of moet je die apart kopen? :) :)

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @sjudith: nee meid, die moet je apart bijbestellen!

4. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Hier even een ''kleine'' actie - reactie van mij:

@Tammie26 - GEFELICITEERD ! leuk dat jullie het huwelijksbootje instappen voor die kleine er is.

@Binnabinna - Hoe is het met je stuitje?

@Linka - sterkte meis. Als je lichaam even niet wilt en dan ''prive'' nog het een en ander tegen zit dan valt het niet mee. Kop op meis, er komen betere dagen!

@Buddy Petrabr - Geniet ervan! lekker hoor zwangerschapsverlof (ben jalours :oops: ) nu is het aftellen echt begonnen.

@Puck - inderdaad fijn dat ze het zekere voor het onzekere nemen. Maar het beste van allemaal is natuurlijk dat alles goed is. ;)

@Aliekepink - veel plezier bij guus meeuwes

@Noura - ik denk dat jouw oranje band geluk brengt. Dus volgende keer weer aan!

Ik heb gisteren het kraampakket ontvangen, ik heb alleen nog geen puf gehad om te kijken wat er allemaal inzit! Verders vanmiddag alvast even begonnen met het schrijven van de enveloppe. Morgen ook maar weer even m'n vluchttas verder afmaken, alleen m'n Vent pakt er telkens weer wat uit! grrrr.... batterijen, fototoestel ! als hij dit maar niet over een paar weken doet! want dan %#*^@!$^* !

@ Alle dames, nog een fijne avond !

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :confused: :confused: nou ja ook lullig :(

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Proefdruk is binnen van geboortekaartje,wowie!
    We vinden m echt superleuk,gelukkig!
    Bestellen maar,weer wat geregeld,zo komen we iedere keer een stapje verder ;)

Wat een wedstrijd gister zeg,ik heb er echt van genoten,wat zijn ze goed onze jongens heh! =D>

Sorry heb niks terug gelezen,heb vanmiddag op bed gelegen en net gegeten,zo lekker douchen en op tijd mn bedje in!

Fijne avond!
    xxx

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeiavond meiden

@piliy ja ik heb zeker genooten maar ik hou ook van voetbal.wij kijken veel westrijden

@my angels jeeje dat is wel minder dat ze steeds verkeerd prikken. en net wat je zegt als dat zo blijftt

@sjudith dat is inderdaat een leuke prijsje voor zo'n dingn

@aliekeleppink je bent nu al bij guus dus veel plezier wensen heb geen zin meer.dus vraag maar al vast hoe was het

@schatje hoop da tje een leuke verjaardag van je oma hebt gehad

@noura lekker hoor nog maar 3 avondjes ik moet nog 17 dagen. met die bonnen voor luiers had ik ook. maar omdat wij heel alergies aan leg bij ons is durf ik niet veel in te slaan. maar wel goei tip

@Pendrag tanxs voor de tips qwa het ondergoed ik heb nu ook nog geen zwangerschaps onder goed aan.maar gewoon me strings en boxers. dus had zo iets moet ik nou nog wat er bij of niet. mar bekijk het wel en doe dan eerst die van het kraampaker

@hoop dat je buik weer wat rustiger is.Kan echt vervelend zijn he

@mik dat doe ik ook gewoon een oud shirt van me man voor de bevaling

@bemy daarom wacht ik nog even met me tas te paken. en me stuitje doet nog steed heel zeer kreeg van iemand de tip om op harde stoelen een zwembad te legen en dat helpt wel gelukkig

@daisy wat leuk dat het kaartje zo gaaf is. hoe vondt je het om binnen te krijgen gek he. en dan die naam er op wordt het zo werklijk vindt ik

nou ik gaat lekker me bed in en spreek jullie morgen weer.hoop dat iedereen een beetje goed kan slaapen.

kuss droom zacht van jullie kleintje (s)

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :pale: boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeoeeeeeeeeeeeeeeee
    Ik zit de komende tijd in een mitella :(

Had in november mijn AC-gewrichtsspier (gewircht tussen schouder en sleutelbeen) gescheurd...en ja hoor nu weer!
    Oooo en ik slaap al zo klote :(

9. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi meid,
    Dank je wel, nog 6 keer idd.

Mn hand/pols doet erg veel pijn, en voel dat het vat gewoon opgezet is, en kan gewoon mn pols heel moeilijk buigen...
    Maar hopen dat ik geen onsteking krijg of zo..pffff
    Gelukkig is het mn linker hand, aangezien ik heel erg reschthandig ben!

Maar goed volgende week zullen ze toch in mn rechterhand moeten prikken, aangezien mn linkerhand nu wel rust moet hebben!

En meiden, ik ga mn bedje opzoeken, heb veel last van harde buiken vandaag.

tot morgen en welterusten allen.

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik slaap al heel lang slecht, en dat plassen dat ben ik al bijna gewend.
    alleen afgelopen nacht was een drama. naja, gaat vanacht denk ik wel goed komen

pff wat een toestand zeg myangel met je hand, ik hoop echt dat ze volgende keer goed prikken

waaaah judith dat is ook wat. hoe lang moet je de mitella aan?
    doe je wel voorzichtig want met 1 hand alles doen lijkt me ook lastig

binna, bij etos zeiden ze me dat als de luiers niet goed waren of ze groeiden snel uit de maat kon ik ze ook ruilen, ook over 2 maanden, want die dingen gaan niet over datum.

super daisy dat jullie nu ook uit het kaartje zijn, zeker weer een stap verder

linka weet niet of ik je al sterkte hebt gewenst maar bij deze een knuffel voor jou!

jennifer wat is jamon? en jammie tortilla, mmmmm

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ noura
    jaaa ik type met 1 hand hahaha :)
    hiervoor had ik 6 weken...:(
    Zal nu hoop ik korter zijn!

Ps zat er nog wat tussen mijn namen?

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oef My Angel, hopelijk zakt het snel af, rusten!

En judith ook in de lappenmand, hopelijk ben je er voor de bevalling van af!

Oh, dames, vorig jaar om dit tijdstip kreeg ik zeer regelmatige weeen en had ik rond 21.15 mijn slijmprop verloren. Heb vandaag alle inkopen gedaan voor Sam haar verjaardag. Denk dat ik er klaar voor ben. Zo even douchen en dan lekker slapen. Morgen dus een drukke dag! Tot maandag!

Voor iedereen een goede nachtrust! Ik heb Klaas Vaak opdracht gegeven even langs te komen!

13. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    hey allemaal,

net terug van een hele drukke dag. Wij zijn vandaag ook nog ons trouwalbum gaan ophalen, jonge jonge jonge wat is hij mooi! De fotograaf heeft er echt haar werk van gemaakt.

Verder bijna alle winkels kunnen doen en dus redelijk veel geld opgedaan (daar gaat mijn vakantiegeld), de suikerbonen zijn ook besteld dus dat is ook weer in orde.

Was wel grappig vandaag, de eerste winkel ging nog en vanaf de volgende winkel heb ik gewaggeld :D Was wel blij dat ik af en toe kan gaan zitten.

Vandaag geëindigd met een Mongoolse BBQ en een lekker stukje taart!

Aliekepink, Guus Meeuwis klinkt wel goed, al ken ik er maar twee liedjes van.

Judith, Een mitella joh, ik zou het niet zien zitten, hopelijk ben je er snel vanaf!

Tammie, gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk

tot een van dezer!

14. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Is klaasvaak zo Luidruchtig? (grapje) Ben net wakker van een of andere luidruchtige mafketel ! Grrr. . . . Volgens mij is er in de straat achter ons een straatfeest aan de gang ofzo! Jeetje, wat 'n geweld hebben die mensen bij zich! En ik lag zo lekker te slapen :( En m'n ventje is niet thuis, dus dan vind ik dat al helemaal niks! En ik heb m'n slaap ZO nodig! :cry:

@Sjudith - hopelijk ben je er snel van af.

@Myangel - wie weet, geneest je pols wel heel snel.

@lique80 - Gefeliciteerd met de verjaardag van sam, veel plezier vandaag

Wat zijn we toch goed bezig iedere keer he dames! Mik heeft d'r vluchttas klaar staan, Daisy heeft d'r proefdruk binnen en Aykietje heeft d'r suikerbonen besteld (wat zijn dat eigenlijk? suikerbonen?)

Nou hopelijk kan ik zo weer m'n slaap te pakken krijgen! ik zal er eens achter aan gaan! . . . . . . .

Oja vandaag 31 weken \:D/ :whistle: Vind ik toch wel bijzonder met aftellen omdat ik nu van de 2-cijfertje's (10 weken) naar 1-cijfertje ga (9 weken)

15. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*02-08-2008:
    # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje/ Denkt zelf: meisje / Wordt: MEISJE

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN
    # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy

*16-08-2008:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 67 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 23
    :baby: JONGENS: 12
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 6
    :baby: ONBEKEND: 26 :(:

Wie gaat er als eerste bevallen? :(:
    * .............................?

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Tammie<-----> Binnabinna
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * jennifer70 <-----> joy72

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vluchtkoffer ben ik al mee bezig, ik heb al tiolettasje met flesjes in enzvooort die je schampoo en zeep enzovoort in kan doen, handig hoor! En nieuwe onderbroeken al gekocht en pjyama hoef ik niet, ik kan gewoon in oude hemd/topje dragen en ook voor in ziekenhuis gewoon topje want pjyama hou ik niet zo van eigenlijk en hoef ook niet nieuwe hebben en en heb ook joggingbroek bij gezet. Deo had ik al in voorraad (hehe, was in aanbieding haha)

Ik heb nog ff tijd, van de week ga ik babykleertjes wasse en evenloppen schrijven klaar moet nog postzegels kopen.

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wie eerst gaat bevallen, grote kans op Austin :) ! Ze is in juli uitgerekend toch :p ! (zie lijst waar bemy laatste update had gezet)

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :rolleyes: hoe zit dat met buddys? Dat snap ik niet helemaal?

Ik moet trouwens 2 tot 6 weken in de mitellla hangen :rolleyes:

Ooooo heb vannacht weer selcht geslapen! Door die arm, mijn buik, ukkie en noooooodweer :(

19. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Goeiemorgen meiden!

Al wakker vanaf 6.00 :confused: ....onweer en enorme hoosbui hier gehad....en mn ventje droomt lekker verder grrrr.....

Mn koffertje is zo goed als klaar, nog een paar kleertjes ff wassen...nieuw gekocht en was altijd al het nieuwe eerst ff...vind ik frisser op 1 of andere manier....Hadden vorige jaar een handbagagekoffer gekocht en ga die nu gebruiken als vluchtkoffer, maar vrees dat niet alles er in past, hihi....dan maar met 2 koffers, hahahaha :) :) Dat heb ik nou altijd hè, veel te bang dat ik niet genoeg bij me heb en dingen vergeet, kga ook altijd over het gewicht heen als we moeten vliegen :D :confused: .....

Al weer 33 weken meiden! T gaat nu lekker hard, mn beebje is volgens mij zich al aan het voorbereiden op de reis...hihi, voelt alsof ze/hij alles al aan het "inpakken" is...tjee wat is hij/zij druk! Superblij mee!

Heeft iemand trouwens nog wat van Joy gehoord/gelezen? Valt me op dat ze al een paar dagen niet aanwezig is? Ik hoop dat alles goed is met haar!

@Linka: Veel aan je gedacht gister! Was t leuk ff je avondje uit? Dikke knuf!

@My Angel: wat shit zeg van je hand en dan nu ook nog in de "fruitella" (zo noemt mn neefje dat, hihi)....

@Daisy: fijn dat jullie kaartje zo goed gelukt is! Heerlijk om weer wat af te strepen van het te-doen-lijstje! Hoe is t verder? Is het gerommel in je buik minder geworden? Hebben de meiden toch goed geluisters naar ons, hihi..... Hoe bevalt t in de nieuwe villa? Alles al een beetje op zn plekje?

@Miranda: hoe is t met jou meis?

@ Noura: Lastig hè, namen uitzoeken! Je hebt nog een paar weken...anders gooi je alle namen in een bakje en pak je er 1tje uit en dat word m dan gewoon....Klinkt makkelijk hè :( ;) Succes!

@Alieke: fijn dat het fotoalbum zo mooi is geworden! Kunt vast niet genoeg er in kijken.....

@Binna: hoe is t met je stuitje?

@Philly: veel kletsplezier meid!

Met mn rug blijft t aanklooien...pfff, t zit net boven mn billen en t schiet er telkens in, grom.....heb gister stof gekocht en moet die om mn middel knopen voor extra steun, moet zeggen dat dat wel een beetje helpt, maar loop echt voor l*l......En ik zag er al zo supersexy uit, whahahahaha......Ach t maakt t weer wat draaglijker en daar gaat t om....

We hebben trouwens een hele leuke oppas gevonden, heerlijk! Ze is heel flexibel en dat moet wel met mijn werk....pff opluchting hoor! Weer wat af te strepen van onze to-do-list!

Vandaag helemaal geen zin aan iets! En we moeten nog wel de papa-dag-bezoekjes doen vandaag! Bleh....klinkt egoïstisch hè?

Fijne papadag allemaal!

Liefs

20. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Klees net dat t Sjudith is met de mitella....sorry....hoop dat t snel weer wat beter gaat!

Deel Deze Pagina