Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimidag meiden

@QueenBee goed he zo vroeg er bij zijn

@mik zet je er gewoon en bed.heb jij het grote bed ook lekker voor jou alleen. en dan laat je dat zo kan ie mooi als de baby geboren is er uit voor de voeding 8)

@linka jeee nog maar 10 weken

@denicepino ik neem twee setjes mee. eentje mt 50 en mt 56 want het is heel wiselend.maar dat is het zo ie zo met de maatjes de ene valt klein en de ander groot

@austin dat is dan wel even schrikken he dan komt het dicht bij. denk je wel aan je zelf want een kind kan ook in de troep komen hoor. al snap ik wel dat je het af wilt

@debbie iik heb wel dat me buik soms zo zwaar voelt.en tja ik heb een ribben schoper en mijn rib is aardig blauw dus dat doet heel erg zeer.dus zekker herkenbaar

@Chantico goei tip van het liedje zingen. op zich ook logies omda tje dan zelf ook rustig wordt.

@petra heel veel plezier geniet van julie laatste wiekend met ze twee

@dasiy nog eeevvvvveeeen wacht en dan mag je ze zien

@bemy veel plezier bij de 3de echo

@bumba wat leuk die bedankjes. maar wel veel werk denk. weet je wat het wordt want andres moet het het ook nog dubbel maken

@Chantico en bumba nou bij ons wordt het ook gewoon iets bij de kofie weet alleen niog niet wat. beschuit vindt ik zo saai

@happy o dat is inderdaat ook krap. nou me moeder wordt gek als het gebeurd. maar ja dan beval ik ook wel 2 weken te vroeg dus zal wel niet zomaar gebeuren dus dan heeft ze tijd om het vliegtuig te paken

@rebbel fijn om wat van je te horen en dat het goed gaat.

@ElleNY ik heb ook alleen voor de wagen een vleecdeken

@noura lekker he een schoon huis. en ben benieuwt of je kleinte gegroeit is krijg je standaart een groei echo?

@sjudith ha ha tja dat is minder dat je in je broek hebt geplast.maar ze zeggen dat het vaaker voor kan komen

@puck lekker uitslaaapen dat kan ik niet meer. wordt standaart vroeg waker met zere buik van me blaas

@noura en happy oke ik lees wat het is. en dat ga ik ook niet doen. de natuur gaat ze gang maar

@ miranda wel lekker dat er goed naar je gevoel geluisterd wordt.en je daar door goed in de gaten gehouden wordt. zodat het voor jou ook pretig blijft.

@moniquekenitra kijk dat moeten we hebben .fans voor ons oranje legioen. we zijn toch al de grootste dus kom maar op meer fans

@Pendrag bedankt voor de tip die wist ik niet maar dat is wel handig op te gaan drinken dan

@Kiki ja hoor sinds ik last van me stuitje heb is het echt erg met dat gewagel

nou meiden heb echt erge last van stuitje.heb het op het werk ook aangegeven dat tillen zo niet meer gaat was net ook even bij de fysio en die zei ook eigelijk moet je niks meer tillen.en bukken en zo. nou dat gaat lekker in mijn werk. nou ja we zien wel.

gaat even lekker bank hangen

kuss

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Binna, wanneer ga je met verlof? Jouw werk lijkt me echt loodzwaar nu... Goed op jezelf passen hoor!

3. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    jippie de dochter van mijn baas is een half uur geleden bevallen van een gezonde dochter!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Je hebt woorden uit me mond gehaald :p !

En over patty, sorry kan ook niet alles volgen op tv als ze nederlands zijn, is best wel jammer ;)

Maarrre Debby, ja baby moet toch eruit nietwaar, haha! Natuurlijk hoort alles erbij!

5. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hihi had het nog niet gezien maar mijn poppetje staat in het laatste vakje...spannend!

ben echt helemaal hyper nu hahaha!

xxx

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Binna, wat doe jij voor werk dan?

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heej, je baas? Wist ik niet eens want dacht ik dat hij niet zo aardig was over je over verlof enzovoort? Begrijp ik hier ff niet, hihi!

