Lijst voor augustus 2008. 01-08-2008. - Diana81 26 jaar 1e kindje - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje - Biancatje 30 jaar 1e kindje 03-08-2008. - Eimat 23 jaar 1e kindje - Visjes 24 jaar 1e kindje - Mik25 25 jaar 1e kindje - Esprit 29 jaar 1e kindje 04-08-2008. - MissyN 24 jaar 2e kindje - Natas1 40 jaar 1e kindje - Mandje 21 jaar 1e kindje 06-08-2008 Rebbel 24 jaar 1e kindje 07-08-2008 - Tuti 32 jaar 1e kindje
hoi miranda3xmama. Leuk dat lijstje. Ik denk dat ik uitgerekend ben op 07-08-2008. Geboortedatum 08-08-'08 zou nog mooier zijn Ik ben 32 jaar en inderdaad eerste kindje. Groetjes Tuti
hoi, ik mag mij hier ook melden, wanneer ik ben uitgerekend dat weet iknog niet. Ik heb vandaag positief getest met de test van hier. En ik ben zoooooo blij, ik word net zo als jullie een augustus mama
Leuk om te lezen hoe iedereen die eerste weken ervaart. Met mij gaat het wel goed, mijn borsten zijn wel super gevoelig, maar dat waren ze vorige maand eigenlijk ook wel en toen ben ik gewoon ongesteld geworden. En ik begin wel wat moe te worden, maar verder (nog) nergens last van. Hoewel, ik eet al de hele week zure haringen haha De VK bellen, ik wilde daar inderdaad nog even mee wachten, maar met de feestdagen in zicht is het misschien toch niet zo'n gek idee om alvast een afspraak te maken. Moeders voor moeders doe ik denk ik niet aan mee. Heb ik de eerste twee keer wel gedaan, maar ik vind het zo'n gedoe en bovendien hebben we het nog aan niemand verteld, dat willen we pas met kerst doen (als we het zolang volhouden).
De gegevens kloppen hoor! Leuk zo'n lijstje en wat zijn er al veel gelukkige zwangeren! Zitten we allemaal in het leuke, maar ook spannende schuitje! Ik ben erg moe, doe niks anders dan gapen en kan de hele dag wel slapen. Ik heb het alleen aan mn ouders en collega's verteld. Met de kerst willen we het aan de rest van de familie en aan onze vrienden vertellen. Het liefste zou ik het van de daken schreeuwen, maar mn vriend vindt dat we nog even moeten wachten omdat het nog zo vroeg is.... Mijn collega's hebben het gewoon geraden.....ik rookte best wel veel....en ben acuut gestopt toen de test positief was....dus zij hadden gelijk wel door dat ik weer zwanger was, anders was ik niet zo acuut gestopt! Ik heb wel het idee dat mn symptomen wat minder worden nu, maar dat is normaal toch wanneer je al een paar weken zwanger bent? Een paar dagen geleden had ik namelijk nog erge last van krampen, leek wel ongi, maar dat is nu erg minder geworden...ook mn borsten zijn minder gevoelig, herkent iemand dit? ...krijg al wel een beetje buikje, mn broek zit al wat strakker... Mag van mij wel snel gaan allemaal hoor, lijkt me heerlijk om met een dikke buik trots rond te lopen! @Miranda Lees zo net je verhaal zeg, jeetje wat een verdriet, wat moet dat een klap zijn geweest zeg! Sterkte met het een plekje geven. Wat fijn voor je dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! Liefs
Lijst voor augustus 2008. 01-08-2008. - Diana81 26 jaar 1e kindje - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje - Biancatje 30 jaar 1e kindje 03-08-2008. - Eimat 23 jaar 1e kindje - Visjes 24 jaar 1e kindje - Mik25 25 jaar 1e kindje - Esprit 29 jaar 1e kindje 04-08-2008 - MissyN 24 jaar 2e kindje - Natas1 40 jaar 1e kindje - Mandje 21 jaar 1e kindje 05-08-2008 - Jordanne 28 jaar 3e kindje 06-08-2008 Rebbel 24 jaar 1e kindje 07-08-2008 - Tuti 32 jaar 1e kindje
Aan alle nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. @ Esprit: bedankt meid, wij zijn ook heel erg blij met deze zwangerschap. Wel heel erg spannend hoor, maar ik kom heel goed onder controle. We gaan er vanuit dat deze keer alles goed gaat. @ Jordanne: leuk dat jij ook meiden hebt, die van ons zijn bijna 6 en 3 jaar. Groetjes Miranda
Ben weer lekker emotioneel. Net shrek 3 gekeken. Janken! Wel lief hè, die klijne baby donkeys en baby ogres.
@ Jordanne: leuk dat jij ook meiden hebt, die van ons zijn bijna 6 en 3 jaar. Ja heerlijk vind ik dat meiden, ben benieuwd wat het deze keer wordt. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat wij een jongetje zouden krijgen haha Vanochtend had ik trouwens een beetje bloed bij het plassen, maar ik heb drie keer positief getest (wel met dunne streepjes)... maak me wel een beetje zorgen
nou meiden vannacht weer lekker in de weer geweest met mijzelf. elke twee uur naar beneden met krampen. ik denk zelf nu dat het mijn darmen zijn dus ik ga vanmiddag toch naar het ziekenhuis voor bloed prikken dan vraag ik meteen iets voor mijn darmen want zo kan het natuurlijk niet. ik loop als een zombie op mijn werk omdat ik gewoon maar drie uurtjes slaap heb per nacht. ik heb een spastische darm en heb vannacht goed gevoeld het zit wel laag maar denk toch mijn darmen. gr mik jullie horen het vanmiddag
hoi meiden... hier is het erg spannend! heb gister wat roze verlies gehad en wat zeurende buikpijn, volgens vk is de kans groot dat het komt omdat het zich verder aan het innestelen is en dat ik me niet teveel zorgen moet maken, maar dat doen we natuurlijk toch! de vorige miskraam zit nog zo vers in ons hoofd! ze kunnen ons verder niet echt helpen omdat het te vroeg is voor een echo... 18 december pas! ik hoop zo dat het deze keer goed mag gaan... liefs rebbel
ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu extra veel zorgen maakt omdat je het al een keer hebt meegemaakt en dat je nu roze verlies heb. Ik zal heel hard voor jou duimen. En waarschijnlijkis het wat de vk zegt dat het frummeltje zich nog verder aan het innestelen is