Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihiihih thanks. ik hoop wel dat die kleine met 38 weken komt want ik wil nu wel zien op wie die kleine lijkt hihihihihihih kan niet wachten is net alsof ik een kadootje krijgt.

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden hier ben ik even weer.
    Het gaat hier redelijk.
    Eindelijk de proefdruk van ons geboortekaartje binnen gekregen.
    Staat er ook nog weer een foutje op. :(
    Morgen gelijk maar even bellen om dit door te geven.

Iedereen alle oranje spullen weer op de zolder gegooid?
    Wel jammer dat we eruit liggen, maar de Russen waren gewoon beter.

Morgen alweer voor controle.
    Wel een goed gevoel om iedere week even te gaan.

Nog niks gehoord van Noura en Cynthia?

Iedereen die weer een weekje verder is (in ieder geval Mik en Petra) ;) : GEFELICITEERD!

Fijne zondag allemaal!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jij bijna 35 weekjes voor jou is het helemaal aftellen meis. fijne zondag

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,hier ben ik ook weer fftjes,

jeetje wat een wedstrijd zeg,sow spannend!
    Wat gruwelijk balen dat Oranje eruit ligt,maar zoals iedereen vindt,de russen waren gewoon beter,helaas :(

@Mik,gefeliciteerd met je 34 weken!

@Petra,gefeliciteerd met je 35 weken!

@Miran,balen is dat zegmkan er nooit iets gelijk goed gaan?
    Succes morgen en ik hoor het wel heh ;)

Hoe is het verders met iedereen?
    Fijne dag!

5. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Inderdaad jammer van Nederland, maar ook ik vind dat Rusland verdiend gewonnen heeft, ze waren gewoon veel sterker.

Buddy: Welkom terug meis, fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad.

Ik ben me hier toch een partij verkouden. Echt niet normaal. Denk dat mijn weerstand een behoorlijke opdonder heeft gekregen door het verlies van Oma. Zo vervelend dat je er weinig aan kan doen. Hoop dat het snel weer afneemt.

Vandaag houd ik een lekker rustig dagje. Heerlijk zo op zondag.

Oh ja ik ga er maar vanuit dat ons kleintje te laat zal komen, dan kan het ook niet tegenvallen. Elke dag dat ze eerder komt is dan mooi meegenomen.

Fijne zondag allemaal.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

hey buddy

heb je gemist. hoe gaat het nu met je huissie.? en met je meisjes!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej hallo!
    Hier ook weer slecht geslapen :'(

En ga straks mijn koffer inpakken...vind het zooo moeilijk :oops:

Vd Sar vond ik idd ook zeer sneu :( Hij doet zo onwijs zijn best altijd! Wat een topvent ;) Wat moeten we als hij er mee stopt :confused:

@ Ellen....hoe zit dat nu met Chris? Is dat je zoontje? Of ben ik nu te nieuwsgierig :rolleyes:

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo allemaal!
    Wilde jullie even een hele fijne zondag wensen! Zal morgen even een berichtje achterlaten! ;)

Xx

9. Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

ik heb sinds gisteren het gevoel dat mijn kleintje graag om wil draaien maar dat het gewoon niet lukt (ligt in stuit) mijn buik gaat alle kanten op maar voel nog steeds het hoofdje bovenin, het is geen fijn gevoel heel mijn buik doet zeer, raakte gisteravond beetje in paniek :(

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey Buddy,

hier alles oke,de gordijnen hangen nu sinds gister,echt supermooi,igister de overtrekjes met namen en mutsjes met namen opgehaald en wil vandaag of morgen de bedjes gaan opmaken,heb er zin an!
    De meiden doen het nog steeds goed volgens mij,ze bewegen best vaak en hebben vaak de hik,hihi...

Hoe gaattie met jou?
    Jee wat gaat het toch hard allemaal nu heh :D

Ik ga ff douchen en dan de tuin in,heerlik!

