Hier op dit moment coupe oerwoud. Vind het vreselijk! Heb vriendlief al paar keer gevraagd maar ga nu toch maar wat dwingender worden hoor. Doe zelf liefst helemaal kaal maar laat zo rond bevalling beetje groeien. Alles lekker kort. En zodra alles weer gesloten is voor publiek, na de kraamtijd, hup weg oerwoud!
heey meiden ik kan eindelijk de blije doos ophalen! Mijn boobs lekken ontzettend echt niet meer normaal gewoon haha Bumba: wij hebben ook dat soort bedankjes met blauwe hartjes erin en dan een kaartje eraan met de tekst BOY erop en dan kan ik er zelf nog wat in schrijven.. Voor de rest doen wij ook gewoon beschuit met muisjes.. Ik heb voor de rest niks te melden dus ik ga lekker naar bedje toe..(als ik kan slapen van de jeuk) Slaap lekker meiden! Kusjes
De kraamvisite boft bij sommigen van jullie maar. Ik heb de vorige keer wel 1 keer beschuit met muisjes gedaan. Vind er zelf niets aan. Lang leve de cake en koeken hier!
@Bemy; Klinkt heel herkenbaar, zo'n klein eigenwijsje. Volgende echo meer succes.Bedankt voor het toevoegen op de lijst. @Rebbel; Succes met het schrijven vd geboortekaartjes @Sjudith; Hallo buddy: Erg hè, dat broekpiesen. Ik was al blij dat ik er nog geen last van had, maar na een niesbui kon ik me ook ineens gaan verkleden @Pendrag; Wat een goede tip over de framboosbladthee. Ik ga het vandaag meteen kopen. @My Angel; Gecondoleerd @Maxi; Gecondoleerd, wat een verhaal zeg. Goed dat je op tijd aan jezelf en je baby gedacht hebt. Gefeliciteerd met je 32 weken Gisteren heb ik een erg drukke dag gehad. 's Ochtends eerst de intake vd kraamzorg: Deze viel echt 100% mee. Ze is wel een uur binnen geweest, heeft zelf heel veel info gegeven en al mijn vragen beantwoord. Ik Krijg 44uur zorg, dus dat valt ook nog mee. 's Middags heb ik eerst therapie gehad en daarna zijn we gaan shoppen voor de kleine. Gelukkig is nu al het benodigde compleet en hoeven we ons daarom iig geen zorgen meer te maken. Groetjes Silvia
hallo iedereen ! wouw schatje 1 jij blij dat je de doos EINDELIJK kan ophalen.. wel raar dat het zo laat is want ik heb die van mij al 4 weken volgens mij alweer. al een tijdje dus. misschien gaan de uitnodigingen op achternaam a-z. even over die thee ik gistermiddag nog even naar de natuurwinkel gegaan. Is tie dicht ! ik heel dat end daar heen gelopen ( waggelen ) nou ja ben daarna maar op een bankje gaan zitten kreeg zo last van me rug ineens. Na een half uur daar te hebben gezeten gelukkig was het droog. ben ik weer terug gelopen naar huis. kom ik thuis zie ik dat de balkonbak naar beneden is gevallen. :S wat een gedoe zeg hele straat onder de bagger en mijn mooie plantjes. ben ik 2 keer toe naar boven gelopen ( 3 verdiepingen) en naar beneden om alle troep op te ruimen. Bemy mijn 20 weken echo moest 4 keer over dus zat inmiddels in week 24 toen ze eindelijk goed konden opmeten en het gezichtje konden controleren of de lip goed gesloten was. moest ik 3 keer in Heerlen en 1 keer in Maastricht. Kreeg ik laatst een brief van cz dat die echo in maastricht 477,35 euro was en dat ik zelf 77,35 euro moest betalen wat een gedoe zeg. maar ja nu hoef k niks meer van me eigen bijdragen meer te betalen de rest van de eigen bijdragen was al betaald Ook even over die bush bush van onder voor de bevalling. Ik nooit bij nagedacht, dacht ik eergister eventjes dat bij te werken. Hm ... dat ging dus niet ik zie me tenen niet eens als ik rechtop staat. Het gaat enigzins met een spiegeltje en staan met ene been omhoog. ( zal er leuk uit gezien hebben) maar dat doe ik ook niet meer. dan kijk ik wel lief naar me mannetje ook. maar ik ga niet voor kaal bij de bevalling maar gewoon netjes aan alle kante bijgehouden en kort. anders gaat dat misschien jeuken ofzo als je eenmaal gaat bevallen en dat is niet prettig denk ik
Mogge Beebje ligt met dr pootjes aan de andere kant, ze is om dr as gedraaid. Heel raar, want ik heb nooit geschop gevoeld aan de linkerkant. Moet er helemaal aan wennen met slapen. Maar goed, we willen allemaal wel es op de andere zij liggen. Verder ben ik redelijk met rust gelaten de afgelopen nacht, maar plas me wel een ongeluk sinds een week of zo, dus de nachten zijn nog niet ideaal. Mn kruis breekt bijna in 2en heb ik soms het gevoel. Loopt bijna wijdbeens joh - dusseh, ik voeg me bij de andere eenden hier. Begin zo langzamerhand echt uit te zien naar leeg en mobiel zijn. Heb echt weer zin in sporten in plaats van dat lamlendige gesleep van mn hele logge lijf (afkloppen, want het valt best mee hoe dik ik ben). Lekker kunnen omdraaien in bed en kunnen liggen zoals je wilt... dream on... nog lang niet... Vanavond de laatste cursusavond. En dan zijn we er helemaal klaar voor hoor! (NOT ) @Noura Had al maanden last van maagzuur, maar het wordt echt met de dag erger. Ik eet steeds kleinere porties, want teveel eten maakt het echt zooo erg. Ik hoef maar om te draaien in bed of die kleine rolt bovenop mn maag en leegt de hele boel in mn keel lijkt wel... ugh ugh! En ik heb het nu alweer, de dag is amper begonnen. Ben ook misselijk, of heb ik trek? Pfff, ben doodop... @binna wanneer ga je met verlof? je werk is echt zwaar joh!
