Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik ben voor een meeting!
    Maar waar?

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hebben wij ook eerder aangegeven dat wij zo graag willen de meeting, maar zo te zien gaan het niet zo goed lukken als ik goed heb!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb het eerder al geprobeerd op het forum met de mamma's uit de regio Zuid-holland. Helaas hebben veel interesse getoont en nu helaas maar 3 over :(
    Dus ikw il wel :D

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey lieve meiden!

Ook hier is vannacht met ventje nog de ladder opgeklommen om de slingers weg te halen....Hij is mopperend gaan slapen....Ik vind het ook wel heel erg jammer, maar de oranjes speelden ook wel gruwlijk slecht zeg! Pffff.....Hoorde net wel op het nieuws dat de scheidsrechter een grote fout heeft gemaakt, die rus had met 2 geel rood gehad, de scheids had de gele kaart niet meer in mogen trekken...dan had nederland de verlenging tegen 10 russen moeten spelen en dan hadden we misschien wel.........
    Ik vind wel dat ze een nieuwe regel op moeten stellen, dat wanneer de scheids zo'n fout maakt ze de wedstrijd over moeten laten spelen...ongeacht voor welk team het dan een nadeel/voordeel was! Kga wel ff bellen met de knvb, hihihi.....

Mn beebje doet het gelukkig weer goed....tis lekker aan het bewegen en opent regelmatig de aanval op mn blaas, hahahaha....af en toe echt minder fijn hoor, maar liever dat dan niks hè.....

Fijn dat we allemaal al lekker aan het aftellen zijn, kben echt benieuwd wie de spits afbijt zeg! Van mijn pufclub is de eerste al bevallen van een hele mooie meid....zo'n schatje....o wat kriebelt t allemaal al zeg, kan niet wachten om onze bundle off joy in onze armen te houden!

Meiden die weer een weekje dichterbij zijn: gefeliciteerd!

@Mik: ik heb afgesproken dat hij/zij er over 3 weken uit mag/moet komen....heb dan wel genoeg geduld gehad ;)

@Rebbel: ben je de prop al verloren dan?

@ Joy: had je al een poosje gemist! Zo lang niet geweest om de misselijkheid?

@Noura; Meis waar ben je?

Wie is buddy van Noura? Kmaak me nu toch wel beetje zorgen! Als alles maar goed was int ziekenhuis gister!

@Buddÿ: wast leuk bij het kraamschudden?

@Miranda: wat jammer dat er weer een fout in zat! Hier ook de proefdruk binnen, dacht dat we een proefkaartje zouden krijgen, maar t is gewoon een kopie op papier? ? ? Is dat normaal? Ook de envelopjes binnen, dus kan aan het schrijven....

Pfff...wat is benauwd zeg....moeten vanmiddag ook nog op visite, bleh kom je daar helemaal zwetend aan.....vooral onder mn boobies is t een waterballet, voel me dan zo vies hè......Denk dat ik maar met keukenrol onder mn bh weg ga.....Kvind dat zo vies hè, dat zweten....
    Net als die reclame van axe, die vind ik zo goor hè....zouden ze moeten verbieden om zoiets op tv uit te zenden zeg! Smeerlappen.....

Nou kga ff wat eten....

Fijne dag meiden!

Oja, die meeting lijkt mij ook wel erg leuk!

Liefs

5. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Esprit nee daar niet alleen om maar heb nogal een crisis thuis gehad me zoontje woont nu op een behandelgroep ging allemaal niet meer zo lekker thuis.Teveel dingen aan me kop gehad dus.
    Buiten is het wel benauwd he blijf lekker wijs binnen daar is het goed te doen haha.Met jou ook alles goed?

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

pfff vandaag beetje een baal dag volgens mij beetje chagerijnig niks aan .. :(
    Mannetje ligt met hoofdpijn op bed die heb gister te veel gedronken :(
    zit ik hier maar te kijken waar de wind vandaan komt
    niks aan dus :(

7. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Oei meis, dat is best wel heftig! Moeilijke keuze geweest! Heb je er een beetje rust in? En je zoontje? Is hij al een beetje gesetteld?
    Met mij gaat t redelijk, als ik me maar rustig hou....hahaha, maar dat moet iedereen, dus geen uitzondering.... Paar keer aan de CTg gelegen, maar gelukkig telkens alles goed!

Nou kga ff de deur uit meiden, misschien tot vanavond en anders tot morgen!

Liefs

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Lique. Het blijft altijd een beetje lastig om dat uit te leggen. Maar de service in Nederland is vaak (?) veel minder dan in de US. Ik kreeg deze week meubeltjes geleverd. De transporteur zou tussen 2 en 4 er zijn. Om 4 heb ik maar gebeld. Ik krijg te horen dat de chauffeur vertraagd is maar dat hij vóór 5-en bij mij is. Om 5 uur nog een keer gebeld. Ze zouden voor de deur staan. 15 minuten later waren ze er. In de VS heb je dan allang 10 x excuses gehad en een tegemoetkoming van het ongemak. Nu moest ik bijna smeken om een excuus en verder niets. Ook in winkels moet je soms echt bedelen om geholpen te worden, laat staan in de horeca! (het is trouwens niet overal erg hoor). In de VS werkt iedereen voor fooien en is men zich erg bewust van het belang van de klant. Hier lijkt het minder. Andere dingen zijn in NL weer VEEL beter!

@ Judith. Ja, Chris is ons zoontje maar we hebben hem laatst officieel geadopteerd. De mama van Chris is de zus van mijn man maar helaas overleden. De biologische papa heeft zich nooit met hem bezig gehouden en nu officieel afstand gedaan. Chris is 4 en noemt mij - sinds de adoptie - mama! Ik ben daar heel trots op. Hij is ook heel nieuwsgierig naar zijn broertje of zusje (of eigenlijk neefje / nichtje).

Iedereen een fijne dag!

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ah, bedoelde je dat Elle, nou ik kan me voorstellen dat je wat anders gewend bent. Nederland is inderdaad niet zo superklantvriendelijk. Soms om gek van te worden. Maar je moet weten, de brutalen hebben de halve wereld. Beetje grote mond, helpt hier zeker.

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo heb maar 2 paginas geopend dan kan ik en lezen en reageren, anders lukt met dat niet met al die paginas onthouden.

jen ikzou ook klagen als ik jou was hoor, en pijn hebben is echt heel erg naar. ik voel me juist zo goed, ik weet niet hoe het voelt bekkenpijn, maar als ik het zo hoor is het echt heel naar. sterkte meid.

muis toch goed dat je naar de dokter bent gegaan, hoopdat het snel aanslaat, haha ja als moeder ga je ineens interesse krijgenin huishoudelijke apparaten

esprit gefeli met je 34 weken

judith jij ook al geschoren, ik ook vrijdag, en ben met je eens dat het nu echt een karwei is

duster heb je al een gipsafdruk gevonden? anders moet je even een oproepje plaatsen bij zwanger ofzo

duha ik lees over je kraamzorg gesprek. als je recht hebt op 49 uur dan is dat van je basisverzekering. daarboven heb je van je gezin verz. nog 20 uur waar je voor verzekerd bent. totaal zou je dus 69 uur kunnen krijgen. voor max. 20 niet geleverde uren krijg je de vergoeding. dus dat zou dus 20 x 20 zijn. dat is mij verteld

oei esprit lees nu dat je je zorgen maakt, dat hoeft niet ik mocht gewoon naar huis maar was druk met gezellige dingen doen met mannetje.
    de ctg heeft weer aardig wat tijd in beslag genomen omdat beebje maar niet wakker werd en niet bewegen wou. uiteindelijk moest ik anders gaan liggen. en toen linkerkant een tijd gelegen, en daar gebeurde nog niets, en toen rechterkant, en na wat geduw werd er eentje wakker. hierna was het lekker wakker, en na een tijdje werd ik goedgekeurd en kon eindelijk naar huis.

slijmprop zag er bij mij uit als een sliert slijm zo dik als mijn vinger, die lag toen in het toilet, met bloed erbij.
    maar op het moment verlies ik ook veel rekbaar slijm. soms hangt er nog wat aan na het urineren, zo`n sliert. hihi wat een onderwerp zeg

elleny dat is toch leuk al die oranje dingetjes. maar ja, jammer dat ze niet doorzijn

maxi hier ook een weinig bewegend beepje, maar dat was ook zo bij de anderen. en volgens de vk heb je babys die mamas ribben kneuzen en babys die dat niet doen. heel veel verschil dus
    doe je rustig aan meid

esprit je hebt ook van die nutrilon kant en klaar pakjes, die groene. heb je in ieder geval voor de eerste dag of dagen.
    mijn zoontje moest toen worden bijgevoed en de vk had ook bij zich. maar na de geboorte kan je altijd met de vk overleggen of je en welke voeding je halen moet. mischien kan je het nu ookal overleggen

ja puck mannen gaan liever niet voor een voedingsbeha op pad. ik geloof dat ik nu ook maar zelf het reserve kraamverband in huis haal. vond manlief ook niet zo geweldig om te halen. hij kwam wel heel vrolijk ermee thuis, het winkelpersoneel was heel geinteresseerd in de baby en wat het nu geworden was

judith lief hoor dat cadeautje
    en sex....... ik mag niet.... is ook niet leuk hoor.. hoop dat ik het niet verleer ;)

jenny welkom terug en fijn te horen dat je het leuk hebt gehad, hahaha zei het toch van die bal ingeslikt

joy balen zeg van die misselijkheid, sterkte

kuitkramp oeh wat erg, heel veel melk drinken schijnt ook te helpen, ook bij maagzuur. hier helpt het volgens mij wel

kim gefeli met je 34 weken en petra joepie jij ook al weer 35 weken

oh ja, ik ben ook 34 weken

ik ga nu gauw afsluiten want mannetje belde net dat hij doner haalt en dan hoef ik niet te koken. ook lekker.
    fijne dag nog iedereen

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    pfiew ben ook blij, wou bericht plaatsen en toen gaf die aan kan pagina niet weergeven, dacht al dat de lap tekst weg was. maar zie dat het er toch staat

doeidoei

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ja het is nu heel rustig in huis hey .En is altijd een moeilijke keuze maar wel beter voor hem .Hij zit in een leuke groep maar 2 minuten rijden naar hem ben net naar de kermis geweest met hem .Is veel vrijheid daar en als hij het goed doet mag hij daar blijven tot hij naar gezinshuis gaat .Voor door de weeks en is hij in de weekenden bij mij zodat ik ook beetje op adem kan komen.

Nou gelukkig maar dat alles goed is meid waarom moest je aan de ctg?Ik moet ook nog steeds .

@noura jij ook al ? wat was er dan aan de hand als ik vragen mag?

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @esprit: nee ik denk niet dat ik hem al verloren heb, maare vroeg me af hoe het eruit zag omdat ik veel slijm verlies! ;)

liefs rebbel

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ nOura, geen sex :S lijkt me idd ook niks! Zijn ze bang voro vroeggeboorte?

@ Ellen, wat fijn dat dat mannetje bij jullie dan zo goed went :)
    En het is gewoon zijn broertje of zusje hoor :)

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ja jammer hè gister van het voetbal, maar ben wel blij dat ik thuis was. als ik nog in zwitserland had gezeten zou mijn terugreis van 10 uur in de auto echt een drama worden denk ik.

ik heb ook onwijs vaak kramp s'nachts echt van die gemene die je bijna niet weg krijgt. ik moet dan gelijk opspirgen en naast mijn bed staan dan gaat tie over.

verder droom ik nog steeds heel veel en dan slaap je zo onrustig.

ach ja meiden nog even en het is voorbij en begint er een nieuwe fase

ben benieuwd ;)

16. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Noura: wat een eigenwijs beebje zeg! Hihi....fijn dat je bent goedgekeurd en je weer naar huis mocht!

@Joy: o, gezinshuis is vaak ook wel leuk, is wat rustiger en wat meer structuur...fijn dat het nu goed met hem gaat! En dat jij wat meer rust hebt natuurlijk! Ik heb aan de ctg gelegen omdat ik mn beebje minder voelde en maakte me zorgen...gelukkig alles goed met beebje, maar mijn onderdruk is te laag.....ik blijf nu ook onder controle van het ziekenhuis en ga ook bevallen in t ziekenhuis, dat geeft meer rust.....
    Hoe ist met jouw beebje nu?

