Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    ik heb vandaag echt een mega-scheve buik. die kleine duwt steeds dr kont tegen mn buikwand... ziet er niet uit zo'n grote bult aan de rechterkant net onder mn ribben...

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ sjudith mooie echo meis!

@ petra super dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad.

@ noura volgens mij heb ik iets gemist meis, wat is er allemaal aan de hand?

xxx

3. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey allemaal,

Ik heb eens een vraagje: Heeft jullie baby ook zo diwijls de Hik. Ik denk dat mijn mannetje zo'n 4 keer per dag de hik heeft.

groetjes

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Puck :confused: hij is enorm :)

@ Austin thnx :) ik vind de foto zelf ook wel leuk :D

En ja of ze terugdraait moeten we nog bespreken :D, ik moet wo naar de vk :D

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    :)

die moet ik nu elke dag doorstaan met scheve buik 8) :(

6. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @aykietje
    ene dag niks, anders dag wel 4 keer of zo, en ook wel 10 min dan... ligt er wel aan of ik "oplet" (dwz, niet te druk ben) anders voel ik het niet.

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Puck, dat is idd groot, kan invloed zijn omdat je suiker hebt idd, ach het is jouw prachtige kind ;)

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ aykietje ja dat heb ik ook.

xxx

9. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    oef, dan kan ik gerust zijn. Gisteren op bezoek geweest bij men mams, mijn zus en haar kids waren er ook. Manneke was zo hevig dat iedereen hem heeft kunnen voelen...

Vandaag proefdruk laten maken van het geboortekaartje. Ben er tevreden over dus dat is ook weer geregeld. Wie had er ook weer gevraagd om een goedkoop alternatief, wij betalen voor 100 kaartjes nog geen 50 Euro. Er was iemand maar ik weet niet meer wie die binnen een bepaald budjet wou blijven.

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo goedkooooopp :confused: ?

Ja, dat was Judith ;)

11. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Ik dacht dat ik goedkoop uit was 100 euro voor 60 kaartjes.... mmmmmmmm maar ja ik ben tevreden.

groetjes

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

even een ego bericht! :(

we zijn net terug van het kdv waar onze kleine vanaf november naar toe kan... ik moet alleen zeggen dat ik helaas niet dol enthousiast ben.
    het is niet dat ik het niet goed vind, maar bepaalde dingen spreken me niet echt aan. de kindjes delen samen een bedje maar ze hebben dan wel hun eigen hoeslakentjes etc, dus dat kan wel, maar het is veel kleiner dan ik verwacht had! ik heb zelf ooit eens stage gelopen op een kdv van dezelfde stichting dus zit daar mee in mijn hoofd, dat was groter en mooier aangekleed, ik vind het hier wat oud, de verf enzo.. op de peutergroep zijn geen slaapmogelijkheden en dan moeten ze op de groep van de dreumesen slapen op een stretcher die ze dan nee leggen, ze bouwen zo dus zelf een slaap plek voor de kindjes omdat er te weinig bedjes zijn...
    ik baal dus een beetje dat we door alle omstandigheden nu pas konden gaan kijken. het is niet zo dat ik het helemaal niks vind, maar had het toch wat anders verwacht.

liefs rebbel

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik was dat van die kaartjes!
    Waar waren ze zooo goedkoop?
    Wil ik weten :p

@ Rebbel, dat is enorm balen zeg :(
    Ga je nu doen dan?

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo allemaal!

Even een ego-berichtje van mij!

Ben vanmorgen bij de Vk geweest en alles was goed, was een kleine 2 kg aangekomen in 3 wkn, hB was 7,8 en bloeddruk was keurig. Alleen ligt beebje naar alle waarschijnlijkheid in een stuit. Dat vermoeden had ik al, omdat ik aldoor de hik onderin mijn buik voel, net boven de schaamstreek zeg maar. Toen zei mijn VK dat dat ook wel het hoofdje kon zijn wat bewoog als beebje de hik had, maar toen ze ging voelen zei ze; 'nou, je kon nog wel eens gelijk hebben ook!' Maar het schijnt dat de meeste baby's in week 35 wel ingedaald zijn, dus dan heb ik nog 1,5 week. Mocht het niet zo zijn, wat maar bij 4% gebeurt, zien ze dat wel in het zkh, daar moet ik straks toch heen voor controles ivm ks van Jamie.

Enne, we hebben gisteravond kijkers gehad voor ons huis die superenthousisast waren! Zijn de ouders van mijn schoonzusje! Als het aan haar vader lag, hadden ze het huis vandaag al gekocht zo lyrisch was hij! Hij had zelfs een meetlint bij zich om te meten of zijn trike in de garage pastte, past dus wel. We zouden elkaar op de hoogte houden, dus ben errug benieuwd! En vanmiddag belde de makelaar ons op dat er maandagmiddag om half 2 weer kijkers komen. Zo zie je maar, zo heb je in tijden geen animo en nu ineens 2 stellen binnen een paar dagen! Duimendraaien dus! ;)

Gaan zo bij onze oude overbuurtjes eten, dus ben weer weg!

Tot snel!
    Xx

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oja, vergeet ik helemaal te zeggen dat ik al verlof heb! 6 weken van tevoren dus maar. Eigenlijk gaat dat dan as woensdag in, dus ik heb dinsdag maar vrij genomen. Ik heb de laatste tijd veel last van mijn rug en mijn liezen, dat ik dacht, 'dan maar eerder verlof'. Ik plak er toch vakantie achteraan dus hoef pas 4 november weer aan het werk! En als ik later beval, nog later! Heerlijk!

Nou, ben nu echt weg hoor!
    Xx

16. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    misschien domme vraag maar wat ervaren jullie dan als het beebje de hik heeft?

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Is geen domme vraag hoor! ;) Tja, het voelt bij als een heel regelmatig constant klein schopje zeg maar. Duurt meestal wel een paar minuten.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    bij mij ook 60 kaartjes 100 euro, precies hetzelfde

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo dames,

Ik schaam me diep, ben lang niet hier geweest.
    Een week ofzo niets laten horen.
    Maar alles gaat nog prima hier.
    Heb net wel wat gelezen, maar weet er niks meer van.

De kleine schopt de hele dag al tegen mij
    Mijn buik doet er gewoon pijn van.
    Vanmorgen intake kraamzorg gehad. Krijg gewoon 49 uur. Heb nu dus al hele infomap hier in huis liggen.

Ik kom snel weer kletsen hoor!"
    Ga nu eerst even wat eten kopen

20. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Ik heb zelf een ontwerp gemaakt, eigenlijk heel simpel, een zwarte achtergrond met witte letters, het betreft een kaartje rectoverso gedrukt met enkel tekst, ik heb geprobeerd van het in mijn album te plaatsen maar het lukt me niet.

Vooraan hebben wij de geboortedatum en een gedichtje met de naam van ons manneke in verwerkt en op de achterzijde hebben wij al de nodige informatie. Eigenlijk heel simpel maar wel mooi.

Met dit ontwerp ben ik naar een zelfstandige drukker gegaan en mits een aantal aanpassingen door de drukker hebben wij een kaartje, op enveloppe formaat voor een voordelige prijs. Drukker zit wel in België, maar ik neem aan dat jullie ook wel zelfstandige drukkers hebben.

Deel Deze Pagina