Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier ook. Ik zie het probleem er niet van in. Anders zou je meer kaartjes moeten bestellen, wordt het alleen maar duurder van.

Verder ben ik druk bezig met opruimen van onze slaapkamer. Ben nog niet eens op de helft. Morgen maar weer verder :evil: .

2. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @MY Angel- gaat het vandaag wat beter?

@Queenbee - wat fijn dat jullie huis verkocht is, weer 'n zorg minder.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Queen, super dat jullie huis is verkocht, hoera!

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Queen super dat je huis verkocht is...onze staat helaas na (1 1/2 jaar) nog steeds te koop :'(

@ Angel
    Gaat het alweer wat beter?

@ Chantico, fijn dat het niks was :)

Nou dames ik heb weer klote geslapen ben helemaal op :(

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey lieve meiden!

Inmiddels zijn de mac-donalds-zin-hormonen al lang weer gekalmeerd gelukkig....Hihihi....

Heb af en toe een enorm drukkend gevoel onder in mn buik wat gepaard gaat met een enorme steek die me de adem zo wat beneemt....kan het niet goed omschrijven, maar t is echt niet fijn! Zouden dit oefenweeen zijn? Of is het indaling? Voel sowieso meer bewegingen onder in mn buik.....

@My Angel: wat rot dat je je niet goed voelt meid. Vandaag maar ff t ziekenhuis bellen als ik jou was....Hoop dat je je gauw weer beter voelt!

@Chantigö: fijn dat het allemaal toch goed was en je gerustgesteld bent!

@Queenbee: gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Ik ga vanmiddag bij de notaris eindelijk tekenen voor de verkoop van ons oude huis! We hadden de nieuwe eigenaar al de sleutel gegeven, zodat ze al vast kon gaan klussen...vonden het zo sneu dat ze zolang moest wachten op de gemeente en ze had al vakantie genomen....keurig een contract opgesteld dat ze er ALLEEN mocht gaan klussen en niet mocht gaan WONEN! Kwamen we er vorige week achter dat madam er al een paar dagen woont! Ik was zo kwaad, voelde me echt besodemieterd! Ik heb haar gebeld en ze reageerde ook wel zo arrogant, alsof t de normaalste zaak van de wereld was.....ik heb haar het huis uitgezet! Het is dat ik niet in de luxe positie zit om 2 huizen te bekostigen, maar anders....want als ik mn zin opvolg mag ze er helemaal niet meer wonen! De trut! maar goed, ben nu eenmaal niet zo rijk, dus ze zal het vanmiddag met een flink aantal boze blikken moeten doen.....
    Je zou toch haast verwachten dat hier mn bloeddruk wel van zou zijn gestegen, maar nee hoor ;)......

@Austin: hallotje terug op de maandagochtend! Hoe is t met je meis? Kun je t nog een beetje volhouden?

Oja, gisteren is mijn zwangerschapsverlof officieel ingegaan! Doeg ziektewet en hallo verlof! Voelt wel fijner moet ik zeggen.....

Dus dan is dat wel normaal dat je zo'n profedruk krijgt...logisch ja als je het qua kosten bekijkt...maar was zo nieuwsgierig naar het "eindresultaat"........

Nou kga me ff douchen en dan aan het rommelen hier in huis.....

Fijne dag allemaal!

Liefs

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal,
    Weer een nieuwe dag begonnen en vandaag ga ik het er eens lekker van nemen. Ik ga alleen de geboortekaartjes regelen en verder heb ik helemaal niets op het programma staan, dat is pas verlof hebben ;)
    De baby duwt mijn maag steeds verder plat heb ik het idee. Ik slaap zowat rechtop, maar tussen alle plaspauzes door slaap ik nog redelijk.

Heeft iemand enig idee hoe het met Binna is? al een tijdje niet gezien
    Gaat alles goed met je Daisy? het zal een hele bijzondere week voor je zijn. Heel vreugdevol en verdrietig. Ik weet zeker dat er in gedachten een hoop mensen met je meeleven en ik ook!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Buddy, stom hoor van die gore wijf, haha! Flauw hoor ;)

En met mij gaat wat minder, af en toe buikpijn enzovoort, ga zo ff liggen, poeh!

8. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Bumba hier een hoge bloeddruk (lichte vorm zwangerschapsvergiftiging). Heb jij ook last van een te hoge bloeddruk?

@my angel voel je je al wat beter? Sterkte in ieder geval!

@sjudith ik heb ook vaak een gespannen buik. Het is soms net alsof hij/zij er via de voorkant uitwil of zo of denkt dat ie nog zeeen van ruimte heeft.

@QueenBee wat goed dat jullie huis verkocht is. Gefeliciteerd!

Nou, vandaag m'n eerste dag van m'n verlof. Moet nog even wennen. Ook al werkte ik de laatste weken niet meer dan 3 uur per dag, het voelt toch een beetje vreemd.

Verder ligt de kleine hier nog steeds in een stuit. Heb al hele gesprekken met hem/haar gehad, maar zonder resultaat hihi. Soms lijkt het wel alsof ie wil draaien, maar krijg een beetje het idee dat ie niet genoeg plek meer heeft.

x Moniki

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Moniki, dat is een goede omschrijving :)
    En geniet van je verlof!

