ja op de een of andere reden lijkt dat me niet prettig. misschien is het voor daarna als je misschien hechtingen heb makkelijker schoon te houden ofzo . Maar ja ik heb altijd als ik helemaal kaal heb gemaakt dat het zo schuurt na 2 dagen omdat die haartjes weer terugkomen. maar ja is mijn ervaring. Kan het gewoon gaan proberen natuurlijk normaal heb ik ook altijd kaal
Goedemorgen allemaal @naat en myangel, gecondoleerd Hier gaat het weer ietsiepietsie beter. Donderdag gaan we voor een weekendje weg. Eindelijk er even tussen uit. Over het scheren, De vorige keer lukte het mij prima om alles bij te houden maar op de een of andere manier lukt het nu niet meer en ook hier zal manlief dat echt niet gaan ondernemen Zijn er nog dames waarvan de man niet bij de bevalling aanwezig zal zijn? Hier was de vorige keer mijn mama er en deze keer zal dit ook het geval zijn. Ik lees net iemand over de baarkruk, dat lijkt mij deze keer ook wel wat. Ik ga het denk ik ook maar eens met mijn vk overleggen. By the way: lekker weertje hier vandaag
@ myangel en naat gecondoleerd! @ maxi jij ook nog gecondoleerd, jeetje wat sterven er opeens veel mensen om ons heen en waarom? wel gefeli met je 32 weken! @ puck ja grappig he hoe de onderwerpen opeens zijn veranderd van echo's en vk bezoeken naar schoppen en babykamers afkrijgen hihi! @ bemy wat een eigenwijs dingetje! wanneer ga je terug? @ noura hahaha we zijn allemaal zo druk bezig om de bevalling zo pijnloos mogelijk te laten verlopen dat ik hoop dat er dames zich er hier niet blind op gaan staren...het lijkt mij ook niet prettig maar het resultaat is het mooiste ter wereld! hoe is het allemaal met jou? sterkte met je maagzuur! mooie buik hoor meis! @ queenbee gefeli met je 33 weken! @ sjudith een uur aan mijn tepels frutten? laat staan dat een ander het doet ik zou gek worden hahaha! @ sjorsje hahahaha die is mooi die had ik nog nooit gehoord! @ lauwie ik heb ook ziggo maar geen probleem? @ linka goedemorgen meis! alles goed met jou vandaag? @ daisy goedemorgen lieve schat, hoe is het vandaag met jou en de dametjes? wat zijn je plannen voor vandaag? @ naat ik hoop dat jullie steun aan elkaar hebben in deze moeilijke tijd, heel veel sterkte! ik zit zelf te denken aan een baarkruk lijkt me op zich wel fijn, en ookal gebruik ik 'm misschien niet zeiden ze hier dat ik het beter wel aan kon vragen zodat de vk 'm iig mee kan nemen naar het ziekenhuis. @ binna werk ze meis! en doe rustig aan! fijne dag dames! xxx
Goedemorgen, Over het scheren: toevallig heeft mijn man het gisteravond nog even netjes getrimd Ik kan het ook zelf niet meer zien en op de tast vind ik een beetje eng Alleen is mijn man niet zo crea. Ik vroeg hem de eerste keer om en streepje, was ik helemaal kaal! En dat was net voordat ik die nacht in het ziekenhuis opgenomen werd en dus regelmatig een onderzoek kreeg, voelde me erg bloot Maar hij houdt het keurig bij moet ik zeggen, wat een lieffie he? Vanmorgen was ik weer even lekker emo , de hormoontjes spelen hier weer eens op. Werd wakker en mijn buik voelt zo beurs en blauw en groot en ik kan alleen maar waggelen, etc. Het werd me weer even te veel. En ook daar word ik moe van, dat Jantje lacht, Jantje huilt verhaal, grrr die hormoontjes! Nu gaat het wel weer hoor 8) Fijne dag allemaal! Liefs, Puck
Goeiemorgen meiden Heeft iemand nog een leuk idee wat we kunnen trakteren als de kleine gboren is voor de 2 dochters van mijn vriend? Vind beschuit met muisjes niet zo leuk voor kinderen van 5 en 3 jaar. En wassen jullie de knuffeltjes van de kleine ook eerst allemaal of die niet? Daar zit namelijk ook iedereen eerst met zijn ongewassen handjes aan te friemelen voordat ie bij ons in het ledikantje of waar dan ook terecht komt
Tammie ik heb de kleine knuffeltjes in de wasmachine al gehad met neutral wasmiddel en wasverzachter zijn er goed uitgekomen op 30 graden gewoon. heel eventjes de grote knuffel van een meter bij een halve meter paste helaas er niet in hihi Nou gaat me moeder voor de gordijnen een stoomaparaat halen ik denk dat ik die beer daar mee gaat schoonmaken want ja iedereen zit zoiezo met zijn vieze vettige handjes eraan en dan ja vind ik niet zo lekker zeg maar. Over kadotjes is altijd moeilijk vind ik maar ik doe meestal iets waar ze creatief mee kunnen zijn. Vind het leuk om te knutselen dus van dat klei in 4 verschillende kleuren met van die vormpjes is leuk of vingerverf( als je hun ouders heeeeeeeeeeeeel blij wilt maken )
Hoi augustus mama's! Ik heb hier al een tijdje niet meer meegekletst, was zo druk in een ander topic en met werken e.d. dus ik heb ook niet alles teruggelezen maar wel aan jullie gedacht hoor, dus ik pers me gewoon weer tussen jullie berichten Ik hoop in ieder geval dat het met iedereen goed gaat! Zijn er al dames die lekker verlof hebben of aan het aftellen zijn? Ik moet na deze week nog 2 weken werken... Wel een raar idee vind ik het, het lijkt me nog allemaal zo ver weg! Maar dat komt denk ik ook omdat we nog zo druk zijn met van alles. We zijn een paar weken geleden begonnen met het verbouwen van de keuken en alles zat tegen dus het is nu nog niet klaar... Hopelijk over een week of 2 wel, dan kan ik in mijn verlof helemaal los met mijn schoonmaakdrang Hebben jullie verder alle babyspulletjes en kamertjes al helemaal in orde? Ik moet nog gordijntjes hebben en een box en wat kleine dingen maar ik wil eerst uit de rotzooi van de verbouwing! Verder las ik wat over hormoontjes, vervelend lijkt me dat! Ik moet zeggen dat ik er geen last van heb, heb eigenlijk niet echt last van kwaaltjes behalve dat mijn buik jeukt! Maar we moeten nog even dus er kan nog van alles veranderen! Ons kindje is wel lekker druk de hele dag maar gelukkig doet het nog geen zeer al die bewegingen, ellebogen en schopjes! Nog even dames dan is het "onze maand"
hoi meiden! het heeft ff geduurd, maar ik heb 2 foto's van de pretecho van 30 weken in mijn album gezet! liefs rebbel
Hallo, Ik moet zo gaan werken, dus even snel een berichtje. Hebben het kamertje bijna klaar, was toch nog iets mis gegaan met leveren, we missen een doos van de kast en hebben 1 teveel voor de commode, komen ze donderdag weer ruilen. en dan hopelijk staat zaterdag alles en kan ik beginnen met inrichten. Hopleijk is het een beetje rustig op het werk, moet ook nog 6 weken werken maar zie er steeds meer tegen op. Fijne dag allemaal!
Ja niet scheren..omdat ie het niet durft ...watje hij is bang dat ie in mijn lip scheert hahaha Pfff nog 4 dagen werken en dan verlof! @ Tammie, doe iets van banaan/appel en dan een vlaggetje erin met de naam van jullie kleine? En ik heb alle knuffels gewassen, en mijn 2ehands rammelaars en stapelblokjes in de vaatwasser gedaan @ Austin, vind je dat niet eens lekker een uur of langer aan je tepels frutten? O @ Babsie ik ga ook de baarkruk proberen... @ Noura, hele mooie buik Nou ik krijg zo visite van mijn 31 weken zwangere vriendin, kunnen we lekker gaan klagen
ik heb zandkoekjes net gemaakt die zijn me daar toch lekker geworden ! jamjam..iemand een koekje? hihi sjudith dat was mijn vriend dus ook bang dat tie in me doos zou hakken maar hij heeft er meer als een half uur over gedaan heeeeeeeeeeeeel langzaam en voorzichtig zodat hij niets verkeerd zou doen. hihi echt zo'n denk rimpel in zijn voorhoofd met zijn tong zo naar buiten gestoken net alsof tie een kunstwerk aan het maken was. hahahaha
Nou ben net terug uit het ziekenhuis,alles zag er weer goed uit,hij heeft alleen de buikomvang kunnen meten en die waren 28 en dat is keurig,ik zou zo graag willen weten wat ze wegen maar helaas... Nu liggen ze allebei in stuit dus dat houdt in dat een 'normale bevalling'nu wel mogelijk is,pfff als ik eraan denk... Maar we moeten nergens vanuit gaan,kan nog alle kanten op,over 2 weken weer terug(had verwacht nu wekelijks?)als er intussen niks gebeurt We wachten maar gewoon af en ga nergens meer vanuit,we zien het wel tegen de tijd dat het zover is,als er maar niks de 28e gaat gebeuren want dat zouden we echt niet leuk vinden(ivm geboorte Merel* vorig jaar).. Nou meiden,een fijne dag,ik krijg vanmiddag bezoek van mn nichtje die ook zwanger is,zij is 06-07 uitgerekend... Geniet van het zonnetje! _________________
@ Daisy...2 eruit poepen............moet er niet aan denken Maar ja wat er in zit moet er ook weer uit Ik ga ff thee zetten toedeloe
owh daisy nee dat is dan geen leuke datum denk ik, ik denk dat het dan heel moeilijk voor je gaat worden als het de 28e zou worden. Zo'n datum heb ik dus ook ik ben de 10e augustus uitgerekend , ik hoop dat het niet de 11e word een dag later. want me vriend zijn moeder is op die dag overleden. dus dat zou een raar gevoel zijn ook voor mij heb haar wel niet gekent maar met de verhalen die ik heb gehoort.. maar ik ga voor je duimen daisy gelukkig gaat alles goed met je twee kleintjes.
Ja sjudith lijkt me een hele klus om er twee uit te krijgen. mij lijkt 1 al moeilijk. het was zo makkelijk om er iets in te krijgen he. Maar nu het er uit moet pfffff.... hihi
@ sjudith, mag je bij een tweeling nog kiezen of je het via de natuurlijke weg wil of via een keizersnede? Of is dat allemaal afhankelijk van de ligging van de baby's? Hopelijk komen ze op een andere dag!
Whahahaa.... Ik bedoelde: @ Daisy1975... Maar uhhh, jij bent ook al aan het aftellen zie ik, 27-6 met verlof! Lekker hoor!
Zozo, ben ik ff een weekendje weg, zijn er 30 pagina's bij. Jammer hoor, maar dat ga ik niet bijlezen. Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd?