ik heb net intake van de kraamzorg gehad! ze hadden me 49 uur toegezegd, maar door tekort van kraamhulpen in de zomer krijgen we minder, nu 44 uur. mocht er meer uur nodig zijn, dan kunnen ze het nog aanpassen. liefs rebbel
nou ja zeg./ niet boos zijn op je buddy omdat ze uit omgeving amsterdam komt he? potverdorie. ze hebben toch een dochtertje gehad. ? ik bedoelde gewoon dat ze een dochtertje hebben gehad. net zoals ik een kindje ga krijgen. snap niet wat daar raar aan is. niet meer boos zijn hoor op buddy gek kind hihihihihihi brabander he? snappen mijn platte taalgebruik niet
Gelukkig blijven we allemaal lief voor elkaar ondanks de taal-verschillen @ Rebbel, 44 uur is nog een hoop toch?! Had veel minder kunnen zijn wat ik zo hoor hier en daar! Ik heb maandag het intake gesprek, ben zeer benieuwd! Weer een nieuwe ervaring!
ja hoor! ik ben ook helemaal tevreden! de 1e vier dagen krijg ik 7 á 7,5 uur hulp de 5e en 6e dag 5 uur en de 7e en 8e dag 3 uur. liefs rebbel
ik zag net het nos nieuws op nedeland 1, die verslaggever had toch wel moeite om het te vertellen, dus het zijn niet alleen onze emo's die door ons lichaam tieren. toen hij het zei draaide hij ook met zn gezicht weg.. echt triest nieuws.
is zo zielig Nou ja in ieder geval wel prettig vind ik, mochten we nu bevallen is ons ukkie wel levensvatbaar
Zoals ik het begrijp hebben ze geen dochtertje gehad,maar hebben ze een dochtertje! Ik vind het gewoon erg raar gezegd,en dat mag ik toch wel zeggen,betekend niet dat ik gelijk boos ben maar het komt erg raar op me over! Laten we er nu maar over ophouden want jij snapt niet dat ik je niet snap en andersom ook niet..
Ik denk ook dat het Rdams is hoor zou ook wat voor mij zijn te zeggen zij hebben een dochter gehad...bedoel ik ook niet mee dat het kindje is overleden! Mijn collega heeft pas een kitten gehad...bedoel ik ook dat ie die kitten heeft gekregen Mik en ik bedoelen iig wel dat het vreselijk nieuws is!
Ja dat spreekt voor zich lijkt me,ik zeg ook niet dat Mik het niet vreselijk vindt,jeetje het wordt weer lekker uit zn verband getrokken!
Lieverds. Volgens mij bedoelen we allemaal hetzelfde. Het is vreselijk en we leven erg mee met Khalid en Sabia. Wat een verdriet! Elle
Hey lieve meiden! Sorry voor mn afwezigheid, maar zit op t moment enorm shit in mn vel....Kben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor ctg en een echo...gelukkig alles goed met ons kindje....Hij/zij is alleen erg rustig, zelfs op de echo kon je de bwegingen in slomotion zien (tenminste zo leek het)....De gyneacoloog kon hier als enige voor verklaren dat het ene kindje nou eenmaal meer beweegt dan de ander en dat alles er goed uit ziet verder....Veel vruchtwater, placenta ok en het kindje ligt mooi op groei....Met mij gaat het wat minder en dat kan ook een reden zijn van de minder actieve/heftige bewegingen van ons kindje....Ik heb een erg lage onderdruk, bloedruk 130/50 en dat zorgt voor duidelig voelen, vermoeidheid en dan is er ook nog die pieprug en tranen die af en toe me helemaal leeg doen laten lopen.....Ook veel last van steken onder in mn buik en heb denk ik gisteren mn eerste oefenwee gehad....Ik raak de controle over mn lichaam kwijt en dat vind ik lasrtig om te accepteren...kben nu eenmaal een controlfreak.... Kzie ook heel erg tegen de bevalling op, mn vriend en ik hebben besloten om toch in het ziekenhuis te gaan bevallen, deze knoop doorgehakt geeft me een stuk meer rust....En ik weet niet meer wie het vroeg maar wij gaan bevallen op een baarkruk, dit i.v.m mijn whiplash (ook reden van ziekenhuisbevalling)....... @Linka: tahnks voor je smsje! Lief van je! @Daisy: thanks voor je hyves-berichie! Je bent een schatje! Gaat alles goed met je meiden? En met jou? Kheb niet bijgelezen meiden enne SORRY voor mn ego-berichtje, maar kheb echt ff geen puf meer.... Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en wens iedereen heel veel succes met de laatste loodjes! Ik hoop dat ik gauw weer fitter ben en weer wat actiever kan meebabbelen! Liefs Esprit
Meissie toch, rust maar uit! Gewoon veel slaap inhalen en veel rusten en je hebt wel goede keuze gemaakt om in het ziekenhuis te bevallen ivm je pijn enzovoort. Geen dank, ik heb met mijn plezier je gesmst, wilde ook weten Meiden, ik wist het allang sinds vanmorgen waarom wij niks meer hoorden van Esprit, maar ze had me gevraagd of niet te vertellen, lijkt me ook prettiger om zelf te vertellen
@debbie2007 - wat raar dat ze er nog niet eerder van gehoord heeft? Maar goed, ik ga er dan maar vanuit dat het niks verontrustend is. Moest wel lachen toen ik de vraag van je man las! hihi En als jullie denken dat rotterdams dialect 'n beetje raar is. Bij ons zeggen ze: bijv: Bemy heeft ook 'n kindje gekocht! (Nou ja, kopen is toch ook een heel ander verhaal he ) @Esprit, fijn om weer van je te horen. Hier nog zo'n rustig beebje. Ik moet zeggen dat ik me daar ook behoorlijk ongerust over kan maken.
eprit doe maar rustig aan hoor! kan me je heel goed voorstellen hoe je je voelt. hier ook ctg gehad en er is weer goed naar gekeken. zaterdagmorgen ga ik weer, morgen mocht ik komen maar zaterdag was ook goed. als ik iets niet vertrouw of onzeker ben kan ik bellen enkomen. het kwam ineens zo onverwachts dat ik het nog een beetje verwerken moet. maar ik mag naar huis en dat is gewoon een goed teken zo denk ik maar. daarstraks hoorde ik van het meisje van chalid boulahrouz, dat raakt me nu wel hoor. het was ook nog eens mijn fav. speler, wat een nachtmerrie voor hem en zijn vrouw.