Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Het is hier ook superbenauwd, maar kom net onder de douche vandaan en dan gaat het wel weer even
    Iedereen heel veel plezier vanavond met het voetbal :whistle:

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier is het ook benauwd en heb het druk gehad vandaag dus.................................... word even gestraft door mijn lijf. moet ik maar luisteren he? :oops:

iedereen veel plezier vanavond :)

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

even snel een berichtje van deze kant..

Gaat op zich geed vandaag met me :) alleen beetje moe haha

Ik was om 16.00 even op bed gaan liggen en )was om 18.00 pas weer wakker haha :)

heb vanavond namelijk verjaardag dus beetje uitgerust moet ik dan wel zijn ;)

nou ik spreek jullie morgen weer even

Groetjes

En veel plezier met voetbal vanavond!
    heb er zin in haha

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Iedereen veel plezier zo :D

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Hey dames,

Ik ben weer terug van vakantie en jullie hebben wel 90 pagina's volgekletst haha lukt dus niet om allemaal door te lezen.
    zwitserland was geweldig, we hadden zo'n leuk huis. de oranjegekte was echt lachen. we zijn 2 van de 3 wedstijden bern ingegaan, maar de tweede was zo druk dat ik niet meer de derde wilde meemaken in de stad.

ik was wel een attraktie daar: om de minuut werd ik aangesproken door mensen over mijn baby. het word een jongen, het word een meisje, heb jij de bal ingeslikt, gefeliciteerd. wat wel leuk was dat je veel mannen zag kijken die blijkbaar hun thuisfront wel miste doordat ze mij zagen, dus kreeg echt vaak zo'n dikke knipoog of duimpje omhoog en zo'schattig hoofdje van die mannen te zien... werd vaak over mijn buik geaaid haha
    werd zelf geintervieuwd en was was nog wel gevlucht, maar ze hadden me door haha

wel zag ik dat er een aantal lekker op verlof zijn, heerlijk. ik moet maandag gewoon weer aan de slag.

hoop dat er geen ernstige dingen zijn voorgevallen? alleen maar goednieuws toch?

met de baby gaat het goed, beweegd lekker veel dus dat is fijn. wel wat vaker harde buik, maar verder niks. dus alles ok ; )

nou ik ga weer verder voetbal kijken

fijne avond

liefs jenny

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Jennys leuke vakantie gehad.
    Ik kan me voorstellen dat je opvalt daar.

Zit iedereen voetbal te kijken?

Bumba.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Jenny
    wel uitgerust of weer aan vakantie toe nu :)

En dat van die bal ingeslikt herken ik hihihi :D heb hem ook al een paar keer gehoord ;)

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Nou ben wel uitgerust, maar zal lastig zijn maandag vroeg er uit om te werken. heb 2 weken lang 10 uur per nacht geslapen en dat gaat volgende week niet meer lukken denk ik haha

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    %^$%#%$ russen

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

:evil: :evil: :evil: en om over die scheids maar te zwijgen :^o

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou die scheids mag ons wel hoor volgens mij. hij had net rusland echt wel een penalty kunnen geven

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :'(
    Nou die scheids was niet heeel erg top :(
    Maar moet toegeven dat Rusland wel supergoed speelde :(

13. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    AAAAAAAH.... weer niet lekker slapen! Gek word ik ervan. Eén voordeel: al mijn administratie is netjes gedaan :)

Jammer van het Nederlands elftal maar heel erg vind ik het niet want ik werd een beetje gek van al dat oranje om me heen.. Het leek wel Koninginnedag. En dat is heel leuk... 1 dag per jaar.

Met settelen gaat het redelijk. Ik blijf me verwonderen over de service hier in Nederland en over het feit dat ik om half 4 's nachts eigenlijk niets meer kan maar verder voel ik me weer helemaal thuis. Aiden vindt het ook allemaal leuk maar ziet het nog wel als een grote vakantie (hij is zo vaak nog in de US) en Chris? Die weet niet beter... je kan overal vriendjes maken en deze Nederlandse oma is ook wel heel lief!
    Het huis schiet wel op maar nog niet helemaal af. Gelukkig zijn een aantal ruimten echt af en daar vind ik mijn rust wel.