@Rebbel en Noura: hier nig niet van niet van onsmakelijke taferelen....zal nog wel komen denk ik....

Qua sex.....nou dat is niet meer aan de orde....laatst geprobeerd :oops: ....maar dat deed heel erg zeer, dus de echt daad slaan we maar over....hihihi.... Idd als we t maar niet verleren...volgens mij is t net als fietsen, hihihihi.... :)

Kben me hier verder een potje chagrijnig op mn ventje....komen net bij mn schoonouders vandaan en heb zo'n zin aan mac donalds! Maar meneer heeft geen zin en reed zo door naar huis :confused: ....Grom....onzekerheid en hormonen nemen nu de overhand, vooral omdat ik me al zo dik voel en nou niet meer aan wil dringen...toch ben ik best pissig, alsof hij zo maar ff beslist wat ik wel en wat ik niet eet....verder ben ik dus afhankelijk van hem, want voel me zo naar in mn hoofd dat t niet vertrouwd is dat ik ga auto rijden.....Whaaaaaaaaaaaah.......Word nog een gezellige avond :( .......moest dat ff kwijt!

Liefs

17. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Esprit Ja een gezinshuis is wat anders dan een of
    andere instelling beter zo nu zit hij dan op een behandelgroep
    waar hij leert met andere om te gaan en te spelen.
    En is wel lekker die rust nu maar mis hem wel heel erg hoor.

Met beeb is alles wel goed alleen veelste klein he dus word
    extra in de gaten gehouden.
    Is ook schrikken he als ze weinig bewegen heb ik ook even gehad
    toen ik te weinig vruchtwater had.
    En waar komt dat door dat je onderdruk te laag is ?weten ze dat al?

Hahhaah vervelend zo,n man zeg daar heb ik geen last van hihi 8)

18. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Tuurlijk mis je hem! Dat is logisch meis! Wat wel fijn is dat je nu lekker samen met hem ontspannen kunt en leuke dingen kunt doen! Zij mogen daar met de buien omgaan...dat is ook veel lekkerder voor jou....

fijn dat ze je goed in de gaten houden, als ik me goed herinner waren je andere 2 kids toch ook niet zo heel groot bij de geboorte? Gaat allemaal goedkomen meis! Nog ff geduld...

Waar de lage onderdruk vandaan komt weten ze niet, moet maar wat meer zout gaan eten...ja das leuk, vooral als je heel veel vocht vast houdt hè.....

Ja dat lijkt me af en toe, zoals nu wel heerlijk relax....maar ben toch ook wel blij met hem hoor...sssssssssssst niet verklappen hoor....
    Weet je wat t gewoon is: ik heb nog helemaal geen rare zwangerschapsneidingen gehad en nu heb ik een keer ongelooflijke zin aan franse frietjes en kipnuggies......en dan......Grrrrrrrr........

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @ElleNY: kan me je verbazing over het gebrek aan service heel goed voorstellen. Zelfs als rasecht Hollander is het al storend. Laat staan als je beter gewend bent.

De AB begint hier goed te werken. Heb afgelopen nacht wel 7 uur geslapen! Zo, daar knapt een mens van op zeg. Stukken beter dan die anderhalf en 2 uur van de nachten ervoor!

Dak is van het huis, morgen komen de bouwvakkers. Heb er zin in. Wat zal alles opknappen! Ik moet alleen vanavond onze slaapkamer nog opruimen. En morgen schoonmaken. Jarissa moet nl. tijdelijk bij ons op de kamer en daar is nu door alle troep geen ruimte voor.

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Misschien kun je dan zoete drop of zoethoutthee proberen. Gebruik je minder zout en het werkt beide evengoed bloeddrukverhogend. Want van veel vocht word je ook echt niet vrolijk!

Enne, over het doorrijden bij de Mac: is ie nou helemaal? Hij moet je verwennen, niet pesten!

Deel Deze Pagina