Wie het eerst gaat bevallen? IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE ! ! ! ! Whahahaha.....mag van mij wel over 2à3 weekjes hoor...ben dan 35 weken..... Kwil zo graag ons wondertje in mn armen houden!
O, wat ben ik een trut zeg! Wat ongevoelig van me! @Sjorsje: hoe is t met je meis? Vandaag moet ook wel echt een emotionele dag zijn? Hoe is t met je vader? Dikke knuffel van mij!
Ik ook hoor, maar ik ben nu nog geen 30 weken dus vind ik nog erg vroeg maar ik weet het niet of ik kans heb op vroeggeboorte want Myrna was 3 weken te vroeg geboren, vraag ik wel as vrijdag aan me verloskundige die mijn bevalling heb gedaan, jaja, eindelijk om haar weer te zien, hihi!
Buddy, ja dank je, vind ik lief van je! Echt lief! En gaat het wel verder goed met mij hoor, kijk naar positief!
Zoo daar was ik weer nu een keertje op zondag ! 32 WEKEN ! YEAHHHHH schiet al lekker op zeg gister en eergister de laatste dingen gekocht voor in de vluchtkoffer. Dus die kan ik zo even in gaan pakken. Dan nog paar kleertjes wassen voor de kleine die ze aan gaat doen als ze geboren is en dan ben ik er klaar voor. Ze mag van mij ook welover een week of 3 komen ! Zou zoooooo graag haar in me armen willen hebben denk dat iedereen dat wel wil met de baby he maar nog even geduld hebben en dan is het zo ver. Dan kunnen we ons kindje vasthouden knuffelen en die schattige leuke kleertjes bij hun aan doen ! Heb trouwens bij de C&A een heeeeeeeel leuk vestje gehaald een witte gehaakte vest. was maar 8,95 euro ! dus ik gelijk kopen hihi heeeeeeeel fijne dag nog voor de meiden. Had graag gereageerd op iedereen maar ik heb het idee dat me geheugen weer eens niet mee werkt. Volgens mij gebruikt me meisje het vandaag.
goedemorgen, Ik moet mijn vluchttas nog inpakken, heb wel al onderbroeken en een t shirt klaarliggen, het is al iets. hahha mijn vriendin en dochtertje zijn thuis, het gaat goed gelukkig. wat ik me af zit te vragen, als je nu s avonds laat of s nachts bevallen bent, (thuis) dan gaat de vk weg, maar dan?, hoe zit dat dan met de kraamhulp, die is toch ook bij de bevalling? die gaat dan ook weg?dan ben je gelijk met je babytje alleen s nachts?
Volgens mij gaat verloskundige kraamhulp bellen of je man of vriend, dat weet ik niet precies maar vk laat je niet alleen met baby hoor
Heey hallo! Ook even een berichtje van mij! Heb wel veel teruggelezen, maar mijn geheugen heeft (net als ik) vandaag een rustdag ben ik bang... Las wel iets over het seamless-ondergoed van de Hema, daar zweer ik ook bij! En dan lekker een maatje te groot kopen zodat ze niet snijden/knellen, zit echt heerlijk en het zijn niet eens tenten! Dus dat scheelt weer dat je daar dan weer geen tentstokken bij hoeft te kopen, hihi! Hoe gaat het verder met iedereen? Merk dat de vermoeidheid bij mij nu wel toeslaat... als ik denk dat ik het rustig aan gedaan heb, denkt mijn buik en lichaam er anders over... En idd, het bekende nachtelijk plassen, het hoort er ook bij, maar daar slaap je ook niet echt lekker door... Ohja, en de kuitkrampen om de haverklap. Laatst sprong ik uit bed (terwijl ik de laatste tijd moeite moet doen om er uit te komen) omdat ik kramp in mijn kuit had, en wat zegt mijn hubby? "Hee, ga je fitnessen?" Mannen.. Verder gaat het heel goed hoor! Mannetje is nu weer in ons nieuwe huis aan het werk, samen met zijn vader en mijn ouders. Schiet ook al aardig op. In mijn verlof wil ik gaan verhuizen, ik wil er dan ook niet langer mee wachten, want om nu te gaan verhuizen met een kleine baby lijkt me ook niks. Dus zoals het nu lijkt gaan we in de week van 14 juli over, dus kan ik zo'n beetje al beginnen met inpakken. Ons eigen huis is nog niet verkocht, dus dat is wel balen. Maar onze makelaar zou er alles aan doen om ons huis alsnog zo snel mogelijk verkocht te krijgen. Maar denk dat alle makelaars dat zeggen. Hebben jullie misschien nog tips waar we via internet kunnen adverteren voor ons huis? Alle regionale kranten hebben we hier ook al gehad, en dat heeft helaas niks uitgehaald... Zo, ga ff verder neuzen op de pagina. Misschien tot straks! Xx
Neej, ze komt wel bij de thuis bevalling en plus praten hoe en wat, kraamhulp moet ook slapen hoor, anders meot je even informeren hoor heb je nog geen intake gesprek gehad van kraambureau?
