Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Hoi allemaal,
    Nu mijn verlof begonnen is nemen Andy en ik het er nog even van want wij zijn de hele week:

Gaan lekker naar een hotel (kasteel) in limburg en ik moet zeggen ik heb er heel heel veel zin in om nog even lekker een midweek met mijn lief te zijn.
    Ik wens iedereen een goede week, zeker mijn buddy Bemy

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    petrabr ! ben je er nog? welk kasteel is dat ik woon hier namelijk ook vlak bij een kasteel echt heeeeeeeeeeeeeel mooie... woon namelijk ook in limburg ! is trouwes mooi weer hier hoor :D

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Queenbee; Gefeliciteerd met je 3-jarige huwelijksdag

@Linka; Gefeliciteerd met je 30 weken

@Petrabr; Prettige vakantie

Om 11uur komt de kraamzorg, ik ben benieuwd wat ze allemaal te melden heeft. Daarna moet ik ook nog door naar cesartherapie dus misschien dat ik later op de dag nog even kom babbelen.

Groetjes Silvia

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Linka, hoe is het eigenlijk thuis? Een paar dagen geleden schreef je iets over dat je even een relatiedip had. Hoop dat jullie weer helemaal happy zijn met elkaar!

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,

@Linka,gefeliciteerd met je 30 weken! \:D/ :whistle: \:D/
    Fijn gevoel he die 30 wken voorbij!

@Austin,ik dacht echt net aan je,lang niks meer gehoord of heb ik niet gelezen?
    Voorweeen?
    Vertel hoe voelt dat?
    En had je de vk gebeld?
    Zoveel hoeven jullie toch niet meer te doen of wel?
    Nou rustig aan hoor!

@Petrabr,ik ben jaloers op je,zou ook nog wel ff weg willen met mn schattie....
    Maar iig wens ik jullie heel erg veel plezier en geniet van jullie voorlopig laatste week samen weg!

@Queenbee,gefeliciteerd met jullie 3-jarig huwelijk!
    Een fijne dag vandaag!

Hier vandaag 33 weken zwanger! \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

Ow wat gaat het toch hard inene,morgen weer op controle,ik kan niet wachten,ben zo benieuwd wat de gyn te vertellen heeft...
    Verder over die pijntjes in je buik,ik herken het ook,ik kan zelfs niet meer voorover bukken,die 2 dametjes houden me dan tegen,hihi..
    Ik word nu ook echt nieuwsgierig,hoe zien ze eruit,hoe zouden ze het doen,WHEEEE,ik kan niet wachten!

Fijne dag allemaal!

6. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*02-08-2008:
    # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / * Kalender: ???? / Denkt zelf: ?????? / Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje/ Denkt zelf: meisje / Wordt: MEISJE

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN
    # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Myangel 33jaar / 2e kindje *Kalender: ......../ Denkt zelf:........../Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy

*16-08-2008:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 67 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 23
    :baby: JONGENS: 12
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 6
    :baby: ONBEKEND: 26 :(:

Wie gaat er als eerste bevallen? :(:
    * .............................?

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Tammie<-----> Binnabinna
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * Duster2000 <-----> Sjudith
    * jennifer70 <-----> joy72

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    hee, dat is lief van je dat je even aan dacht, het gaat iets beter, maar wij blijven praten praten praten, het gaat goed hoor! Dank je!

Daisy, jij ook gefeliciteerd met 33 weken!

Austin, oei, zei ik toch, je bent waarschijnlijk wel de eerste, haha!

En Petra, veel plezier he!

Mik, jij schreeuwen tegen je lieve beebie, dat moet je juist niet doen, hihi!

Mijne gaat steeds meer op vader lijken, eigenwijs en druk! Ik herinner me nog dat Myrna zojuist rustig was in mijn buik maar af en toe tegen ribben.

8. Chantico

Gelukkig maar Linka. Praten is echt zo belangrijk!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Idd, soms heb ik moeite mee want ik kan gesloten zijn tegenover me vriend, maar ik weet het dat fout is!

10. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @QueenBee - gefeliciteerd met jullie 3 jarige huwelijk.

@Schatje - Oei, ik snap dat je geschrokken bent. Toen ik van het trapje afgevallen ben zei de vk dat het beepje wel heel goed opgeborgen zat in die zak met vruchtwater. Maar het duurde ook even voordat ik het van me af kon zetten.

@Binnabinna - hihi, ik ben niet de enigste met een krappe planning! En idd. het komt wanneer het komt, dus ja ... Afwachten maar!

@Linka - gefeliciteerd met je 30 weken.

@Denicepino - ik neem 2 setjes kleding mee! 1-setje mt 50 en 1-setje mt 56. en ik heb 1-vestje ingepakt. Maar goed ik heb ook nog een wikkel-fleece deken. Dat lijkt me in aug. wel voldoende! oja + dan nog de maxicose-zak.

@Austin - Sorry hoor, maar het eerste wat ik moest denken toen ik las dat je voor weeen had was: SPANNEND. Maken jullie nog maar snel de dingen af die jullie nog moeten doen. Voor je het weet is het zover.

@Debbie - hihi, wilde je beepje mee voetballen! Ons beepje is niet zo druk maar als ik me op bed omdraai knakt er vanalles? de eene keer zijn het mijn heupen/rug maar ik heb ook weleens het idee dat het in m'n buik knakt? ik zou niet weten wat dat zou moeten zijn?

@Buddy-petra - Geniet ervan meis, heerlijk er eventjes tussen uit.

@Daisy - Gefeliciteerd met je 33 weken. voor jou begint het ook al spannend te worden. Ben benieuwd wie het eerste gaat bevallen straks, jij of austin. Jullie verschillen uiteindelijk maar 3 weekje's. Maar voorlopig nog eventje's wachten hoor.

@Duster2000 & Sjudith - jullie staan erop hoor, als buddy's

11. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Nou verders gaat het hier goed, ik mag nog niet klagen! Ons meisje was vannacht wel heel druk, dat ben ik nog niet gewend dus vind het nu nog wel leuk. Verders heb ik vanmiddag om half 5 nog een pretecho 3d/4d. (HEB ER ZO'N ZIN IN OM ONS MEISJE WEER TE MOGEN ZIEN) Maar ben ook heel erg benieuwd of ons meisje na zo'n drukke nacht inmiddels goed is gaan liggen, met haar hoofdje richting uitgang s.v.p.!

12. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hoi dames,

Lang geleden dat ik geschreven heb.
    Ik lees wel altijd trouw mee.
    Goed om te lezen dat op een paar ongemakken na het toch wel goed gaat met iedereen.

Met mij gaat het ook goed.
    We zijn hard bezig in huis.(je wil toch alles af hebben he)
    En ik hoop dat onze kinderwagen nu eens gebracht word.
    En ik ben druk bezig om mijn bedankjes te maken ( zie album)

@linka gefeliciteerd met de 30 weken.

@Bemy heb je al een pretecho gehad en ga je nog een keer of is dit de eerste keer?
    Ik zou ook graag nog een keer willen maar zou het kindje er nog helemaal op passen?

Bumba.

13. Chantico

Zo Bumba, jouw kraamvisite wordt flink verwend! Bij mij krijgen ze gewoon een beschuitje met muisjes en niets mee naar huis ;)
    Is zo'n kraambedankje gebruikelijk in jouw omgeving, of vind je het zelf gewoon leuk om te doen?

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    chantico bij mij krijgt de visite ook een bedankje, en daarnaast ook gewoon beschuit met muisjes natuurlijk...
    mijn moeder had trouwens het zelfde bedankje als bumba toen ik geboren werd :D dat is alweer 21 jaar geleden ! Maar het blijft leuk !

15. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @chantico
    als ze erg tekeer gaat wrijf ik over dr ruggetje (ligt bij mij aan de linkerkant). is het meteen rustig :D zooo schattig. alleen als ik stop met wrijven begint het geschop weer :(
    Oh en de hik... hahaha. echt zoooooooo vaak, maar heb al gelezen op het forum (bij de vk's) dat dat helemaal geen kwaad kan, vind het alleen zo zielig, 10min achter elkaar de hik, en dan nog es een paar keer per dag soms ook! :(

@denicepino
    vochtige boel, hier ook hoor. sta je op... oops. rechtstreeks naar het toilet dan maar. gaat er toch altijd door mn hoofd "zou het vruchtwater zijn?" maar nee. mn man zei nog: das handig joh, voor de bevalling, floept de beeb er zo uit (hahaha, waar je het al niet over hebt he... was het maar waar trouwens...)
    Maar Puck heeft het van de experts gehoord: het kan er nogal vochtig op worden! "zo erg zelfs dat het langs je benen stroomt" (altijd leuk als je NET uit de douche komt...)

@mik
    hahaha, lijkt me ook niks hoor, beeb zijn en in die kleine ruimte zitten... ben blij dat ik er niks meer van weet!
    soms lijkt het wel alsof ze dr kont nog es extra oplicht om even goed te gaan liggen: heb je zo'n enorme bobbel net onder je ribben, ziet er niet uit!

@bemy
    had even gegoogled (lang leve google he, als je het antwoord niet weet), en het geknak schijnt normaal te zijn, dat het gewrichtjes van je beebje kunnen zijn. wat je normaal noemt zeg :( ... ik vind het maar raar hoor... zal het es vragen aan de gyn deze week. In ieder geval geen reden tot alarm, want daar vind ik niets over op internet...
    je gaat toch rare dingen denken he: trekt ze nou verdorie de navelstreng uit het stopcontact of zo? of speelt ze harp met dat ding? :rolleyes:

16. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Haha Chantico bij mij krijgen ze ook beschuit met muisjes.
    Dat hoort er wel bij.

Maar ik heb zelf een bedrijfje in trouw en geboortebedankjes en kinderverjaardag thema's.
    Dan moet je denken aan cars, princessen e.d.
    Dus vandaar dat ik het leuk vind om er iets mee te doen.

Bumba.

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    debbie2007 het zou handig zijn als het makkelijk zou gaan denk ik de bevalling hoe meer slijm je hebt zo sneller het gaat. maar precies als ik opsta maak niet uit waar dan is het echt plents gewoon en dan denk ik damzz me broek zal er zeker wel helemaal zeiknat uitzienmaar is het alleen slijm. Niet echt lekker fris. En precies wat je zegt als ik onder de douche vandaan kom en ik wil me sokken aan doen moet ik beetje bukken kan ik meteen weer onder de douche dan loopt alles zo snel naar beneden dat ik ook meteen nieuwe sokken aan moet doen. Nou heb ik bedacht om meteen direct uit de douche een onderbroek aan te doen met inleg kruisje. maar wat een gedoe zeg steeds moeten rennen.vooral als je eigenlijk al net op de wc geweest ben als je op bezoek ben en dan opsta om naar huis te gaan en dan weer op de wc zit hihi ziet er raar uit.

mn kleintje is zoooo druk zit nu rechts van mijn kant uit onder me ribben steeds te schoppen en me buik uit te rekken. net alsof ze wil zeggen van kan je buik eventjes niet open gedaan worden want ik heb geen ruimte mama.

18. Chantico

Oh, dat wrijven is inderdaad schattig! En het begint dus nu al: doorgaan mama, want anders ga ik trappelen!
    Ik vind de hik trouwens ook heel schattig. Die kleintjes schijnen daar nog helemaal geen last van te hebben zoals wij. Ik zie het dan voor me hoe hij/zij heerlijk heen en weer wordt gewiegd door het eigen gehik.

Ja, dan moet je wel :D Maar wel leuk, is gelijk ook reclame!

19. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @QueenBee: Gefeliciteerd. Geniet van jullie 3 jarig jubileum vandaag!

@Schatje: Dat is schikken zeg, maar gelukkig beweegt de baby goed.

@Binnabinna: Mijn schoonvader is op vakantie tot 9 augustus, dat zou betekenen dat ik zeker 39,1 moet zijn. Maar als het eerder komt is het jammer hoor. Dan krijgen ze maar foto's via internet ofzo! De baby beslist toch zelf wanneer het komt.

@Linka: Gefeliciteerd met je 30 weken.

@Austin: Oh spannend zeg voorweeën. Maar toch nog maar even wachten hoor. Zeker nog 2 a 3 weken!

@Debbie: Ik heb echt een heel rustig kind volgens mij. Nou ligt mijn placenta wel aan de voorkant, maar voel niet zo heel veel. Wel draaien enz. Maar niet zo heel vaak!

@Petra: Hele fijne vakantie. Geniet er van he!

@Daisy: Gefeliciteerd met je 33 weken.

@Bemy: Veel plezier vanmiddag. Leuk om de kleine weer een keer te zien. En hopelijk is het gedraaid.

@Bumba: Leuke bedankjes zeg. Ik ken dat ook niet bedankjes. Maar ben dan ook wel de eerste die bij ons gaat bevallen. Is dat gebruikelijk dan?
    Want dan moet ik nog iets gaan verzinnen.

Vandaag ga ik de enveloppen ophalen en de tekst doorgeven. Ben benieuwd hoe het kaartje er dan uit komt te zien. Hoop snel een proefdruk te krijgen.

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    happy1980 ik denk dat bedankjes iets is dat je gewoon doet als je het leuk vind of niet doet als je het niets vind. Het is geen verplichting en gebruikelijk is het ook niet altijd.het is niet dat ze er op gaan rekenen als visite, ze hebben ook een kaartje gehad dan als het goed is.
    Bij mijn nichtje hebben we ook geen bedankje gehad bij de 2 nichtjes van me vriend weer wel. Het is gewoon wat je zelf leuk vind en als je er het geld voor heb.

Deel Deze Pagina