@ Duster, ja ws ff schrikken Maar het viel dus allemaal mee! @ Delilah, ik kom er nooit uit voor hoeveel dagen dit is Dus ik doe maar wat denk ik
hoi iedereen, het is eentijdje geleden n er is sindsdien ook veel gebeurd. En ik ben weer zwanger, en dit keer moet het gewoon goed gaan. ik ben 1 maart uitgerekend. en dat wou ik jullie even verellen. Jullie zijn als zo ver, wat gaat de tijd toch snel
Tegen de klok racen? Valt toch wel mee... je hebt nog een week of 6 te gaan. Hier is het kamertje inmiddels een aardig eind onderweg. Ik moet zeggen.. het is wel gewoon heel leuk om er mee bezig te zijn. "Vluchttas" komt wel in week 38 - 39. Naar mijn idee heb je toch tijd zat om je spullen te pakken. Ik heb pas verlof in week 36, dus dan komen dat soort dingen wel, net zoals de laatste hand aan de geboortekaartjes. Vannacht was ik trouwens niet zo zielig: best aardig geslapen. Mocht ook wel want gisteren was een rotdag: veel rugpijn en heel veel zuur! Yech, wat is dat toch vervelend. Het begint nu trouwens ook weer... Iedereen met een baby in stuitligging. Je kindje heeft nog een week of 3 om te draaien. Het zou vreemd zijn als we binnen de augustusmama's meer dan 1 stuitbaby hebben.. (gezien het reguliere percentage van 3 tot 4 procent). Oja, nog één ding. Heb je heel veel jeuk en niet alleen op je buik of borsten: laat het dan even weten aan je VK. Dit kan met je galblaas te maken hebben en dat is weer risicovol voor de baby. Dit is trouwens alleen wanneer je echt heel veel jeuk continue overal hebt! Fijne dag Elle
In je verlof ben je al dikker en zwaarste en heb je dan fut voor om in te pakkne? Nou ik niet hoor, zie niet zitten, ik zou wel blij zijn als ik klaar ben!
@ sjudith, gelijk heb je! Als je wat mist en je moet nog blijven dan is het zo gehaald toch! @ Hopefull, ik ken jou verhaal verder niet maar in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap! @ ElleNY, het kamertje is het probleem niet zo bij ons... We zitten midden in een verbouwing van de keuken die niet wil opschieten dus zit al een tijdje in de rommel en zonder keuken, dat begin ik nu zat te worden en wil zo graag dat het voor mijn verlof klaar is zodat ik eindelijk kan toegeven aan mijn poetsdrang maar misschien maar beter dat ik dat nu niet kan anders zou ik in mijn verlof niks te doen hebben! Fijn dat je goed hebt geslapen! Dat is in ieder geval wel prettig! Ik heb vooral jeuk op mijn buik maar ook mijn onderarmen en bovenbenen doen gezellig mee volgens de vk kwam het echt door het oprekken van de huid
@ bemy in het ziekenhuis en jij? moet eerlijk zeggen dat ik ook nog steeds mijn bed niet heb gedaan maar geloof dat ik daar ondertussen weleens aan mag beginnen! veel succes bij de vk vandaag! @ linka dank je schat jij ook he! voel je je al weer wat beter? hoe is het afzwemmen van Myrna gegaan? @ queenbee gefeli met je 34 weken! @ petra wat dat betreft hebben wij inderdaad geluk! we komen toch allemaal steeds dichter in de buurt van de eindstreep! @ sjudith gefeliciteerd met je vriendin! hoe ver was ze? @ puck dank je lieverd! met jou alles goed? @ cynthia nee sorry die kleine van ons die maakt een golfslagbad van mijn hele buik maar denk niet dat dat kwaad kan hoor als je ze maar voelt! @ debbie nou meis dan zou ik wel aan de slag gaan stel nou dat de kleine eerder komt? @ rebbel thanks meis en wat lees ik jij ook oefenweeen....wou dat de tijd wat sneller ging! kan echt niet meer wachten! @ hopefull gefeliciteerd met je zwangerschap meis! we gaan allemaal duimen voor je! mijn buurvrouw kwam gisteren vertellen dat ze net 4 weekjes zwanger is en ze wilde het perse delen met een mede zwangere hahaha vond dat zo schattig...toen besefte ik me opeens hoe snel de weken zijn gegaan, weet nog goed dat ik voor het eerst testte..... xxx
Aha, dus ik ben niet de enige die nog geen babykamer heeft? Fijn om te weten Maar normaal ben ik wel van het op tijd mijn zaakjes klaar hebben, dus ik word er gewoon een beetje onrustig van. Maar, dat komt goed hoor. Rebbel: wat fijn dat het vals alarm was en dat je baby gewoon nog even blijft zitten! Wel schrikken hoor, jij moet toch al uitkijken, en als er dan ook nog zoiets gebeurt...
hier staat de vluchttas al klaar, maar dat is ook wel verstandig natuurlijk! verder is het kamertje ook af, de geb. kaartjes zijn geregeld en de enveloppen liggen al geschreven. heerlijk dat dat allemaal al gedaan is! mannetje moet alleen nog klossen halen. liefs rebbel
Nou, ik voel gelukkig nog wel regelmatig beweging, alleen dat golfslagbad is bij mij niet echt meer, het is echt gefriemel hélemaal onderin, ik wist niet dat je het zo laag kon voelen zeg! Nu hoop ik niet dat ze al ingedaald is in stuit, want dat maakt het draaien weer moeilijker. Maar goed, vanmiddag mag ik weer een kijkje nemen en naar het hartje luisteren!
Ja, ik hoop het ook. Maar als ze niet meewerkt, dan wacht ik het gewoon nog een paar weken af en in het ergste geval wordt het een keizersnee. Ook niet onoverkomelijk gelukkig.
Hopefull, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat het helemaal goed mag gaan en dat je over een paar maandjes een gezond baby'tje in je armen hebt!
@ Austin, ze was eigenlijk, als ik het goed heb rond 10 juli uitgereken ik weet het niet eens meer @ Hopefull, ik ken je niet, maar heel veel succes meid!
bedankt, ik sta ergens in het begin van de augustus mama's, ikwas toen zwanger maar kreeg een vroege mk Maar nu gaat het helemaal goed komen
Austin, afzwemmen begint het morgen.... Ben nu even overstuur, ik zag hele leuke gezinsfoto van haar vader met Myrna erbij maar toen zag ik nog meer foto's waar ze volledig opstaat tot mijn grote schrik hoe ze eruit zag in de kleren, panty met sportschoenen en rok en kitty tshirts, dat doet mij hartstikkie pijn en zit hier te janken in me eentje (zag op hyves). Ik ben er GEEN type voor die zo'n kleren aantrekt! Dat is mijn dochter niet, sorry, dat doet mij hartsitkke pijn, snap ik niet waarom ze doen, ik heb zovaak gezegd gewoon dat ik kleren meegeef, maar helpt het niet....
@linka @rebbel eh, ja dat meen ik van dat kamertje. maar ik ben al helemaal blij, want dat die kamer nu leeg is is ook pas sinds afgelopen weekend... we maken vorderingen hoor Misschien heeft de omgeving daar ook wel mee te maken.. ik woon in Afrika. Ten eerste is hier bij lange na (!) niet alles te krijgen wat je in NL in 20 soorten en maten kunt kopen, en ten tweede: relaaaax, we improviseren wel als het moet. In NL word je ook meer gecontroleerd door vk's, dan weer die kraamhulp over de vloer, alles moet pikobello in orde wezen volgens bepaalde standaarden. Op zich prima natuurlijk, maar daar zou IK nou echt van in de stress raken... Ik kom er hier langzaamaan achter dat je daar en daar zowaar dat merk fles met dat soort speentje kunt krijgen, of een babybedje (ook moeilijk, matrasje en lakentjes moet je laten maken als je ze niet uit NL hebt) via via via vrienden van vrienden van de IKEA uit NL, luiers in bepaalde merken zijn er soms wel, soms niet. Neemt niet weg dat ik best es dat babykamertje af wil hebben hoor...
Ohhhh, je woont dus niet in NL? Sorry neem mij niet kwalijk! Ja dat kan idd Hopelijk kan je nog wel redden hihi!