Ik hoop dat ie snel klaar is en is ook voor jou fijner niet na de bevalling verhuizen, is erg vermoeiend idd. Ik duim hard voor je
vandaag 32 weken! joepie. van mij mag de baby ook komen hoor bij 35/36 weken, ik ben het nu zo zat, sorry ik weet wel dat het beter is dat hij/zij langer blijft zitten maar ik heb het vandaag helemaal gehad, ik slaap ontzettend slecht, heb pijn in de buik, en mijn kleintje ligt nog steeds in een stuit dus dat wiebelen helpt niks dus.
Dat hoop ik ook! @Rebecca5; Van harte met je 32 weken! Geeft niet hoor, dat je het even zat bent. Ze zeggen niet voor niets dat de laatste loodjes het zwaarst wegen.
goeimorgen meiden @sjudith jeejte meis dat is even vlink balen @sjorsje ik moet vanmorgen meteen aan je denken met de ze dag.hoest met je vader? @noura dat is een goede om te onthouden @lique80 al vast gefeliciteerd.en gek he dat het een jaar terug is @aykietje leuke he dat wagelen doe ik ook sinds ik last van me stuitje heb @bemy hoop dat je nog lekker hebt geslaapen @linka o je gaat goed je tas is al bijna klaar. vergeet je je dikke soken niet @sjudith een buddie is iemand waarje je telefoon nummer aan geeft.en die sms je dan dat het begonen is of als je in het ziekehuis ligt.zo dat wij het ook allemaal weten. @espirit dat wordt dan straks helemaal moeilijk als je voor de kleine maar 10 kilo exstra mee mag nemen. en van joy hebben we al een hele tijd niks gehoord @denicepino is het een beetje en dik vest.met een muts en wit. want dan heb ik hem ook ik vindt het zo leukkkk @rebecca5 als je thuis bevald dan bel je de kraam vaak al vroeger. en als je in het ziekhuis bent bevalen dan bel je haar waneer het geboren is.dus eerst je oudres schoonouders en dan de kraamhulp @QueenBee oo schiet al op. leuke hoor verhuizen (maar niet huis) maar als je er dan woont is het wel lekker van mijn mag de kleine ook wel eerder komen.maar ik reken er niet op want kan net zo goed later komen. nou vandaag vader dag dus straks even bij schoonouders langs. en voor de rest lekker rustig aan. liefsss
@Binnabinna; het scheelt wel dat ik waarschijnljk niet veel hoef te sjouwen, haha! Zet iedereen aan het werk voor mij!
ik ben vandaag heel nerveus, ik weet niet waarom heb al een flinke huilbui achter de rug, heb ontzettende krampen in de buik en verlies wat vocht. zit over alles te piekeren nu, sorry voor dit enorme egobericht!
@Rebecca5; Je hoeft daar geen sorry voor te zeggen hoor. Doe vandaag maar lekker rustig aan. Knuff! @Iedereen; ben weg hoor! Ga ff met Jamie dollen, die zit nu Piet Piraat te kijken, maar ik word er een beetje simpel van steeds dat liedje te horen, haha! Tot later! Xx
Rebecca, hou vol meis, je mag hier altijd komen te klagen hoor! En Binna dikke sokken die vergeet ik absoluut niet, haha! Had al genoteerd op papier
vandaag alweer 34!!!weken, echt leuk! Ik heb helemaal nog niet het idee van laat de baby maar eerder komen. Ik vind de uitgerekende datum prima. Eerst nog van mijn verlof genieten. En ik kan me er nog geen voorstelling van maken dat ik over 3 weken al moeder kan zijn. Gisteravond weer een feestje gehad, merk dat de baby niet echt van harde muziek houdt. Iedereen van harte gefeliciteerd met het verweken! @rebecca, dat wiebelen helpt toch alleen als je baby de verkeerde kant op kijkt, toch niet als het in stuit ligt? Bij mij ligt het nu ook in stuit bij de volgende controle (met 36 weken) moet het goed liggen anders gaan ze het draaien, maar ongeveer 80 % ligt rond de 34 weken in stuit en draait nog