Ik heb vrijdag verlof!

Ben alleen niet gaan werken vandaag! Veel te moe!

ga zo in bad kijken of ik dan in slaap val ;)

10. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    dank je sjudith! Jij nog ff volhouden tot aan je verlof meid!

Enne, wil je in bad in slaap gaan vallen?

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ja ik ga dat juist proberen :)
    En verdrinken kan niet want ik pas niet eens meer helemaal onder water hahaha

12. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    nee, da's waar dat je niet meer kunt verdrinken haha!
    Nou, succes dan; hopelijk kun je even wat bijslapen!

Ik ga zo maar eens wat rommelen in huis (zit te wachten op m'n nesteldrang!)...

13. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hihi, ik heb ook een nadeeltje gevonden van niet meer buitenshuis werken...

Als ik wel zou werken, dan zou ik deze week met verlof gaan zodat ik n alle rust kan toewerken naar de bevalling. Maar nu heb ik dt niet en juist nu ik het rustiger aan zou gaan moeten doen, beginnen de schoolvakanties. Dus naast een peuterpuberende peuter, heb ik ook dagelijks een kleuter thuis. En die slaapt niet meer tussen de middag :(

Ok, einde klaagmuur :)

Ik vind het zo'n gek idee dat we (het lijkt zo) kort geleden langzaamaan binnendruppelden bij de augustus mama's en dat we nu allemaal richting de "hoogzwanger" grens gaan. En al bijna 1000 pagina's vol hebben gekletst ;) Nog effies en dan "regent" het augustus babies (nah, niet t snel, het moet nog juli worden)
    Ik heb echt het gevoel dat het nu in een flits voorbij gaat, die laatste weekjes. Whaaaa, en weer is het me veel te vlug gegaan, ik had me zo voorgenomen nu lekker te genieten van deze laatste zwangerschap...

Groetjes van Kiki

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb net even gekeken bij de junimamas, en daar lopen er wat over tijd. lijkt me ook naar hoor. gelukkig is dat bij mij nog nooit gebeurd
    en benhet met je eens kiki dat het wel heel hard gaat.

linka hoe is het met je buikpijn?

judith doe rustig aan vandaag he.

oei moniki hoge bloeddruk dus ook rustig aan doen.
    vroeg me ook al af of er meerdere zijn met hoge bloeddruk.
    genet van je verlof

ik heb heerlijk geslapen.

chantico fijn dat alles goed was.

queen bee, gefeliciteerd met de verkoop

over de sex, vanwege de bloedingen mogen we vanaf het begin al niet.

ik moet straks naar het consultatiebureau met de jongste. ik hoop dat die een beetje meewerkt.
    tot later

15. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @petrabr
    onrustige benen. zooo vervelend. wat ik wel vind helpen is mn beenspieren rekken en strekken (zoals je normaal doet bij sport...) voelen mn benen daarna weer ontspannen aan.

Ons 2wekelijks terugkerend onderwerp: de bikinilijn!
    grmp%@pfff$f%f! Ik gebruik voor de minst gevoelige stukjes (voorkant) een epileerapparaat, maar ik zie zie absoluut niet wat ik doe natuurlijk. JA HOOR, mn vel ertussen. nee, DAT ziet er lekker opgeknapt uit zo... Had het gelijk gehad en "de rest" doe ik wel een andere keer of helemaal nooit meer... zucht.

Dan nog een problematische activiteit: aan(of uit-)kleden
    ik kan van de pijn in mn heupen niet op 1 been staan, dus bij het aantrekken van ondergoed, broek, sokken, schoenen moet ik tegenwoordig gaan ZITTEN... oud wijf... En dan zit je buik in de weg dus zit je weer te steunen... Wat moet je man wel niet denken he: "wow, in een paar maanden tijd is ze 50 jaar ouder geworden"
    Voel me soms zo'n enorme saaie kneus doos, voor hem. Maar goed, nog even... en dan zijn we weer fris en vrolijk en mobiel!

Heb op aanraden van mn gyn afgelopen weekend lekker zitten kletsen met de kleine als ze wakker was (ze vroeg me of ik met de baby praat... uh, nee.. voelde me meteen slecht natuurlijk).
    JEETJE, wat gaat ze dan tekeer zeg! Net als een wakker beebje dat met de beentjes begint te trappen en armpjes zwaaien als je er tegen praat. Zo schattig.
    kHeb trouwens het idee dat ze een slaapritme te pakken heeft (wat ik overdag het beste merk): slaapt een uurtje of 3/ 4 en is dan weer wakker en megadruk.

Mega ellendig geslapen weer, maagzuur, kleine druk, pijn in mn rug en heupen, kat liep te klooien en ik kan amper lopen snachts, dus kat vangen en buiten flikkeren kan ik wel schudden (ze wil ook alleen maar spelen eigenlijk, de moskee om 5 uur een eindje verderop is voor haar het teken dat het dag is - BEEEETJE vroeg, poes!)
    Hopelijk vanavond wegens oververmoeidheid weer een nachtje doortrekken!

Heb dit weekend heel veel gedaan in huis. Man moest weer lachen: oh, is dit wat die kleine je nu weer laat doen!? (Ik zat halfondersteboven op de trap de traptreden te schrobben, is ook wel een tikkie overdreven eigenlijk... maar we willen allemaal een schone trap, nietwaar?)
    En veel ander gesleep en gesjouw in huis - man heeft geholpen en het is echt zo geordend en opgeruimd nu! :D Had alleen wel heel vervelende steken in mn onderbuik daarna, denk banden... nu geen last meer van gelukkig.

Lang verhaal zeg...

Cynthia, nog steeds niks van gehoord he?...

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Noura, ja het gaat alweer, ik heb op bed gelegen en rustig aan gedaan en me moeder en VK gesmst ik moet gewoon rustig aan doen en is minder geworden, leek op menstruatiepijn :( ! Janken enzovoort, gedoucht vanwege zweet.

Als heftig is dan moet ik laten weten. Mocht vanmiddag wel komen bij VK om half 3 maar als minder is of geen pijn meer dan sms ik VK wel dat het niet echt nodig is.

17. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meis! Doe je wel ff rustig aan! ! ! ! Geen gekke dingen hè!
    Fijn dat je vanmiddag mag komen als je daar behoefte aan hebt!

Dikke knuf

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nou ik ben weer uit bad en niet verdronken :). Ook niet geslapen maar lekker liggen lezen!
    Pukkie is nu mega-druk en danst lekker in mijn blaas :rolleyes:

Tsja en die bikini-lijn....hebben jullie nog een lijn dan hahaha? Bij mij is het een soort van kaal...denk ik...ik kan het namelijk niet zien hihihi!

Dat schoonmaakgevoel heb ik ook al hoor, maar zit daardoor ook op vriendlief te schelden dat hij niks doet etc :oops: terwijl hij heus wel dingen doet maar niet op mijn manier...herkent iemand dat :p

De tijd gaat idd wel snel vind het een raar idee dat ik over een week of 6/7 een ukkie in mijn armen heb...beetje onwerkelijk!

Nu nog hopen dat ukkie draait ;)

We zijn wel lekker aan het klagen he allemaal :p

Aankleden lukt ook niet best meer...alles doet zeer of zit in de weg :(

@ Linka, doe je wel ff rustig aan meid!

@ Debbie, ik heb nog niet echt zitten kletsen,w el beetje porren en haar naam zeggen :rolleyes:

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik rustig aan doen? Dat doe ik al hoor.......................

Dus kan wel weer aan en ga straks toch naar fysio en smssen naar VK dat het alweer gaat.

20. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    WAAAAAW! Hoe lang ben ik niet geweest? Wat kunnen jullie kletsen zeg.

Weer niet bijgelezen helaas, dus ook geen reacties helaas.

Afgelopen donderdag was ik jarig, en dit heb ik zaterdag gevierd. In de tuin van mijn ouders, want da's natuurlijk de ideale plek daarvoor.
    We hadden zo'n 100 man uitgenodigd, maar ik ben blij dat er maar 67 op zijn komen dagen.
    Druk druk druk. Dit doe ik dus echt nooit meer.
    Ik had mijn man gewaarschuwd dat ik dit jaar weinig zou doen en dat hij mocht lopen om het vlees (voor de bbq) en de drank bij te vullen enzo.
    Maar ja . . . toch heb ik zelf ook steeds lopen kijken of alles goed was. En die "enzo" snapte hij niet.
    Op feestjes moet je ook een beetje de troep in de gaten houden, vind ik. Maar meneer lag op een gegeven moment al 1,5 uur in de jacuzi, daarna nog een half uur in de sauna, en even later lag hij weer te slapen in de jacuzi. En het was één grote puinhoop.
    Toen werd ik toch wel kwaad. Ik had al best veel gelopen om het weer een beetje op orde te krijgen (lege glazen opruimen, lege bordjes opruimen, vlees en drank bijvullen) en heb hem toen laten weten dat ik het wel genoeg vond, en dat hij maar eens uit de jacuzi moest komen.
    "Mag ik ook eens ff liggen?" was zijn reactie.
    Effe? G*dvrd*mme, $%$, hij had al zo'n 2,5 uur niks gedaan!?!
    Maar ja . . . rond half 3 hebben we de mensen echt de deur uit gekeken. We waren allebei helemaal op.
    Ik voelde het zondag wel, dat ik veel te veel gedaan had. Maar de boel moest nog opgeruimd worden, dus zondag van half 11 tot 5 uur bezig geweest met opruimen. Pfoeh. En nu is het ook wel echt genoeg geweest.
    Ik kan haast niet meer bewegen, alles zit vast en alles doet pijn (en dat is niet overdreven).
    Ik ga zelfs de zwangerschapsgym voor vanavond afbellen, want dat zie ik ook niet zitten.
    Een verplichte rustdag vandaag!

Deel Deze Pagina