@Mik25 gefeliciteerd met je goede echo. Aan alle nieuwe zwangere meiden, gefeliciteerd en welkom. Ik ben moe en ga even slapen, gelukkig kon ik eerder stoppen met werken vandaag. Gaap. truste. Liefs Zoe
bij mij staat op de kalender meisje en ik heb zelf eigenlijk geen idee wat het gaat worden Net zoals zovelen ben ik ook ongelovelijk moe, ik voel me verder prima maar als ik een uur wakker ben geweest zou ik gerust weer een paar uur kunnen slapen. Hoop dat ik me snel weer topfit voel!
Ik moet er vroeg al zijn om 09.20 uur. Kan ik net redden nadat ik mijn dochter naar school heb gebracht
@Mik25 Heb je de loterij gewonnen met al die echo's! Gaaf zeg! Ik moet pas begin jan voor het eerst naar de dokter joh. Tropentempo he...( kwoon onder de evenaar...). Relaaaaax, beep loopt nie weg...
Ha dames die een shirtje bij hun kind aan doen om te vertellen dat er weer een kleintje aankomt, leuk hoor! Mijn shirtje is net binnen, kan ze die mooi aan. Er staat op IK KRIJG EEN BRUSJE Zullen mensen wel even over na moeten denken, haha! Mooi Zwart met glitterletters. Verder ga ik ook een tukkie doen, ben ook zooooo moe!
@ Mik super meid een kloppend hartje! voelt goed he?! @ Aqua77 gefeliciteerd meis! he dames nog ff een vraagje ik heb echt gigantisch de neiging om de collega tegenover me een flinke hengst te verkopen, ben ik de enige die zo snel geïrriteerd is door collega's? xxx
Weet iemand van jullie waar je zo'n shirt kan kopen voor zwangere vrouwen waar op staat: Don't touch! Die wil ik wel graag maar kan hem niet vinden. Liefs Zoe
hahaha ja dat gevoel ken ik, maar die neiging had ik ook al voor ik zwanger was, en het is nu versterkt. Ben haar voor ieders veiligheid maar aan t ontwijken.
http://www.bellyfashion.nl/product_info ... ts_id=1225 heb even snel gekeken maar zie zo snel alleen de buikbanden. zal nog eens even verder koekeloeren op de site
Klote he! Hij was voorheen ook al zo arrogant als dat hij groot is maar op 't moment kan ik zijn bloed wel drinken! wat een arrogantie! vroeg al of hij ergens last van had en dan zegt hij zo van "nee hoezo?" en dan heb ik helemaal zin om een nietmachine naar zijn hoofd te gooien, slecht he! xxx
hallo allemaal, mag ik me ook bij jullie aansluiten: na 15 maanden proberen ben ik nu (weer) zwanger van hopelijk nr 2. uitgerekend volgens calculator op 25 aug. 2e kindje dus. kalender zegt jongetje maar mij maakt het niets uit. gezond ter wereld is mijn grootste wens! groetjes, charlie
Oh mensen, wat ben ik moe..... heb ook slecht geslapen vannacht dus dat kan ermee te maken hebben, maar ik zie er gewoon scheel van. Pffff, en ik moet nog zo'n lange dag. Gefeliciteerd Mik, mooi kloppend hartje! Als anderen erover willen kleppen vind ik het natuurlijk best, maar mijn 1ste en grootste zorg is ook na 40 weken een gezond kindje mogen krijgen. De eerste echo doorkomen, waarbij het vorige keer fout bleek te zitten, is al spannend genoeg.
@Austin, ja sommige mensen, ik pak mijn collega terug op mijn manier. En daar heb ik wel lol in. Ze is niet zo slim zeg maar dus als ik veel engels of moeilijke woorden gebruik snapt ze het niet. Zo hou ik het nog een beetje leuk voor mezelf. Maar ja soms en dan blijft het niet bij een nietmachine. 8) Maar denk het gelukkig alleen maar. @Charlie01, gefeliciteerd en welkom. @Babsie, ja zoiets of met een hand of verbod teken erbij maar dan als shirt. Liefs Zoe
Woon je daar? geweldig, mag ik vragen wat je daar doet? (bedoel qua werk en zo) Ga je daar ook bevallen? Ja sorry ben heel nieuwsgierig maar je hoeft niet te antwoorden hoor als je niet wil. Liefs Zoe
Aqua77 en Charlie01, proficiat en welkom hier! Mik, gefeliciteerd met een prachtige echo en een kloppend hartje! Hier is vanmorgen MvM langsgeweest en ze testte kei duidelijk positief! Gelukkig... Nu aftellen voor de echo van maandag...