Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Willielien; Welkom; klets hier maar gezellig mee

@Buddy; Hier gaat het op zich prima. Ik heb alleen nog veel last van mijn rug en ribben, maar daar moet ik zo weer voor naar therapie. Verder slaap ik niet zo best, maar dat hoort er gewoon allemaal bij. We weten waar we het voor doen hè!

Zoals gezegd moet ik zo meteen weer naar cesartherapie en daarna ga ik lekker met mijn mannetje de stad in om kleren voor onze bruiloft te kopen. :D

Misschien tot vanavond!

Groetjes Silvia

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ach meiden, als straks de bevalling is begonnen gooien we mooi alle frustraties eruit! Hihihi......

Mn ventje zegt telkens tegen mij: doe maar rustig, komt allemaal wel goed, geen paniek....whahahaha straks als t allemaal begint piept ie wel anders hahaha, ken m daar veel te goed voor........

Net de lijstjes gemaakt voor hem. Wat te doen als de bevalling is begonnen en wat er allemaal meegenomen moet worden en de lijst voor als de kleine geboren is.....Heerlijk gevoel dat dat allemaal klaar ligt!

@Daisy: sterkte meis, ook voor je mannetje! Lijkt me erg moeilijk deze periode! Dikke knuffel van mij en mn beeb

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Willielien: welkom! Laat je niet van de wijs brengen door het vele geklets hier... erg gezellig hoor.

Ik heb ook niets te klagen met mijn mannetje. Hij is super lief en een beetje bezorgd (komt door mijn rugklachten en slechte slapen). Gelukkig hebben we een hulp in huis voor het huishoudelijke werk maar verder doet Aiden ook ontzettend veel. Af en toe koken, mijn rug masseren, mijn voeten masseren, mee naar de vk, mee naar het ziekenhuis, proberen altijd bereikbaar te zijn (is lastig in een omgeving waar je mobiele telefoon niet aan mag staan :( ). Super lief allemaal. Ik heb zeker niets te klagen. Heel soms vliegen we elkaar even in de haren... dat zullen de hormonen en de spanning wel zijn. Maar we maken het altijd snel weer goed :) . Aanstaande woensdag hebben we een voorbereidingsbijeenkomst voor de bevalling. Ik ben heel benieuwd hoe Aiden dat gaat vinden. Het is speciaal voor hier werkende buitenlanders dus in het Engels en er schijnt een heel vies filmpje over bevallen te worden gedraaid... zodat die kerels nooit meer denken dat kindjes er fris gewassen en naar Switsal ruikend uitkomen! hihi.

Vandaag naar de fysio, morgen naar de vk en dan woensdag de bijeenkomst... lekker babyweekje!

Fijne dag allemaal

Elle

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

hier even snel een berichtje van mij!
    het gaat hier helaas niet helemaal goed...
    ik zei eerder al dat ik veel slijm verloor, maar nu stond ik vanmorgen onder de douche en ik dacht wat voel ik toch en ik ben 2 dikke taaie slierten verloren, geen idee of het de slijmprop is, maar ik kreeg een uur na het douchen flinke harde buiken zo om de 3 á 4 min. deze trekken flink door naar mn rug! vanmiddag heb ik controle, maar ik kijk het nog een half uurtje aan, ik kan nu ook nog typen! ;) mocht het niet minder worden gaan we eerder naar het ziekenhuis. jullie horen het wel.

lief rebbel

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Rebbel; Hoop echt dat je beebje nog even blijft zitten hoor! Suc6 in het zkh straks en rustig aan!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Willielien; Welkom hier! Je hebt idd nog heel wat bij te lezen, hihi! :)

7. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Rebbel - ik hoop dat voor je dat de harde buiken minder worden. Ik heb wel gelezen dat als je je slijmprop verliest je nog niet meteen hoeft te bevallen. Doe rustig aan.

8. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Ik hoop dat je kleintje nog ff blijft zitten meid! Succes in elk geval Rebbel!

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Willien; van harte welkom en heel veel kletsplezier hier! Succes met bijlezen, hihi....

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebbel! Ik ben benieuwd!
    Sterkte!

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Rebbel, sterkte! Hoop dat het snel weer afzakt en je kindje nog een paar weekjes langer blijft zitten!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    rebbel succes meis. en bel toch voor de zekerheid meteen even. niet afwachten als het om je beebje gaat.

gr kim

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heb gebeld en moet komen.
    jullie horen het wel!

liefs rebbel

14. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Hoiii,

Ik zou graag met jullie mee willen kletsen. Ik ben morgen precies 33 weken zwanger van de derde en lees al regelmatig mee met jullie.
    Ik heb nu net pauze van mijn werk, maar zal vanavond nog wel meer lezen en reageren.
    Ik ben 12 augustus uitgerekend!

Spannend!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoi Nair, welkom...wel alles lezen he hihihi :)

@Rebbel, we denken aan je...

16. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @sjudith Fijn dat je niet verdronken bent ;) Wel een beetje jammer dat je niet geslapen hebt. Misschien vanmiddag nog een poging?

En het klagen gaat inderdaad lekker, haha. Aankleden is zeker een drama. Vind naar de wc gaan ook niet zo makkelijk meer gaan; die pot is me ineens veel te laag!

@Diana nog van harte gefeliciteerd! En doe inderdaad rustig aan vandaag meid.

Mijn man is wel redelijk nerveus. Hij is erg bezorgd om me (helemaal sinds de zwangerschapsvergiftiging) en staat al naast me als ik een keertje auw zeg. Heb nog niet echt gemerkt dat hij tegen de bevalling op ziet. Wel vind hij het doodeng dat ie straks verantwoordelijk is voor zo'n klein wezentje. Hij is bang dat ie dingen verkeerd zal doen bij zo'n kleine ukkepuk. En als het aan hem had gelegen dan had ik de afgelopen paar weken al 20 keer bij de vlos aan de telefoon gehangen, haha. Hij vertrouwt het allemaal voor geen meter als ik ergens pijn heb of ineens een beetje veel slijm ed (sorry! :oops: ) verlies.

Ik zelf ben nog niet heel erg met de bevalling bezig. Net als sjudith ligt mijn kleine ook nog in een stuit en ben ik nu aan het nadenken of ik een draaipoging zou laten doen ja of nee. En inderdaad stuitbevalling of keizersnee.....

17. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey Rebbel,

laat vlug iets weten, iedereen zit hier nieuwsgierig te wachten. Hopelijk blijft je beebje nog wat zitten!

Aan de nieuwelingen, welkom bij het clubje van de augustusmama's

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hallo dames, daar ben ik eindelijk weer. T is nogal hectisch op het moment, met m'n verbouwing, en heel veel geregel daar omheen. en deze week nog werken, dus drukte ten top.

Rebbel meid, ik hoop dat je baby'tje het nog even vol kan houden, en het zal hoe dan ook goed komen met jullie allebei, je bent bijna 34 weken en dat is toch de kritieke fase al voorbij. Ik zal aan je denken en laat het weten he, als je meer weet.

Ik heb globaal een beetje teruggelezen, maar het was zoveel dat ik dat toch allemaal niet ga onthouden. Ik las wel over een ctg voor Noura (succes), hormonen en vervelende mannen, fijne, behulpzame mannen (ook prettig) en nieuwe meiden die mee komen kletsen (welkom!).

Zaterdag hebben een vriendin van mij en een vriendin van mijn vriendin die ook zwanger is (volgen jullie het nog?) een surprise baby shower voor ons georganiseerd. Het was echt superleuk, we hebben allebei hele leuke kadootjes gekregen en het was gewoon heel gezellig met al die meiden. Jammer genoeg hadden veel vriendinnen afgezegd vanwege geen tijd of andere dingen, maar toch, we hebben ons echt vermaakt en ik vond het heel lief dat ze dat voor ons geregeld hadden.

Morgen naar het ziekenhuis voor de draaiing.....als ik hier zo eens lees, zijn er echt nog wel veel meiden waarbij de baby nog in stuit ligt. Ik vraag me ondertussen dus af waarom ik nu al gedraaid moet worden, maar ja, als het nou lukt, dan ben ik er wel blij mee. Zie alleen een beetje op tegen het infuus en eventueel een pijnlijke buik door het drukken. Heeft er iemand ervaring met draaien?

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh trouwens, bij mijn schoonzus haar twee kinderen is de stuit pas in week 38 omgedraaid, dus op zich hoeft het geen probleem te zijn. Het nadeel is alleen dat je dan het risico hebt dat een draaipoging niet meer lukt...

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Moniki, die draaipoging zit ik ook mee, heb gehoord/gelezen dat 60% weer terugdraait en het erg pijn (kan) doen.
    En kan tijdens draaien zo zijn dat je een spoedkeizersnee krijgt...zit ik ook niet op te wachten!

Dus ik ben wel aan het piekeren!
    En dan het niet slapen maakt me heel erg emo :'(

Deel Deze Pagina