Fijne dag en geniet van het zonnetje..

11. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hallo allemaal hier weer een keertje een berichtje van mij hopelijk alles goed met jullie?

Ik hang al weer dagen lang boven de wc de misselijkheid is weer helemaal terug bij af zoals in het begin :(

Fijne dag dames

12. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Dit kan wijzen op een tekort van Magnesium. Wat magnesium bijnemen zou uw probleem kunnen oplossen.

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Esprit; Ik heb ze ook besteld. Moet vandaag alleen nog even het geld overmaken en als ze dat binnen hebben duurt 't waarschijnlijk nog 5 werkdagen. Lijkt me echt super om te maken

@Kim; Gefeliciteerd met je 34weken

@Petra; Gefeliciteerd met je 35 weken. Ik heb op de zwangerschapsgym gehoord dat afwisselende baden en/of douche goed helpt tegen onrustige benen.

@Rebecca; Ik heb ook al 2 dagen zo'n vreemd/naar gevoel. Ik twijfel nu ook hoe hij ligt:het lijkt of ik 't hoofdje bovenin voel, maar dat kunnen natuurlijk ook zijn billen zijn.Het 'trappelen lijkt nu ook anders te zijn. Wat duurt het dan toch lang hè voor het weer 1juli is en we weer naar de vk mogen....

Groetjes Silvia

14. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Heb wel bijgelezen maar ben gewoon harstikke lamlendig wakker geworden. En als je hier buiten komt is het net of dat ze 'n fohn op je gezicht zetten, zo benauwd. pffff . . . .

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zo, dames net gegeten en zit voor de rest alweer de hele ochtend achter de pc. Vriendje wordt er een beetje gek van.
    Ga nu maar even douchen en misschien nog wat rommelen voor de babykamer. Kan niet veel doen, is meer mans taak... gordijnrail ophangen enz.

Ik hoorde iemand over de tuin. Nou hier was het vanmorgen om 8 uur prima weer, maar nu echt niet meer. Het waait hard en een dik wolkenpak.
    Fijne zondag

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej :D
    Hier nog 1 die lamlendig is :( Ben zoooo moe van dat niet slapen! En mijn lieverd slaapt nog :confused: ben jaloers!

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden! :D

@petra: gefeliciteerd met je 35 weken! :D
    @mik: gefeliciteerd met je 34 weken! :D

wat balen van de wedstrijd van gister zeg! maar ja de russen hebben wel terecht gewonnen! nederland was echt slecht... :(

verder is het hier nog steeds onrustig...
    gister had ik echt veel harde buiken, maar ze waren niet pijnlijk en uiteindelijk kwam er meer tijd tussen. vannacht ook last gehad en vanmorgen verloor ik echt heel veel slijm! ik vraag me af of ik niet de slijmprop aan het verliezen ben? mama's hoe ziet die eruit?
    nu ook weer veel harde buiken en ik heb het idee heel fanatiek gesport te hebben. heb pijn in mn liezen! maar dat is van het indalen denk ik! :)

liefs rebbel

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebbel,
    Ik heb begrepen dat je slijmprop vrij taai is?

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja dat dacht ik ook!
    het is helder rekbaar slijm, maar geen bloed erbij ofzo dus het zal wel meevallen! :)

20. duha

duha Actief lid

12 dec 2007
    181
    0
    0
    Jaja, 33 weken alweer. Wat fijn dat het allemaal zo dichtbij komt he! Tralalalala :)

Vanmorgen was ik al vroeg op en heb lekker de afwas gedaan, hondjes eten gegeven, met ze gewandeld, de was opgehangen, gedoucht en een stukje gehaakt. Nu begin ik wel een beetje last van de warmte te krijgen, misschien een teken om een beetje rustig aan te doen.

Komt er eigenlijk nog een dikke buiken meeting binnenkort? Lijkt me zo leuk!

Hele fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina