ja maar mijn kitten is hier geboren. en is nu ruim een jaar. we zijn al een jaar bezig maar ze is gewoon verschrikkelijk bang. ze durft niet binnen twee meter bij ons te komen. laat staan dat we haar mogen aaien. als wij in de woonkamer zitten durft ze niet eens door de woonkamer heen te lopen. wij vinden euthanasie ook wel erg maar als zo'n beestje echt lijdt dan vind ik dat je voor het beestje moet kijken en niet naar jezelf. maar als je verder las heb ik met een therapeute gesproken en die gaat op zoek naar een adresje waar ze aandacht en therapie kan krijgen zodat ze wel gelukkig kan worden. gr kim
we hebben trouwens besloten dat als de therapeute geen plekje voor haar kan vinden ze gewoon bij ons blijft en als we dan de zolder af hebben krijgt ze daar een apart kamertje. en dan gaan we de therapie toepassen. maar helaas duurt dit nog wel een jaar ofzo en ik weet niet of dit bevorderlijk is voor haar gedrag. nog een jaar achter de verwarming gr kim
@Pendrag; Wat fijn dat alles bij de gyn goed was en dat je voortaan gewoon onder controle bij de vk mag komen @Kim; Succes met je kat: ik hoop dat ze snel met de behandeling kunnen beginnen @Sjudith; Werk ze! Veel succes morgen met de groeiecho @Bemy; Beterschap @Charissa; Geniet lekker van je verlof @Nadje78; Ik moet over 3weken nog naar de tandarts, maar heb idd gehoord dat het nu allemaal een stuk pijnlijker is.... @Puck; Gefeliciteerd met je 33weken! Succes morgen bij de gyn. Groetjes Silvia
Hoor net op de radio dat oranje speler Khalid Boulahrouz zijn vrouw te vroeg bevallen is en dat hun dochtertje is overleden Daarom verliet hij woensdag de training eerder omdat zijn vrouw opgenomen was en nu hoor je dan dat het kindje het niet heeft gered. Krijg er de rillingen van
@ Rebbel, gefeliciteerd! @ Tammie, he bah! Ik hoorde vanmorgen wel dat hij laatst weg ging omdat zijn vrouw zwangerschapsvergiftiging zou hebben maar dit! Dat zijn vreselijke berichten...
Zo sneu... moest een beetje huilen toen ik het hoorde... tja, je schrikt toch En met weinig slaap kan je weinig hebben...
@ Bemy, heel mooi gedichtje! En de vertaling is trouwens ook mooi @ allemaal, ja hoorde het net ook van dat kleintje Erg sneu! Hoeveel te vroeg is ze geboren? Weet iemand dat?
kan het nergens zien. nou meisjes ik ga ff bodschapjes doen. weet nog niet wat te eten maar ik ga ff kijken mzzl
Jeetje wat erg zeg,hoorde gister al dat er iets niet in orde was met de zwangerschap Gehad? Het zal altijd hun dochtertje blijven,beetje verkeerd geformuleerd?
@mik o wat zielig voor die kat zeg. mijn kat werd toen ze ouder werd zo dement als een deur, en werd voor alles bang. Dr gehoor en zicht waren echt nihil op het laatst en ze "zag" overal spoken, vluchtte voor alles. Het werd onhoudbaar omdat ze continu doodsbang was, terwijl het altijd een heel gezellig huiskamer katje was. We hebben haar toen in laten slapen. Maar das wel een ander verhaal natuurlijk dan zo'n jonge kat bij jullie. Klinkt als niet ok tussen de oren, hopelijk helpt therapie... @bemy ik ben net bij de gyn geweest en heb gevraagd wat het geknak in mn buik is. ze zij dat het mn darmen zijn, en ik zei dat ik wel zeker wist dat dat het niet was, want mn darmgeluiden komen niet uit het midden van mn buik, en klinken niet als een vinger die knakt. ze had het nog nooit van iemand anders gehoord, maar ze werd er ook echt niet ongerust van of zo. Verder was het bij de gyn weer prima. Het kindje doet het prima, ligt nog steeds (al sinds wk 28 of zo, of nog eerder) met dr koppie naar beneden, alleen dr ruggetje aan de andere kant deze keer. En ik ben ook gezond, bloeddruk ok, niet te veel aangekomen (1.5kg/2wk, pff, best flink toch, whatever...), hou geen vocht vast. Mn man vroeg "wanneer wordt ze nu ECHT dik, opgezwollen en zo?" Lekker tactisch kunnen mannen toch zijn soms he... hahaha. Maar de gyn verwacht eigenlijk niet dat ik ga voldoen aan zijn beeld van "hoogzwangere vrouw". Ze hoopt wel dat ik wat eerder dan 40wk ga bevallen, want het is best een flink beebje zei ze. Heb er zelf een hard hoofd in hoor... ik haal de 40 wel, zo voelt het. Cynthia!? Waar ben je nou meissie? Ben benieuwd hoe het met je gaat!
@daisy denk niet dat mik het zo bedoelde hoor. ken de uitdrukking wel "een kindje gehad", betekent hetzelfde als "een kindje gekregen". Ligt waarschijnlijk een beetje aan waar je vandaan komt (invloed van dialect).
http://www.nu.nl/news/1619933/760/Pasge ... leden.html Om 14 uur persconferentie even kijken hoe en wat!
Ik las het net ook online over het dochtertje van Khalid en zijn vrouw, wat verschrikkelijk voor ze, ik zit met tranen in de ogen. Ik weet dat ze dit niet lezen maar mijn gedachten en mijn gebed zal bij hen 3 zijn.
Debbie fijn dat alles goed is met jou en je beeb. Mannen kunnen soms zo tactisch zijn, ongelofelijk. Die van mij zei laatst: "ooh kijk dat truitje staat je toch nog steeds leuk" Wat een nieuws van Boularrouz. Vreselijk zeg. Ik ben daar tegenwoordig toch echt sneller van onderste boven. Wat een mooi gedichtje trouwens, de vertaling ook goed hoor. Ik heb besloten morgen maar even langs de dokter te gaan en nog niet te gaan werken. De dokter wilde toch even luisteren naar mijn longen. Fijne dag nog! Groetjes marije