Ik hoop dat jullie allemaal op één oor liggen en dan spreek ik jullie 'morgen' wel!

Elle

PS: ik was wel voor Oranje hoor maar moet eerlijk zeggen dat de Russen beter waren...

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hai dames,
    Hier ook voor het eerst een mindere nacht. Absoluut niet slecht hoor, maar gewoon laat erin en vroeg wakker. Heb alweer een plankje geschilderd op de babykamer en de was gesorteerd en aangezet.. Ga nu (Net als Elle) de admini maar even bijwerken. Moet nog wat belastingen nakijken (zorgtoeslag en kinderopvangtoeslag). We hebben wel onze teruggaaf binnen, heerlijk, daar zaten we op te wachten!

Ach toch nog iets positiefs na die wedstrijd van Nederland. Je hebt gelijk hoor, de russen hebben toch wel verdiend gewonnen! Helaas. Vind het nog het jammerste voor van der Sar, die had nog wel een leuke titel op zijn CV mogen hebben van mij.

En Elle, verwonderen over de service? Wat bedoel je precies?

15. schatje1

heey meiden

balen van nederlands elftal :( maar ja is niet anders vond de russen ook wel wat beter..

Hier ook slecht geslapen.. :( mijn katten waren vervelend! zaten elke keer bij ons aan de deur te krabben :evil: dus ben er op een gegeven moment maar uitgegaan :(

Voor de rest is de kleine lekker beweeglijk en had eigenlijk niet verwacht dat ie mooi met zijn hoofdje de uitgang naar buiten in de gaten hield haha :)
    Hij is tot nu toe elke keer zo eigenwijs geweest dus was bang dat ie in stuit zou liggen maar nee hoor :) mooi voor de uitgang haha

Had aan gyn gevraagd of de kans aanwezig was dat de beeb nog helemaal om zou draaien maar hij zei dat de kans heel klein was.. :)

Nou meiden voor de rest weet ik het even niet meer..
    Moet in totaal nog 7 daagjes werken en dan lekker met VERLOF! :) heerlijk!

Nou fijne dag vandaag

Groetjes

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb sinds een week erge last van onrustige benen 's avonds. Iemand hier die er een tip tegen heeft?

Jenny, wat klinkt je vakantie onwijs leuk!
    schatje, super dat de baby goed ligt!
    lique, is het toch nog ergens goed voor om zo vroeg wakker te zijn!
    o ja check mijn banner, wauw

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny, fijn dat je leuk hebt gehad!

Tsja, ik wist het al in begin van de wedstrijd dat Russen gewoon beter waren, maar scheids was ook niet zo super helaas...

Komen wij ff buiten overburen (hebben wij geen contact of zo ) hebben alle slingers meteen eraf gehaald vind ik wel grappig...sorry ;)

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    joeperdepoeperdepoepie 34 weken. nog zes weekjes te gaan (of vier zoals afgesproken met de kleine)

gr kim

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Superrrrrrrrrrrrrrr, gefeliciteerd :whistle: !

20. schatje1

haha wel grappig want ik ben tijdje geleden naar paranormale beurs geweest en die man die zei dat ik een week eerder en dan op een zondag ga bevallen.. dus ben heel benieuwd!

Het rare is dat twee jaar geleden mijn opa op die zondag gestorven is.. was toen 6 augustus en nu dus drie ivm schikkeljaar..
    Het zou raar zijn als het dan ook nog rond die tijd geboren gaat worden..rond 18.00 uur

Die man die wist niks van die datum van mijn opa dus is wel vreemd maar ook wel weer mooi mocht het gebeuren..

Dus als ik daarvan uitga beval ik een week eerder ongeveer haha we zullen zien!

Groetjes

Deel Deze Pagina