Maarrre gefeliciteerd, nog meer meid erbij, wow! Lesbieshe stel kennis van ons heeft ook dochtertje gekregen vorige week Jessica Christina. En andere kennis Ziva Rudy Jana.

Leuk hoor, dit jaar babyboom!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Rustig maar hoor, hihihi! Anders ontplof je :p !

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ga toch verklappen :p Werk bij Kinderdagverblijf als ik goed heb?

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ linka nee dat was mijn baas niet maar mijn collega hahahaha mijn baas is echt wel een schatje!

xxx

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ohhhhhhhhhhhhhhhhh snap ik nu! Sorry, neem mij niet kwalijk ;) Leuk hoor, gefeliciteerd!

12. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hoi Meiden,

Even snel een berichtje van mij.
    Heb erg veel last van harde buiken, en heb vandaag contact gehad met de VK.
    Ze denkt dat of de kleine aan het draaien is, lag nog in een stuit of het is al gedraaid en heb ik indalingsweeën. Maar in ieder geval niks om mij druk over te maken, hoort er gewoon bij.
    Gelukkig voel ik haar nog regelmatig en hebben we woensdag nog een pretecho. Kan ik haar nog even bewonderen.

Jullie houden er wel leuke onderwerpen op na hoor. Klysma's en afscheidingen hmmmm......

Ga nu even snel eten, moeten over een uurtje weg. Vanavond is condelance. Morgen de crematie. Gelukkig morgen hele dag vrij.

Tot morgen meiden.

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hoe is het met jou meis?

14. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    @ Puck voor de baby borrel heb je hele leuke.
    Borrel glaasjes met daarop babyborrel.

@ naat80 Sterkte morgen.

@ Die thee ga ik ook vast halen, je weet nooit.

@ Binnabinna ik weet dat het een jongen word en ik weet de naam dus ik kan de kaartjes al laten drukken en de bedankjes maken met blauw witte hartjes.

@ Noura het juist leuk werk.Zeker nu het voor mijzelf is en niet voor de klant.

Bumba.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Naat, heel veel sterkte!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

sorry geen zin om bij te lezen, want heb erg veel last van mn ribben als ik rechtop zit, dus even een ego bericht en dan plat! :p
    vanmiddag op controle geweest en alles was goed, geen verandering met vorige week! en onze uk is al ingedaald! :D dus dat is mooi, in iig niet zo eigenwijs dat hij/zij ook nog eens met de billen naar beneden gaat liggen! ;)

liefs rebbel

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka en chantico over 4 halfe week ga ik met verlof.maar heb na dat ik op de bank heb gelegen met me zelf afgesproken dat ik gewoon haast niks meer ga doen.

@CynthiaB zoals linka al verklapte de kinderopvang :)

jeee me mannetje is aan het kooken. hij zag voor vandaag ook wel dat het niet ging. ik heb ook een slecht karakter qwa dat. en maar door gaan.altijd maar denken gaat van zelf over. :oops: :oops:

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Meis, blijf aub rustig, als echt niet gaat met werken ga dan in ziektewet! Denk nou eens aan jezelf!

19. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb geen fut en energie om te lezen en te reageren.

Mijn oppas moeder is vanacht overleden, en daar ben ik kapot van.... :cry: :cry:
    Ik heb tot 03.00 in het ziekhuis bij haar gezeten, maar ze heeft het niet gered! IK ZAL HAAR ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO vreselijk missen!

57 jaar mocht ze maar worden.. :cry:

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dat was mij ook opgevallen! Sinds gisteren denk ik (ik heb eindelijk door hoe dat ding werkt... ;) )

Naat, sterkte vanavond en morgen. En het zou wel heel mooi zijn als de kleine gedraaid was, nietwaar! En meteen ook ingedaald, die gaat voortvarend te werk!

Rebbel, wat fijn: ingedaald! Zit het eindelijk ook eens mee!

My Angel gecondoleerd. 57 jaar is veels te jong...

Deel Deze Pagina