Goedesmorgens meiden ! ik heb weer alles zo goed als bijgelezen waren weer 8 pagina's ! Me internet doet het dan wel en dan weer niet heel erg vervelend. Ze zijn van eergister af bezig met de kabelen van het ziggo netwerk ofzo en kan tot vanmiddag 3 uur duren. "voor een betere verbinding met internet en tv " jaja....Dus hier even een snel berichtje. Heb heel slecht geslapen gelukkig had ik gister even een uurtje op de bank gelegen. Ben steeds wakker en die buren steeds schreeuwen en vervolgens staat de buurman van schuin hier onder het huis buiten te schreeuwen alsof tie afgeslacht werd. en de buren naast me die waren aan het schelden opelkaar en aan het gooien met spullen dat was niet normaal ik had echt zin om de politie te bellen. Als het vannacht weer zo is dat hun gaan schreeuwen als ik net me draai heb gevonden om te slapen ik word HELLS serieus dan bel ik de politie. * phoehhh * nou me internet doet het al langer dan gister. sorry dat ik over mezelf praat weer alleen maar. sorry sorry sorry heb het echt eventjes gehad misschien dat ik zo weer me bedje in duikt want heb door die buren en constant dat ik naar de wc moest maar 2 uurtjes geslapen.
@ Buddy Ja bad is lekker geweest ben helemaal relaxed Jij nog druk? @ Bemy Ik hoop dat alles goed is met onze ukkepuk En dat ze hard gegroeid is
Ja bij Myrna was wel erg rustig maar deze is echte vader's karakter, eigenwijs en druk.... poeh, hahaha! Maar af en toe ben ik blij dat goed is hoor
@ muis dat hoop ik stiekem een beetje @ happy gefeli met je 32 weken! @ passiepaard doe je lekker rustig aan meis! @ linka ik denk bristol of schoenenreus of iets in die richting? veel plezier bij de vk! @ sjudith plaats maar eens een foto van je haar dan ben benieuwd! veel succes en plezier met de echo! @ bemy zou ik de baby al genoeg hebben gekocht hahahaha! wanneer krijgen we de wandschildering te zien van je muur? @ denice lekkere buren heb jij is dat normaal bij jullie? en idd gewoon de politie bellen zou ik ook doen! hier rare nacht gehad had hele erge buikpijn steeds ook mijn huid stond helemaal strak...soms denk ik weleens dat ik geen vruchtwater meer heb dat ze daar gewoon zo in mijn buik zit.... xxx
@ Austin, heb ik ook vaak, zo'n strakke buik, vooral 's avonds, lijkt wel of hij open wil scheuren, de rek is er in ieder geval wel een heel eind uit. Hebben jullie trouwens ook dat jullie buik al gaat "zakken"? Als ik de foto bekijk van 32,3 en 33,6 weken dan zie ik duidelijk verschil. (zie album) O en 34 weken vandaag, ik vind het erg hard gaan ineens. Misschien kom ik later nog, ik krijg zo bezoek van 2 collega's, even theeleuten! liefs Philly
austin mijn buren die zijn hartstikke gek ik wil hier eigenlijk weg. gaan verhuizen maar op dit moment even niet het geld om dat ook echt te gaan doen. we hebben een onderbuurvrouw die opera muziek keihard aan heb staan in de ochtend en dan lekker loopt mee te galmen. Me buren aan de linker kant van mij die lopen te schreeuwen en te gooien met spullen en te gooien met deuren of het nou midden in de nacht is of overdag kan hun wat schelen. Dan hebben we de buren aan de rechtter kant daar hebben ze zo hard de tv aan staan dat als ik hetzelfde kijk het niet nodig is om het geluid aan te hebben. Dan hebben we de bovenburen die hebben 2 kleine hondjes die hoor je overdag blaffen en pissen over de rand van het balkon op die van mij (daar heb ik een brief nu in de bus gedaan dat ik zat ben om constant me balkon af te moeten spoelen van de pies. Kan niet eens me was buiten hangen) dan hebben we de buren schuin onder. Als het goed is WAS die zwanger maar heeft een miskraam gehad maar die hebben constant ook ruzie dat meisje staat afentoe heel zielig buiten in de regen te huilen dat die gozer haar niet binnen laat. En vannacht liep die gozer te schreeuwen tegen haar en gooien met de portiek deur en stampen op de trap en vervolgens staat hij te schreeuwen of hij vermoord word. Dat schijnt hier allemaal HEEEEELLL normaal te zijn. Het was hier hartstikke rustig . Vanaf begin af aan dat ik hier woon hebben we de zelfde onder buurvrouw als ze het houd bij alleen die opera muziek vind ik het ok. maar verders allemaal jongen nieuwe buren gekregen die allemaal ruzie schijnen te hebben en er niet mee zitten dat wij dat ook horen. Wij waren van plan om hier nog even te blijven dus hebben ook alles gemaakt zoals we willen in huis mooi geverft en al maar nu twijfelen we echt heel erg want straks met de kleine er bij en dan herrie snachts ik denk ze word daar wakker van.
@ philly het kan natuurlijk dat de baby is ingedaalt en gefeli met je 34 weken! veel plezier met je collegatjes! @ denice jeetje dat is ook wat! dus in feite doen alle mensen in de appartementen om jullie heen rare dingen? belachelijk stelletje debielen! zou er met de verhuurder eens over praten dit kan natuurlijk niet zo he! xxx
heey meiden ik ben vandaag naar de gyn geweest en alles was weer TOPPIEJ! Mijn suiker is mooi en mag dus weer terug onder behandeling naar de verloskundige Ons knulletje zou ongeveer 7 pond zijn wanneer het geboren wordt.. dus dat valt nog mee(zolang ik me aan mijn dieet hou)Kindje liep nu iets voor kwa groei zit ie nu op ongeveer 33 wk dus valt nog wel mee... en ik ben maar 0.80 gram aangekomen in 3 weken tijd haha.. dus valt mee bloeddruk was 100/60 dus was goed zeiden ze! Voor de rest heeft me vriend gister de blije doos opgehaald en hij is leuk Ben zo moe elke keer ben blij dat ik weekend heb haha Groetjes
Ja precies dit is echt te gek gewoon. Ik probeer me vogeltjes zo rustig mogenlijk te houden zodat ze niet de boel bij elkaar schreeuwen doe ik een doek over de kooi heen als ze dat wel doen worden ze rustig van. Verders ik zet de tv nooit hard aan ook niet als er een leuk liedje op tv is. Ik praat zachtjes als het avond word in de slaapkamer omdat ik niet wil dat de buren last van ons gaan hebben en de tv zetten we ook zachtjes dan ik doe er echt alles aan dat de balkon bakken dat het water niet naar beneden loopt zodat de buurvrouw gewoon de was buiten kan hangen. Ik doe ECHT ALLES. Misschien dat ik maar eens een brief in de brievenbus gaat gooien bij de buren de bovenburen hebben er al eentje. Misschien lukt het zo om het zo op te lossen. Ik vind het wel zielig voor het kleine meisje van 3 jaar wat hiernaast ook woont waarvan de ouders zo altijd lopen te schreeuwen en te gooien met dingen gelukkig was ze gisteren niet thuis maar aan het logeren bij de ouders van dat meisje. Anders had ik de politie gelijk gebelt als ik dat meisje hoor huilen.
Ow meiden wat kan ik soms toch domme acties hebben. Maar dit is toch wel het toppunt Had via internet hele mooie trouwkaarten besteld en was helemaal tevreden. Ze worden net bezorgd en zijn hele mooie nette kaarten geworden,Alleen echter 1 blunder die deze muts heeft begaan.. ik durf het bijna niet te zeggen Er staat helemaal niet op wie er gaan trouwen dus geen namen van ons Ik heb met tranen in me ogen gezeten maar vervolgens kreeg ik de slappe lach, Wat erg he? Iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen?
Je hebt de tekst enzo er in geschreven alleen de namen niet of heb je de namen op de voorkant niet erop gezet? Misschien kan je naar een drukkerij gaan met de kaartjes kijken of die een mooie oplossing heeft ervoor Misschien kunnen hun er bij drukken ?
Op de voorkant staat ''Wij gaan trouwen'' Binnenin aan de linkerkant staat de datum en aan de rechterkant staat de tijd en plaats en wat daarna de bedoeling is
Ik heb laatst een kaartje gezien daar hebben ze bij de drukkerij de namen in het kaartje gedrukt met goude letters.(in het papier zo met diepte) dat doen ze er pas op zetten na dat de rest van de tekst gedrukt is op een normale manier. Misschien is dat een oplossing voor je. Als die letter in het kaartje gedrukt kunnen worden in het goud kan dat misschien ook in een andere kleur.bij multicopy hier in de buurt in heerlen kan dat in ieder geval ik weet niet of zo'n winkel bij jullie in de buurt zit...
Hoi meiden ik heb gister een gesprek gehad op het werk.. en vond het eigenlijk allemaal een beetje vreemd en wil is kijken wat jullie reactie hierop is.. Mijn regiomanager vertelde mij iets over mijn zwangerschapsverlof..: ik neem namelijk 6 weken van te voren en dan dus 10 na de bevalling dus in totaal 16 wk waar ik recht op heb.. Nu zegt mijn regio manager dat mijn datum waarop ik weer ga beginnen met werken afhangt van wanneer ik beval.. Dus stel ik beval 2wk later dan uitgerekende datum wil zij zeggen dat dan pas mijn 10 wk in gaan :S Dat is natuurlijk een voordeel maar stel ik beval 2wk eerder dan uitgerekende datum dan word dat dus ook aangepast dus dat betekend dat me dan twee weken verlof door de neus word geboord om het maar zo even uit te drukken.. Is dit normaal? Ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord Ben benieuwd naar jullie reacties! Groetjes schatje1
volgens mij heb je gewoon recht op die 16 weken en mogen ze daar niet aan komen. als je 6 weken van te voren doet en je gaat met 4 weken bevallen krijg je die twee weken dat je eerder ben bevallen gewoon aan die 10 weken dus 12 weken na de bevalling. Volgens mij lult hij uit zijn nek want dat mag volgens mij echt niet gewoon! ik denk eventjes op internet kijken uitprinten en mee nemen naar je werk.
jah ik heb hier zelf ook nog nooit van gehoord en vond het een beetje een vreemd verhaal.. Ik ben het er ook niet mee eens.. Als ik lid van de bond zou worden zou ik daar dan wat mee opschieten? Groetjes
dit heb ik kunnen vinden op arbeidsrechter.nl Zwangerschapsverlof en bevallingsverlof Het verlof bestaat officieel uit een deel zwangerschapsverlof (het verlof voor de bevalling) en een deel bevallingsverlof (het verlof na de bevalling) (art 3:1 WAZ). Voor de duidelijkheid wordt hieronder steeds het begrip zwangerschapsverlof gebruikt, dus inclusief het bevallingsverlof. Wanneer gaat het verlof in en hoe lang duurt het verlof? De periode van verlof duurt minimaal zestien weken. Het verlof begint vier tot zes weken voor de vermoedelijke datum van bevalling, in beginsel ter keuze van de medewerkster (art 3:1 WAZ). Het kind komt zes weken te vroeg, of nog eerder Vindt de bevalling eerder dan zes weken voor de uitgerekende datum plaats, dan worden de zestien weken in acht genomen vanaf de werkelijke bevalling. Het kind komt te vroeg, maar binnen 6 weken voor de uitgerekende datum In dit geval is het zwangerschapsverlof in beginsel gelijk aan de periode zoals vooraf was afgesproken. Het verlof eindigt op de geplande datum, dat is bijvoorbeeld 10 weken na de uitgerekende datum, wanneer zij zes weken voor die tijd met verlof is gegaan. Het kind komt te laat, dus na de uitgerekende datum Vindt de bevalling later plaats dan de vermoedelijke datum, dan wordt de periode van zwangerschapsverlof verlengd. Bij de periode van 16 weken, komt de periode dat het kind te laat is. Oftewel, door de late bevalling wordt de verlofperiode van na de bevalling niet korter.