dankje mik en daisy jullie ook een fijne dag ! ik kijk hier bijna scheel van de zon die is al behoorlijk warm moet ik zeggen zit hier met de deuren en ramen openen geen zuchtje wind. Lekker kopje thee erbij met een beschuitje.wat een begin van de dag zeg !
Goedemorgen dames, Hier illegaal vanaf mijn werk Ik vroeg me dat dus ook af, kaal of niet Nou wordt kaal sowieso lastig...en vriendlief wil het niet doen :'( Dus ik denk ook op de tast wat bijharken?
nog een uur dan zit ikbij de gyn haha debbie hoop niet dat je kruis in 2en breekt, alhoewel je dan gelijk volledige ontsluiting hebt super schatje dat je de doos halen kan balen denice van de balkonbak haha pendrag, zolang er in dat oerwoud maar geen beestjes lopen is het goed toch. denk ook niet dat het vk wat uitmaakt hoor of er wel of geen haar zit. heerlijk bemy zo`n eigenwijsje,maar het ligt natuurlijk wel lekker zo met je handjes bij je gezicht. veel ruimte heeft ze ook niet meer.
hahahah noura jij volledige ontsluiting heb je dan zeker ja hahahahahhah. sjudith dat is wat minder dat je vriend je niet wil helpen. Maar als je een spiegeltje op de grond leg en dan ene been omhoog dan lukt het wel een beetje om bij te harken enbeetje leunen tegen de muur zodat je niet omvalt .hihi
Goedemorgen meiden. Allereerst al weer 900 pagina's . Gisteravond was niet zo heel erg druk, voor mij allemaal onbekenden. Mijn man houdt zich verdomd sterk en ik ben bang dat vandaag de bom barst bij hem. Het moet er toch een keer uit. Ook ik heb op de een of andere manier mijn gevoel nog heel goed uit weten te schakelen, maar dat voelt ook weer niet heel fijn. Hoop dat ik vandaag mijn tranen gewoon kan laten gaan en er dan vanaf ben. @Binna: Meisje doe je wel rustig aan? Als het niet gaat gewoon eerder stoppen met werken hoor. @Austin: Gefeliciteerd met de dochter van je baas. En wow het poppetje alweer in het laatste vakje, het gaat echt opschieten nu. @Rebbel: Fijn dat alles goed is met je beeb. En dit keer niet eigenwijs maar gewoon zoals het hoort ingedaald. Super. @Binna: Heeft je mannetje lekker gekookt voor je? @My Angel: Gecondoleerd meis, heel veel sterkte. @Denice: Even je rust pakken meis, schoonmaken met zo'n dikke buik vergt ook een hoop energie. @Maxi: Ook bij mij door de spanning beebje veel minder gevoeld. Ik moet inderdaad aan mezelf blijven denken. Na vandaag kan ik weer mijn eigen rust nemen. @Maxi: Hopen dat je die anderhalve week nog vol kunt maken. Maar anders kan je toch altijd die twee weken achter je verlof aan plakken? Houdt je hetzelfde aantal weken. @Puck: Ja het gaat nu echt opschieten, we zitten allemaal over de 30 weken. Komt echt een spannende tijd aan nu. @Sjudith: Inderdaad een mooie datum 08-08. Ik zelf zat te denken aan 20-08-2008, ook een mooie datum. @Queenbe: Vervelend zeg die rugpijn. Sterkte. @Lique: Te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met Sam. @Sjorsje: Ben benieuwd of het werkt. Laat je het tegen die tijd even weten, dan kunnen we allemaal met een sigaret aan de gang gaan. Hihi. @Lauwie: Wij hebben ook Ziggo, maar voorals nog niet heel veel problemen. Mijn schoonouders daar en tegen zijn ook het hele weekend niet bereikbaar geweest. Ook ik heb nog niks geregeld wat betreft pijnstilling o.i.d. Ik zie het wel, ga met alle vertrouwen de bevalling in, ben er niet bang voor. Als ik het niet meer trek zal de arts dat ook zien en kunnen we altijd nog maatregelen nemen. @Bemy: Wat zonde van de echo, maar wel weer een keer extra kijken. Wij gaan morgen nog, ben benieuwd of mijn meisje al is gedraaid. @Pendrag: Hier op het moment ook coupe oerwoud. Moet ook mijn man eens vragen het een beetje bij te werken, maar vind ik toch wel eng hoor, als hij in dat gebied met een scheermesje aan de gang gaat. Ook ik wil het voor de bevalling gewoon lekker kort. @Duster: 44 uur dat is een hoop. Ik kreeg een brief dat ik wordt gekort van minimaal 49 uur naar minimaal 24 uur. Kon wel extra huishoudelijke hulp krijgen voor 16 uur van de thuiszorg. Ben erg benieuwd naar de echo morgen, voor mijn gevoel ligt de kleine namelijk nog steeds het zelfde als een paar weken geleden. Voel haar ook niet boven in mijn buik, maar alleen beneden in mijn buik. Vind het erg knap van de VK dat ze door de telefoon kan vertellen wat er aan de hand is. Maar goed, ga er zelf vanuit dat ik gewoon veel last heb van harde buiken door alle spanningen rond het overlijden van oma. Gelukkig vandaag de laatste verdrietige dag en dan ga ik weer goed voor mezelf en mijn meisje zorgen. Zijn er meiden die hulpmiddelen gaan gebruiken bij het bevallen? Zoals een onder water bevalling, onder hypnose, op een baarkruk enz? Iedereen bedankt voor zijn lieve woorden, dit heeft me erg goed gedaan. Voor iedereen een fijne dag en veel plezier met het Nederlands elftal vanavond, ook al gaat het nergens meer om!
goeimorgen meiden @puck dat zou wel leuk zijn he dat we daar al in zitten het augsutes mama topic. want dan hebben we onze mooi kleintjes ook in onze armen @noura bedankt voor de tips. enne tegen maag zuur helpt vanilje vla heel goed. of chocomel dat legt namelijk een laagje om je maag heen @QueenBee lekker het aftelen hoe veel dagen je nog meot werken @lique80 blij dat sam der verjaardag geslaag de dag sjudith is geweest @sjudith als ik nu aan me borsten frunik gebeuret er juist wa anders. komt er melk uit @sjorsje dat is ook een grapig tip.maar als het helpt lijkt het me wel hanidg @lauwie ik kan het nog net zien.en doe het nog ieder week.maar komt ook omdat ik me nog iedere week in bikieni moet vertonen en het andres gaat juiken @bemy leuke he zo'n klein eigeweisje wat zal de toekomst je brengen @schatje ja ik mag hem ook eindelijk halen ben erg beneiuwt @duster2000 gelukkig dat het goed is gegaan met de kraamhulp intaik @denicepino dat is wel minder van je bloembakken zeg. maar waarom zou kaal bij de bevaling niet prettig zij.ik heb het zo ie zo altijd zo. dus vandaar de vraag @debbie over 4 weken. nog 16 dag werken. @dasiy jij ook fijne dag @linka jij ook fijne dag @mik jijook fijne dag @sjudith en waarom wil ie dat niet doen. jij draagt toh ook zijn kind. @naat80 we hebben best lekker gegeten dus kan ie dat vaker doen ik zou aan de ene kant in het water willen bevalen maar weet niet of ze dat bij ons in het ziekhuis doen. @noura wat een mooi rondje buikje heb je zeg. nou meiden ik gaat eerst bloed prikken en dan werken. spreek jullie vanaf weer . kusss
naat ik ga denk ik op een baarkruk proberen.Natuurlijk kan ik daarna altijd nog in bed verder als het niet lukt. maar hoop dat de zwaartekracht een beetje mee helpt dan. En zo kan ik me vriend achter me hebben zitten die me dan ondersteund. Ik denk dat hij niet weet wat hij moet doen als hij naast me bed zit dan kan hij alleen me hand vast houden. Zo geef ik hem ook een taak. Hij vraagt constant nu al wat hij moet doen en raakt een beetje gestresst daar van. Het zweet breekt hem nu al uit.