Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

schatje,
    ik begrijp dat je jezelf rot geschrokken bent,maar als je je kleintje nog goed voelt bewegen is er echt niks aan de hand hoor, ze zitten daar in de buik zo veilig, je hebt het vruchtwater ook nog als "stootkussen" een soort waterballon zeg maar en kan heel veel hebben hoor.
    jezelf niet druk maken en als je het echt niet vertrouwd dan gewoon je vk bellen om je gerust te stellen daar zijn ze voor.

ik werk in de kinderopvang en ben een week of 4 geleden door zo'n kleintje flink hard in mijn buik geschopt, ik schrok me rot en het deed ook veel pijn maar ik voelde baby nog goed bewegen er was dus niks aan de hand maar je schrikt je rot.
    zolang je geen bloed verliest en het kleintje nog goed voelt is alles in orde

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

verlies voor de rest niks dus het is gelukkig aardig meegevallen maar ben me rot geschrokken..

Nou meiden ik spreek jullie morgen wel weer ik ga even douche en dan lekker me bedje in..
    nog 11 daagjes werken en dan lekker verlof!

Groetjes

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Moet je ff naar Delfzijl komen! ;)
    Trusten!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimogen meiden

voor de geen die moet werken werkze en voor de geen die thuis zijn lekker nikse

@bemy ik heb dat ook gelukig heb ik iets meer spelen mijn ouders komen 15 augustes thuis en ben 27 uitgerekend. dus wil ook niet eerder.al is over tijd ook niet alles want me schoonvader gaat 15 september weg. nou ja ik zeg maar zo het komt waneer zei daar zin in heeft

@schatje jeejte meis datis wel heel erg schrikken. gelukkig voel je het goed bewegen. en heb je het hartje weer gehoord.

@QueenBee gefelicteerd met jullie 3 jarig huwlijks dag

@rebecca moeilijk is dat he met die kinderen soms. ik heb ook wel eens dat ze te veel tegen me buik aan dieuwen of inderdaat er tegen aan schopen slaan. of alz ze knufelen en dan lekker even een eleboog er in.

nou meisjes ik ben naar me werk. spreek jullie vanmidag weer.

kussssss

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen allemaal!

@Binnabinna; Je bent de eerste vandaag! Dankje! Mannetje was om kwart voor 7 wakker dus die was ietsje later, hihi!

Schatje; Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Gelukkig heb je het hartje nog gehoord, en zolang je beweging voelt is het allemaal goed!

Lig nu lekker nog even in bed met Jamie, hij kijkt zappelin en ikke heb de laptop. Bebje is trouwens ook goed wakker. Straks er uit en dan boodschapjes doen, even taart halen want m'n ouders komen vanochtend nog even langs en dan vanmiddag naar onze oud-overbuurtjes. Gisteren zijn ze verhuisd, dus ga ik even in hun nieuwe huis gluren.

Nou, misschien dat ik nog even kom spieken vandaag! Iedereen een fijne dag vandaag!

Xx

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goeiemorgen meisjes

schatje dat zal inderdaad wel even schrikken geweest zijn maar als je je kleine gewoon goed voelt zou ik me er niet druk om maken hoor meis

hier vannacht wel goed geslapen. manlief zou wel weer graag een logeerkamer hebben (is nu kinderkamer) want ik hou hem met mijn gesnurk uit zijn slaap hihihihihhiihihh

vannochten wel om zes uur wakker. dus eerst een uurtje tv gekeken in bed en toen gedouched en aangekleed. en zit nu even te ontbijten. zometeen strijken wassen schoonmaken etc etc etc. hihihihihiih

gr kim

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Tjeetje dat was wel schrikken schatje, hopelijk ben je van schrik bijgekomen en als je dat niet vertrouwd bel dan ff VK.

Vannacht goed geslapen, gelukkig maar.

Even koffie drinken en daarna douchen en aankleden en dan naar fysio. Pfff.

Queen: Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oja nu:

30 wekennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

:whistle: \:D/

9. Niet meer actief

gefeliciteerd met de 30 weken Linka!

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hallo goedemorgen meiden !

zooo hehe net even babykleertjes gewassen gedroogt en opgevouwen :D heb ik dat alweer gedaan :p nou keek ik net in de kraag van de kleertjes heb ik een maat 56 gehaald in de winkel zie ik en dat vond ik al klein. Nou twijfel ik of dat niet te groot is voor een pasgeboren baby moet ik dan maat 50 halen? of 52? of is deze goed. Moest je nou 2 of 1 setje kleding mee nemen. ik weet het niet meer..

gelukkig vannacht wel beter geslapen...
    alleen ik verlies best wel veel slijm eigenlijk, en echt gewoon ja wit.ik vind het raar ze zeggen dat je wel eens wat slijm enzo kan verliezen maar ik moet echt constant naar de wc omdat hetlijkt anders alsof ik net in me broek geplast heb. vind het zelf een beetje vies en sorry voor de details zeg maar. maar omdat er net over een slijmprop is gepraat twijfel ik toch of dat misschien stukjes daarvan zijn.

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    LINKA ! gefeliciteerd met je 30e WEEK !

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Thank you, thank you! Ben ik niet meer onder 30 weken, fijn hoor :D !

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb alleen maat 56, dat is wel voldoende hoor (50/56) (paar bedoel ik hehehe ) En de rest 62 ;)

14. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ schatje jeetje meis dat is inderdaad schrikken! ik denk dat je moeder ook aardig geschrokken was?

@ queenbee gefeliciteerd meis!

@ linka gefeli met je 30 weken!

verders heb ik niet bijgelezen moet ik eerlijk toegeven. beetje raar weekend achter de rug gehad zaterdag had ik overdag een paar uur voorweeen die weer weg zijn gezakt, mijn man en ik besefte ons toen hoeveel we eigenlijk nog moeten doen voordat die kleine komt dus zijn we gelijk volop aan de slag gegaan vandaar ook mijn niet reageren.

xxx

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    austin WOUW ik keek eventjes op je banner jij bent al 35 weken en 6 dagen !VOLGENS MIJ BEN JIJ DE EERSTE DIE GAAT BEVALLEN !

16. Chantico

Chantico Niet meer actief

Schatje, heb je een beetje goed geslapen na je ongelukje gisteren? Hoop dat je kindje je met bewegingen goed gerust stelt.

Austin, wat spannend: voorweeën! Voelt dat echt anders dan harde buiken? Pijnlijker zeker. Gelukkig trokken ze weer weg. Niet té hard aan de slag gaan hè!

17. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    (niet alles bijgelezen... druk op mn werk, want nog maar 2 weekjes werken! :D )

hoop dat ik dus niet teveel gemist heb.
    met rebbel alles ok?

@schatje
    jeetje, das schrikken zeg.
    maar zoals al gezegd: als je de kleine gewoon voelt bewegen lijkt me niet dat er iets mis is hoor. het is inderdaad een grote sterke ballon met water en je beebje, de impact van zoiets is dus veel minder groot dan je denkt.

Meiden, hebben jullie dat nou ook: ik word werkelijk af en toe finaal knettergek van dat kleine bewegelijke beebje in mn buik. Het gaat zo tekeer dat het pijn doet, en ik weet niet hoe ik moet zitten of liggen soms om de schoppen te ontwijken. En dan die scherpe elleboogjes, knietjes en voetjes langs je buikwand en in je ribben. Om van het gedans op je blaas (en je hele onderkant eigenlijk) nog maar niet te spreken. Je had me moeten zien vrijdagavond met voetbal: ik lag halfondersteboven gedraaid op de bank om de trappen te ontwijken! :(
    Mn onderbuik voelt soms aan alsof je ongesteld moet worden: beetje vermoeid en verkrampt. Herkenbaar?
    En ik hoor soms "geknak" in mn buik als ze zo tekeer gaat. Raar joh. Heeft iemand anders dat ook wel es gehoord?

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

bedankt voor jullie reacties! :)
    Heb de baby gister even gevoeld denk dat ie ligt te slapen haha..
    mijn moeder is ook erg geschrokken natuurlijk :)

Maar jah.. vandaag weer werken heb helemaal geen zin meer haha

Groetjes

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hé Debbie, ik herken het wel een beetje, wat je schrijft. Niet dat knakgeluid, maar wel dat het bewegen soms een beetje pijn doet. Bij mij ligt het kindje wel zo dat het meestal niet tegen organen of ribben aantrapt, gelukkig (even afkloppen, anders gaat het vast verliggen...) en beneden voel ik vooral gehik en gefriemel, dus dat is prima te verdragen. Maar bovenin, waar de voetjes en billetjes zitten gaat het soms flink tekeer. Een beetje tegendruk geven met m'n hand op m'n buik helpt dan wel wat om niet het gevoel te hebben dat er een voet helemaal uit m'n buik puilt.
    Gisteravond in bed was het weer eens zo ver. Het kindje was heel onrustig en probeerde zich telkens helemaal uit te strekken in m'n buik, leek het wel. Ik ben toen een liedje gaan zingen, en ik had het gevoel dat het kindje daar rustiger van werd. Ik ga het in ieder geval vaker proberen!

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    linka gefeliciteerd met je 30 weken nu is het echt aftellen 10..9..8..7..6..5..4..3.2..1..beebje ! whoehoe

austin doe je wel rustig meis. want 35 weken is nog wel iets te vroeg hoor. nog tot 38 weken laten zitten minimaal.

denicepino ik heb dat ook hoor hele erge afscheiding. dat het net lijkt alsof je in je broek piest. had het net ook weer. ik schrik daar ook altijd van maar kan geen kwaad. ik heb normaal ook al last van afscheiding en doordat die hele benedenboel beter doorbloed is is het nu erger.

je beschrijft precies mijn gevoel, inderdaad ongesteldheidsgevoel en af en toe hele erge steken in mijn doos. (indalen hoop ik) en inderdaad af en toe schreeuw ik echt tegen mijn beeb dat het allemaal wel nog langer meemoet dus of er even voorzichtiger kan worden omgegaan. maar ja die kleine word natuurlijkk een stuk groter en de ruimte blijft nu een beetje hetzelfde dus hij/zij moet ons af en toe wel pesten om om te draaien of lekker te liggen hihihihihihih

Deel Deze Pagina